**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

juu mut kaikki myös hyviä merkkei raskaudest ja testi haamua!! et ei se testi niin vain haamua näytä ;) ja vvuotohan lisääntyy ko raskautuu.. ;) et äläs rimpuile ny! Raskaana sie oot! :D No joo, ootellaa ny sit sun mieliks sitä et testailet uudellee nii kauan et kunno plussa tulee ;D
 
orionkos se mietti sitä ovistestin tekemist aamupissast.. mä käytin ite sellasia mitä sai tehä mut mun mielest rouva myy teki aamupissast vaik ei ois saanu ja hyvin se hälläkin toimi..

SBT vautsi vau vau.. kyl sä varmaan raskaana oot.. :heart: toivotaan toivotaan..
 
SadButTrueta plussasta, kyllä se plussaa on jos punaista kontrolliviivan vieressä! Onnea ja tarrasukkia pienokaiselle mukaan masumatkalle! Ja valkovuoto oli minulla ainakin melkoista kun olin raskautunut, oikein välillä kävin vessassa katsomassa, mitä sieltä holahti, kun sitä tuli niin paljon! Ja ajoittain vieläkin tulee jonkun verran, muttei niin paljon kuin alussa! :D

Babyplussan ovistestejä käytin ja tein aina aamupissasta heti herättyäni, sekä myös clearbluen digitaalista mittaria käytin ovulaation etsinnässä aina aamupissasta! Hyvin toimi!

Ja uskon, että myös meillä auttoi kun touhuilimme jo ennen huippuovishetkeä! Olivat siittiöt valmiina odottamassa munasolua! :D

ja huomenna siis rv 11 :heart:

T Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
me ollaan pupuiltu joka toinen pvä vähintää mut yleensä joka pvä.. ei kai siit ny haittaa jos joka pvä tekkee? Ko ei malta ko tekee mieli :D Et noide kertojen perusteel pitäs ainaski ollu olla siittiöit oottelemas.. tiä sit.. ja millo se valkovuoto sit lisääntyy? et missä vaihees.. vasta päivien jälkeen oviksest vai jo het oviksen jälkee ei kuivaa kautta tuu vai miten?
 
miracle kun taisit kysyä noista kivuista pupuilun jälkeen, niin itselläni on endo todettu, tosin lievenä, mutta mulla nuo pupuilun jälkeiset kivut on todella tuttuja ja uskon niiden johtuvan endosta. Yleensä kivut tulevat ovulaatin jälkeisillä viikoilla. Muita oireita on vain menkkakivut, jotka alkavat hyvissä ajoin ennen tädin tuloa. Toivottavasti sulla ei oo endoa, en haluaisi tätä tautia kenellekään.
 
nii.. en mäkää sitä kellekää toivois ja viel vähempi itelleni toivosin.. mut ei mul oo kyl mitää kuukautiskipuja ollu.. ellei sit täst kierrosta asti tulis.. koska viimekski menkat oli sen kaks kunnon pvää, vähä tuhrutti kolmantena ja loppu ku seinään.. eikä kipuja juuri tavallist enempää eli kipuja yleensä tosi vähän ja ne o lieviä.
 
Osaanko minä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=1476031.jpg

Tuossa testeistä kuvat, näkyvät selvemmin kun tuo kuva antaa ymmärtää. Miksi toinen viiva on niin paljon heikompi vaikka samasta pissasta tein? :/

Ja mies ei näe kun yhden viivan :ashamed:

Rouva Pikkumyy kuinka aikaisin sulla näkyi haamu ensimmäisen kerran? En jaksa selata sivuja :ashamed:

Tässä on kuitenkin vielä monta päivää ennen kun täti on edes myöhässä. Ei olisi pitänyt testata :headwall: Ja eilinen juhliminen harmittaa :kieh:
 
miracle Hyvä että joku muukin jotain siinä näkee vaikka tooooodella heikko viiva se onkin ;) Tässä on päivä mennyt tapellessa että kumman näössä on vikaa :LOL:
Mikä kp sulla nyt on? Jollain nimittäin on noita kipuja juuri oviksen aikaan. Eli yhdyntä sattuu juuri silloin kun tärppipäivät on :/
 
