~~ Great Girls ~~ vol.3

Mä oon menettänyt järkeni, tai ainakin vahvasti epäilen mielenterveyttäni.. Mä meinaan huomasin että mä oon vakaasti päättänyt olevani raskaana.. :eek: mitään oireita tai ylipäänsä mitään mikä viittaisi tärppiin ei ole. Päinvastoin kaikki viittaa siihen että täti tulla pyyhältää paikalle ihan lähiaikoina. Tein jopa negatestin, mutta siitä huolimatta olen päättänyt olevani raskaana. Vähän huolestuttaa itteäkin tämmöset päähän pinttymät kun pettymys tädin saapuessa on taas karmea kun uskottelen itelleni tämmöstä ensin. Nyt pitäs vaan jollain onnistua palauttamaan jalat maan päälle. En tiiä johtuuko tää nyt siitä kun onnistuin tikuttamaan oviksen vai mikä tässä nyt kiikastaa.. :headwall:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 17/28..............yk18
Liisa75........................kp 17/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 17/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 8/28-35.........yk23

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.....-10kg
Selis...........................kp 4/25-30..........yk18....-7/10kg
marleena-84..............kp 29/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 15/25-29...........yk3
jojo369......................kp 7/35.................yk13...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Mikäköhän mun hormooneja vaivaa...menkat loppu muutama päivä sitten..vieläkin välillä alavatsa tunnahtelee niin kuin menkat alkaisi uudestaan, välillä ns. "kouristelee" ja tänään ristiselkä kipeänä :| Mitään tulehdusta ei ole..Mikä lie valeraskaus ku rinnatki olevanas arkana silloin tällöin.. :D pitänee tsekata nuppi ku kehittelee raskausoireita, vaikka menkat tovi sitten vasta loppuivat :p
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 18/28..............yk18
Liisa75........................kp 18/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 18/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 9/28-35.........yk23

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.....-10kg
Selis...........................kp 5/25-30..........yk18....-7/10kg
marleena-84..............kp 30/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 16/25-29...........yk3
jojo369......................kp 8/35.................yk13...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
pahaa enteilevä valkovuoto alkoi tänään ja siinä sivussa pienet jomotukset ja vihlaisut. Pahoin pelkään tädin saapuvan vielä tänä yönä.. Sitkeästi olen silti uskottelen vielä itelleni ettei kaikki toivo ole menetetty.. Toisaalta taas sattuu jo valmiiksi ja mieli meinaa olla apea. Sain tänään s-marketista ostettuun testiin haaleaakin haaleamman viivan, eli eiköhän taas vaihteeksi ole kyseessä se hemmetin viivanpaikka. Mammaksin herkkään ei meinaan tullut mitään illalla kun testasin uudestaan. Oon taas menny ostamaan testejä valmiiksi ja homma karkasi ihan lapasesta. Karmea fiilis kun tuntuu että ihan itkettää kun alkaa välillä usko loppua.. :'( lämmöt oli vielä illalla vähän koholla että jos ei muuten niin se antaa edes vähän toivoa.
 
Liisa75
marleena Noi on niin tuttuja fiiliksiä. Mäkin tein viime kierrossa negatestin eikä tuntunu juuri miltään. Kummasti sitä silti piti toivoa yllä. Onhan siinä se pieni mahdollisuus, että ei vaan vielä näy testissä. Romahdus tuli vasta menkkojen alkaessa. Kai ihmisen psyyke toimii myös niin, että välillä on toiveikkaampi olo, koska kenenkään mielenterveys ei lopulta kestä sitä jatkuvaa epätoivoisuutta. Se on sellasta "itsesuojelua". Mulla oli tosiaan viime viikolla kovasti toiveikas olo, kun ilokseni bongasin oviksen, mutta nyt oon taas ihan maani myynyt. Vkonloppuna tuli kaverilta vauvauutisia ja tunsin itseni taas niin p*ksi ihmiseksi, kun en osaa olla vaan onnellinen toisen puolesta.

