Hakutulokset

  1. M

    Unikko kävelysauvoja mistään?

    Täytyypä kysäistä sieltä.
  2. M

    Unikko kävelysauvoja mistään?

    Tätä ajattelin, jos ei muuten löydy :)
  3. M

    Unikko kävelysauvoja mistään?

    osaisiko joku ihana ihminen auttaa?
  4. M

    Unikko kävelysauvoja mistään?

    Pitäisi saada ostettua lahjaksi tänään Marimekon Unikko kävelysauvat, vaan mistään niitä ei löydy. Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi sellaiset saada Tampereelta tai lähistöltä. Marimekon myymälöistä ja urheiluliikkeistä olen jo kysellyt. *moderaattori muokkasi otsikkoa, ei kaupankäyntiä*
  5. M

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Hei! En kuulu joukkoonne mutta vuotaraaputin laitoin sulle yv:tä.
  6. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Hei vaan pitkästä aikaa kaikille! Minut saa poistaa listalta. Vauvahaave valui ajallaan menkkojen mukana, eli meidän yritys loppui nyt. Surullinen olen, kun vielä sen yhden vauvan olisin halunnut. Onnea kaikille plussanneille!! :flower: ja paljon positiivisia tuulia muille! :heart...
  7. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Pamu k me sovittiin miehen kanssa, että lopetetaan yrittäminen maaliskuun lopussa, eli viimeinen yrityskerta lähtee. Alunperinhän olimme sopineet, että viime vuoden loppuun yritetään mutta en voinut hyväksyä ajatusta, että yritys loppuu keskenmenoon. Ja sen takia lopetamme yrittämisen ja...
  8. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Mulle saa taas päivittää kp 1/28 vaikka nyt olikin kierron pituus viikon pidempään. :headwall: ja tosi monta rumaa sanaa. Alkaa yrityskerratkin käymään vähiin, että meinaa itku päästä, kun ei pikku ihmettä ala kuulumaan ja, jos minun viimeinen raskaus olikin sitten tuo keskenmenoon päättynyt...
  9. M

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Moi pitkästä aikaa! Meillä on podettu oikein kunnon ripulitautia pienimpien kanssa, joten en ole koneelle kerenny. RD mulla on menossa kp35/28, kun listassa on 33/28. Eipä se mitään pari päivää sinnetänne ei niin haittaa :) Ja tosiaan kp huitelee noin eikä merkkiäkään menkoista ja testitkin...
  10. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    RD Seitsemättä meille yritetään saada. Nykyajan laskuoppia molemmilla neljä lasta yhteensa siis kuusi :) Kyllä keskenmenon jälkeen oli vaikea laittaa joulua mutta tulihan tuo ja menikin ja ensi vuonna sitten taas. Isommat lapset nukkuu (toivottavasti) ja pienimmät vuorotellen kitisee ja pitää...
  11. M

    **Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

    Hei vaan kaikille taas! Keskenmenon jälkeen en täällä ole käynytkään mutta nyt tulin kurkkimaan. Meillähän oli tarkoitus lopettaa yrittäminen vuoden loppuun mutta en ikinä ajatellut omalle kohdalle keskenmenon mahdollisuutta, joten päätimme vielä parin kierron verran yrittää, jos vaikka mekin...
  12. M

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    Meidän kesävauva ei jaksanut mukana. Eli keskenmeno rv 5+5. Nyt on sielu kipeenä.
  13. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Meidän kesävauva ei jaksanut mukana. Eli keskenmeno rv 5+5. Nyt on sielu kipeenä.
  14. M

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    Meidän kesävauva ei jaksanut mukana. Eli keskenmeno rv 5+5. Nyt on sielu kipeenä.
  15. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Onnea Pamu k ja Nea85! :flower: :heart:
  16. M

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Minäkin ilmottaudun tänne mukaan. La 9.8.08 ja synnytyssairaala TAYS. Meidän perheeseen on tulossa seitsemäs lapsi. Molemmilla on sitten viisi lasta :) Nämä nykyajan lasten "laskukaavat" on hauskoja, kun on niin paljon minun, sinun ja meidän lapsia. Meille siis kolmas yhteinen tulossa...
  17. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Huomenta! Onnea Syksyinen haave odotukseen! Minullekin voi päivittää listaan la 9.8.08. Ja kiitos kaikille vielä onnitteluista. Minä olen niiiin valtavan onnellinen, kun meinasi jo epätoivo iskeä, että tämän vuotinen huhtikuinen jäis viimeiseksi. Mutta ei onneksi jäänyt! :heart: Ja hyvää...
  18. M

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    Minut saakin siirtää plussanneisiin. Minustakin sitten sukeutui himotestaaja, mies jo nauroikin, että olen seonnut kokonaan. Eli perjantaina kp 27/28 puhdas nega analyz exactilla. Sunnuntaina kp 29/28 B-sure haaleaakin haaleampi vaaleanpunainen viiva. Maanantaina kp 30/28 predictorilla puhdas...
  19. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Minut saakin siirtää plussanneisiin. Minustakin sitten sukeutui himotestaaja, mies jo nauroikin, että olen seonnut kokonaan. Eli perjantaina kp 27/28 puhdas nega analyz exactilla. Sunnuntaina kp 29/28 B-sure haaleaakin haaleampi vaaleanpunainen viiva. Maanantaina kp 30/28 predictorilla puhdas...
  20. M

    Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

    Kiitos kaikille onniteluista! Ja pahoittelut, joille on nega tullut. Kokoajan pelottaa, että ne menkat nyt kuitenkin vielä alkaa ja tarkistamassa täytyy käydä vähän väliä, vaikka järkikulta yrittää sanoa, ettei testiin mitään vaaleanpunaisia hentosiakaan viivoja tule, jos ei raskaana olis...

Yhteistyössä