~~ Great Girls ~~ vol.3

Uusi kuumeilija haluasi mukaan pinoon. Olen juuri liittynyt esikoishaaveilijoihinkin ja etsiskelinkin että onko tämän tyyppistä pinoa olemassa ja tähän pinoon törmättyäni ilahduin että on. Muuten varmaan olisin itse sellaisen perustanut. Itse olen -86 ja mies kolmisen vuotta vanhempi. Esikoinen olisi toiveissa. Nyt menossa yk1 kp 4/?. eli ekaa yritystä mennään pillereiden lopetuksen jälkeen. En usko että ihan heti välttämättä raskaudun, koska ylipainoa on noin 15-16kg. Tämän vuoksi olisi kiva saada kannustusta ja jakaa kokemuksia kilojenkaristuksen pitkällä tiellä varsinkin kun se liittyy vauvan saamiseen.:) Tavoitteena olisi joskus saada lopullisesti pois 25kg. Silloin olisin ihannepainossa. Nyt BMI on suunnilleen 31. Mittani ovat 160/80-81kg, ja siis 55kg olisi vielä joskus ihana saavuttaa, mutta kilo kerrallaan. Jos tulen raskaaksi niin sitten tavoitteena on että yhtään kiloa ei tulisi lisää.
Joskus nuorempana olen laihduttanut 10 kg, mutta ne kilot tulivat takaisin, jossain vaiheessa 7 kg, mutta nekin tulivat takaisin ja aina välillä lihonut ja laihtunut. Aloitin taas lenkkeilyn, joten eteenpäin ollaan menossa :)

toivottavasti vaaka näyttäisi miinusta ja raskaustestit kaikille plussaa
=)

Bebek
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 29/28..............yk 18
Liisa75........................kp 2/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 2/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 20/28-35.........yk 23
Bebek.........................kp 5/?.................yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.....-10kg
Selis...........................kp 16/25-30..........yk18....-8/10kg
marleena-84..............kp 5/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 27/25-29...........yk3
jojo369......................kp 19/35.................yk13...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Täällä mennään kp23:sessa...Keho rauhoittunut eikä mitään erikoisempia "oireita" ole mihinkään suuntaan viitaten...Tuttava ilmoitti juuri naamakirjassa, että on kolmisen päivää sitten saanut tyttövauvan :heart:
 
Kävin gynen vast.otolla pikaisesti ja kukapa muukaan kuin vanha tuttu PCO oli tullut taas kylään :kieh: Kaikki muu on ihan kunnossa ja kohdun limakalvonkin sen verran paksuuntunut, että menkkoja enteilee. Sain sitten Terolut-kuurin puoleksi vuodeksi ja kehoituksen painon pudotukseen eli dieettiä luvassa :ashamed: Jos en nyt tässä välissä raskaudu. kun kiertoa normaalisoidaan lääkkeelisesti, niin sitten aloitetaan lapsettomuushoidot puolen vuoden päästä eli tod.näköisesti Clomifen, jota sain ennen esikoisen luomuraskautta. Tuli heti parempi olo, kun sai tietää, että missä vika piilee, vaikka mielelläni vaihtaisin osaa lihavan naisen kanssa, jolla ei ole PCO:ta ;) Ainoa jännä juttu on tuo isäntä, että miten se taas ottaa nämä hoitojutut (kunhan saan kerrotuksi),kun ennen esikoista koki ne stressaavana :( Viikonlopun jatkoja ja voimahali :hug: (tarvitsen itse ainakin)!
 

Saanko liittyä porukkaan? Aiemmin keväällä pyörin täällä jonkun verran ja olin joissain pinoissa mukanakin (en tosin tässä), mutta sitten tuli kesä ja otin pari rokotusta joiden aikana ei saanut raskautua, joten jäin sit pois. Nyt on kuitenkin sit uudet tuulet ja haaveet on kovasti korkealla.

Minusta siis vähän, olen 28-vuotias ja minun mieheni täytti juuri perjantaina 30. Naimisissa ollaan oltu viime vuoden marraskuusta, mutta yhdessä ollaan oltu 3 vuotta. Naimisiinmenosta asti ollaan oltu ilman ehkäisyä (paitsi nyt kesällä käytettiin kortsua niiden rokotuksien takia), mutta eipä ole tärppi käynyt. Yrityskierto olisi siis nyt yk10 (mut siinä on ne kaksi kortsukuukauttakin mukana tosin). Tällä kierrolla luulin ihan oikeesti, että nyt olen raskaana kun oireita oli vaikka muille jakaa ja menkat yli viikon myöhässä, mut eilenhän täti sit pukkas kylään ja kyllä vähän itketti. Mies vaan lohdutti ettei pitäis stressata ja että kyllä meillä on aikaa, mutta mutta...minkäs sille mahtaa että harmittaa.

