No pitikö ostaa niin perkuleen iso auto... (kateellista nurinaa)

... ettei autokatokseen mahu...

Tilanne siis se että suora näkymä tästä koneelta on tohon naapurin pihaan missä naapurin setä ystävänsä kanssa kasailee uutuuden uutukaista autokatosta uutuuttaan kiiltelevälle Opelille... leveämpää kuin entinen.

No en mä tollasta Opelia kyllä huoliskaan.... B)

Ja kyllä... mä olen tässä viime vuosien aikana havainnut itsessäni naapurien kyttääjä vikaa.... :ashamed:

Ottakeehan sitten huumorilla jookos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
... ettei autokatokseen mahu...

Tilanne siis se että suora näkymä tästä koneelta on tohon naapurin pihaan missä naapurin setä ystävänsä kanssa kasailee uutuuden uutukaista autokatosta uutuuttaan kiiltelevälle Opelille... leveämpää kuin entinen.

No en mä tollasta Opelia kyllä huoliskaan.... B)

Ja kyllä... mä olen tässä viime vuosien aikana havainnut itsessäni naapurien kyttääjä vikaa.... :ashamed:
Ottakeehan sitten huumorilla jookos :D
Ai sinäkin! Kun oon huomannut itsessäni vähän samaa vikaa... :(
En siis tahallani luuraa, mutta kun meillä vaan nyt sattuu olemaan niin isot ikkunat ja just tuonne naapureihin päin ja keittiössäkin vielä jossa vietän suurimman osan päivästäni ja ja.... :LOL:
Selityksen makua vissiin... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarjoudu ottamaan vastaan se edellinen katos ettei tarvi kaatikselle kuskata :saint:
Me just pari vuotta sit laitettiin omalta pihalta tuommonen katos etiäppäin kun meillä on tallikin... ja kun nuo tommoset kyhäelmät ei kestä noita vähän kovempia tuulia... vanhasta autsta oli toinen kylki naarmuilla sen takia.

Niin ja meillä on jo varmaan saman kokonen (vanhempi) auto kuin mitä heillä nyt on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CitrusHeights:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
... ettei autokatokseen mahu...

Tilanne siis se että suora näkymä tästä koneelta on tohon naapurin pihaan missä naapurin setä ystävänsä kanssa kasailee uutuuden uutukaista autokatosta uutuuttaan kiiltelevälle Opelille... leveämpää kuin entinen.

No en mä tollasta Opelia kyllä huoliskaan.... B)

Ja kyllä... mä olen tässä viime vuosien aikana havainnut itsessäni naapurien kyttääjä vikaa.... :ashamed:
Ottakeehan sitten huumorilla jookos :D
Ai sinäkin! Kun oon huomannut itsessäni vähän samaa vikaa... :(
En siis tahallani luuraa, mutta kun meillä vaan nyt sattuu olemaan niin isot ikkunat ja just tuonne naapureihin päin ja keittiössäkin vielä jossa vietän suurimman osan päivästäni ja ja.... :LOL:
Selityksen makua vissiin... :p

Juu... tää alkoi ihan pikkuhiljaa sen jälkeen kun muutettiin tähän omakotitaloon...
Ennen ko asuttiin rivarissa päätyasunnossa mikä oli niinku mettän laidassa mistä ei nähny mitään naapureitakaan niin ei siellä vielä ollu tätä ongelmaa
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toihan on vaan kätevää, eipä tarvii naapuritkaan hälytysjärjestelmää =) Tuli vaan mieleen tuosta toisesta ketjusta...
:LOL:

Silloin kun muuten asuttiin siellä rivarissa, niin kerran ko käytiin viikon reissulla etelässä ja palattiin sieltä niin mein yks kyylääjä naapuri juoks heti meit vastaan ku päästiin pihaan et "teillä on rampannu joku koko viikon..."
Se ei tosin tienny että meillä oli kaks kissaa.
Mut huomas kertoa että jos se olis nähny että sieltä jotain tavaraa ulos kannetaan niin olis sit puuttunu asiaan =)

Pitäisköhän sit muuten kirjottaa tonne ketjuu missä kysellään että kellä on tommonen koti hälytysjärjestelmä... "Juu mein naapurilla on! Ja toimii moitteettomasti" :D
 

Yhteistyössä