Kahlan Kuulostaa oudolta. Mulla on muuten kans rinnat kipeet ja sekös nostaa toiveita. Vaikka järki sanoo, että ei ne nyt heti 5 pv oviksen jälkeen raskautumisen takia kipeydy ;)
 
Pahaenteiset menkka tuntemukset jatkuu edelleen... Mietin että vois olla meidän aika mennä kyselemään apua, koska mä oon oikeesti tosi loppu tän vauvakuumeen kanssa. En pysty hillitsemään vauvakuumetta mitenkään ja kun toivottua plussaa ei ala kuulumaan niin mieli painuu koko ajan enemmän maahan. En usko että mies ottaa tätä asiaa näin tosissaan ja se ei myöskään taida tajuta kuinka rankka homma tää on mulle. Sen mielestä oviksia yms ei tarviis ees testailla ettei tule sellainen väkisin tekemisen fiilis. Vähän jännittää miten mies suhtautuu siihen että alan ehdottelemaan hoitoon hakeutumisia. Mä vaan oon jo niin täynnä pettymyksiä ja en luota että meillä päin edes pääsisi tutkimuksiin kovin nopeasti. Lisäksi jos saadaan kökkö lääkäri niin seuraava vuosi menee siihen että saadaan kuunnella sitä että vika on stressissä ja saatiinhan me ensimmäinenkin lapsi luomusti (täällä on oikeasti tuollaisiakin lääkäreitä). Hitto mun pitäis lähteä vielä ensi yöksi töihin ja haluisin vaan käpertyä sohvan kulmaan itkeskelmään ja odottamaan sitä lopullista iskua tälle kierrolle kun täti taas saapuu. On sen verran vahvat menkka juilinnat jo että taitaa olla toivo menetetty.

Mihin pitää ottaa yhteyttä jos tahtoo tutkimuksiin? Siis onko se terveyskeskuksen lääkärille aika, vai neuvolaan vai miten tuo homma toimii? Oon vähän hukassa tän asian suhteen...
 
Liisa75
marleena :hug: :hug: :hug: Onks sulla sama fiilis kun mulla, että joka kuukausi tuntuu aina vaan pahemmalta ja pahemmalta? Ja mietityttää, miten sitä jaksaa, jos tämä jatkuu vaikka vielä vuosia. (Mulla heinäkuun alun menkat oli välissä helpommat, koska menkkojen jälkeen oli odotettavissa sentään kesäloma.) Ootko puhunut miehen kanssa? Me kun puhuttiin tästä niin kävi ilmi, että mies kokee että mä haluan vetäytyä pettymyksineni omiin oloihini ja mä taas koen että mies jättää mut yksin, ei sano juuri mitään tai edes halaa. Nyt ainakin tiedetään, miltä toisesta tuntuu. Mä kyllä uskon, että sunkin miehesi lähtee ihan sun takiasi niihin tutkimuksiin ihan mielellään. Ja mieshän on käsittääkseni aika helposti tutkittu... sinähän siellä tutkimspöydällä enemmän joudut makaamaan. Kyllä mun mielestä sitä ohjetta, että vuoden yrittämisen jälkeen tutkimuksiin, kannattaa noudattaa, koska jonottamiseen ja tutkimuksiin menee kuitenkin aikaa eikä hormonit ja hoidotkaan mitään takaa. Ja saattaahan se sillä välin tärpätä luomuna. Mä pidän nyt vielä kyllä vahvasti sulle peukkuja, koska tätä kiertoa et ole vielä hävinnyt :)

En kyllä osaa mäkään sanoa, mihin pitää ottaa yhteyttä julkisella puolella. Auttakaa joku?
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 19/28..............yk18
Liisa75........................kp 19/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 19/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 10/28-35.........yk23

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.....-10kg
Selis...........................kp 6/25-30..........yk18....-7/10kg
marleena-84..............kp 31/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 17/25-29...........yk3
jojo369......................kp 9/35.................yk13...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Ei tätiä vielä tänäkään aamuna, tuntemukset kyllä edelleen viittaa menkkojen alkamiseen. Tein testin ja sain siihen taas jonkin hailakan viivanpaikan... :kieh: Mies vilkaisi testiä hätäisesti ja totesi; Yksi viiva. Kyllä siinä taas haaveet romuttui. Yritin aikaisemmin puhua miehelle tutkimuksiin menosta niin EI. Kuulemma luonto hoitaa asian sitten kun on sen aika ja jos ihminen koittaa puuttua luonnon suunnitelmiin niin siitä ei yleensä hyvää seuraa ja kysyipä tuo sitäkin että eikö olisi pahempi jos tulisi keskenmeno tms jos luonto on sitä mieltä ettei ole meidän aika saada toista lasta. Eipä tuo oikein käsittänyt kuinka kipeestä asiasta mulle tässä on kyse kun kehtasi samana iltana tulla makkariin ja tölvästä että aletaanko tekemään lasta... :eek: Voitte uskoa että ei peitot heiluneet sinä iltana. Okei toi mies kuullostaa ehkä nyt tosi kusipäältä kun täällä sen haukun, mutta oikeesti se on aika ihana mies vaikka ei ehkä siltä kuullostakaan. Meillä tuntuu vaan olevan vähän eri näkemys tän asian suhteen. Meinaa vetää ihan toisissaan mielen maihin, pitää vissiin koittaa alkaa puuhaamaan kotona että sais ajatuksia kasaan. Tuntuu vaan et oon koko ajan vähän turhan herkässä rähjädys tilassa kun kiristää...
 
Viiva tai sen paikka tuli enemmän esille kun testi vähän kuivui. Tai sitten mä vaan kuvittelen, mutta ei tarvinnut käännellä tai tihrustaa nähdäseen viivan, mutta se on edelleen niin hailakka etten erota siinä ainakaan selkeää väriä.



En tiiä onko se viimenenkin järki lähössä vai tekeekö luontoäiti taas pilaa rankalla kädellä mun kanssa. Joka tapauksessa jos menkat nyt alkaa niin itku kyllä tulee ja jonkin sortin kriisi. Toivon vaan että ois meidän aika.
 
Mä toivon kans sulle parasta marleena. Oon kyl näkevinäni tossa hailakan viivan, mutta onko se sitten viivanpaikka vai haamu, niin siitä en osaa sanoa. Mikä testi oli kyseessä?

Mulla on kai nyt ovis, eikös valkoinen kananmunamainen lima oo merkki siitä? Vai missä vaiheessa semmoinen lima ilmestyy?

Vauvakuume täälläkin kasvaa, oon kuitenkin tässä vaiheessa semmoisillä fiiliksillä, että meille ei ikinä sitä kolmatta tule. :/ Ehkä parin viikon päästä olo on ihan erilainen.

Paino vaan tällä emännällä nousee. :( Kohta oon samoissa lukemissa, ku viime vuoden maaliskuussa jolloin ekan kerran aloitin laihduttamisen. Nyt ei vaan oo motivaatioo aloittaa mitään.. :'(
 
Minäkin olin näkevinäni sellaisen hailakan viivasen..Toivotaan että se on sitä ihteään ja viiva lähtee tummumaan!! :heart: Meitsillä kierron puoliväli ja odotukset korkealla, vaikka tjot:ttailu hengessä pitäis mennä :whistle: Huvittaa toi höpsö (mieheke) välillä :) Oli taas tutkinut netistä, että seksiä olisi hyvä harrastaa joka toinen päivä siittiöiden uusiutumisen kannalta..Sano vaan ,jos tarvitsee harrastaa enemmän totesi eilen :LOL:
Pistettiin eilen viini käymään, katsotaan jos lauantaina saisi jo maistaa pari lasillista =)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 20/28..............yk18
Liisa75........................kp 20/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 20/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 11/28-35.........yk23

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.....-10kg
Selis...........................kp 7/25-30..........yk18....-7/10kg
marleena-84..............kp 32/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 18/25-29...........yk3
jojo369......................kp 10/35.................yk13...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Tulin kurkkimaan entiseen pinoon ja marleena mä pidän peukkuja sun puolesta. Noi s-marketin testit näytti mulla tosi pitkään ihan haaleeta viivaa, sittarin testi näytti paremmin ja apteekin oma. Mut tsemppiä
 
R86
Heippa :wave: !

