~~ Great Girls ~~ vol.3

Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 3/28..............yk18
Liisa75........................kp 3/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 3/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 30/28-35.......yk22

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp 24/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp 12/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp 24/25-29...........yk2
jojo369....................kp 26/33................yk12...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
mulla ois maanantaina jo kp 15/28.

Pahoittelut tädin kohdanneille! :hug:

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. Kovasti kuumeilen, vähän työt vie ajatuksia pois. Oon nyt viime aikoina kertonut parille kaverille meidän vauvahaaveista. Yksi kaveri puhui miten ne on miettineet että kun jäi nyt työttömäksi ja sillä alkaa liitonrahat niin ne hetken kattelee ja jättää ehkäisyn ja sit kun liiton rahat loppuu niin se jäis sit jo kohta äippälomalle. Piti vähän varotella et ei se ihan aina mene niin kuin toivoo ja kerroin et mä aattelin kanssa jotenkin noin vuosi sitten kun jätin ehkäisyn... Kaveri oli ihan yllättynyt kun en ollut aikaisemmin sille mitään puhunut.
Vauvauutisiakin on tälle kierrolle jo tipahtanut kahdesa eri suunnasta. Meinasi vähän kirpaista, mutta ehkä jotenkin onnistun olemaan enemmän iloinen toisten puolesta. Entinen koulukaveri kertoi että ne saa muksun tammikuussa, viime talvena kun juteltiin niin se silloin kertoi että sitten kun sen toisen aika tulee niin LA:n ois hyvä olla talvella kun on lunta ja pimeää...Onhan se hienoa että joillain "suunnitelmat" onnistuu, ihan vähän vain meinasin vihertää kateudesta kun kuulin. Ja tietenkin heti tuli sitten se huono omatunto kun toisten onni meinasi kirpaista kun eihän se multa ole pois. Ja työkaveri jonka olen epäillyt olevan raskaana, mutta en ole kehdannut kysyä, kertoi odottavansa kun kysyi multa raskauteen liittyvää asiaa (odottaa esikoistaan). Ja kierto on vasta puolessa välissä niin kyllä sitä vielä jonkun raskausuutisen ehtisi tälle kierrolle kuulla... Toivon kyllä että se tulisi tästä pinosta!
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 4/28..............yk18
Liisa75........................kp 4/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 4/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 32/28-35.......yk22

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp 25/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp 16/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp 25/25-29...........yk2
jojo369....................kp 28/33................yk12...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
aloitin eilen pitämään päiväkirjaa koko tästä "projektista". kerron siihen vähän tuntemuksia ja ajattelin mittailla myös lämpöjä joka aamu, ompahan sitten jtn tilastoa mitä vertailla :D toivottavasti ei tarvitsisi kovin montaa kiertoa kirjoitella.. toisaalta, sit vois jatkaa sitä raskauspäiväkirjana:) noh, mutta ei höntyillä.!!

päivät vaan vähenee kun rakas tulee kotiin, ylihuomenna se päivä jo koittaa :heart:
 
Mulla on yksi pvä liian vähän. Tänään pitäis olla kp28/33.

Tissit ovat täällä vielä kipeinä, välillä tulee semmoisia aika kovia kipukohtauksia. En valita, koska edellisessä raskaudessa tissikipu oli eka oire. ;)

Viime yönä näin unta, et mun menkat alkoivat ihan liian aikaisin. Ja sit koko päivän ajan on ollut kohdussa ihme liikettä. Ilmavaivoja kans tullu ihan yllättäen (enkä oo syöny mitään erikoista).

Hetki sitten aloin palelemaan, ulkona auringossakin iho oli kananlihalla -> lämpöä 37,1. Noin 0,5-0,6 astetta normaalia korkeampi.

Selkäkivut ristiselässä ovat kans yhtäkkiä muutamassa päivässä iskeneet, nekin oireet ovat mulla normaalisti raskauden aikana tai sillon, kun oon kamalasti siivonnut. No, nyt en oo tehnyt moneen päivään mitään järkevää.

Ette usko (tai te kyl uskotte!!) kuinka tässä on pää sekaisin.

