**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

JJ-t: Minäkin luin jostain, että on mahdollista, että ovis kestäis sen 12h, mutta harvinaista..

Täytyy varmaan itsekkin mennä tsekkaamaan noita ovislaskureita, vaikka ihan rennosti tässä otetaankin.. B)

RD:Oon kanssa sitä mieltä, että turha loputtomiin päivitellä tyyppejä, joita ei näy. Jos he tulevat takaisin, saahan ne sitä taas lisättyä.
 
tervetuloa mama

mulla oli toosi ihana viime yö.. menin nukkuu kun pää oli ihan vähän kipee niin heräsin yöllä neljän aikaan kun oli tullu ihan jumalaton migreeni.. tuntu et pää hajoo ja oksetti.. siinä sit keskellä yötä kaivaa lääkkeitä ja lämmittää kauratyynyä.. monta tuntia sit siinä valvoi kauheis kivuis..onneks sit väsymys vei lopulta voiton ja nukahdin.. nyt sit onkin pää sellanen tosi inhottava varmaan koko päivän sen migreenin takia.. ja pitäs jatkaa eilistä siivousta.. vaihdoin järjestyksen olkkariin ni muu siivous jäi.. onneks ukko otti jo imurin käteensä..

RD kyl niitä varmaan kannattaa poistaa kenestä ei oo mitään kuulunu.. sulla muutenkin iso homma meissä ketkä täällä käy koko ajan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
RD diodium on ainakin mun kanssa tuola km:n jälkeen kuumeilijoissa. eli hänellä tais mennä sitten myös kesken :(
Joo, niin meni kesken :'( . Kävi täälläkin siitä kirjoittelemassa.. Ja sen takia on taas tuolla esikoista yrittävissä. Mutta ei ole käynyt meitä piristämässä pitkään aikaa.
 
Luru Lude ai sulla tosiaan oli sitten viime kierrossa vähän sama kun mulla nyt :( oon ihan pää pyörällä, kun en tiedä mitä ajatella, kun kaikki mahakivut hävinnyt ja silti testit negaa. En tiedä sit olisko ovis sittenkin ollut vasta nyt tai jotain.. On tää naisen elämä vaikeaa :/ Pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä tähän kiertoon! :hug: sulla alkaakin olla hedelmälliset päivät käsillä :snotty: ;)
 
Emiliina, voin sanoo omasta kokemuksest et mulla tuli suurilla kp:illa haamu ovistestiin MUTTA se enteili menkkoja.. eli myös menkkojen tulo nostattaa hieman sitä ni senkin vuoksi voi haamua tulla.. tosin joillain tulee haamuja aina.. ei mul kyl itelläni niin oo..

Olin eilen miehen ukin 85-vuotispäivillä ni en ollu kirjottelemas.. kerkesitte epelit kirjottaa noin 4 sivullista!! Mut luin ku luinki kaikki! :D tosin en muista mihi piti kommentoida..

Mut omaa napaa sen verta et ovistestei en oo ny tehny MUTTA ny oon tasa varma et ovis oli joko kp 17 tai kp 18 (en muista kumpi pvä) koska silloin mun kn oli just semmonen huulimainen ja alhaal ja auki, siis todellakin täysin auki.. Ja eile ko koetin ni se oli iha pien, tosi ylhäällä ja kova. En ees yletä iha sen suulle koittaan ni en tiä onko miten auki vai eikö... Ja ja.. mitäs muuta. lämmöt ny 37 tasan (kainalost mitattu) ja pepust oli 37,28. Et tiedä sit onko noi koholla.. ko en normi lämpöö oikeen tiiä mut kainalost mitattuna se normi o ollu 36,6 ja 36,8 välil nytte ennen flunssaa. Nyt flunssakin on poissa joten se ei lämpöjä nostele.. et jospa mä ainaski ovuloin!! =)

Ku sitä just miettiny et mitä noil ovistesteil sinällään tekee jos ne ei kummiskaa ovista näytä.. siis ko jostai oon lukena et voi olla et ovistesti on plussaa mut siltikään ei ovulois aina.. Et sit ei se munasolu irtoakaan.. et ainoastaan lämmöt sit kertois sen totuuden et jos nousee ni sit ovulois..
 
miracle ja ovistestit saattaa näyttää ettei ovuloi mut munis irtoo silti.. et en itekää tiiä viitinkö niit enää kokeilla ku oon muutaman kerran kokeillu ja plussanki saanu..

ootteko muuten huomannu et "paikat" turpoo sisältä kun ovis rupee olee.. siis aattelin teitä jotka kokeilee kn:ää.. oon lukenukin ton jostain mut oon ite huomannu..
 
vitsit ko kone tilttas täysin ni en saanu viestiä tänne minkä olin jaaritellu jo :D

Mut mietin vakavasti et oisko mulla endo ko eilen peittoja heiluteltii ni sen jälkee sattu tonne alavattaan iha hirmusen paljon.. sitä kesti ainaski vartin ja kunnol loppu ehk puolen tunnin pääst.. Iha mieletön kipu siis.. mul tuntu samaa aikaan et ois ollu hirmusti ilmaa mahas mut ei sekää voi kyl tommost aiheuttaa ko se munasarjojen kohil enempi tuntu.. voiskoha mul olla joku kysta tai joku.. nyttemmin kipuja ei kyl oo eikä aiemmin oo ennen sattunu pupuilujen jälkeen.. outoa.. gynelle menoon mul ei oo rahaa :/
 