Pääseekö mukaan vielä uusia keskustelijoita? :) Mä olen ollut tuossa syksyllä tai talvella yrityksen aloittavien pinossa ja jos huolitte, voisin liittyä myös tähän pinoon :) Yritys nimittäin alkaa syyskuussa:) Viimesen pillerin nappaan ensi keskiviikkona eli 26.8 ja menkkoja odotan alkavaksi 31.8-2.9 välisenä aikana. Eka yritysmahdollisuus siis tuossa syyskuun puolen välin tienoilla:)

Miksi haluan liittyä myös tänne, johtuu mun ylipainosta. Olen kamppaillut painoni kanssa lapsesta asti ja tällä hetkellä mitat ovat 171cm/99kg... Maagisen satasen tuolla puolenkin olen käynyt ja sieltä syksyllä ja talvella laihduttelin 10kg eli painoin jopa 93kg. Keväällä ja kesällä mopo kuitenkin karkas taas käsistä, koska ei ollut varaa käydä painonvartijoissa ja kun isoveli ei valvo painoa niin mähän innostuin uudestaan karkista ja suklaasta :ashamed: Toisaalta olen nyt iloinen siitä tiedosta, että minun on mahdollista pudottaa painoa:) Nyt siis tässä syksyn kynnyksellä olis tarkotus palata ruotuun, kun vauvan yrityskin ajankohtaistuu:) Pääsen YTHS: lle painokontrolliin eli alan käymään terkkarilla punnituttamassa itseni. Sillä lailla en pääse repsahtamaan, koska takaraivossa on tieto, että pitää mennä vieraan edessä vaakaan. Ja mä olen luonteeltani sellanen, että on kova näytön halu, joten se vie aika pitkälle :LOL:

Mutta tarkemmin minusta. Olen syksyllä 23v täyttävä yliopisto-opiskelija. Olen naimissa 26v miehen kanssa, joka valmistuu AMK: sta ensi keväänä. Olemme yli 5v olleet yhdessä, joista 2v naimissa. Asumme kahdestaan, lapsia tai lemmikkieläimiä ei ole (vielä). Yrityksen aloitamme näin "nuorina" (eikös keskivertoensisynnyttäjä ole Suomessa 28v?), koska mulla todettiin jo 15-vuotiaana vähän monirakkulaiset munasarjat. Jouduin silloin tutkimuksiin, koska kierto oli todella ihmeellinen. Saatoin pahimmillaan olla 3kk vuotamatta ja sitten vuotaa tiputtaen kuukauden. Mulle kasvoi myös karvaa epätyypillisiin paikkoihin. Nenän alle tuli haituvaa ja koska olen tumma niin sain kyllä kuulla, että olen maailman rumin mies ja viiksivallu ja ties mitä :| Miten teinipojat voi olla joskus niin idiootteja :headwall: ??!! Anyways, kun tiedostan ongelmani niin haluan myös yrityksen aloittaa ajoissa. Nyt olen 6,5v syönyt Diane Novaa ja karva- sekä menkkaongelmat ovat pysyneet poissa siitä, kun täytin 16. Jännä siis nähdä, mitä tulevan pitää... Eihän ne munasarjat mihinkään muutu :( V*tuttaa vielä tää painokin, kun on päässyt nousemaan. Painonpudotushan tähän ongelmaan on lääkärin mukaan tehokkain apu. Sitä siis yrittämään:) Tavoite näin alkuun olis päästä 87 kiloon helmikuun alkuun mennessä, jollen ennen sitä tule raskaaksi:) Minun pituiselle 87kg on lievän normipainon yläraja eli sais BMI:n hiukan alle 30:) Siitä sitten jatkan eteenpäin, jollei tulosta vielää ole tullut.

Millainen tilanne teillä muilla on? Olen tätä ketjua koittanu silmäillä, mutta perusjutut teistä on varmaan jossain aikasemmissa voleissa...

Niin ja marleenalle tsemppiä, toivottavasti olis haamu ja sitä myöten plussa :D
 
Liisa75
Tervetuloa mukaan R86! Meillä onkin vähän turhan hiljaista ollut täällä. Onneksi se johtuu osittain siitä, että kuumeilijat vähenee plussien myötä.

