**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

:D Mun mielest laulaminen on ihanaa ja just noi kaks laulua mitkä sanoin ni ois niin rauhoittavan kuuloisia ku ovat hitaita ja niis joutuu venyttään ääntä.. tosin se ongelma siin onkin ku mul ei oo mikkään hirmusen korkee ääni, matalammalta menee paremmin ku ei pääse kovi korkeelle :D Mut tokko sil väliä. Pääasia et iteki siin rauhottuu samal :)
 
Kiitos tsempistä! Joo, on tää talvi täälläkin aika ankea, lunta ei oo tänä talvena tosiaankaan näkynyt! Viime talvena sentään tais kerran sataa, sulihan se toki heti pois. Me asutaan Lontoossa, joten ehkä jossain pohjoisemmassa on talvisempaa.

Oon ihan mieli maassa kun mies on työmatkalla ti-to ja sit heti uudestaan pe-su..Ja mulla ovis yleensa kp 14...Pitää hulluna silloin torstai-iltana heilutella peittoja!! =) Mut aika vähissä on tässä kierrossa mahikset.

Mukavaa su-illan jatkoa kaikille!
 
nti onnea kihloista :flower:

miracle kyllä se munkin mielest niin menee et kun ukko kosii niin silloin mennään kihloihin ja se on lupaus naimisiin menosta.. mutta ei toki kaikki näin kai aattele..

sain jopa crosstrainerilla tehtyä tänään.. ollu toosi pitkä väli etten oo tehny.. oon aatellu niinku RD et pitäs ruveta liikkuu ja herkkulakkoon.. mut se on niiin vaikeeta :headwall: :p
 
suikku siis juu toki ei kaikki niin aattelekaan mut siis en vain ymmärtäny sitä iha het.. ko se o mulle itsestäänselvää sillain ko mä sen ymmärrän :p :D Voi kumpa mäki saisin mun crosstrainerin pian.. mul on mut siit oli piuha irti jo ku sain sen (netAnttilasta) ni pitäs saada uus..
 
Khimaira
nti onnea :flower:

Miracle mun yksi sukulaispariskunta oli 17 vuotta kihloissa..Monet ovat nykyisin kihoissa vuosia, ilman että on edes aikomusta mennä naimisiin.
Toivotaan että kn enteilee molemmille plussaa :saint: :D
 
toki mä sen tiedän et monet on kihloissa aikomatta men naimisiin mut siltikin mä oon ite niin vanhoillinen et vaiks oiski pitkään kihloissa niin se on silti lupaus avioliitosta ja siten ei tartte toista kertaa kosia.. mut mikäs siinä, kukin tavallaan =)
 
Innostuin leipomaan :)

Leivoin mokkapaloja ja marjapiirakan ja oli kuulema hyvää vieraiden mielestä :D mun porukat kävi kahvilla ja pari kaveria myöskin.

Meinaa alamahaa vihloa kun yskii.. voi kun niin toivon, ettei täti olisi tulossa.. :ashamed:
 
miracle mulla on kans traineri sieltä.. mun on vaikeeta saada itteni liikkeelle.. ja nytki leikattu polvi rupes aristelee mut ei se kovin kauaa sitä tekis ku vaan jaksais joka toinen päivä vaik tehä sillä.. nii munki mielest voi kihlois olla vaik kui kauan mut kuitenki se on kosinta ja lupaus avioliitosta jossain vaihees..
 
nti: Paljon Onnea! :flower:

SadButTrue: Selvä haamu/plussa! Kyllä minä ainakin sen erotin. Paljon onnea! :flower:

miracle: Laulan ja laulan.. Ainoastaan mitä tulee musiikin mukaan laulettua.. En mikään paras oo laulamaan, vaikka tykkäänkin laulaa.

Diodium: Mukava kuulla sinusta! Tais tulla sinun korville, että sinua ollaan kaivattu? =) Ei pidä meitä ihan kokonaan jättää!

Tänään olen käynyt kahdesti pitkällä lenkillä.. Ja on ollut mahtava fiilis. Vielä, kun herkuista pääsis eroon.. Sitä, kun antaa pikkusormen, se vie koko käden :ashamed:

Mutta nyt tytöt laittaa nukkumaan.
 
Meinaa kyllä pelottaa ja kovasti..

kipu on nyt lähes jatkuvaa, tuntuu alaselässä ja -mahassa.

sen näkee aamulla, viimeistään ylihuomenna, että tuliko täti.
Vahva tunne on, että siellä se ilmoittelee tulostaan :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Meinaa kyllä pelottaa ja kovasti..

kipu on nyt lähes jatkuvaa, tuntuu alaselässä ja -mahassa.

sen näkee aamulla, viimeistään ylihuomenna, että tuliko täti.
Vahva tunne on, että siellä se ilmoittelee tulostaan :'(
Nyt ajattelut sikseen ja miehen kainaloon kahtomaan esim. jotain hyvää elokuvaa tai jotain, mistä molemmat tykkäätte. Nyt ajatukset muualle, eikä ajatella pahinta :hug:

Toivottavasti tuntemuksesi on väärässä ja täti pysyy poissa kylästä!

 

Yhteistyössä