Tähän porukkaan haluaisin liittyä, koska ylipainoa on kertynyt n. 15 kiloa. Tiedän että pitää pudottaa ja ainahan minä kilojeni kanssa olen taistellut. Liikuntaa harrastan aika paljon, mutta kun se syöminen on kans niin kovasti kivaa niin tässähän sitä sit ollaan. Tänä syksynä tosin alkaa terveellinen tehokuuri...katotaan miten naisen käy =)

Me ollaan ostettu talo ja saadaan tänään avaimet käteen, joten voi olla että käyn täällä nyt alkukuusta vähän harvakseltaan ku muuttopuuhat on kesken, mutta yritän ainakin parhaani mukaan olla mukana lukemassa teidän tekstejä. Täältä kuitenkin saa varmasti vertaistukea ja kun en halua kavereilleni tai oikeestaan kenellekään muulle vielä kertoa (paitsi nyt mies tietenkin on juonessa mukana :) ) niin täällä voi sit tuulettaa vähän tunteitaan. Ku eihän tuo mies aina ymmärrä.
 
R86
Tervetuloa bebec ja moumou mukaan :flower: :heart:

Täällä on nyt kotiuduttu sukulais- ja ystäväkierrokselta ja on kivaa palata arkeen:) Tänään varasin ajan huomiseksi terkkarille, jotta voin alkaa käydä vaa'assa ja siitä sitten painonpudotus lähtee. Viime viikolla laihuttamisesta ei olis kyllä tullut mitään, kun joka paikassa tarjoiltiin kakkuja, piirakkaa ja pikkuleipiä:) Niin perin itä-suomalaista, että aina on pöydässä sen seitsemää sorttia tarjoiltavaa...:)

Olimme kaksi yötä kylässä ystäväpariskuntamme luona, joka sai poikavauvan 2.8. Jotenkin oli ylläri, miten paljon aikaa vauva vaatii. Syö koko ajan tissiä tai vaatii muuten vaan syliä. Nyt poitsu nukkuu öisin onneksi jo kaksi 3,5 tunnin jaksoa, joten ystävämmekin saavat kohtalaisesti nukuttua. Mietin vain, miten rankkaa arki olisikin koliikkivauvan tai muuten vaativamman vauvan kanssa. Silti halajan omaa pienokaista :heart: Minusta ja miehestäni tulee muuten tämän pikkumiehen kummeja:) On meille kummallekin ihkaensimmäinen kummilapsi:) :heart:

Täällä odotellaan viimeistä tyhjennysvuotoa saapuvaksi:) Otin viimesen e-pillerin ke 26.8 ja menkkojen pitäis alkaa viimestään ens keskiviikkona. Mulla on ollut tyhjennysvuodot aina ihmeelliseen aikaan, kun otan viimeisen pillerin aina keskiviikkona niin menkat alkaa maanantaina, tiistaina tai jopa keskiviikkona ja sit torstaina kesken menkkojen aloitin aina uuden liuskan. Saa nähdä, alkaako YK1 siis tänään, huomenna vai ylihuomenna:)

Mulla näköjään menee yritykset sun muut aika yksiin bebekin kanssa:D Mä olen myös -86 ja mun mies niinikään 3v vanhempi eli -83 ja meillä alkaa kanssa parin päivän sisään YK1. Mites teillä muut kuviot? Ootteko naimisissa vai avoliitossa? Töissä vai opiskelette:)? Olisi hauska tutustua paremmin!
 
Tsemppiä R86 ekaa yrityskertaan. :) Toivottavasti sulle tärppää nopeammin ku mulla, yk13 jo menee ja niin menee hermotkin...

Mä oon kohta 28v ja mies 27v. Naimisissa ollaan oltu kohta 7vuotta. ja töissähän minä...
 