Itse siis jo 34-vuotias esikoisen yrittäjä. Miehen kanssa yhteistä taivalta 8 vuotta, josta 1,5 naimisissa. Älkää kysykö, miksei olla aiemmin aloitettu yritystä... sitä mäkin nyt harmittelen. Isona syynä oli juuri tämä ylipaino. Lopulta kuitenkin totesin, että nyt tai ei koskaan. Pahimmista lukemista on pudonnut 15 kiloa noin 1,5 vuoden aikana, mutta BMI edelleen 36. Tsemppiä tarvittaisiin. Vuosi yritystä tulee täyteen marraskuussa. Ylipainon lisäksi muita esteitä raskautumiselle ei ole mulla todettu. Omanikäisestä kaveripiiristä satelee vauvauutisia siihen tahtiin, että ei tämä ikäkään kai vielä niin kovin suuri este ole.

Kahlan Toi sun siippas on niin ihana :heart: "Sano vaan, jos tarvitsee harrastaa enemmän"... toi pelasti mun päivän ;) Miehet onneks tosiaan harvoin kieltäytyy. On ne niin ihania :)
 
R86
Liisa, jokainen tietty yrittää omaan tahtiin. Mitään ainoaa oikeaa ikää yritykselle ei ole:) Mutta teillä on vielä hyvät mahikset saada lapsi! 34 ei ole nykyään paljon mitään:) Minunkin äiti oli 36v kun minut sai ja oli 34v kun tapasi mun isän joten... Niin ja lääkäri oli vielä sanonu hänelle, ettei voi saada lapsia ollenkaan :attn: Olen tosin ainoa lapsi, mutta raskaus oli niin vaikea ja siinä oli kaikkea muutakin, etteivät edes halunneet käsittääkseni yrittää saada toista lasta. Niin ja mun kaverin äiti sai mun kaverin 47-vuotiaana:) Sai kaikki muut sisarukset tälle mun kaverille 40-, 42- ja 44-vuotiaana:) Toisinsanoin hän synnytti kaikki neljä lastaan 40+ ikäsenä.

Kahlan, joo noi miehet on kyllä hyviä:D Oma mieskin on intopinkeenä nyt kun olen muutamat seksyt alkkarit ostanu...;)

Mites te muut naiset yritellessänne: käytättekö jotain "poppakonsteja"? Seurailetteko niitä ns. ovislimoja? tikutteletteko oviksia? Lasketteko päiviä? Juotteko greippimehuja? Mittailetteko lämpöjä? Syöttekö foolihappovalmistetta? nostatteko lantion ilmaan seksin jälkeen ja odottelette silleen 15-30min? Jotain muuta? Tuo lista siis perustuu siihen, mitä oon tältä palstalta lukenu muiden tekevän:)

Mä meinasin lähtee liikkeelle päiviä laskemalla ja limoja tutkailemalla. Ajattelin, että seksiä vois olla joka päivä kiertopäivien 11-18 välisenä aikana ja muuten pyrkiä joka toiseen tai kolmanteen päivään. Lisäks meinasin noita B-vitamiineja syödä sen foolihapon takia ja tietty muutenkin terveellisesti ja tyäspainosesti syödä, sikäli kun se onnistuu:) Mutta tarkoitus olis aloittaa stressittömästi ja en lähe vielää mitään oviksia tikuttelee tai muuta, vaikka mun kohalla vois olla hyväkin... Sitten joulun jälkeen oviksen tikuttelu mukaan, jos ei tärppi käy 4 ekan kierron aikana:)

Teillä muilla kun on kohtuullisen pitkään kestänyt tuo yritys, niin mistä otatte sitä halua olla sillain usein? En nimittäin ite ole niin seksuaalisesti aktiivinen. Mulle riittäs ihan hyvin 1-2krt/vk. Osin tuo johtuu paniikkihäiriölääkkeestäni. Huomasin, että halut väheni sen aloittamisen jälkeen, mutta toisaalta muuten olo on tasapainosempi ja parempi ja seksiä kuitenkin vielä on ja joskus teemme sitä vain, jotta mieheni saisi orgasmin. Toivon, että toi e-pillereiden lopetus kompensoisi ja himoja tulis vähän lisää takasin. Jotkut ainakin sanonu, että kun elimistö heräilee hormonihorroksestaan pillereitten jälkeen niin himot voi tulla ihan uudella tavalla taas kuvioihin:) Mutta varmuuden vuoksi olen noita liukkariasioita miettiny. Naisellehan orgasmi ei tuossa touhussa ole välttämätön. Pitäis vaan saada jostain selville, että mikä liukkari ois semmonen, ettei se vahingoita siittiöitä. Nyt meillä on rfsu:n Klick! Natural Glide (sininen tuubi). En kuitenkaa löytäny merkintää paketin kylestä enkä rfsu:n nettisivuilta. Pitäs varmaan panna rfsu: lle meiliä ja kysyä.
 
