**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Arcatha: :hug: Kyllä se vauveliini tulee vielä!

Luru Lude: Niin mie taidan tehdä.. Kuten yleensäkin: Antaa kampaajan päättää.. Koska yleensä olen ollut lopputulokseen tyytyväinen.
Tietyillä ehdoilla tällä kertaa, etten lyhyitä halua, enkä blondia, ku ei käy yhtään.. Tai ainakaan itse en tykännyt, mutta pakko vain oli kokeilla :LOL:
 
Niin onnittelut kaikille joille on tullut jotain hyvää tän pimeän talven keskelle =) :flower:

Arcathalle Voimia ja iloisin mielin kohti tulevaa!! Teillähän lähtee vasta yk 4 (?) käyntiin, eikös se vuosi oo minkä sisään ei kannata huolestuu! ;) Tuntuuhan se pahalle, tiedän, ja on itsellänikin sekä avokilla ollu monet kerrat mieli maassa mut sieltä ollaan aina noustu ja tullaan varmasti nousemaan vielä monet kerrat!
Nyt vaan jotain mukavaa kehiin että vähän niinkun unohtus toi homma, sieltä se tulee sitten ajan kanssa :) Liika stressi ei tee kenellekään hyvää ;)
Anteeksi pitkä palopuheeni, yritän vähän toivoa valaa :hug:

Amalialle hirveesti onnea testaukseen!!

JJ-t voisit vähän tännekin heittää tuota innostusta :D On muuten yhtä vaikee prosessi eessä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
amalia tsemppiä humiselle, tulehan heti ilmoileen!!! :D

miracle se ei ole niin helppoa!!! mä lopetin n. viikko ennen kun plussasin ja olin polttamatta siihen päivään saakka, kunnes sain tietää että mulla on tuulimunaraskaus! sillon mikään ei tuntunut miltään ja tupakka rauhoitti, vaikka olin jo toista kuukautta ollut polttamatta :eek: nyt harmittaa niin pirusti, että ratkesin, mutta jos jo kerran oon lopettanu niin pystyn taas!!

asiantuntijatkin sanoo että siihen pitää valmistautua henkisesti ja suunnitella jankohtaa kun lopettaa, se ei käy tosta noin vaan ja itse ainaki tarvitsin nikotiinikorvaus tuotteita lopettamiseen. tää on kuiteski koko elämän kestävä piina, joka alkoi sillon teininä siitä yhdestä lopsahduksesta ja nyt haluun eroon ja lopullisesti!!!!! :kieh:

minäkin täällä lopetan tupakan polttoa. 7vuotta sauhuttelua takana ja just näillä kellon lyömillä tulee tasan 2viikkoa että olen ollut ilman :eek: mulla on kylläkin apuna toi zyban-kuuri mutta en voi muuta kuin suositella sitä. kun kuurin alottaa niin pitää parin viikon sisään lopettaa poltto.itse en olisi uskonut sen vaikutuksia koska poltin n.10-15tupakkia päivässä. tupakan määrä väheni kuin itsestään , mitä en olisi ikinä uskonut :eek: tupakanhimo hävisi kokonaan...en käsitä sitäkään. ei yksinkertaisesti tullut sitä himoa mikä tulee esim.ruuan tai kahvin jälkeen. tupakka ei myöskään maistunut enää "tupakalle" vaan jollekkin vielä pahemmalle ja se ei noussut/tuntunut enää missään.vetelit vaan jotain kuivaa savua keuhkoihisi. en osaa tarkemmin selittää mutta aivan ihmeelliset vaikutukset. mulla ei ole ollut minkäänlaisia vieroitusoireita ,kiitos tämän lääkkeen ....ekat päivät oli sitä että mulla piti keksiä tonne parvekkeen menon tilalle jotain,edelleenkään ei tullut sitä himoa vaan tavan vuoksi sinne yritti aina lähteä!!!nyt jo helpottaa ja enää ei tule parvekkeen ovella päin lähdettyä edes.......
saa nähdä tuleeko vieroitusoireet sit kun kuuri loppuu
:eek: toivottavasti ei.........
 
