no pulma tämäkin reimatecistä apuuuva!!

jaa terve! että kun ekaa kertaa nyt sitä the haalaria tuossa soviteltiin ja ihmeteltiin.. niin miksi se alle tuleva fleece aukee toiseen ja itse haalari toiseen lahkeeseen? :eek: kun ne saa toisiinsa nepparoitua kuitenkin kiinni? mä taidan olla liian yksinkertainen tän hintaluokan haalareihin :LOL:
 
ihanko totta :LOL: Tosin kylmissä oloissa yövyttäessä kannataa käyttää erikätisiä makuupusseja, jotta kylmäsiltoja ei olisi. Siis jos on kaksi makuupussia päällekkäin. Ilmeisesti tässä on ajateltu samaa? Lämpimämpi, mutta käytettävyys toki kärsii.
 
vieras
Enpä ole irtovuorillisiin tecceihin vielä törmännyt. Meillä on välikausitec ja talvitec ihan erikseen.
Tuolla irtovuorisella ilmeisesti saa molemmat samassa paketissa?
 
Kilpaileva lehti antaa noita lahjaksi kun suosittelee kaverin tilaamaan. :) Siihen tuli mun muistaakseni fleece välihaalari mukaan ja sit tuo toppis. Ehkei ne ole suunnitellut asiaa sen pidemmälle, vaan ovat erehdyksessä tehneet ne eri lahkeisiin... mene ja tiedä...

Mut siis mä olen käsittänyt että se fleece on välihaalari vain, eikä mikään erillinen vuori haalariin...
 

Yhteistyössä