Moi tosi pitkästä aikaa!
En olekaan tällä palstalla ehtinyt käymään pitkään aikaan, sorry! Olen kyllä lueskellut mitä "vanhoille" ja uusille syksyvauvan haaveilijoille kuuluu. Olen tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa silloin tällöin kirjoitellut. On ollut ennen joulua ja nyt koko tammikuu sellaista matalalentoa, ettei ole muka ehtinyt kirjoitella! Ja sit olin 3,5 viikkoa keuhkokuumeessa, jestas! Onneksi se tuntuu nyt toisen antibioottikuurin just loputtua parantuneen. Hirveä kokemus.
Onnea nti kosinnasta! Toivottavasti mies sai myöntävän vastauksen! Nyt saatkin sitten muutakin suuniteltavaa kuin vauva, jos häitä rupeatte siis heti miettimään!
Välillä on ollut tosi pahasti mieli maassa, keskenmenonkin takia varmaan. Ja sit kun nyt tuntuu ettei tule sitten millään raskaaksi, vaikka kuinka yrittää...No, täytyy vain pitää toivoa yllä ja olla positiivinen.
Eipä ihmeempiä, mulla on kait nyt menossa kp 9/30, jos RD vielä mua edes päivittelet?
Plussatuulia kaikille täältä Englannista, meillä on sateista ja pimeää, mut niin taitaa olla siellä Suomessakin!