**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

SBT, kyllä minäkin ihan selvät viivat näin! ONNEA!
nti, ihanan romanttista, häähumua! Onnea Sinullekin!

viikonlopun reissu meni mallikkaasti ja kiva tulla kotiin, varsinkin kun vielä kävin täällä kurkkaamassa hyviä uutisia.

Arcatha, toivotaan parasta. Oireesi on kyllä ihan samat kuin mulla viimeks...mutta toivoa on aina! Ja tosiaan älä sitä nyt mieti, aika näyttää. Voimahali, ja sinne miehen kainaloon kuten RD totes.

mariq :hug:

Diodium, kiva nähä sua täällä!

Mäkin oon koittanut vähentää herkkuja ja kuntoilla, tosin tykkään eniten olla ulkona, lenkkeillä, juosta ja s-kävellä. Punttisalillakin on nyt tullu käytyä joten oon ihan tyytyväinen.

jeps, kohta koisimaan ja huomenna alkaa uusi viikko!
(saan varata sen Gyne ajan....)
:)
 
Pamu k: Sinähän kuntoilet kadehdittavalla tavalla =). Hatun nosto sinulle!

Kyllähän minä jaksan lenkillä käydä.. Kun vain jaksaa lähteä :whistle: . Mutta iltasyöminen on minun huono puoli.. Ja tuntuu, että syön kuin hevonen.. Tuntuu, ettei maha täyty koskaan, vaikka kuinka hitaasti yritän syödä.

Mutta itsellä ei tällä hetkellä ole aikaa lähteä jumpassa käymään. Eikä kyllä ole varaakaan. Mutta jos sitä sitten joskus taas. Viimeistään silloin, kun/jos opinnot on ohi.

Huomenna ois kouluun meno.. Ja pitäisi opetella menemään aikaisin nukkumaan, mutta ei ole minun juttu.. En minä saa unta, jos sänkyyn menen.. Pakko kai se on.. Yrittää edes.

Kun kello vaihtuu 00.00.. Neljä päivää enää tädin tuloon :( . Kävin jo lauantaina siteet ostamassa valmiiksi. Tulis jo perjantai, niin pääsis kampaajalle. Ukko ei oikein tykänny, ku heitin sille, että laitatan irokeesin :LOL: ja viel sateenkaaren väreissä :LOL:

Mutta nyt nukkumaan.. Kauniita unia kaikille! :wave:
 
Paljon onnea haamusta SBT!!! :hug: Millon meinaat tehdä uusintatestin? Minä myöskin lähes sata-varma että sieltä ihkamojova plussa tulee!

miracle: Kyllä mä ainaki varmasti tuun lauleskelemaan sitte vauvalle jo masuun, tosi hyviä kokemuksia oon kuullu kavereilta.. Laulan varmasti lastenlauluista vanhoihin suomihitteihin, ihan kaikkea mitä vaan päähän sattuu pälkähtämään! :D

nti: Lämpimät onnittelut sinulle! :heart: Joko on hääpäivä päätettynä? =)

).:) Tänne ei ihmeempiä, viikonloppu meni töiden parissa, miehen kanssa vaan nukuttiin samassa sängyssä yö ja heti aamulla mies oli lähteny töihin ja mä menin iltavuoroon, joten vilaukselta vaan nähty toisiamme viikonlopun aikana! :/
Eilen (siis su) otin kolmannen teron, 10pv kuuri olis tarkotus nyt ottaa. Toivottavasti lähtis meilläki eteneen nyt nämä asiat toivotulla tavalla :heart: !

Hyvät yöt kaikille, plussatuulien kera! :whistle: :wave:
 
taas mun kn on tosi ylhääl eikä kunnol yletä koskettaa.. mut sen verra kyl tuntee et kova on.. voi ku enteiliski raskautta.. mut juu.. tiiä sit.. sittehä lähempänä sen näkee et jos se tuolt alas laskeutuu ja pehmenee ni sit ainaski menkat alkaa..
 
Khimaira




Sitä mennään näillä päivillä, noin niinkuin öbaut :LOL: Kun en tiedä tuosta kierrosta mitään viime kierron venymisen takia..