Kyllä minä täällä taustailen...Kävin siellä lääkärissä silloin to ja todettiin sit sen kaiken sekavuuden jälkeen et mulla on pco ja nyt vaan pitää odotella et kuukautiset tulisivat noilla primoluteilla ja sit 10 kiertopäivänä ultraan ja jos ei munasolu näytä itse irtoavan,saan clomit avuksi :/ Välillä on mieli maassa ja välillä ei edes itse käsitä et on tollanen sairaus. Nyt oon syöny 6 tabua primoja, rinnat arat ja lämmöt korkeella et jospa ne menkat olis tulossa... PlussaOnnea teille kaikille :heart:
 
miracle endossa saattaa olla tosi paljon enemmänkipuja ym.. mulla onneks lievänä vaan.. mut endometrioosiyhdistyksen sivuilt esim löytyy tietoo.. saattaahan se muutenki välil sattuu.. mut vaikee sanoo.. mulla endo todettiin kunnolla vasta laparoskopiassa, eli tähystysleikkauksessa..
 
suikku juu oon lukena sieltä sivuilta tietoo ja siinhän just on erilaisia oireita mut ei mul muuta oo esiintyny eli ei välivuotoja tai kivuliaita menkkoja.. Et en tiiä oisko kysta sit vai ihan vain muuten vain joku ihme juttu et sattu tosi paljon..
 
hmm.. mul tuli ovistestiin selvä haamu.. ehk se on jälkimaininkeja tuost oviksesta koska se oli kyl sillo kp18 paikkehil.. pitäsköhä taas yrittää näprätä kn:ää.. tai sit oon saanu siittä pian jonku tulehuksen ja sen vuoks eile sattu :p :D
 
Toimiikohan nuo ovistestit aamupissistäki..? Ainaki ajattelin tässä kierrossa kokeilla. Alotin nyt, nega vielä. En mä sitä edes ihmettele. Mutta kai se o+ pitäs tässä muutaman päivän sisällä kumminki tulla...

Mä alan vähä kyllästyä tähä touhuun. Mitään limoja tai napukkaa ei oikeen jaksa enää tutkia, kun ei limoja ole ja napukastakaan ei ota mitään selvää. Tää palstailuki alkaa mennä kohta yli, onhan tässä yli vuosi jatkuvasti täälä ravattu. Alkaa kyllästyä lukemaan oireitten kyttäilyä ja veikkailuja onko raskaana vai ei. Mun pitäs varmaan ottaa taukoa tästä. Nyt on muutaki mielenkiintosta tekemistä. Sisustussuunnittelua ja sellasta. :) Ja varsinkaan ei taho nyt jaksaa näitä, kun tietää että tuskin tässä vähään aikaan ainakaan raskaaksi tulee. Että ois sama unohtaa koko asia. :) Ja kumminki mittaan lämpöjä ja ovista. :D
 
mäki ain mietin et no ny vähennän palstailua jne ni ei siit kummiskaa mitää tuu :D ehk sit jos oon vuoden joskus yrittäny ni sit varmaa kyl innostus laantuis eikä vaa enää yksinkertasesti innostas tääl enää olla ko tää kummiski nostaa sen kuumeen niin ylös ja sit kyttäilee kehon muutoksia entistä enemmän :p
 
Testasin tänään kp 31/34 heikon haamun. Kahteen raskaustestiin. Testiajan sisällä, heikko punainen viiva. Mutta en hirveesti siihen usko. Siis kun viivan todellakin heikko, kp:t vielä noin vähän ja pupuiltiin pari päivää ennen ovista (mahdollista ovista) eikä enää sen jälkeen viikkoon. :/ Kokeilin ovistestiäkin ja siihen tuli vahva viiva, mutta ei yhtä vahva kun kontrolli, joten ei tarkoita mitään.

Jos testaan uudestaan sitten jos täti on myöhässä... :ashamed:
 
miracle Mä olen vaan niiiin varovainen tämän asian kanssa :snotty: Uskallan innostua vasta kun selvä viiva, jos siis sellainen tulee ;) Kuitenkin vielä 3 päivää ennen tätiä joten voi tapahtua ihan mitä tahansa. Jos malttaisi odottaa nuo muutamat päivät :whistle: Eikö se niin ole että hcg tuplaantuu parin päivän välein?
 
kyl sen kai mut ei sekkää nii varmaa ole.. mut testaile vaan ni siittähä se vahvistuu ajallaan =) Riippuu niin monasti yksilöstä ko kaikil se raskaushormoni ei kyl erity hirmu hyvin ni sit ei het vahvistu ees.. mut voi että oon onnelline siu puolesta!! =) Tosi ihana juttu :flower: :heart: toivot. tääl tultas pian peräs =)
 
Eipäs onnitella vielä ;) Jotenkin vaan niin epäillyttää tuo... Kai se on pakko huomenna jos testata :D
Muuten kun kerroin, että luin et kn on pehmeä jos raskaana. Mulla kn on ylhäällä ja pehmeä! :/ Voi enteillä tätiäkin ja valkkaria tulee paljon :x Kaikki hyviä merkkejä tädintulosta ;)
 

Yhteistyössä