**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Khimaira
No kerpele! Mein koneessa vain taitaa olla vikaa :whistle: :LOL:
Nyt mä ymmärrän miksi "teillä" on hymiöt "miten sattuu" :LOL:

Lähdenkin tästä esikoisen kanssa partioon ja sitten illalla :whistle: :p :xmas: =) :saint:
 
Sirpula mehän ollaan sitten kuin samasta muotista :LOL:

Vielä (2 päivän kokemuksella) en osaa tuosta keventäjät touhusta sanoa juuta enkä jaata :D Mutta siis, 6kk maksoi 49? + kaupanpäälle hiihto DVD (en muuten meinaa hiihtämään ruveta). Mutta mikä heti itseä miellytti oli se, että tuonnepa saa helposti kaiken ruksattua mitä on syönyt ja juonut ja paljonko se tekee kaloreissa. Ei siis tarvitse pitää omaa kirjanpitoa ties minkä paperin kulmalla täällä kotona. Lisäksi tuolla on paljon valmiita tuotteita, joista sitten vaan poimii sen mitä on syönyt. Ja mitä sieltä ei vielä löydy, ja jota tulee kuitenkin usein syötyä voi luoda sinne omiin ruoka-aineisiin, riittää kun katsoo tuotteiden pakkausselosteet siis kertaalleen läpi ja syöttää koneelle, niin siellä on ja pysyy. Eli alkuun vie vähän enemmän aikaa ja vaivaa, mutta kun on kertaalleen jotain tuonne koneelle vienyt, on jatkossa helppoa ruksata syömiset sieltä. Yleensä tällaiset kalorien laskemiseen perustuvat tavat laihduttaa omalla kohdallani kaatuvat siihen v-mäiseen laskemiseen...

Tuo ohjelma myös laskee tuon päivittäisen kcal-tavoitteen omien tavoitteiden mukaan. Eli kuin kokeilin laittaa esim. haluan - 15 kg 18 viikossa (heh, ei tule tapahtumaan, kunhan kokeilin mitä arvoja antaa), pitäisi päivittäin syödä 1600 kcal minun lähtökohdista ajateltuna.

Kivaa ja motivoivaa tuolla on myös se, kun näkee kaikennäköisiä kivoja käyriä painon ym. kehityksestä, sekä paljon tuntuu olevan artikkeleita ym. laidasta laitaan. Sekä erilaiset lääkäri ym. chatit arkisin. Tuo oma päiväkirja myös huomioi tuossa kcal-tavoitteessa liikunnan määrän, joten tuntuu aika simppeliltä käydä koneella tsekkaamassa päivittäin missä mennään... noin suurinpiirtein ainakin.

Eli yhteenvetona hyvät jutut; samalla kun käy sähköpostin lukaisemassa voi hakea vähän muistutusta/motivaatiota missä mennään + kaikki löytyy helposti yhdestä paikasta.

Ohoh tulipa tekstiä, toivottavasti ei kauhean epäselvästi :D

Miracle, Luru Lude juu tuota greippimehua meinasin toki siinä tarkoituksessa, että onhan tuossa foolihappoa/greippiä/tms. joka siis saattaisi esim. vaikuttaa spermanlaatuun positiivisesti. (Laiska mies syömään paljon kasviksia ym.) Toivottavasti ei tuo mies ala bongailemaan ovista, omia ovistestejäni en ainakaan rupea lainailemaan :LOL:

Noniin, illanjatkoja!
 
:LOL:
jaahas että hymiöt pomppii ja tarkoittavat eri-ihmisille eri juttuja!
no nyt vasta minäkin ymmärrän :LOL:

edelleen jatkossakin tää on MUN hymynaama :D

kävin sauvakävelylenkin!
makeesti tippuu vähän lumihiutaleita...
se on moi! :wave:
 
Hei kertokaas mulle missä mennään lyhennelmä.. olen ollut viikon nettipimennossa enkä kehdannut tulevassa anoppilassa lukea näitä sivuja..
ja tänään en jaksa lähes 12 tuntisen työpäivän jälkeen ruveta lukemaan ainakin kymmentä sivua.. Jos huomenna sitten ehdin, kun pääsen ajoissa.

KP
 
non niin, viimeinkin pääsee koneelle - pitkään pidin teitä jännityksessä :LOL: testailin tosiaan tänään aamulla apteekin gravida puikkotestillä ja ihan puhdas nega oli, mitään ei näkyny vaiks kuinka koitin käännellä ja väännellä ikkunan alla.. :ashamed: joten taitaa nyt olla taas kerran niin että eikun tätiä oottamaan.. :headwall: nooh, eilen sain ystävältäni kuulla et oli eilen päivällä plussannu, joten saa sit riemuita hänen kanssaan, tällä kertaa olin vaan jotenkin niiiiiin varma että vihdoin plussaisin kun sain sen "haamujen haamun" ja oon "plussaillu" niillä ovistesteillä. tänäänkin tuli vielä ovistestiin viiva mut tähän toiseen sit ei.. noh, tää ei vaivu synkkyyteen, vaan nyt vaan sit uusin ajatuksin uuteen kiertoon! kiitos kaikille tsempityksistä ja tuesta, ootte kultaakin kalliimpia! :heart: ja kovasti kovasti Onnea pian jännäämään alkaville!! tuhansia tuhansia plussatuulisia!!
 