Tervetuloa uudet sakkiin mukaan! :flower: Meitsi pähkinänkuoressa:Minä -82 isäntä -69, avoliitossa, opiskelen metalli puolella aikuisopistossa =) Meillä yk2 menossa :heart: (aikaisemmassa suhteessa 3 vuoden yritys tuloksetta, joten mitenkään itsestäänselvyytenä ei raskautumista pidä..)
Jännityksellä odottelen alkaako torstaina menkat vai venyykö kierto miten pitkäksi...
 
Mä opiskelen hoitoalaa ja mies on töissä.. mulla vielä koulua jäljellä vähintään pari vuotta.. Ollaan kihloissa ja yhdessä asutaan :) Täällä alkaa menkat loppumaan joten huomenna voisi ehdotella miehelle jotain mukavaa puuhastelua ;) se taitaakin jo toivoa sitä et nää loppuis , että se pääsis tosi toimiin :D ja olen saanut painosta pois jo puoli kiloa (tosin siihen on mennyt pari viikkoa kun välillä tulee naposteltua), enää 700g niin pääsen uudelle kymmenluvulle.. siinä jos missä motivaatiota :)
 
Tervetuloa uusille! Ihanaa saada tänne lisää väkeä josko keskustelukin vilkastuisi taas.

Täällä alkaa pikku hiljaa taas uusi yritys tän viimeisimmän kolauksen jälkeen. Toivottavasti yritys ei enää jatkuisi kovin pitkään. Odottelen vielä että viimeinenkin tiputtelu vuoto loppuisi niin päästäisiin kunnolla taas tähän yritykseen. Sovittiin kaverin kanssa että lähetään ensi viikonloppuna vallottamaan taas tän paikkakunnan yöelämä... :p Ollaan ko kaverin kanssa viimeksi vietetty tyttöjen iltaa joskun viisi vuotta sitten ja silloin yhdessä mentiin enemmänkin ja parannettiin maailmaa joskus viinipullon äärellä jomman kumman luona. Ihanaa ajatella että päästään pitkästä aikaa yhdessä koska kyseessä on yksi niistä harvoista joka tietää meidän yrityksestä ja muutenkin sellainen kaveri jonka kanssa pystytään puhumaan todella kipeistä ja hankalista asioista ja aina olo helpottaa. En muista milloin olisin viimeksi odottanut tyttöjen iltaa näin! Molemmilla meillä on menossa hankalia asioita niin toivon vain ettei meidän ilta mene siihen että ollaan meillä ja itketään... :p Nyt pitää varmaan alkaa laittamaan ruokaa niin mieskin ehtii syödä ennen töihin lähtöä...
 
Voikun marleena tämä kierto tuottais sulle toivotun tuloksen. Pidä hauskaa kaverin kanssa ja nollaa pää kunnolla. ;)

Mua niin ahdistaa tää mun painoni. :/ En oikeesti omista selkärankaa, tällei nilviäisenä on kamalan vaikeaa päättää jotain ja sit yrittää pysyä siinä. Eipä tietenkään voi tärppi käydä, ku ylipainoa on 40 kiloa.
Koko ajan tekee mieli makeaa ja suolaista (lue: karkkeja ja sipsejä). Nytkin on taas kamala nälkä (mukamas), vaikka just pari tuntia sitten vetäsin ison grandiosa pizzan naamariin. Pitäis vaan syödä kunnolla päivän aikana, niin ei sit kerralla tarttis mässätä niin paljoo epäterveellistä.

Tutut menkkaoireet ovat iskeneet. Tissit ovat olleet kipeät oviksesta lähtien ja tänään alkoi perskipu. Ja tietenkin tää mässäily...

Mua masentaa jo valmiiksi tulevat menkat...seuraavaks alkaakin yk 14....
 