Heips
tatomiralle heippa ja kaikkea hyvää, oli kiva palstailla! :wave:

JJ-t, voimia stumppaamiseen! sitä tulet varmasti tarvitsemaan mutta se kannattaa. Mun mies on lopettanut ja sen tukeminen on ollut välillä haastavaa...repsahduksia on sattunut mutta niistä on noustu. Pitkä prosessi mutta jokainen polttamatta jäänyt on voitto!

mama84, tsemppiä!! tuu kertoo sit heti se tulos.
Mun miestä nuo lapset tietty auttoi asiassa, esikkoa jäin odottamaan ni siihen jäi sen jokaipäivänen poltto, sanoi ettei halua haista ja pitää puhtoista vauvaa sit sylissä. :)
Niin, kukin tyylillään, hän joskus tietosesti antaa itelleen luvan polttaa jossain juhlissa ja sit palaa taas ruotuun. Onneks toimii eikä jää päälle, moni sit taas lopettaa eikä polta enää koskaan. Tsemppiä!

täällähän moni sit alkaa kuntoileen, tommone laiteki tietty vois olla hyvä, mutt musta on ihanaa lähteä pois kotoa, saa tuulettaa pääkoppaakin lenkillä. Varsinkin te jotka käytte töissä, muistakaa välillä ulkoilla B) tekee terää tuo raitis ilma ihan hermoillekin.

Arcartha, :snotty: mä NIIN toivoin. :hug: kyll se viel tulee se plussa!!

RED , mäkin sain tänään varattua kampaajalle ajan!
Jes! Ja sama homma, kun on hyvä tyyppi sillä on aina ideoita ja näkee mikä tyyli ns. sopii. Annan kans lähes aina vapaat kädet leikata ja värjätä. Ja joo kyll tässä kuntoilla koitetaan. Aikapula välillä haittaa ja miehen työreissut mutt aina sitä jotain. Koitin olla ilman herkkuja, siis karkkia, mutt ei se ihan onnistu. :D ei ainakaa näinä iltoina kun on yksin...Ja pitihän mun palkita itteni ku tein ruuan, kävin kaupas, imuroin&siivosin ja jynssäsin vessankin!!
Mummu oli käymässä ja poika lähtikin sen matkaan yöksi (ei oo ollu ku kerran yötä poissa, eikä kertaakaan ilman siskoaan...) Hyvin oli mennyt, juippi oli kahdeksalta unessa. Samoin täällä siskonsa ja minä pääsin tekemään omiani.

tikruliini, kiva kun oot täällä. Toivotaan nyt asioihin selkeyttä.

amalia tsemppiä huomiseen!

jees, tulipahan nyt sit vähän enemmän tekstiä...
huomiseen.
Pamuk ja ehkä vissiin jotain rv5+ selvinnee viikon päästä Gynellä...
 
[/b]Erzi
Kierrot on mulla olleet todella pitkiä ja olen tarvinnut primolutit niitä auttamaan, olen myös käynyt kolmesti ultrassa, joissa on todettu et oikeassa munasarjassa on n.10 pientä munasolua kuin helminauhana, eikä ovulaatiota ole tapahtunut normaalisti. Kannattaa ottaa puheeksi asia lääkärillä,niin selviäis et olisko mahdollista että sullakin olis toi "sairaus".
 
Hei vaan kaikille taas! Keskenmenon jälkeen en täällä ole käynytkään mutta nyt tulin kurkkimaan. Meillähän oli tarkoitus lopettaa yrittäminen vuoden loppuun mutta en ikinä ajatellut omalle kohdalle keskenmenon mahdollisuutta, joten päätimme vielä parin kierron verran yrittää, jos vaikka mekin vielä yksi vauva saataisiin. Kp 7/28 on nyt menossa, eli ensimmäiset menkat km jälkeen juuri loppui. Ykta en nyt muista mihin se jäi oliko 5 vai 6 tai jotain muuta. Mutta nyt on vielä yritystä kaksi kiertoa jäljellä. Toivottavasti huolitte takaisin mukaan.
 
RD Seitsemättä meille yritetään saada. Nykyajan laskuoppia molemmilla neljä lasta yhteensa siis kuusi :) Kyllä keskenmenon jälkeen oli vaikea laittaa joulua mutta tulihan tuo ja menikin ja ensi vuonna sitten taas. Isommat lapset nukkuu (toivottavasti) ja pienimmät vuorotellen kitisee ja pitää äidin kiireisenä.
Onnea kaikille plussanneille muutaman sivun taaksepäin luin mutta tekstiä niin paljon, ettei ainakaan nyt millään jaksa. Nukkumaan olis lähdettävä, kun aamulla taas heratys on 6-7 välillä. Ai niin, ja sairaalahan on TAYS jos sinne asti vielä pääsee. Kiitos, kun huolitte mukaan =)
 
Oletteko lukeneet sen uutisen, että liika kahvinjuonti (yli kuppia päivässä) kaksinkertaistaa keskenmenoriskin jonkin amerikkalaisen tutkimuksen mukaan! Onneksi en juo kahvia.. Kofeiini siinä on kai ainoa haitallinen tekijä, että sitä tulee kyllä muualtakin..

Amalia: Oletpa malttanut olla kauan testaamatta!

Arcartha: :hug:

Bumba: Ymmärrän kyllä, että painonhallinta on vaikeaa vuorotyössä. Mulla ainakin se arkirytmi auttaa hirveesti.

Kampauskeskuteluun; Minä oon suunnitellut, että suoristaisin tukkani ja laittaisin pidennykset. En tiedä oikein, miten tuo suoristaminen vaikuttaa tukkaan, mutta haluaisin suoristaa laineilevan tukkani. Saattaa kyllä näyttä oudolta, kun kiharat alkaa kasvamaan takaisin. Noh, tukka on uusiutuva luonnonvara!
 
kylläpä tää aika juoksee. en oo millään tänne kerenny teijän kuulumisia lukemaan. tosin on toi intokin jo vähän laantunu. ei jaksa aina koneella istua ja oottaa raskautumisen ihmettä. ainakaan tässä kierrossa en tuu plussaamaan. ollaan tietosesti pidetty hiljaiseloa ku on se matkalle lähtöki.
ehkä sit maaliskuussa taas uudella innolla :heart:
onpas apaattista tekstiä. heräsin ennen viittä ja uni ei enää tuu silmään :eek:
 
Khimaira
Noooh, Amalia- mitä testi näytti ?:D

Itselle ei mitn. uutta :eek: En tiedä pitäisikö ovista testata tänään, viimepäivinä on ollut melkein vuorotellen haamua ja tyhjää..Kattoo ny...Vitsit et kierto taas venyy ihan sikapitkäksi, jos ovis on vasta tulossa :LOL: Nyt kp21 ja jos sais oviksen vaiks parin päivän sisään, niin kierto olisi siellä 45 huippeilla :( Mut aika näyttää..Aloitin oviksen testaamisen kp16...
Ja taas tänään ja eilen tuli sitä ruskeaa/ punervaa tuhrua :LOL: Onneksi on se lääkäri ensi tiistaina :|

Tein sitten taikauskoisen jutun- sovin siideripitoisen saunaillan parin viikon päähän :whistle: :snotty:

rapu ja orion mullekin tulee vähän samoja juttuja, välillä on ihan olo ettei jaksa pisaraakaan lukea limoista ja mahdollisesta raskaudesta :eek: Mutta toisaalta- tämä toimii päiväkirjanakin :saint: Ja kyl salaa toivon saavani täältä ihan vaikka ystävänkin :saint:
 
huomenta. hitto kun ollu kiireitä en oo tänne kerenny paljoo mitään kirjottelee. saisko tohon yrityskertoja niin 2.
kun nyt eletään taas niitä hetkiä kuukaudessa että on mahdollisuus tärppiin.

jäätiin pojan kans tänään kotia kun on kipee huomenna saan vaarin hoitaa että pääsen töihin.

:hug:
 
Täällä ei edelleenkää ovista, nyt oon jo viikon verran päivittäin tikuttanut eikä edes haamua :/
Mulla kävi tuuri, sovin esikoiselle 2v neuvola aikaa ja samalla tulin maininneeksi terkalle et ei oo oikeen myötätuulta ollut tässä raskausasiassa ja se sit ehdotti lääkäriaikaa neuvolagynelle ylihuomiseksi! =) saanpahan ainakin puhua jonkun viisaan kanssa näistä mun ajatuksista että jotain olis vialla. Voihan se olla et se sanoo vaan et turha hötkyillä, malttia vain mut sanoopahan ees jotai =)

LURU olisko sul se ovis voinu olla jo enne sitä 16pvää? Et noi tuhrut olis kiinnittymistä tai jotai? Toivossa on hyvä elää =)

Amalia- noh?
 
bumba minun enon vaimo liittyi tohon keventäjiin kanssa ja on kovin kehunut sitä, toivottavasti sinäkin tykkäät :)
amalia no miten kävi???????? kerro jo :p
arcatha :hug: :hug: voi ei :hug:
luru lude no hyvä että paranemaan päin :) meilläkin näyttää korvat säästyvän tällä kertaa *koputtaa puuta*
mama-84 täällä myös jännätään sun puolesta :)
emiliina :hug: voimia
mimulus heippatihei! :wave:
 