Tervetuloa R86 :)

Mä oon 27v ja mies kans 27v. Yhdessä ollaan oltu ihan kohta 9vuotta, joista 7 vuotta naimisissa. Lapsia on kaksi, tyttö vajaa 6v ja poika 3,5v. Tämä kolmosen yritys on kestänyt nyt kohta 13kk, tää kulkeva kierto on siis yk13. Helmikuussa raskauduin, mutta se meni kesken ennenku oikeestaan alkoikaan.
Mulla bMi on nyt jotain 34, joten ylipainoa on ja paljon. Pco:ta taitaa mussa piillä, en oo käyny siitä lääkärissä, mutta oireet viittaavat siihen. Karvoja kasvaa leuassa, semmoisia inhoja mustia piikkejä. Ei niitä nyt niin kamalasti oo, ku aina nypin niitä pois, mut varmaan 15-20 kohtaa josta aina välillä piikki pilkistää. :/ Samoin menkkojen kanssa on välillä kränää, ku tulevat ja menevät miten sattuu. Nyt on tosin hiukan tasaisempaa ollut kesän ajan.
Lasten tekeminen on meillä ollut aina tekemistä. Tyttöä tehtiin tasan 2vuotta, siis yk 24 kunnes eka plussa tuli testiin. Tytön ja pojan välissä oli yksi keskeytynyt keskenmeno rv 13. Poika sai alkunsa yk7.

Meillä ei enää kauheesti kolmosta tehdä, mä en enää vaan jaksa. Tulee jos niin itse haluaa. Takaraja raskautumiseen on ens kesänä, sen jälkeen lapset ovat jo niin isoja, että en enää halua kolmosta. Tai no varmaan aina haluan, mutta en enää sit lähde vauvarumbaan mukaan.

Meillä puuhaillaan sillon ku tekee mieli, yleensä noin 3-5 kertaa viikossa...Tällä viikolla tosin on vasta 2 kertaa, ku mulla on ollu töissä aamuviikko ja oon ollut jo päivällä kolmelta ihan kuollut.
Mitään poppaskonsteja en oo käyttänyt. Koko ajan ajattelen, että pitäisköhän sitä ja sitä kokeilla, mut oon vaan niin laiska aloittamaan mitään. :/ Tyhmä minä.

 
sinderella ONNEA! :flower:

R86 tervetuloa porukkaan, mukavaa saada lisää väkeä.

Tätiä ei näy, eilen illalla testasin ja sain hyvin haalean haamun. Mieskin totesi että jos oikeen valoon katsoo niin kyllä siinä saattaisi olla toinen ihan haalea viiva. Nyt vaan jännitetään ja toivotaan että kyseessä oikeesti on haamu ja se lähtee vahvistumaan. En uskaltaudu mihinkään vielä täältä kuumeilijoiden pinosta. Mies eilen vasta havahtui siihen että mulla on menkat myöhässä ja koitti selitellä sitä aiempaa töksytystään että se aatteli että mä muute vaan testasin tms. Taitaa sillä olla vauvakuumetta silläkin ja sen tapa käsitellä asiaa on olla juurikaan ajattelematta koko juttua. Sain eilen työpaikaltakin kirjeen ettei työt jatku enää syyskuussa.... :kieh: Hitto ne vasta otti lisää väkeä, että meinaa vähän keljuttaa koko juttu, mutta eipä sille mitään mahda. Alunperinhän ne ei mulle luvanneetkaan kuin viisi viikkoa töitä ja oon saanu olla jo 2kk, että pitäisi varmaan olla iloinen...
 

Yhteistyössä