Tänään taas aaltoilevia selkäkipuja ja alavatsa kipuja...Kai ne peevelin menkat sieltä pukkaa jälleen..Naama on kukkii ku mummon pelargonia :flower: :ashamed:
Jos yhtään lohduttaa Jojo, niin mä en oo ees hetkeen uskaltanu vaa`alle mennä :| Pitäis vaan joku tulppa saada ton suun eteen...Tänään onneksi hillitsin itseni ukkelin ottaessa jätskiä :D Kieltäydyin, tein ruisleipää ja söin tonnikalaa B)
Pakko alottaa vahtimaan tota mässäilyä..Kohta on taas kaikki vaivalla pudotetut kilot takasin...Ei kivaata ei!
Huomenna parturi ja leikkautan lyhyet hiukset :) hivenen sen tyyliset, kuin BB Anniinalla oli tänään siinä BB-extrassa :heart: Ne oli kivan näköset!!
Viikonloppuna vois raahata ukko rukkansa kirpparille :D Tekis mieli jotain sisustus juttuja katsella..Uuden maton ostin tänään ja on magea!!Meitsillä alkoi tummansininen kausi :p
Anteeksi taas sekavat ja asiasta seinään juttuni.. :ashamed:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 33/28..............yk 18
Liisa75........................kp 6/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 6/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 24/28-35.........yk 23
Bebek.........................kp 9/?.................yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.....-10kg
Selis...........................kp 20/25-30..........yk18....-8/10kg
marleena-84..............kp 9/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 31/25-29...........yk3
jojo369......................kp 23/35.................yk13...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Tarkistaakapa KP:NNE kun en ehtinyt muutamaan päivään päivittää pinoa..

Pistäkää paksunnettuna muutettavat tiedot teksteihin, kun välillä vain vilkaisen pikaisesti tekstit ennenkuin päivitän..

Koirastamme tuli sunnuntaina Valko-Venäjän Junior Valio..

