Uusi kuumeilija haluasi mukaan pinoon. Olen juuri liittynyt esikoishaaveilijoihinkin ja etsiskelinkin että onko tämän tyyppistä pinoa olemassa ja tähän pinoon törmättyäni ilahduin että on. Muuten varmaan olisin itse sellaisen perustanut. Itse olen -86 ja mies kolmisen vuotta vanhempi. Esikoinen olisi toiveissa. Nyt menossa yk1 kp 4/?. eli ekaa yritystä mennään pillereiden lopetuksen jälkeen. En usko että ihan heti välttämättä raskaudun, koska ylipainoa on noin 15-16kg. Tämän vuoksi olisi kiva saada kannustusta ja jakaa kokemuksia kilojenkaristuksen pitkällä tiellä varsinkin kun se liittyy vauvan saamiseen. Tavoitteena olisi joskus saada lopullisesti pois 25kg. Silloin olisin ihannepainossa. Nyt BMI on suunnilleen 31. Mittani ovat 160/80-81kg, ja siis 55kg olisi vielä joskus ihana saavuttaa, mutta kilo kerrallaan. Jos tulen raskaaksi niin sitten tavoitteena on että yhtään kiloa ei tulisi lisää.
Joskus nuorempana olen laihduttanut 10 kg, mutta ne kilot tulivat takaisin, jossain vaiheessa 7 kg, mutta nekin tulivat takaisin ja aina välillä lihonut ja laihtunut. Aloitin taas lenkkeilyn, joten eteenpäin ollaan menossa
toivottavasti vaaka näyttäisi miinusta ja raskaustestit kaikille plussaa
=)
Bebek
Joskus nuorempana olen laihduttanut 10 kg, mutta ne kilot tulivat takaisin, jossain vaiheessa 7 kg, mutta nekin tulivat takaisin ja aina välillä lihonut ja laihtunut. Aloitin taas lenkkeilyn, joten eteenpäin ollaan menossa
toivottavasti vaaka näyttäisi miinusta ja raskaustestit kaikille plussaa
=)
Bebek