Mä lähen tästä oireilemaan kahvikupin ääreen.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 5/28..............yk18
Liisa75........................kp 5/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 5/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 33/28-35.......yk22

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp 26/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp 17/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp 26/25-29...........yk2
jojo369....................kp 29/33................yk12...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Nyt korpeaa ja pahasti, niin töissä kuin kotonakin... :kieh: Mulla loppuu työsopimus tämän kuun lopussa ja pomo ei osaa sanoa yhtään jatketaanko sitä, samaan aikaan sinne kuitenkin otetaan uusia työtekijöitä, määräaikaisia joilla on jouluun saakka sopimukset ja jopa vakituisia vaikka talossa olisi vanhojakin määräaikaisia joista osa ollut siellä useammankin vuoden määräaikaisena ja toivoo vakituista sopimusta! Vähän tulee sellainen fiilis että ei sopimus jatkuisi kerta ei osata vielä sanoa mitään ja silti uutta väkeä otetaan... Vähän on motivaatio hukassa ja sellainen fiilis ettei paljon viitsi ylimääräistä töissä tehdä niin kauan kun ei sopimuksen jatkosta ole tietoa. :headwall: Ihmettelen syvästi firman tapaa hoitaa näitä juttuja. Mä oisin iloinen jo 3kk sopparistakin tuolla, koska silloin voitaisiin nostaa lainan maksu erää sille ajalle. Ei auta muu kuin odotella johonkin loppu kuuhun että pomot saa pidettyä palaverinsa. Ketutuksen määrää lisää sekin että tällä viikolla pitäisi viedä päiväkodille lista työvuoroista ja sen pitäisi ulottua syyskuun alkuun saakka ja ei edes tiedetä muuttuuko työaikamuoto syyskuussa. :eek:

Kotona ollaan molemmat niin väsyneitä ettei peitot paljon heilu vaikka ovis olisi ollut ihan käsillä... Pitää vaan toivoa että pikkumiehet olisivat olleet sitkeinä hengissä edellisestä kerrasta. Ei kyllä paljon jaksa uskoa taas raskautumiseenkaan ja meinaa usko loppua koko vauvaprojektin kanssa! :'( Tuntuu että kaikki puolitututkin raskautuu ja joka paikassa on odottavia äitejä, mutta meillä ei vain onnistu... Väkisin mietin tutkimuksiin menoa, mutta en usko että mies lämpenee sille ajatukselle kun sillä ei tunnu muutenkaan olevan tää vauvakuume yhtä paha kuin mulla, se pikemminkin ajattelee että tulee kun on tullakseen ja jos ei tärppää niin onhan meillä jo tuo yksi. :headwall: Jotenkin tuntuu että olen niin yksin tän haaveeni kanssa, onneksi täällä voi avautua ja tietää että te nyt ymmärrätte miltä tuntuu toivoa jotain näin kovasti. Nyt menen kohdistamaan tän kiukkuni johonkin muuhun kuin tietokoneen näppäimistöön.
 
voi marleena :( , mä tiiän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. meillähän oli viime vuonna duunissa ihan samanlainen tilanne. tosin sillä erotuksella, että pomo lupasi jo kesällä kertoa jatkosta, mutta kertoikin sen vasta joulukuun alussa. mä jäin sillon saikulle, ku alkoi vituttaa niin paljon. nykyisessä duunissa tulee varmasti menemään samalla tavalla, luotan kuitenkin siihen, että saan jatkaa siellä.

mulla kans menee usko tän vauvaprojektin kanssa. oma kroppa huijaa tosi hyvin...ja se intuitio...pah, hullujen hommaa vaan.. :'( tänään testasin tyylipuhtaan negan, joten se siitä sitten...

ens kierto onkin sitten yk 13. ei taida meille tulla kolmatta ikinä. :'(
 
Hei!Tulen tänne muuttuneen elämäntilanteen takia uudella nimimerkillä..."Vanha kansa" voikin muistaa minut kiukkutätinä...elämä vei entisen miehekkeeni kanssa eri suuntiin jo jokin aika sitten...Vuosia kestänyyt ystävyys syventyi rakkaudeksi erään ihanaisen miehen kanssa ja...noh...Sanotaanko näin, koskaan ei tiedä mitä elämä tuo eteen :D
vauvakuume ei ole kadonnut mihinkään ja yhteisestä päätöksestä mennään TJOT:ttailu meiningeissä...Kesti kauan ennen kuin kehtasin/uskalsin palata joukkoonne... :ashamed:
 
pidän täällä öistä yksin puhelua.. Sori että laitan joka viestin erikseen, mutta en saa tekstiin tyhjää riviä kun kirjotan puhelimella.. Tänään oli jo hitusen parempi fiilis välillä, mutta kyllä se katosi rivakasti kun tulin töihin.. Ei riitä et oma sopimus on katkolla, lisäksi osa uusista saa kuulemma parempaa palkkaa kuin vanhat määräaikaiset..ja meillä on osaamiseen perustuva palkkaus! Siis WTF kattooko ne todella et uusi työntekijä osaa paremmin/enemmän kuin talossa jo valmiiksi olevat!! No tää fiilis sitten tietenkin tarttuu myös vapaa aikaan ja meinaa vähän mustata mieltä. Onneksi loppu viikko on yövuoroa niin ei paljon pomoja näy..
 