KP
 
Huomenta. Tänä aamuna taas vaaka kertoi karun totuuden ettei paino ole tippunut aikoihin... |O Tosin ei kai se mikään ihme ole kun syöminen vaan on niin kivaa ja sohva on paljon mieluisampi paikka kuin lenkkipolku.. :ashamed: Eilen kun lähdin tän apinalauman kanssa iltalenkille niin karu totuus taas iski. Verenpaine oli noussut jo useemman pykälän ennen kun pääsin edes omaa pihaa pidemmälle; Alan kattelemaan itelleni vaatteita ja koirat sekoaa ne pyörii jaloissa innoissaan vinkuen ja lapsi katoaa kuinpieru saharaan ja ilmestyy aina välillä pomppimaan sovhvalle tai mun ja miehen sängylle tms. jolloin joudun komentamaan sitä. Nakkaan piskit alakertaan odottamaan etten meinaisi kompastua niihin vähän väliä ja alan metsästää lasta kiinni joka ei tietenkään ole yhtään yhteityökykyinen vaan laittaa kaikessa hanttiin. Puen väkisin rimpuilevaa ja sätkivää lasta huudon säestyksellä jota vielä säestää koirien eläimellinen mölinä ja vinkuna portaissa, en tiedä nouseeko mun verenpaine vai desibelit nopeemmalla vauhdilla...pinna kiristyy koko ajan. Saan lapsen valmiiksi janeiti on kuin aurinko ja ihmettelee eikö äiti ole muka valmis jo. Sitten ei muuta kuin alakertaan ja matkalla koirat tekee parhaansa kaataakseen mut ja lapsen portaissa. Koirat odottaa alakerrassa sisällä ja me tytön kanssa pihalle ottamaan kärryjä esille. Kärryistä ainakin kahdesta pyörästä taas ilmat pihalla ja kärryt on muutenkin todella huonot työntää vaikka olisi ilmaa renkaissa, kiroan kärryt mielessäni syvimpään hornaan ja pyydän neitiä tulemaan kärryihin että saisin otettua koirat. Neitihän juoksee villiintyneenä pihaa ympäri ja ei tahdo kärryihin. Koko suostuttelu ja kiristysepisodia jolla saan lapsen lopulta kärryihin istumaan säestää koko ajan paheneva koirien mölinä joka kuuluu sisältä ja ääni joka syntyy siitä kun reilu 30kiloinen koira yrittää tulla eteisen välioven ikkunasta läpi. Koirat oikeesti ei kuullostaneet taas enää edes koirilta vaan sioilta joita piestään. Viimein saan apinalauman kasaan; tyttö kärryissä ja koirat hihnoissaan kärryn vieressä -oltuaa ensin solmussa niin keskenään, mun jaloissa, kärryissä ja kaikessa missä vain mahdollista... Lähden tuuppaamaan kärryiksi kutsuttuja raskaita häkkyröitä jotka viettää koko ajan toiselle puolelle ja ovat raskaat tuupata, joo saahan tästä oikein hyvän lisävastuksen lenkille kun yhdellä kädellä koittaa ohjata ja tuupata vankkureita. Toisella kädellä talutan koiria, joista toinen kiskoo edellä ja toinen laahaa perässä, joten tällekin kädelle on oikein kiva pikku vastus tällekin lenkille. Otan suunnan hiljaisemmalle reitille koska en todellakaan halua kohdata toisia koiria koska silloin ihanaiset sohvapottu-pullmössöpiskimme muuttuvat verenhimoisiksi tappajiksi...ja tässä mielentilassa en siedä enää ainuttakaan niskurointia vaan tiedän että jos ei sana paina niin sitten vaikka painin noiden rakkien kanssa samalla haaveilen koirakouluista joihin emme pääse perheen aikataulujen yms takia ja koitan muistuttaa itselleni että oikeasti koirat ovat rauhoittuneet ja olemme edistyneet (viime talven jos joku edes tervehti minua kun oltiin kävelyllä koirat saivat kauhena möykkäkohtauksen ja tällä viikolla saimme jo puhua naapurin kanssa ilman haukkumista). Muistan siinä vankkureita (jotka olen päättänyt potkia kasaan ja polttaa heti kun vain on mahdollista -> emme tarvitse niitä ja lapsi tai kukaan muu ei vain näe) tuupatessani ja toisen koiran kiskoessa ja toisen laahatessa perässä kuinka ihana se meidän sohva onkaan, ihanan iso ja pehmeä -oikea laiskanlinna ja keittiössä olisi vielä edellisenä pääivänä leivottuja sämpylöitä ja kinkkujuustosarvia... Pinna alkaa pikku hiljaa helpottamaan mutta en varsinaisesti tunne kauheaa nautintoa lenkistä ja tyydynkin vain kolmen kilometrin lenkkiin. Lenkin päälle päätän kokeilla pitkästä aikaa sauvakävelyä omassa pihassa jos se vaikka auttaisi jatkuviin päänsärkyihini. Pihassa taas kauhea show; ensin koirat sisälle ja kuuntelen kuinka sisällä juostaan portaita ylös alas ja käydään parvekkeella kurkkimassa ohi mennen tiputetaan parvekkeen oven hyttysverkko. Neiti pois kärryistä ja pannuhuoneen ovi auki (juu ei saisi säilyttää mitään pannuhuoneessa, mutta siellä ne kärryt nyt vain ovat) ja kukas se sinne vilahtikaan... Komennan neidin ulos ja hetken vänkäämisen jälkeen neiti tottelee saan kärryt sisälle ja oven kiinni, tällä välin neiti on keksinyt tahtovansa naapurin pihaan. Siis uusi neuvottelu neiti kaksi ween kanssa, pyrin yleensä ensin puheella saamaan tytön tottelemaan ja jos ei puhe toimi niin sitten tyttö kainaloon. Postilaatikkoon kurkkaamisella saan neidin suostuteltua mukaani (lue "menenkö yksin hakemaan sen postin vai tuletko NYT mukaan" tyttö kun on innokas hakemaan postia). Viimein päästään omalle aidatulle pihalle; Lapsi irti, koirat irti ja mamma istahtaa hetkeksi asentamaan kävelysauvojen renksuja käsiinsä. Alan kävelemään pihaa reippaaseen tahtiin ympäri seurauksena koirilta lähtee järki janeiti kaksi wee juoksee perääni huutaen "Äiti odota mä tulen!" Huikkaan tytölle ettei ole mitään hätää äiti vain kävelee pihaa ympäri ja neiti voi leikkiä, en katoa mihinkään, tästä seuraa sama huuto tällä kertaa itku kurkussa huudettuna. Keksin neidille hauskan leikin että kävelepä samaa lenkkiä kuin äiti ja katsotaan missä kohtaa äiti saa sinut kiinni. Neiti rauhoittuu leikkimään uutta leikkiä aina villisti nauraen kun äiti saa kiinni,näin ei äidin sydän säskynyt sittenkään kun saatiin itku loppumaan. Jossain vaiheessa neiti kyllästyy uuteen leikkiin ja jatkaa omia puuhiaan kun huomaa ettei se äiti katoakaan vaikka meneekin mielipuolen lailla ympäri pihaa. Toinen koira juoksi jaloissani pyörien ja toinen seisoi keskellä pihaa hölmönä tuijottaen seonnutta mammaa. Lopulta koiratkin rauhoittuvat painimaan keskenään. Ai liikunta on mukavaa ja nautinnollista puuhaa! ;)

Liika syömiseen ratkaisu; Sellainen metallinen leveä kaulus -vähän kuin frisbee- kaulan ympärille, leveyttä pitäisi olla sen verran ettei käsi ulota laittamaan ruokaa suuhun... ;) lisäksi kaulus estää kivasti sohvalla pötköttämisen kun painaa ikävästi niskaa. Että jos jossain on nikkarin vikaa niin ei muuta kuin rakentelmaan sellainen, olisi hyvä jos siihen saisi jonkinlaisen aikalukon, voi sitten maksaa mulle vähän provikoita kun rikastuu "läskikauluksen" avulla... ;)

Viikonloppua odotellessa....

muoks. nöyrimmät anteeksi pyynnöt mahdottomasta määrästä kirjoitusvirheitä...ei ole helppo kirjoittaa ja pötköttää sohvalla saman aikaisesti...varsinkin kun osa näppäimestä on neiti kaksi ween ansiosta vähän irti...
 
jenmo
Moi kaikki ja tervetuloa uudet! :hug:

Mä alan olla epätoivonen..Mul on yleensä suht tarkka kierto, ja viime menkat alko kp26. Joskus toki heitelleet, mut nyt ei oo ollu mitään ylim. stressiä tms. Ja menossa siis kp31! JA kaksi puhdasta NEGAA testattu :'( Ei taida enää olla toivoa tässä kierrossa...Tänä aamuna tuli tuo viimesin nega. Ihmettelen vaan miksei menkkoja kuulu..Toissa iltana oli maha todella kipeä, ja miehelle sanoin että takuulla alkaa menkat yöllä. Mut ei alkanu ei... Mikähän mulla on? Ei oo tällä hetkellä tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, tosin väsynyt olen ollut.
 
Tukasta tuli tosi kiva!!Kävin amiksessa leikkauttamassa.. vaikka täti sitä pari tuntia kynikin ja sain hiukan jo itsekkin muotoilla kampausta leikkauksen jälkeen, olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen :heart: Kattoo jos joskus myöhemmin suhauttaisi mustan värin siihen vielä =) Pöh, mutsi oli sitten viskannut mun käyttämättömän raskaustestin roskikseen...peeveli!Tokas vaan että no kyllä sen sitten huomaa ilman testejäkin... :whistle:
 
R86
Moikka taas:)!

Ihanaa, autokoulun kakkosvaihe on suoritettu:D Mitään muuta ihanaa päivässä ei sitten ollutkaan... Yliopiston ruokala oli mennyt kiinni jo kahelta ja jouduin menee mäkkäriin syömään. Oli näet kiire kun tein tuon autokoulun kakkososan yhessä päivässä, eikä välissä ollut kuin tunnin paussi, et ehti jossain jotain käydä haukkaamas... Turvottaa ja ärsyttää jotenkin muutenkin kun lopulta alkoi viimeinen tyhjennysvuotoni eli eikös tästä nyt siis ala YK1? Näitten kuukautisten aikana ja jälkeen kuitenkin ollaan ilman ehkäsyä ja yritellään beibeä:) Eli siis nyt olis YK1 ja kp 1/26-30. Tuo kierto mulla on ollut siis pillereitten kanssa. Sen verran stressailija tyyppi olen, joten on varmaan vaikuttanu tuohon kierron vaihteluun pillereittenkin kanssa. Mut hei vähänkö jännää:D!! Meillä lienee tärppipäivät jossain kuun puolen välin tienoilla:) Mut saa nähä miten keho toimii. Lääkäri sanoi, että kuukautiset saattaa loistaa poissaolollaan jouluun astikin ilman pillereitä ja on kuulemma normaalia:eek:! Siksi meinasin testailla vasta jos tyyliin ens kuun puoleen väliin mennessä ei oo seuraavia kuukautisia alkanut. Sillonkin yritän sit pitää toiveet alhaalla...

