**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

emunen
copy-paste tuolta toisest pinost...

No ny mä tyhymä testasin... :D kun on "ylimääräsiä" kaapissa, nettiapteekista muutaman paketti. Selkeä nega heti, mutta nyt kun vielä määrätyn ajan puitteissa sitä tihrustelen kirkkaassa valossa silmät ristissä, en oo ihan varma, oisko siinä viivanpaikka vaiko haamu, oikea haamuista haamujen haamun esiäidin kalpeampi versio... :whistle:

Luota en kyllä tuohon vielä yhtään. Näyttääpi enemmän viivanpaikalta.
 
Khimaira
Minä en usko koko kn toimintaan- viettää ihan omaa elämäänsä :snotty: Kova- pehmee-muljuva-suljuva :whistle: Limojakaan ei kuulemma ole mitään hyötyä tarkkailla pariin päivään sekstailun jälkeen :snotty:
 
emunen
No siinä mielessä lupaavaa, että koemielessä tiristin siis äsken ja oli vielä just käyny vessassa, eli ei mitään 4 tunnin saati aamupissejä... mutta ei se kalpea haamu näy edes niinku suoraan vaan vain sillon kun pitelen tikkua vinottain valoon nähden... ja sitten toisaalta ei ole herkkiä testejä vaan 25jotain. No, ylihuomenna sitten uusiks vaikka keskiviikkoon pyhästi päätin odottaa. Näin ne parhaimmatkin päätökset täällä palstaillessa pyörretään! :LOL:
 
Minua kiukuttaa.. Olen helkutin pahalla päällä. Tuntuu, että neidit kiristää mun hermoja ihan tahallaan. |O

Kampaaja on kyllä paikallaan, ku harmaat hiukset lisääntyneet parin päivän aikaan mielettömästi.

Ja sitten aina nukkumaan mennessä on ollut öklötys olo. Mutta se varmaan johtuu tuosta penisilliinikuurista.. ja kortisonista.. Penisilliinitabletin otan 21.20, ja siitä kolmisen tuntia tulee öklötys. Muutaman päivän ajan ollut sellainen.
 

Mul tänää oudosti sattunu alavattaan, tai no munasarjojen kohalle, eka vasemmalle ja ny tuntuu oikeella.. pitäskö mu sit ny aatella et ovis oiski ny.. eeen mie vaa tiiä, tuntuu nii oudolle et noinko pitkään se kestää siit munasarjojen suurentumiskivuista oviskipuihin jos kerra kp7 alkoi mahan juilinta.. äh, vaikee sanoo..[/quote]

miracle.. noin on mullakin... reilu viikko sitten alkoi alavatsan vihlonta, mutta ilmeisesti vasta eilen ovis. limoista, haluista ja munasarja vihlonnasta päätellen. tein ovistestinkin eilen sen enempiä pidättelemättä ja 2 aikas lailla saman vahvuista viivaa tuli. joten kierto venyy jälleen yli 40 päivän. marraskuinen km sai koko kierron sekaisin.. yöllä heräsin alavatsa kipuun, oiskos munis sitten lähtenyt liikkeelle... ?!

olen 100% samaa mieltä... vaikee sanoo...

masukki
 
Kiitos lohduttaneille. Tässä kierrossa en edes kuvitellut raskautuvani, en vain ole helposti raskautuvaa sorttia. Hämmästytti tuo kierron lyhyys, kun viime aikoina enemmän huidellut tuolla 40 paikkeilla. :/ Ensi kierrossa vaan kunnon keppijumpat tuolla makuuhuoneen puolella. :LOL: :kieh:
 
oon tunkenu itteni liian moneen pinoon niin sitä ei ehdi joka paikkaan kirjotella :D oon kyllä huomannut että tämä pino on aina ekalla sivulla ja yläpäässä, se on hyvä!!! :D

hirveesti ollut juttua oviksesta, pongaamisesta, limoista kn:ta... voisko joku joka OIKEESTI tietää millasta pitäs nää olla oviksen aikaan kertoa!! mulla kp 10 ja testi näyttää negaa mutta vasemmalla munasarjoissa repii inhottavasti aina välillä. jos nää on niitä kasvukipuja niin eikös sen testin pitäs näytää jo, kun sehän näyttää jo 1-2 päivää ennen tulevaa munasolun irtoamista..?? kauanko näitä kasvukipuja voi olla??? :attn:
 
heippa taas pitkästä aikaa! :wave:
kaikille tarvitseville :hug: plussanneille onnitteluja, löytyykö heitä??? :) sekä kaikille :flower: :flower: !! :)
itse kävin viime viikolla ensimmäisessä ultrassa ja vko7+5 oli menossa, sydämen lyönti näkyi selvästi! :heart:
 
Olipas ihanaa käydä pidemmällä lenkillä, todella pitkään aikaan. Kunpa sitä sais vain itseäni niskasta kiinni.. Ja jättäisin herkut pois. Se on minulle vaikeaa. Mutta painoa on saatava pois. Mahakin pömpöttää sen minkä kerkeää. Ihan hirveältä näyttää..

