Hakutulokset

  1. C

    Korkea syke, onko muita?

    Vanha ketju, mutta nostellaan taas, kun monta kertaa jo näköjään nostettu. Googlasin korkeaa sykettä ja tähän törmäsin. Itse siis kärsin korkeasta leposykkeestä, ja ajattelin etsiä löytyykö siihen syitä, kun tuntuu ettei lääkärit löydä... Mua on nyt 1,5 vuotta tutkittu, kun ensimmäisen...
  2. C

    11/08 masunkasvattajien murut *joulukuussa*

    Sanse: Meillä on ristiäiset samana päivänä. :) Ajattelin järjestää sellaiset jouluiset, glögin ja piparin tuoksusiset juhlat. :) Mutta myöhemmin lisää, pikku iita kutsuu... :)
  3. C

    Voi STNA!!!(kuva)

    Ja kaksivuotias piirtääkin noin hyvin vai? Odotahan vaan, ajat on vielä edessäpäin... Meillä muuten liimattiin eilen Nalle Puh lehdestä leikattuja nallepuhin kuvia paperiliimalla seiniin. Neidit 3 ja 5 vee vauhdissa... :/ Oli vissiin liian tylsän valkoinen seinä... ;)
  4. C

    Voi STNA!!!(kuva)

    Tässä syy miksi valitsin kotiini pestävän lasikuitutapetin! =) Mutta on muuten hienoja prinsessoja! :hug:
  5. C

    Ei tarvii mummoo enää hoitajaks pyytää

    Vaikee kai se on kokeilla jos ei ole missä kokeilla. |O
  6. C

    Ei tarvii mummoo enää hoitajaks pyytää

    En mäkään kyllä toiste enää pyytäisi hoitamaan... :(
  7. C

    Ei tarvii mummoo enää hoitajaks pyytää

    Mä ymmärrän sua varsin hyvin, koska me ollaan ihan samassa tilanteessa. Meillä ei esikoinen ollut mummin luona yökylässä kuin kerran ollessaan 3kk:n ikäinen. On nyt 5v. =) Pari kertaa on viime vuoden aikana yritetty kun lapsi on itse mummilta kysynyt voisko jäädä yöksi, mutta aina illalla klo...
  8. C

    No pitikö ostaa niin perkuleen iso auto... (kateellista nurinaa)

    Ai sinäkin! Kun oon huomannut itsessäni vähän samaa vikaa... :( En siis tahallani luuraa, mutta kun meillä vaan nyt sattuu olemaan niin isot ikkunat ja just tuonne naapureihin päin ja keittiössäkin vielä jossa vietän suurimman osan päivästäni ja ja.... :laugh: Selityksen makua vissiin... :p
  9. C

    11/08 masunkasvattajien murut *joulukuussa*

    Meillä menee pelkkä pullo ja tuo määrä kerralla. :)
  10. C

    11/08 masunkasvattajien murut *joulukuussa*

    Noonie: Tuo on totta, että vauva väsyy pitkästä imetyksestä, ja siitä aiheutuu taas se ettei imeminen ole tehokasta ja vatsaa taas menee liian vähän ruokaa. Lääkäri sanoi meille, että tosiaan se 20 minuutissa pitää homman olla ohi. Siinä ajassa vauvan pitäisi saada kerta-annos syötyä alas...
  11. C

    11/08 masunkasvattajien murut *joulukuussa*

    No höh, ehdin kirjoittaa marraskuulle, ennenkuin huomasin, että täällä on uusi pino... :( Lukeekohan kukaan noita vanhoja, jos on uus... Ei varmaan, joten nyt siirrään, copy-paste tänne. Että saadaan meikäläiset päivitettyä tuohon listalle. :) Minä kans ilmoittaudun tänne pinoon, vaikka olen...
  12. C

    11/08 masunkasvattajien murut *marraskuussa*

    Siirryinkin joulukuun puolelle... :)
  13. C

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Hari Mao: ihanat pikkuiset nyytit! Aivan, todella suloiset! Oma olo on kyllä jo niin poks, ettei tosikaan. Järkyttävä paineen tunne lantiossa. Ihan sellainen olo, että jos kovasti kyykkisin niin lavot posahtaa rikki... :| Ei kuitenkaan viitsi ruveta tahallaan niitä hajottamaan, niin ei tee...
  14. C

    Tuleeko lelulehdet vasta marraskuun lopussa?

    Meillekin tullut jo kolme kuvastoa! :wave:
  15. C

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Hei vaan kaikille piitkästä aikaa! :wave: En ole tainnut kirjoitella muutamaan kuukauteen, heh... Lukenut olen kyllä, mutta aikaa koneella istumiseen niin vähän, etten ole oikein saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään... Pikaiset kuulumiset. 36 viikon neuvolassa oli jo kohdunsuut pehmenneet...
  16. C

    Kyllä on ollut hyvä päivä!

    Ihanaa kun on hyviä päiviä. Mullakin oli kivaa klo 12 asti, sen jälkeen onkin kaikki mennyt pieleen... :'( Huomenna uusi päivä onneksi. :)
  17. C

    G: Mikä koirarotu ihanin?

    Newfounlandin koira: Lapsirakas, super rauhallinen, rakastaa nukkumista ja oleilua perheen kanssa, ei hauku turhia, kaikille ystävällinen. Ihana nallekarhu! :heart: Ja kyllä omistamme sellaisen. :heart:
  18. C

    no pulma tämäkin reimatecistä apuuuva!!

    Kilpaileva lehti antaa noita lahjaksi kun suosittelee kaverin tilaamaan. :) Siihen tuli mun muistaakseni fleece välihaalari mukaan ja sit tuo toppis. Ehkei ne ole suunnitellut asiaa sen pidemmälle, vaan ovat erehdyksessä tehneet ne eri lahkeisiin... mene ja tiedä... Mut siis mä olen...
  19. C

    Oletteko samaa mieltä kanssani siitä, että naisen paino ei saa alkaa seiskalla

    Nii tai, onko sitten ok. Jos on 148 cm pitkä ja painaa 69 kg. Eikös siinä ole sitten mitään ongelmaa? :|
  20. C

    mitä tarkoittaa kun tililtä lähtee joka kk tietty summa ja saajana "mp, oma siirto"?

    Mä keksin, jos on anopista kyse! MP eli MenoPaus. ;)

Yhteistyössä