Mut nyt kattoon salkkareit:D
 
Pitkään olen seurannut tätä pinoa ja nyt vihdoin voisin liittyä seuraanne jos sopii? Olen kirjoitellut tuonne syksyllä tai talvella yrityksen aloittavien pinoon jo keväästä, mutta tämäkin paikka tuntuu omalta kun ylipainoa todellakin on :( eikä ihan vähän vaan sellaiset 25-30 kg :ashamed: Kesän aikana on tippunut n. 8 kg, mutta enpä ole vaakaan päin katsonut yli kahteen viikkoon kun on tullut niin herkuteltua :kieh: Niin ja tuolta syksyisten pinosta oli jo yksi tuttukin tänne äskettäin liittynyt =) R86 :wave:

Vähän taustaa.....Minä olen 30 v ja mies 32 v. Minulla aiemmasta suhteesta 9v poika ja pian 8v täyttävä tyttö eli kolmatta kuumeillaan (ekaa yhteistä siis). Miehellä ei ole lapsia ennestään. Muutamme tässä kuussa saman katon alle joten kovin aktiivisesti en välttämättä nyt tämän kuun aikana kirjoittele. Kovasti on siivoamista sun muuta edessä.

Meillä mennään eteenpäin tämän homman kanssa TJOT meiningillä. Ei laskeskella päiviä tai sun muuta tai niin ainakin yritän olla tekemättä. Siis tarkoitan tuolla laskemisella että ei mietitä tai laskennallisesti ajoiteta touhuja ovulaation kohdalle. Peittoja heilutellaan kun siltä tuntuu ja nyt tämän muuttostressin ja remontin ansiosta ei kyllä säännöllisesti joka toinen päivä ainakaan :ashamed: :/ Tällä hetkellä menossa kp 8/24-47. Minun kiertoni voi siis olla hyvinkin epäsäännöllinen joten senkin takia vaikea olisi touhuja ajoittaa ovulaation mukaan. Mitään ovistikkuja en siis myöskään käytä. Kierrot ovat heitelleet näin viimeiset puoli vuotta ja pelkäänkin, että en ovuloi ainakaan joka kuukausi. Aina ovat kuukautiset olleet epäsäännölliset, mutta ennen kiertoni kulki 26-34 pv välillä ja nyt siis vaihtelua ollut 24-47 pv välillä :eek: Lihonut olen muuten lasten saannin jälkeen. Esikoista odottaessa ei raskauden alussa ollut yhtään ylipainoa ja kuopusta odottaessa oli painoindeksi alussa just 25 joten eipä ylipainoa silloinkaan. Nyt painoindeksi yli 34 :headwall: No katsotaan nyt miten käy ja pikkuhiljaa yritän painoa pudotella.

Tsemppiä kaikille yritykseen :wave:

Ai niin, vielä yksi hölmö kysymys. Kun nyt siis tjottaillaan tämän vauvan yrityksen kanssa ni voinko edes mainita mikä kp meneillään? Voiko listaan esim. laittaa että kp 8/?.....yk 1.....tjot vai pitääkö nuo koopeet ja yykoot kohdallani jättää mainitsematta kun tjottaillaan? Anteeksi tällainen hölmö kysymys, mutta en tarkalleen tiedä mitä oikeaoppisesti tuo tjottailu tarkoittaa vai onko sellaista yhtä oikeaa tapaa edes??

no enivei nyt lähden iltapalan laittoon :whistle:

adama
 
R86
Tervehdys kaikille ja tervetuloa Adamalle myös tänne puolelle:) :wave:

Ensiksi Marleenalle kiitokset hyvin elämänmakuisesta kirjoituksesta. Toivottavasti olet saanut oman rakkaan "apinalaumasi" ojennukseen:) Kirjoituksesta tuli ihan mieleen paikallinen kolumni nimeltä Turusen pyssy. Sinulla on vähän samanlaista tyyliä: asiat kerrotaan niiden oikeilla nimillä:) Ja niinhän se pitää ollakin! Vaikuttaako muuten tuollaiset päivät vauvakuumeeseen?

Adama, kyllä mun mielestä noi kiertopäivät voivat olla listalla. TJOT käsittääkseni kuitenkin tarkoittaa, että seksiä harrastellaan fiiliksen mukaan ennemmin kuin ajatuksella "nyt on pakko olla, vaikkei yhtään haluta, kun on ratkasevat päivät menossa". Silti, onhan se hyvä olla kierrostaan tietoinen. Ja eihän sitä tiedä, ehkä tieto otollisten päivien lähestymisestä lisää halujakin;)
Ja tsemppiä myös vauvautumiseen ja painonpudotukseen! Se on jännä, miten helposti sitä lappaa kaikkea epäterveellistä suuhunsa ja miten helposti tulee kuljettua autolla jne. Mä en ole koskaan edes ollut raskaana ja silti painoindeksi on jotain 33:( Kunpa suu olisi tuohesta, ettei maistais mitään syödessään -> ei tekisi mieli napostella tai vetää jotain ruokaa ihan överimäärää |O

Sitten vielä yleisesti kysyn, pitääkö kukaan enää listaa ajantasalla. Uusia yrittäjiäkin kun on nyt tullut mukaan.
 