Enhän mä kävellyt kuin 4,2 km yhteensä, mutta on se sekin jo alku minulle.

:ashamed:
 
olihan se ultran kuva aivan ihana, siis kun jotenkin ei itse sitä millään jollain tavalla uskonut että oikeasti olisi näin käynyt! ja sitten vasta kun näki sen pikkuruisen sydämen väpättävän niin silloin sen kunnolla tajusi ja melkein itkuun siinä pillahdin!! :LOL: itse myös jännään aina neuvolaan menoa, ja nyt olikin paljo aikaisempi vaihe menossa kun mitä oletettiin menkkojen mukaan! mieli on kyllä vaihdellut laidasta laitaan, mies toteskin kerran kun katottiin yhtä kauhuleffaa, et ei sitä ennen ole nyyhkyleffaksi luokiteltu!! :LOL: mutta minkäs sille voi.. :D
 
Eli siis lyhyesti! Pikkukakkosta ollaan täs nyt sit vuoden verran kutakuinkin yritetty, mutta tulosta ei tuu... Esikoinen on nyt 2v 7kk.
Lääkäri jo käski meitä meneen lapsettomuushoitojonoon (ku endometrioosia löytyy), mut ite en haluu viel antaa periks! Ajattelin nyt ihan ekaks ottaa ovulaatiotestit käyttöön. Onko niist mitään apua, kokemuksia???
Kunpa se päivä koittais viel, ku on menkat myöhässä...
 
mama-84 tervetuloa porukkaan :D ite testailen ovista ekaa kertaa nyt tässä kierrossa. alotin testaa kp 7, nyt kp 10. tänään ei edes haamua, mutta muina päivinä oli pieni haalea viiva. ovistestihän voi näyttää vaan 12 tuntia sitä plussaa, niin kaiken järjen mukaan olis hyvä testata 2 ketraa päivässä.. musta se on vähän liikaa..jos en ovista nyt bongaa niin sit ehkä vois vähän tuhlata ja testata sen 2 kertaa päivässä.

mikä on sun kiertopäivä/kesto ja yrityskierto? laitappa ne vielä niin kai RD ne sitten huomiselle ehtii päivittää :saint:
 
rouses: Lisätty! :D Mistä tulee lyhenne MKS? Mistäpäin sie oot?

mama-84: Tervetuloa joukkoomme! :flower: Mitä JJ-t jo sanoikin, että jos haluat listalle kiertopäivän/keston ja yrityskerran ja synnytyssairaalan, niin ilmoitatko ne. Voin sitten lisätä ne oikein. Ei ole pakko, jos et halua.
 
mama-84: Lisäys vielä, että kyllähän niistä ovistesteistä varmaankin jotain hyötyä on. Luulisin ainakin niin. Monet tässäkin pinossa niitä käyttää. Toivottavasti heistä, jotka niitä käyttävät, osaisivat auttaa! =)
 
mietin tässä itsekseni ja aattelin täällä kysyä, että te, jotka kohdunnipukkaanne olette tutkiskelleen, niin onko se ihan tasamuotoinen, vai onko teillä siinä jotain "kohoumia"? Mulla on toisessa reunassa kivuton noin 0,5cm oleva "pallo". Pitäisköhän siitä huolestua ja soittaa lääkärille? Papssa kävin 11/06 ja 09/07 lapsettomuuspolilla tehtiin alatutkimus, eikä näissä mainittu mitään poikkeavaa. Ite en ole tuota huomannut ennen, sillä tämä on vasta 3.s kierto, jolloin olen kn tutkiskellut - ja kokoajan se on siellä ollut samankokoisena... :|
 
Khimaira
Tere tulloomama-84 :wave: Ovistestistä on ainakin se hyöty, että silloin ainakin tietää "varmasti" milloin ovuloi. Jos siis testaa riittävän kauan että saa plussan.

JJ-T :eek: Siis oikeasti?? NÄyttääkö ovistesti vain 12 tuntia plussaa??? Kun mulla menakt alkavat yleensä aina aamulla, heti herättyä, joten oviskin on silloin aamulla/aamuyöstä? ELI jos testaan ovista klo 12.00 päivällä, niin se ei enää havaitse tulevaa ovista :eek: :eek: :( noinko se menee??

mussu minä en kn elämästä tiedä paljoa, mutta itse soitaisin lekurille ja kysyisin tuosta myhkyrästä :/ Liikutaan sellaisella kehonalueella, jonne ei kyllä halua mitään epämääräisiä muutoksia :/ ETtä siis en tiedä mikä se voisi olla..
 
Khimaira
on: en kyllä jaksa uskoa että ovis olisi ollut silloin testaamattomana päivänä, eli torstaina. Nyt vasta limat ovat lähteneet liikkeelle ja selkää särkee jo kolmatta päivää. Uskoisin että vasta tuloillaan on :) Kunhan tulee, ihan sama muuten :whistle:

Tänään sitten ohjelmistossa uimahallireissu isompien kanssa- pienin edelleen kuumeessa. Iltapäivällä sitten kakun leipomista ja huomisten synttäreiden järjestelyä =)

Päivänjatkoja :wave:
 

Yhteistyössä