mitä tarkoittaa kun tililtä lähtee joka kk tietty summa ja saajana "mp, oma siirto"?

  • Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
ei ku utelias vaan olen, tili on anopin ja meillä sinne verkkopankkitunnukset koska hoidamme kaikki hänen laskunsa... Okei, ei kyllä kuulu edes minulle kyseinen asia...
Eipä niin. Varsinkaan, jos sinulla ei ole tilinkäyttöoikeutta.
Anoppi varmaankin säästää niitä kuuluisia "kirsturahoja".
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja CitrusHeights:
Mä keksin, jos on anopista kyse! MP eli MenoPaus. ;)
toi se kai on :D Ei vaan, siis tili minne on siirretty, alkaa samoin kun anopin tili johon on verkkotunnukset, eli on kai sitten jokin toinen säästötili minne menee automaattisesti muutama kymppi kuussa maksupalveluna.
 
Pamsu
Summa menee maksupalvelun kautta omalle tilille (vähän niinkuin suoraveloitus, mutta suoraveloitus voidaan tehdä vain sellaisen yrityksen kanssa, joka on tehnyt suoraveloitussopimuksen pankin kanssa) Eli joka kuukausi menee sama summa omalle tilille jemmaan. Maksupalvelutilisiirrot naputtelee joku pankkineiti pankissa käsin ja ne voi laittaa menemään toistuvasti johonkin. Esimerkiksi yhtiövastikkeen maksut voidaan hoitaa maksupalvelussa. Omien tilien kesken siirrot eivät maksa mitään. Eli ne ovat ennalta sovittuja ja toistuvia siirtoja esimerkiksi säästötilille.
 

Yhteistyössä