Tervetuloa joukkoon iloiseen (kyllä täällä ollaan toisinaan iloisiakin) adama!

Meille ostettiin tällä viikolla uudet rattaat. Kävin niitä jo vähän kokeilemassa ja ai että olivat hyvät tuupata kun vertaa noihin hyökkäysvaunuihin, jotka meillä on! Nyt kun enään saisin aikaiseksi lähteä oikein kunnon lenkille. Seuraava ostos on uudet lenkkarit kunhan jostain alennuksesta sellaiset löydän.
R86 Kumma kyllä mulla ei huonot hetket niinkään vaikuta vauvakuumeeseen. Sama kai se olisi huutaako ja rimpuileeko vaunuissa kaksi ipanaa vai yksi. Totta kai sitä huonoinakin hetkinä joskus tulee mietittyä että jos nyt olisi kaksi tenavaa vänkäämässä niin jo vot. Enemmän kuitenkin epäröin hyvinä hetkinä kun kaikki toimii tytön kanssa kuin ajatus. Niinä hetkinä mietin että voi kun toinen on jo iso ja omatoiminen ja kuinka vauva sitten olisi niin pieni ja avuton pitkän aikaa ja kuinka iso työ niin pienen kanssa on. Okei eihän tuo neitikään ole vasta kuin kaksi mutta kyllähän sen ikäinen jo syö ja tekee monia asioita itse, leikitkin sujuu itsekseen tarvittaessa ja osataan jo tulla pyytämään vettä jos janottaa yms.

Vuoto on loppunut ja ollaan päästy taas uuteen kiertoon kunnolla. Tärppipäivät on vasta joskus ensi viikolla jos ei kierto nyt heitä ihan härän pyllyä, mutta eihnä se estä aloittamasta harjoituksia... ;) Alavatsassa vain on kummallinen tunne ja jomotus peittojen heiluttelun jälkeen. Mutenkin tuntuu kuin olisi jotain raskausoireen tapaisia. Testiä en oel viitsinyt edes ostaa kun neuvolasta sanottiin että testi saattaa näyttää vielä tovin positiivista vaikka ei raskaana olisikaan. En siis käynyt vuodon takia missään tarkastuksissa tms kun se kuitenkin loppui aikanaan ja ei missään vaiheessa muuttunut ihan sietämättömän kivuliaaksi tai runsaaksi. Vuoto oli kyllä normaalia runsaampaa ja kivuliaampaa ja kesti vähän piempään kuin normaalisti, mutta kun homma ei karannut lapasista niin en sitten soittanut uudestaan neuvolaan. Elämä jatkuu ja odotan jo innolla huomista kun kaveri tulee meille ja vietetään akkojen ilta ja mies hoitaa lapsen. Varmasti siinä ruovitaan niin hyvät kuin huonotkin asiat joita maa päällään kantaa ja humallutaan enemmän kuin olisi suotavaa. Pitääkin huomenna pestä vessa koska oon aika varma että mun ilta päättyy sinne... :x Tulis jo huominen niin sais jotain muuta tähän arkeen...
 
Täällä varmaan piakkoin ollaan kp1...aikast just sellanen olo...vatsa polttelee kivasti :ashamed:
Pidettiin eilen Oriflame iltamat ja ihan kiitettävästi pienikin porukka tuotteita osti/tilaili :)
Isäntä kalasteli kaverinsa kanssa sen aikaa ja marssikin kutsujen jälkeen 7 ahventa muovikassissa vanhempieni luo =) Äitee oli tyytyväinen :p
Nyt aamulla olis pitänyt aikaisin lähteä kalastamaan..Meikäläinen on jo kahvit keittänyt, mutta isäntä ja koira kuorsaa sängyssä...Mihin katosi se "viimeistään kahdeksalta pitää olla jo lähdössä kalaan" :D
Marleenalle hauskaa tyttöjen iltaa!!Adama tervetuloa sakkiin :flower:
*Muokkasin tätä tänään 5.9 ja nyt se näyttää tämän vieläkin eilisenä kirjoituksena =) *
 

Yhteistyössä