Heippa pitkästä aikaa!! Oon kyllä käynyt täällä lueskelemassa, mutta jotenkin sen keskenmenon jälkeen ei oo huvittanut kirjotella. Mulla todettiin gynellä pco, joten se ainakin selittää sit sen miksi kesti niin kauan tärpätä ja ehkä sit osittain myös tuon keskenmenonkin. Kuulemma pco:laisilla ois enemmän alkuraskauden keskenmenoja. Mullahan se tuli rv7.
Nyt on kuitenkin jo mieli paljon parempi ja jotenkin tuntuu positiiviselta se, että on saanut jonkun syyn sille vaikealle raskautumiselle. Nyt sit vaan täysillä eteenpäin taas =)
Mun ja miehen suhde voi nyt paremmin ku vuosiin, jotenkin tuo raskaus ja sit sen menetys sai meidät järkiimme ja pohtimaan oikeesti tulevaisuutta ja mitä halutaan. Tällä hetkellä jännäilen sit sitä, että millon ne ekat menkat alkaa... huomenna ois 2 viikkoa mahdollisesta oviksesta (jonka gyne siis paikansi noin suurinpiirtein viikkoa ennen ovista), joten kahtellaan. Tietenkin olis ihanaa jos se nyt sit samantien tulis se kaks viivaa testiin taas
anu84 mä kans sillon testasin kp 30/28-32 ja näytti ihan puhdasta negaa, se oli tiistai. Sit luulinkin jo menkkojen alkavan uudenvuoden yönä, mutku ne ei alkaneetkaan niin testasin seuraavana sunnuntaina uudestaan ja tuli haamu. Vasta seuraavana tiistaina sain ihan kunnon plussan, joten toivo elää sulla vielä, varsinkin jos tissit on tosi kipeet!!! Peukuttelen täältä sulle plussaa!! :wave:
Marleena Sullahan on kp:t jo pitkällä!!! Plussatuuliaaaaaaa!!!!
Niin ja muillekin hirmusti tsemitystä!! Ei luovuteta vielä. Kaikille tädin kohdanneille iiiisot halit :hug: