**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Arcatha: Voi ei! :( Olin ihan varma, että teillä oli pienokainen tarttunut mukaan. Paljon isoja voimahaleja! :hug:

Emiliina: Paljon haleja. :hug:


Täällä vielä täti kestitään, mutta oikein innolla jo odotan pääseväni taas möyhimään tuolla lakanoissa. :kieh: Ajattelin, että vähän tässä yrityksen lomassa laihduttelisin. Syksyllä pudotin 10kg ja vielä haluaisin ainakin 5kg putoavan (mielellään vaikka toiset 10kg, mutta se tuskin ihan helpolla lähtee ). Lähteekö joku kimppaan painoa pudottamaan? :wave: :D
 
Minäkin mietin, että jos nyt ei ole tärppänyt rupeaisin vähän laihduttamaan. En ole ylipainoinen, mutta ois kiva saada sellainen 3 kiloa pois. Lähinnä toivoisin, että saisin itseäni niskasta kiinni ton urheilun suhteen. Ois hyvä, kun ois parempi kunto. Mieheni vielä aloitti syksyllä urheiluprojektin ja komeilee nyt sixpackillään.. Olen vähän kateellinen, vaikka en sis mitään sixpackiä kyllä halua, mutta vähän enemmän kiinteyttä.
 
Arcatha ja emiliina :hug: kyllä se plussa sieltä vielä tulee....

ON: kahden päivän päästä pitäisi tädin taas tulla...alavatsakipuja ei ole kumma kyllä ollut ollenkaa...mulla tulee yleensä maha kipeeksi n.3-4 päivää aikasemmin mutta nyt ei ole tuntunut mitään...rinnat on kyllä olleet muutaman viikon tosi kipeet ja hellänä...jos pikkusenki koskee niin heti kyllä tuntee.. testata en kyllä vielä tohdi....oottaa nyt ensin siihen että ne on myöhässä ja sit vasta aattelee tuota..jos tarvitsee...
 
Khimaira
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
Empä olisi uskonut- ovistestissä eilistä PALJON tummempi viiva :xmas: :xmas: Ei vielä ihan kontrollin veroinen, mutta sen verran lupaava että varmaan kannattaa nuhasta huolimatta tänään peuhata :whistle:
JEEJEE, taitaa kroppa kuitenkin toimia :saint: Kyllä kannatti luottaa omiin tuntemuksiin sen verran että ovis olisi vasta tulossa- selkä/mahakipua sekä vuotoa :snotty:
Kai se huomenna jo näyttää plussan? Jos siis on näyttääkseen- ainakin päivässä on viiva tummentunut ihan hurjasti!
 
RD sori et nyt vasta vastaan, en ole jaksanu käydä nyt joka päivä.. :ashamed: MKS on mikkelin keskussairaala... eli sielt läheltpäin ollaan. Nyt tosin muutto mielessä eripaikkakunnalle kunhan sopiva sattuu löytymään kun tämä toinen aloitti tulonsa!! :) kohta kaverille letun paistoon ja niitä syömään hillon ja kermavaahdon kanssa, nam! :p
 
rouses: Kyllä mie näköjään lyhenteen osasin oikein =). Omat sukulaiset asuu Mikkelissä. Suurin osa siis. Äidin puolelta :D

Ihanaa, kohta kävelee kotio.. On jo aikakin, kun yhtäkkiä tuli kuumuus. Tänne läkähtyy. Tekee kyllä nuo kopiokoneetkin osaltaan sen.. Joskus on viileää ja joskus kuuma :LOL:

Kun vain jaksais viel kotio kävellä :whistle: . Ei sinällään, ihan mielelläni kävelen, koska pakkasta ei ole hirveästi ja piristää mieltä. Katsotaan jaksanko koiruliinin kanssa käydä viel pitkällä iltalenkillä, vai käyttääkö mies (tuskinpa vaan).

TaikaSäde: Minä kyllä voisin lähtee sun kaa kimpassa laihduttaa, mutta mun itsekuri tiedetään :ashamed:
 
moi kaikille!
siis onko lurun mielestä tämä :D hymiö häpeä hymiö? miusta se on iloinen naama... pakko puuttua tupakka keskusteluun.. tupakan polton lopettaminen ei todellakaan oo niin helppoa kun moni luulee.. mut varmasti siinä kaikki onnistuu. itse vähensin pikku hiljaa plussan jälkeen poltaamista ja nyt en oo polttanu kohta kuukauteen yhtään. tekee kyllä mieli tupakkaa sillon tällön mutta sit kun miettii vauvaa niin tupakka unohtuu. onnea kaikille lopetukseen ja plussatkaahan pian. ja ylipaino keskusteluun.. oon itse n.20 kiloa ylipainoinen mut eipä tässä nyt paljon laihdutella ku raskaana olen.. oon syöny aika terveellisesti nyt pari kuukautta niin eipä ole vielä onneks painoo tullu yhtään raskauden myötä.. saa nähdä millon alkaa nousemaan :$
 
Ei tarvinnutkaan kävellä kotio. Miehen täti soitti, että ovat tulossa meille, niin pääsin sitten heidän kyydissään kotiin.

Käyn sitten koiruliinin kanssa iltalenkillä.

nea: Kiva tietää, että ylipaino ei välttämättä vaikuta raskaaksi tuloon :p
 
TaikaSäde mä voisin lähteä laihduttaa mut munkin itsekuri on mitä on :ashamed:

voima :hug: kaikille tarvitseville..

munkin mielestä tämä :D on tosi iso ja leveä hymy.. ja tämä :ashamed: häpeä/punastumis hymiö..

tää on hirveetä.. siis tää mun olo.. mulla on nyt tosi monta päivää särkeny päätä, oksettaa, väsyttää.. on se hyvä kun tässä kierron vaiheessa tulee raskausoireita :LOL: tänäänkin piti trainerilla tehä mut miten tän pään kans mitään teet ku se räjähtää ihan just :headwall: ja pään seinään hakkaaminenhan se auttaa :LOL: mut nyt lääke ja sänkyyn huilaa.. siinä mun kuntoilu ja laihdutus.. ärsyttää.. tänään ku ois viel viittinytki tehä.. jospa menis pääkipu ohi..
 
Kyllä oon kanssa sitä mieltä, että tässä on iloa :D ja tässä häpeää :ashamed: . Kyllähän nuo merkitkin antaa sen ymmärtää kun toisessa on hymynaana ja toisessa lukee ashamed.. =) Toisaalta kun oikein rupeaa miettimään, niin voihan tuon toisen mieltää häpeileväksi ylihymyksi..ehkä. Onpa nyt syvällistä pohdintaa!
 

Yhteistyössä