Kannattaako testata ovista ollenkaan tänään? kun kaksi edellistä päivää oli viivattomia, sitä ennen viiva, sit testaamaton päivä välissä ja sitä edel. viivaton :| Mitä se yksi viivallinen päivä siellä välissä oli?
Tiedän juu: tarkkailen hiukka liian tarkkaan näitä juttuja :ashamed: Emmä oikeasti ole näin näiden juttujen kanssa- nyt on tosi seesteinen olo, sellainen tyyni ja hyvä =)

Miracle sun galluun sen verran, että taitaisi olla parempi et jättäisin laulamatta, mutta laulan kuitenkin :whistle: Ja sitten tuo rokki radiosta,ym. kuuluu masuasukille kanssa- rammstein,Nightwish, jne. Varsinaisia lastenlauluja meillä ei soi ikinä- isommatkaan eivät niistä tykkää :eek:
ISO plussatuuli sulle :snotty:
 
Onnea nti :flower: Me kun mentiin kihloihin, se oli lupaus avioliitosta mutta kyllä meillä sitten vielä ihan uudelleen kosittiin silloin kun tuo naimisiinmeno tuli ajankohtaiseksi.... Onhan nuo kosinnat niin kivoja että kyllä niitä mielellään saa olla enemmän kuin se yksi, ja kun kuitenkin aion olla hamaan loppuun saakka tämän saman miehen kanssa niin... =)

SBT, onnea hirmuisesti :flower: kyllä tuo on jo melkoisen vahva haamu, ainakin minun likinäköisiin silmiin!
 
SBT:lle varovaiset onnittellut plussasta :) Selkeä haamu tuo minusta kyllä on.

Kylläpäs olitte viikonlopun aikana kirjoitelleet, kaikki kahlasin läpi, koska minun palstailuni päättyy tähän, niin aattelin vielä viime hetken kuulumiset lukea. Lauantaina siis täti tuli kylään ja rytinällä, tuli oikein teini-ikä mieleen kun verta tulee, tulee ja tulee, kivut ihan tolkuttomat ja ylivuotoja, "kivaa" Lauantaina siis nappasin ekan pillerin ja nyt niitäkin on tullut kolme jo otettua.

RD: parempaa onnea teille tulevaisuuteen :) tuntuu aina, että kaikki epäonnistumiset kasaantuu. Pidän peukkuja, ettei tätiä teille tulekaan ja kampaaja onkin lisäekstraa plussaraskaustestille :)

Mutta tosiaan, plussaonnea teille kaikille! Toivottavasti jokainen teistä saa sen plussan pian ja oman nyytin syliin vielä tämän vuoden puolella :whistle:

Minä kiitän palstailu ja piinailuseurasta ja katoan, minut saa siis poistaa listoilta! :wave: :wave:
 
huomenta!
ja mitä mä nään :eek: SBT plussannut, ihanaa :heart:
ihan selkeä plussahan siellä, miten niin mies ei nää sitä :eek: onnea :flower: :hug:
ja nti onnittelut myös sinulle kosinnan johdosta :flower: :heart:
lisää kirjottelen kohta, pitää mennä palvelemaan pikkumiehiä :D
 
SBT Onnea :heart:

Ja onneksi olkoon kosinnasta nti :flower: Onko teille tulossa minkä kokoiset häät? Itse menen heinäkuussa naimisiin ja nyt on jo kamala stressi päällä et miten keritään kaikki saada valmiiksi (oon jo 7kk kerinnyt suunnitella,varata ja ostaa kaikkea mutta silti...) :LOL: Että hermoja häiden järjestämiseen =)
 
Kiitokset onnitteluista! Toivottavasti todellakin että on mistä onnitella ;) Ikuinen pessimisti :ashamed: Yritän malttaa torstaihin asti, jos täti ei ole siihen mennessä tullut, testaan uudemman kerran. Toivon mukaan sillon saadaan niin selkeä plussa että mieskin sen näkee :D

nti Onnea! Kyllä se on ihana tunne sitten päivä on löyty lukkoon ja voi aloittaa suunnittelun, olipa häät sitten pienet tai isot :flower:

tatomira Harmi kun poistut seurasta mutta varmasti miehen kanssa tiedätte mikä on teidän perheelle paras vaihtoehto :hug:

miracle Voisko kivut enteillä plussaa? Huomasin kun illalla *köhöm* niin sattui jälkeenpäin, juuri sellainen paineen tunne :snotty:

Luru Lude Jos sulla niitä testejä on niin testaa! :D Parempi niin päin kun että myöhemmin mietit menikö ovis mahdollisesti ohi ;) Toisaalta, jos peitot heiluu muuten ahkerasti, ei sitä testiplussaa tarvita :p