Khimaira
Bumba :LOL: Siinähän sitä olisi kun mieskin testaisi ovista :whistle: Ja totta- kasvisten ja hedelmien syömisestä/ juomisesta ei oloe kuin hyötyä, naisille ja miehille. Mitenhän sitä saisi tuon oman lihansyöjänsä popsimaan vihreitä eväitä :snotty:

:hug: [/b]Arcatha voi kun sulla helpottaisi jo :hug:

Ja tuohon painokeskusteluun tartun sen verran, että pelkään todella paljon kilojen tulemista :ashamed: Olen ollut teininä melkein 20kg ylipainoinen ja koulukiusattu, joten jollain tapaa yhdistän painon ja huonon itsetunnon :/ Nyt siis olen ollut normipainossani n.10 vuotta, mutta ajatus pulskistumisesta on aina takaraivossa :( Tsemppiä kaikille painonhallintaan =) Sitähän se on itselläkin jokapäivä- painonhallintaa :snotty:
 
luru lude - kiitos haleista :heart: juu, niin miekin asiaa ajattelen että kaikki ajallaan ja ehkä nyt sit kroppa ainakin johonki suuntaan toimii kun jotain viivoja ainakin saa aikaiseksi :LOL: sullahan alkaakin pian jännitys kun alkaa kp:t olemaan aika pitkällä - kovasti kovasti plussatuulisia!! :heart:
 
Luru Lude ja muut: Tuohon painoasiaan liittyäkseni..

Itseltä tuota ylipainoa löytyy aika reippaasti.. Pituutta mulla on lähes 178cm ja ainakin se parikymmentä kiloa löytyy ylimääräistä :ashamed: Suurin osa on nuoruusajan masennuksesta ja lääkkeistä johtuvia lääkekiloja, mutta kyllä siinä varmasti muutakin on.. Vuodessa olen saanut pudotettua n. 15kg, mutta ylipainoa siis edelleen ainakin se parikymmentä kiloa.

Nuo 15kg lähtivät kuin itsestään mitään tekemättä, mutta nyt on paino jumahtanut täysin. Täällä en oikein uskalla lähteä iltaisin lenkille kun en tunne tätä Kangaslammin seutua kovin hyvin, odotankin innolla sitä muuttoa siksi, että muutetaan sellaiselle asuinalueelle, missä olen melkein koko ikäni asunut ja toivon, että siellä olisi helpompi lenkkeilemään lähteä.

Syön terveellisesti, kovinkaan paljon en herkuttele, mitä nyt joskus ;) Mutta paino vain pysyy.. Mietinkin kovasti sitä, että olisikohan tällä painoasialla vaikutusta siihen, ettei tärppää..

Nyt onneksi olen huomannut sen, että kun olen sen 15kg saanut puotettua, on kierto tasaantunut.. Silloin kuin painoni oli suurimmillaan, saattoi olla useita kuukausia kierron pituus. Kerrankin menin lääkärin puheille vasta kun edellisistä kuukautisista oli neljä vai peräti viisi kuukautta :ashamed:

Mutta nyt onneksi kierto on tosiaan tuo n. 30-37-44. Jospa se siitä pikkuhiljaa säännöllistyisi vielä lisää..
 
Moikat!

Ja suuren suuret onnittelut plussanneille ja rutistukset muille viellä plussaa odottaville...

Minut voitte poistaa listalta koska ei ole rahkeita ja energiaa kirjuutella, mutta tottakai käyn silloin tällöin lukasemassa teidän kuulumisia kun kiireiltäni kerkeän...itselläni on uusi yritys taasen päällä, menkat ohitettu...

Mutta oikein hyvää jatkoa teille kaikille ja toivottavasti plussaamme kaikki pikaisesti :heart:
 
Jopas oli kiireinen kävelyreitti itsellä tänään.. Yleensä ei tuu ketään tuttua matkan varrella. Tänään tuli vastaan eka isä, sitten kaverin vanhemmat ja sitten vielä äidin työkaveri. Ja en tietenkään kenenkään kanssa jäänyt suustani kiinni :whistle: . Sitten takas tullessa tuli viel naapuri vastaan ja tottakai sitä pitää jäädä juttelee pidemmäksikin aikaa, vaikka aamullakin nähtiin :whistle: .

Yleensä iltalenkki koiruliinin kanssa kestää n. 1h10-15min.. Ni nyt se sit kesti 1h30-40 min :saint: :LOL: . Minulla ei ainakaan ollut minnekään kiire. :LOL:

Tuli tänään käveltyä yhteensä 10,2 km. Hyvä saavutus minulta. Ja pirteä olo. Aivan mahtava olo :D .

 
Toivottavasti täti ei tule kylään niille jotka pelkäävät vaan olisikin raskaus :)

Itselle ei mitään uutta tuon puolesta.. mutta ollaan mietitty et muuttaisko Lahteen.. ku jos mies muuttaiski työpaikan "tukikohdan" sinne ni sit vois muuttaa ko ei ois sit nii pitkä työmatka ku on yhteydet vähä kehnot ni pitäs muutoin mennä omal autol :p mut saas nähä :) Ois ihana päästä johki rivarikolmioon jossa ois sauna =) Simmone ois unelma ja sinne toki se pinnasänky et sais sen lapsosenkin :heart: noh, kaikki aikanaan mut toivot. ees tulis :p
 

Yhteistyössä