Heippa :wave: !
Pääseekö mukaan vielä uusia keskustelijoita?
Mä olen ollut tuossa syksyllä tai talvella yrityksen aloittavien pinossa ja jos huolitte, voisin liittyä myös tähän pinoon
Yritys nimittäin alkaa syyskuussa
Viimesen pillerin nappaan ensi keskiviikkona eli 26.8 ja menkkoja odotan alkavaksi 31.8-2.9 välisenä aikana. Eka yritysmahdollisuus siis tuossa syyskuun puolen välin tienoilla
Miksi haluan liittyä myös tänne, johtuu mun ylipainosta. Olen kamppaillut painoni kanssa lapsesta asti ja tällä hetkellä mitat ovat 171cm/99kg... Maagisen satasen tuolla puolenkin olen käynyt ja sieltä syksyllä ja talvella laihduttelin 10kg eli painoin jopa 93kg. Keväällä ja kesällä mopo kuitenkin karkas taas käsistä, koska ei ollut varaa käydä painonvartijoissa ja kun isoveli ei valvo painoa niin mähän innostuin uudestaan karkista ja suklaasta :ashamed: Toisaalta olen nyt iloinen siitä tiedosta, että minun on mahdollista pudottaa painoa
Nyt siis tässä syksyn kynnyksellä olis tarkotus palata ruotuun, kun vauvan yrityskin ajankohtaistuu
Pääsen YTHS: lle painokontrolliin eli alan käymään terkkarilla punnituttamassa itseni. Sillä lailla en pääse repsahtamaan, koska takaraivossa on tieto, että pitää mennä vieraan edessä vaakaan. Ja mä olen luonteeltani sellanen, että on kova näytön halu, joten se vie aika pitkälle
Mutta tarkemmin minusta. Olen syksyllä 23v täyttävä yliopisto-opiskelija. Olen naimissa 26v miehen kanssa, joka valmistuu AMK: sta ensi keväänä. Olemme yli 5v olleet yhdessä, joista 2v naimissa. Asumme kahdestaan, lapsia tai lemmikkieläimiä ei ole (vielä). Yrityksen aloitamme näin "nuorina" (eikös keskivertoensisynnyttäjä ole Suomessa 28v?), koska mulla todettiin jo 15-vuotiaana vähän monirakkulaiset munasarjat. Jouduin silloin tutkimuksiin, koska kierto oli todella ihmeellinen. Saatoin pahimmillaan olla 3kk vuotamatta ja sitten vuotaa tiputtaen kuukauden. Mulle kasvoi myös karvaa epätyypillisiin paikkoihin. Nenän alle tuli haituvaa ja koska olen tumma niin sain kyllä kuulla, että olen maailman rumin mies ja viiksivallu ja ties mitä :| Miten teinipojat voi olla joskus niin idiootteja :headwall: ??!! Anyways, kun tiedostan ongelmani niin haluan myös yrityksen aloittaa ajoissa. Nyt olen 6,5v syönyt Diane Novaa ja karva- sekä menkkaongelmat ovat pysyneet poissa siitä, kun täytin 16. Jännä siis nähdä, mitä tulevan pitää... Eihän ne munasarjat mihinkään muutu
V*tuttaa vielä tää painokin, kun on päässyt nousemaan. Painonpudotushan tähän ongelmaan on lääkärin mukaan tehokkain apu. Sitä siis yrittämään
Tavoite näin alkuun olis päästä 87 kiloon helmikuun alkuun mennessä, jollen ennen sitä tule raskaaksi
Minun pituiselle 87kg on lievän normipainon yläraja eli sais BMI:n hiukan alle 30
Siitä sitten jatkan eteenpäin, jollei tulosta vielää ole tullut.
Millainen tilanne teillä muilla on? Olen tätä ketjua koittanu silmäillä, mutta perusjutut teistä on varmaan jossain aikasemmissa voleissa...
Niin ja marleenalle tsemppiä, toivottavasti olis haamu ja sitä myöten plussa