mietin taas tuossa eilen kolmosta.
minuu nyt jo pelottaa imetys sen kanssa, kahen ekan kanssa se menny pieleen. nyt pelkään et niin tapahtuu kolmannenkin kanssa, eplekään sitä rintatulehdusta ja sitä kipua kun yrittää imettää täyttä rintaa jossa rintatulehdus.. mitenhän mie selviisin sit siitä, en haluu sen takii olla tulemtta raskaaksi kun pelkään tuota.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 6/28..............yk18
Liisa75........................kp 6/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 6/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 34/28-35.......yk22

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp 27/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp 18/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp 27/25-29...........yk2
jojo369....................kp 30/33................yk12...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Kahlan: minäkin muistan sinut.. Tervetuloa takaisin.. Laitoin sut tuohon mukana myös..
Mitä sinulle muuten kuuluu??

Täällä ei edelleenkään mitään tietoa..
Odotellaan menkkoja.. Koska muutama testi näyttänyt negaa..

KP
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 7/28..............yk18
Liisa75........................kp 7/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 7/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 35/28-35.......yk22

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis...........................kp 28/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84..............kp 19/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 28/25-29...........yk2
jojo369......................kp 31/33................yk12...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen[/quote]

 
Täällä mennään taas vuoristorataa... Neiti 2v on kipeenä ja mä jäin kotiin hoitamaan neitiä on sit ollu aikaa taas kuumeilla enemmän... Tyttö tuntuu jo niin isolta nuorelta neidiltä. Nyt kipeenä tyttö viihtyy normaalia enemmän sylissä niin tuntuu että vauvakuume vain paheni kun tyttö yöllä kömpi mun syliin nukkumaan ja oli muutenkin hoivattavampi. Terveenä tyttö ei paljoa viihdy muuten vaan sylissä eikä anna hoivata itseään samalla tavalla. Toivottavasti tyttö tervehtyy niin ettei sunnuntaisia synttärikemuja tarvitsisi siirtää. Tytön päiväkoti taival alkoi hienosti tällä viikolla, ekana päivänä jäi itkun kanssa, mutta sen jälkeen on ihan innoissaan ollut menossa päiväkotiin ja aina kun kysyn hoitopäivän jälkeen onko ollut kivaa niin on kuulemma ollut. :heart: ja vähän joutuu toppuuttelemaan ettei ihan joka välissä olla menossa päiväkotiin kun ulko-ovea raotetaan... :LOL:
 
Täällä olen kaverilla lapsen vahtina, kun hän odottaa heidän toista lasta ja he halusivat mennä miehensä kanssa kahdestaan ultraan. Joten tulin tänne.. Lapsen laitoin äsken nukkumaan ja silleen..

Oma tilanne edelleen auki..
Saa nähdä milloin ratkeaa.. En jotenkin uskalla toivoa sitä raskautta, ettei tule niin suuri pettymys..

KP
 
Mui, mui!Hyväähän minulle kuuluu..just äsken palauduin gyneltä..pelästyin mystisiä patteja mitä yht äkkiä ilmiintyi, mutta ovat vaarattomia :) Huvittaa tuo isäntä, kun sillä taitaa olla pahempi vauvakuume ku meikäläisellä!! jos se on edes mahdollista..On tutkinut netistä kaikkea, kun olen ollut nukkumassa :D Tänään alkoi pieni vuoto, joten varmaan ensimmäisiä kiertopäiviä mennään..Siihenkin isäntä sanoi, että jos vuoto parin päivän päästä loppuu niin täytyy tehdä raskaustesti :LOL:
Mitäs kaikille muille kuuluu?Kiva palata taas joukkoonne :heart:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 8/28..............yk18
Liisa75........................kp 8/28-32.........yk11.....-3/15kg
yöperhonen................kp 8/28..............yk20....-12kg
kiharapää...................kp 36/28-35.......yk22

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis...........................kp 29/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84..............kp 20/28................yk12

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 29/25-29...........yk2
jojo369......................kp 32/33................yk12...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
täällä mies otettu avosylin vastaan takaisin kotiin :heart: harjoituksetkin ollaan jo tietysti alotettu :D on kyllä ihan mahtava fiilis kun toinen on kotona...
käytiin toissapäivänä rakentavin keskustelu mitä ollaan koskaan käyty koko seurustelun aikana. hämmästyin ihan että onko toi nyt mun mies joka osaa noin keskustella:D on kuulemma kerenny miettimään kaikenlaista siellä reissussa ollessaan.. hyvä näin:)

huomenna ois serkkupojn rippijuhlat ja sitten maanantaina alkaa ne uudet työt :) mahtavaa.!
 

Yhteistyössä