 
Olipa paljon keretty kirjotella joten kaikee en muista kelle piti kommentoida. Alkuun Onnittelut kaikille kihlautuneille, kosituille ja plussanneilla :)
Luru lude: Mulla kans ovistesteissä oli kerran 3pvää haamua viikko negaa, taas 3 pvää haamua, sit 3 negaa ja sit kaksi pvää plussa. En tiiä mistä moinen mut, näin oli. Nyt testaillu negaa kp 11 alkaen(kp18 nyt).
Joku tuolla kertoili, että hänellä todettu pco, saisko infoo miten todettu jne? Itse olen epäillyt itselläni tuota pcos/pco, kun jostain satuin siitä lukemaan.
 
emunen
Laiska taas kopioi toisesta pinosta:

Puolitin sitten liuskatestin niinkuin kunnon palstamamma ainakin... :LOL: raaskin testata kun jäi viivanpaikkahaamu vaivaamaan. Mutta ei sen parempaa tulosta: edelleen vasta hetken päästä hyvällä mielikuvituksella havaittavissa oleva viivanpaikka, jos toiveikas olisi, niin ehkä siinä viivankohdalla pari punertavaa säiettä näkyi siellä sivussa... :/ Ei vielä siis selvyyttä. Tänään tosin ruvennut vähän hengästyttämään, mikä on lupaavaa. Eli epätietoisuudessa odotellaan, odotellaan...

Niin ja onnitteluja haamuista ja kosinnoista! Mun yks kaveri on kihloissa, mutta jos naimisiinmenosta kyselee, niin on ihan et "häh ei me olla sitä mietitty edes", eli tapoja monenlaisia.

Ja kuopukselle lauleskelin, mutta kerran vain toimi tutun laulun taikavoima rauhoittajana syntymän jälkeen.
 
Terve!

Tänään on täällä Enkuissa ainakin virallisesti vuoden masentavin päivä: joulun luottokorttilaskua pukkaa, uudenvuoden lupaukset tyssäävät, on maanantai ja vettä sataa...Eli nyt on extra-annos positiivista ajattelua paikallaan!

Lueskelin tuossa just Zita Westin How to get pregnant -kirjaa. Hän on oikein guru täällä ja ihan maalaisjärkinen tuntuu olevan. Yksi suurimmista syistä hedelmättömyyteen on liian harvoin harrastettu seksi!! West sanoo, että seksiä pitäisi harrastaa jo kuusikin päivää ennen oletettua ovulaatiota (ja ihan sit muulloinkin, jotta siitä ei tule vain suorittamista, vaan seksin ilo säilyisi). Nykyisin kun ovulaatiomittareita käytetään, useampi hedelmällinen päivä on saattanut mennä sivu suun, jos seksin ajoittaa vain ja ainoastaan testissä saadun plussan jälkeiseksi. Tällöin yleensä hedelmällistä aikaa on jäljellä enää noin vuorokausi. Oman hedelmällisen aikansa voi laskea esim. jos kierto on 28 päivää: 28-20 päivää, eli kp 8 alkaen jo! Ja jos kierto pitempi, 35 päivää, 35-10 tai 15. Eli ennen ovulaatiota jopa kuusi päivää voi olla jo hedelmällistä aikaa ja ovulaatimittarin tulleen plussan jälkeen kannattaisi rakastella 2 seuraavana päivänä. Nyt naiset siis peitot heilumaan vain enemmän, mikäli mahdollista! =)

).( Mulla on kp 10 ja mies lähtee siis tänään illalla työmatkalle, josta tulee vasta torstaina. En ole nyt tässä kierrossa tehnyt ovistestejä ja peittoja heiluteltiin eilen ja tänään. Nipistelee kyllä ovismaisesti munasarjoista tai jostain sieltä, joten voihan olla että mun ovis onkin nyt jo aiemmin..Ja jos tuota Westiä on uskominen, mun hedelmälliset päivät ovat jo totta tosiaan käsillä! Ja torstaina heti kellistä miehen, kun kotiin tulee!

Oikein mukavaa maanantaita kaikille!

 
nonih, ja herranjee, melki kymmenen sivua luettavana ja kommentoitavana :eek:
no tästä alkaa....