Juu kirjoittelen aina välillä kuulumiseni. Mutta en joka päivä. Kuun alussa nähdään jääkö kolmannet vuodot välii. Eli vajaa kaks viikkoa pitäis viel jaksaa odotella. Jos mitään ei näy niin sit yhteys omaalääkärii. Toivottavasti saadaan selvyys kevään aikana
 
emunen
Voimia tädin yllättämille. :hug: :hug:

ON: en malttanut pitää näppejäni erossa puolitetuista testiliuskoistani, vaan taas testasin aamulla. :whistle: Hailakka haamu edelleen, mutta ehkä aavistuksen vahvempi. Ei plussan oloinen. Täti tosin voi normaalikierron puitteissa vielä perjantainakin yllättää, eli aina vaan o-d-o-t-e-l-l-a-a-n...
 
Isot :hug: arcathalle ja emiliinalle!!!

Bumba: Purskahdin täällä aivan nauruun, on meillä nimittäin nuo pituus ja paino niin samoissa lukemissa että olin eka aivan :eek: (mietin, että oonko mä kirjottanu sen! :D ) ja sen jälkeen alkoiki naurattaan... :LOL:
Mutta tosissaan, pitäishän tuota painoa oikeasti pudottaa. Mä kans eilen juuri miehelle puhuin tuosta maikkarin keventäjistä, pisti silmään kun illan sohvannurkassa pötkötin migreenin kourissa.. Paljonko siinä maksaa tuo 6kk jäsenmaksu? Mitä kaikkee siihen sisältyy? Pitäis käydä itekki selvittään, josko sais ihan oikeasti nämä elämäntavat kunnolla remonttiin. Lenkillä oon nyt viime viikkoina kovasti jaksanu käydä (ja herkkujakin oon vähentäny! :saint: ), joten josko tässä hyvä alku olis sille painon pudotukselle...ja olishan se muutenki mahtava olla kesällä timmimmässä kunnossa!;) Ja sanohan se gyne myös sitä, kuinka siitä painonpudotuksesta olis apua tuon pco:n kanssa. Joten nyt tämä tytteli oikeasti tarttuu tuumasta toimeen, tänään on käytävä lenkillä!! :attn:

Pitäis lähteä kohta töihin, ei jaksais... |O
 
Itse kävelin tänään töihin ja kävelen kotiinkin (matkaa tulee yhteensä 10 km), jos ei sitten ukko soita äidilleen, että mut pitää tulla hakee kotio, ku ei jaksa odottaa sitä, milloin olen kotona :LOL: . Ei mulla mene ku vajaa tunti matkaan..

Eilen illalla kokeilin suihkussa käydessäni tuota kn:aa ja pehmenemäänhän se on alkanut ja selvästi kosketeltavissa. Joten kyllä se ei-arvostettu vieras tulee kylään tällä viikolla.
Vaikka se on tiedostettavissa, ni silti se harmittaa mielettömästi. Mutta onpahan aikaa yrittää pudottaa paino alle 70 kg.. Jos sitä vaikka perjantaina kävis vaa'alla.

mimulus: Muistinpas oikein :D Tervetuloa viel kerran! :hug: :flower:
 
Amalia81 Älä pidä meitä enää jännityksessä vaan tule kertomaan tulos! :p

RD Voi tuo pehmeä kn tarkoittaa raskauttakin. Vai pehmeneekö se sulla aina tädintulon merkiksi? Vielä ei pidä toivoa menettää ;)

tikruliini Uskomattoman kärsivällinen olet! :hug: Mä olisin jo leiriytynyt lääkärin oven taakse odottamaan jotain ratkaisua :p

Luru Lude :LOL: Etkö uskonut aikaisemmin kun tunnustin olevani testihullu? :D Pojan kanssa käytiin puistossa ja kuinka ollakaan lenkki vei kolmen eri apteekin ohi josta jokaisesta tarttui testi mukaan :ashamed: Mieheni hieman huomautti että voisi sitä rahaa johonkin muuhunkin laittaa :whistle:

Enkä vielä uskalla lähteä täältä pois :snotty: Odotan, että tulette kaikki mun mukana. Yksin en lähde! ;) :saint:
 

Yhteistyössä