**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

miracle mä avaan aina uuteen välilehteen tai siis useimmiten jotta sitten voi toiseen kirjottaa ja toisesta lukea, hidasta se on mutta niin saa kommentoitua monelle :)
RD mä on vähän arka koettaan mitään uutta, väriä kyllä vaihdan aika useesti mutta malli on pysynyt jo monta vuotta samana, välillä lyhyt ja välillä pitkä.. nyt taas yritän kasvattaa ja jos vaikka ihan oikeesti malttais kasvattaa pitkäks eikä olis heti toukokuussa leikkaamassa lyhyeks :)
 
miracle: Rintaleikkauksen takia en saanut liikkua kolmeen viikkoon, jumpat jäi.. (loppuivat kevään osalta).. Lihoin 55 kg:sta 60 kg:n.. Ja sitten laitatin hormonikierukan, jonka ansiosta lihoin 60 kg:sta 65-66 kg:n. Vaikka yritin seurata mitä söin.. Ja liikkua..

Ja sitten tuli tämä joulun ihanuus.. Ja alkoi syöpöttelykausi.. Ja taas kerran on ruokaremontti eessä. Yritän vain jättää herkut pois.

Painan jo 71 kg :ashamed: :'( . Pituutta 163 cm. Joten tiedän, että olen ylipainoinen.. Ja asialle yritän tehdä koko ajan jotain.. Mutta minä olen tällainen jolla mielialat vaihtelee kivasti..

Ja pitäis löytää itsekuri takaisin. Minulla se tulee mahaan.

Ja kun ei ole varaa mennä jumppaan ja nyt ei edes aikaa ole. Mutta syksyllä olis tarkoitus mennä. Tehdä se aika jotenkin..
 
umayya: Mie toisaalta olen arka.. Mutta aina, kun menen kampaajalla käymään, ni kaikki, jotka tietää asiasta (siis kampaajalle menostani).. Tietäävät, että tulen ihan erinäköisenä takaisin.

Kerrankin otin letit.. Kävi sukulaiset.. Seuraavan kerran näkivät: Hiukset oli kynitty lyhyix. Ja väri vaihtunut jo moneen kertaan :D
 
nti
Alkuperäinen kirjoittaja Charlott:
SBT Onnea :heart:

Ja onneksi olkoon kosinnasta nti :flower: Onko teille tulossa minkä kokoiset häät? Itse menen heinäkuussa naimisiin ja nyt on jo kamala stressi päällä et miten keritään kaikki saada valmiiksi (oon jo 7kk kerinnyt suunnitella,varata ja ostaa kaikkea mutta silti...) :LOL: Että hermoja häiden järjestämiseen =)
Pienet ja meijän näköiset. Maistraatissa mennää ja juhlat on sitten jossain. Ei paljoo ole alle vuorokaudessa kerennyt suunnittelemaan.
 
RD oho, saako kysyä et miks rintaleikkaus? mä oon 169 pitkä ja 66 painan ja siit on kolme kiloo tullu sillon ko salil kävin mut nyttemmin neki varmaa muuttunu läskiks ko lopetin yli vuos sitte :D ja 3kiloo haluisin tiputtaa kyl.. tai no 65-66 paino on, heittelee paljon :)
 
miracle: Terveydellisistä syistä. Ei syöpää siis. Mutta minun elämistä haittas ihan kivasti. Särkylääkkeitä söin päivästä toiseen ja kun kokoero oli ihan hirveä, ni eipä ollut liivejä mukava etsiä eikä mitään paitoja pitää.. Aina vain huppari yms. päällä.

Mutta onneksi nyt on asia korjattu. Enää en vain imetä, luulisin ainakin niin. Koska lääkärin oli vaikea päättää millä leikkaustavalla tekee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
RD mä oon haaveillut leteistä iät ja ajat.. minkä hintaset ne on? onko vaikeet hoitaa? sori utelut mutta kun haaveilen niistä ja miestä yritän puhuu ympäri :)

Jos kampaajalle menet laitattaa ja ottaa oikean hinnan, ni se kai pyörii siinä 400-500? tai ehkä myös 300 ?:sta ylöspäin.

Minä ostin itse lettitarvikkeet: www.hairium.com ja miehen serkku teki sitten minulle.

Itse tykkäsin. Helppo hoitaa. En pessyt kuin kerran viikossa (juuresta). Alkuun oli hankala nukkua, koska painaavat. Mutta sitten, kun löystyi, niin oli hyvä nukkua.

Ensimmäisen kerran, kun laitatin letit, sanoin: Ei minulle enää koskaan.. Niin ei mennyt kauaakaan poisotosta, kun otin jo uudelleen.

Sitten, kun miehen serkulla ei ollut aikaa tehdä koko päivää, vaan tuli töiden jälkeen.. Ni yksi päivä kiinniteltiin ja sitten kaksi päivää letitettiin.

Joskus haluaisin pidennykset ottaa.. Se ois helpompi laittaa. Laittaisin nauhapidennyksenä. Ne vois laittaa ite millä lailla tahansa haluaa. Jos lähtee irti - voit laittaa sen takas. Niin pystyy myös letitkin, jos irtoaa.

Onhan mulla rastatkin ollut :D

Mutta eiku vaan ottamaan letit!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
rastoja oon joskus miettiny mut sit mietin et näyttäiskö se liian teinimäiseltä ja olisko sit hankalaa ko haluiski ne pois :p
Rastat oli kivat. Ja mitä siitä miltä näyttää, jos itse tykkää!

Ja minulla hiukset oli johonkin asti.. Eli ei tarvinnut leikata muliksi. Minä olin vain kärsivällinen, kun irrotin rastoja. Se vasta mukavaa puuhaa olikin :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
nii mut miten niit sit tehhään et mite ne rastat tehään ja sit mite ne saa pois et sitkö joutuu vaa oottaan et kasvaa nii paljo et kehtaa leikata pois vai mite ne toimii?
Mulla rastat oli sinnetteinä.. Eli valmiita rastoja siis.. Jotka sitten liimalla liitettiin..
Helpoin tapahan on vetää kaljuksi.. Antaa kasvaa ja sitten leikata..

Mutta mie muistini mukaan tein niin, että menin suihkuun, laitoin hoitoainetta.. Varmaankin koko purkin tuhlasin.. Laitoin vain lisää välillä.. Annoin vaikuttaa..
Ja loppujen lopuksi ne pikku hiljaa liukui irti.. Jotkut helpommin jotkut vaikeammin.

Jotka lähti vaikeammin, niin silloin oli lähellä, että otann sakset käyttöön.. Mutta purin hammasta :headwall:
 
Ei näy tätiä ainakaan vielä. *koputtaa puuta*

Kn:aa yritin kokeilla, mutta eihän siitä mitään meinannut tulla kun on niin ylhäällä ja takana, että hyvä jos just ja just siihen ylettää.. Kaipa tuo ihan suht kova on..

Sain pidettyä pääni ja tänään en testannut.
Saa nähdä mihin asti malttaa..

Ei sieltä kuitenkaan mitään plussaa tule :ashamed:
 
Arcatha mut toiha kuulostaa silti hyvälle jos on korkeella se kn ja miltei ulottumattomissa :) Mullakin on tosin sit ko on menkat tulos ni sit se laskee alemmas ja on helpompi ylettää.. sitä odotellessa mulla täs :D Tosin siihe ois viel yli vko aikaa..
 

Yhteistyössä