RD ihanaa kun itsekin pääsis kampaajalle, miehen sisko aina laittaa mun hiuksia, ei siinä mitään hyvinhän hän tekeekin ja paaaljon edullisemmin kuin kampaaja, mutta aina tuttua ja turvallista :D toivottavasti se on plussan juhlistamiskampaaja :D
luru joko pikkuinen parantunut? toivottavasti ei ole kovin kipeä :) pikaista paranemista sinne! meilläkin kuopus taas flunsassa, kolmas kerta jo ja ikää vasta 4,5 kk :(
rouses :heart: on ihanaa aina nähdä se pieni siellä ja kuulla se syke :heart:
mama-84 tervetuloa! :flower:
arcatha täällä jännätään siun puolesta! joko on selvyyttä asiaan???? =)
ja entäs emiliina tilanne siellä??
charlott :hug: onneksi sentään olet saanut selvyyden asiaan..
orion on ihan ymmärettävää että jossain vaiheessa "kyllästyy" koko touhuun, esikoista kun mekin yritettiin niin kauan niin jossain vaiheessa tuli stoppi kaikelle, mutta sitten kun asian unohti hetkeks niin taas oli paljon helpompaa jtkaa eteenpäin, paljon :hug: sulle ja jaksamista..
miraclen galluppiin: minä en oo laulanut mutta olen huomannut että vauva on tunnistanut molemmilla kerroilla musiikin jta olen jo odotusaikana kuunnellut jotta tuo laulaminen on varmasti ihan hyvä idea! :)
mariq :hug: mikäs, mikäs?
luru teillä samanlainen musamaku lapsilla kuin meiänkin :saint: lordi on tolle kohta 3veelle ihan ykkönen ja sitten kun mää fanitan tota Ari K.ta niin siitä se tykkää kanssa :ashamed:
tatomira kivao li palstailla kanssasi, kaikkea hyvää sinulle :hug: :)
 
SBT: Ehdotan myös miehellesi optikolla käytiä, viivahan se siinä! Ei kahden testin luulis hämäävän! :flower: :flower:

nti: Onnea uudelleen-kosinnasta! Häiden suunnittelu oli ainakin minusta tosi kivaa!

miracle: Luulen, että minulta jää laulut laulamatta. En halua jo alkuun pilata vauvan musiikkikorvaa. Mies saa hoitaa meillä lauleskelun!
 
Onpa kivaa että taasen tulee uusia plussia. Onnittelut täältäkin SBT:lle. Miun silmiin ainakin oli ihan positiivinen tulos.

Jihuu, mie saan tänään vihdoin ja viimein tuon crossarin, ja nyt sitten lähtöö läski. :D Oon päättäny että ainakin 20 kiloa saapi hävitä kesään mennessä, saas nähä kuinka käy.

Täällä oli muitakin jotka meinaa uusia hiuslookkia, itse kävin viime viikolla pätkimässä lyhyet hiukset. Mies oli kyllä melko murheissaan kun pitää enemmän pitkistä, onneksi ne kasvaa takasin. Sit pitäs vielä tällä viikolla lähtee käymään hierojalla, kun sain mieheltä synttärilahjaksi lahjakortin. Onneks on kaikkee tuollasta niin saa vähän ajatusta irti tuosta kuumeilusta.

galluppiin: Ite en oo kyllä laulellu, kun tuo sävelkorva on mitä on, mutta täälläkin on ollu sama juttu kun Umayyalla, eli kyllä vaavi on musiikin tunnistanu mitä on enemmän raskausaikana kuunnellut

 
umayya, oho! Olitpas hyvin pysyny kärryil jutuis ja noi monelle kommentoit, voi kumpa mäkin viitsisin.. usein vain ei jaksa millään kahlata tekstei kahesti läpi et sit laittas ylös mihi piti kommentoida :p

SBT, voihan se olla mut voisko se iha noin alussa ko mulla mu mielest oli ovis sillo 18 ni 20 paikkeilla sit sattu.. et voi olla et se on jotai muuta.. tosin eilenki oli iha ihme painontunne alavattassa.. tiiä sitten et kuvittelenko vain :(
 
umayya: Mie haluan vaihtelua. Olisinkohan viimeksi käynyt marraskuussa.. En kyl todellakaan muista milloin viimex.. Sitä, kun huomaa, että galleriassa on ihan erilainen kuva minusta kuin mitä nyt olen. Olen lihonut sen 10 kg jopa enemmänkin ja nyt olen sit myös variksenpelätin.

Katsotaan mikä loock on loppu viikosta :LOL:
Väri + leikkaus. Mutta yritän näitä kasvattaa, joten tuskin leikkauksessa mitään erikoista tulee.. Ehkä.. Sen näkee perjantaina :whistle: ;)
 

Yhteistyössä