SBT eli mul o ny kp20 ja ovis oli tuolloin kp18 koska sillo oli kn iha huulimainen ja täysin auki ja pehmee mut kp 19 eli eile se meni iha kiinni, pieneks pallukaks ja kovaks, nous tosi korkeelle et ei ovis ennee eile voina olla.. ko pientä kipuilua oli sillo kp 7 asti enempi tai vähempi säännöllisesti.. Ja sillo kp 18 oli viimonen limapväkin.. ny tuntuu aika kuivalta. et en tiiä sit mikä se kipu juttu oli.. toivot. ei vaan ois mitää vakavaa eikä mikkää kysta tai semmonen..

ja kyl se vika on su miehes näössä! :D
 
SBT ihan selvät haamuthan noissa testeissä on, varovainen onnittelu sinulle!! :heart:

miracle toivotaan tosiaan, että sulla ei oo endoa. Varmaan voit olla rauhallisin mielin, jos ei kivut ala tulemaan joka pupuilukerran jälkeen =)
 
Khimaira
Ja siten omaa napaa: kn ja koko "sisus" ( :LOL: ) on ihan pehmeä, siis tosi turvonnut ja limaa valuu (sorry!) Äskön tuli sitten tilkka punervaa väriä, mutta ihan vain vähän. Voisiko enteillä ovista? :saint:
 
Luru eikös tuo hyvinnii voi ovista enteillä =) Mul oli tosiaan sillo oviksen aikaan ihan auki kn ja pehmee ja todellakin semmonen huulimainen.. iso ja lössähtäny vähä kuin :D Ny se on pien, kova ja miltei ulottumattomis :p voisko enteillä raskautta? no joo :D Ehkä tai ehk ei :p saa nähä :p
 


Täs mietin äsken et millasia lauluja sitä laulais sit ko jos toivottavasti raskautuis :heart: eli G: ootteko ajatellu laulaa lapselle jo kohdussa vai sen jälkeen/ vaiko ei ollenkaan? Lauloitteko aiemmin kohdussa oleville lapsillenne/ nykyisin lapsillenne? Ja millaisia/mitä lauluja?


Itse oon aatellu laulaa jo kohdussa niin jos lapsen sit sais nukutettua paremmin sit joskus ko tulis ulos kohdusta =) (kuha ensi ossais tärpätä toki :LOL: ) ja aattelin laulaa päivänsäde ja menninkäistä sekä sinistä unta =)
 
Moi tosi pitkästä aikaa!

En olekaan tällä palstalla ehtinyt käymään pitkään aikaan, sorry! Olen kyllä lueskellut mitä "vanhoille" ja uusille syksyvauvan haaveilijoille kuuluu. Olen tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa silloin tällöin kirjoitellut. On ollut ennen joulua ja nyt koko tammikuu sellaista matalalentoa, ettei ole muka ehtinyt kirjoitella! Ja sit olin 3,5 viikkoa keuhkokuumeessa, jestas! Onneksi se tuntuu nyt toisen antibioottikuurin just loputtua parantuneen. Hirveä kokemus.

Onnea nti kosinnasta! Toivottavasti mies sai myöntävän vastauksen! Nyt saatkin sitten muutakin suuniteltavaa kuin vauva, jos häitä rupeatte siis heti miettimään!

Välillä on ollut tosi pahasti mieli maassa, keskenmenonkin takia varmaan. Ja sit kun nyt tuntuu ettei tule sitten millään raskaaksi, vaikka kuinka yrittää...No, täytyy vain pitää toivoa yllä ja olla positiivinen.

Eipä ihmeempiä, mulla on kait nyt menossa kp 9/30, jos RD vielä mua edes päivittelet?

Plussatuulia kaikille täältä Englannista, meillä on sateista ja pimeää, mut niin taitaa olla siellä Suomessakin!
 
Mä olen aina laulanut. Olen sellainen joka paikan hoilottaja :eek: Kun nämä edellliset lapset olivat pienempiä, niin kommunikoimme laulamalla, oli aika koomisen kuullosta, kyllä :heart: Me taidetaan olla sellainen hasuunkurinen omituisten otusten perhe :LOL:
 

Yhteistyössä