**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Luru Lude: Juu, toivotaan! :heart:

Pamu K: Niinhän se on, jotenkin vaan nyt viime aikoina itellä pyöriny niin kamalan paljon tuo gynen reissu mielessä, että ei olis enää kaivannu yhtään pisaraa ylimääräistä mielenpäälle... :/ Mutta nyt on selvitetty tältä erää kinat, joten thats it! :D

).:) Vähän parempi mielikin jo...Käytiin miehen kans iltapäivästä vähän shoppailemassa, tehtiin ruokaa ja jälkiruoaksi sovintoseksiä... :D :whistle:
 
emunen
Onnea plussanneille ja kihlautuneille ja Arcathan uudelle kodille!

ON: Vähän puran, varmaan väsymystä kun kuopus sai karsean räkätaudin eikä nukkunut viime yönä, istuskeli vain ja valitteli ja korvatulehdushan siellä, vaikka putket on korvissa. Ovat ehkä jo irtoamassa, eli uusiksi menee, onneksi on vakuutus.

Mutta iski uskonpuute raskautumisesta kun ei hengästytä vielä yhtään! Aina aiemmin, jos olen raskautunut, niin tässä vaiheessa kiertoa alkaa pienimmätkin rasitukset puuskuttamaan, ja kokemusta on jo kolmesta kerrasta. Mulla kun on typerä ajatus siitä, etten haluais ihan loppuvuodesta syntyvää vauvaa, kun esim. kouluiässä sitten on iso ikäero alkuvuodesta syntyneisiin ikätovereihin, mutta haluaisin nuorimmille sen 2 vuoden ikäeron, että kouluunlähtö olisi kivuttomampaa ehkä. Tyhmä ajatus, mutta sekin käy mielessä, että "kohtalo" rankaisee, kun kehtaan suunnitella näin asiaa, joka ei mun vallassani ole, siis lapsen syntymäajankohtaa... :ashamed:

Ja se kiukuttaa, miksi nyt tulee säätämistä ja viivytystä kun aiemmin lapset tulleet eka yrittämällä, myös syksyn km... |O Kun tämän piti olla viimeinen ja yhtälailla läpihuutojuttu... mutta taitaa olla mulle hyvä opetus tämä tosiaan.

Ja anteeksi pyydän pitkään yrittäneiltä, kun kiukuttelen yk3 kohdalla. Eihän tämä oikeasti ole vielä mitään, mutta... no, tiedätte. Välillä turhautuu. :headwall:
 
emunen, kuten itsekin tiedät, ei se aina mene niin et no ny haluan vauvan ni se tulee.. et sinällään ihan hyväkin pieni napautus kun sittenhä osaat enemmän arvostaa kun tulee se plussa :) en siis mitenkää pahalla tuota tarkoita, vaan toivon toki et pian plussaat mut ehk ihan hyväkin niin osaa enempi sit just arvostaa kun ei ihan heti saakaan. Itseni kohal myös aattelen näin ku eka kierros jo mietin et no plussaan varmaa suht heti ni hyvä vain et vähä näpäytetään takas, tosin toivottavasti ei kovin pitkään ja kovin montaa kiertoa sitä näpäytystä sit takas tulis :p mut tsemppiä vain :) Kyllä se sieltä vielä tulee ja eihän sen vauvan syntymäajankohdalla nyt niin hirmusen väliä ole, kunhan ny ensin saat alulle sen ja sit myöhemmin syliin, eiköstä vain :) :hug: sinulle!
 
emunen
Mutta kun mulle on aikasemmat tulleet melkein ajatuksen voimalla jo... :LOL:

Ja nyt kiukuttelen parin kuukauden yrityksiä. :ashamed: :ashamed:

ONNEKSI täällä ymmärretään ja kannustetaan. :heart: Eikähän siitä ole kuin muutama päivä, kun viimeksi itse hehkutin, miten kaikki käy niin kuin kuuluu ja tarkoitus on. :ashamed: Iski vaan turhautus, eniten väsymyksen vuoks. Jot nukkumaan painun ma ny. Huomenna päivä lähempänä testipäivää... :D
 
ku ne lapset tuliski aina niin vain.. mut sitä se on ko yrittää niin sillo ei varmalla tärppää.. useimmite ainaskaa.. mut onneks tääl voi omia mietteitä ain purkaa :) Ja mä en ainaskaa usko et oisin raskautunu tästä kierrosta joten katse suuntaa jo ens kiertoon :) Ja sinällään iha hyväkin ko jos mennään toukokuus thaimaahan (eli mietittiin et kanaria ois ehk liian kallis maa elää siel eli siihe olemiseen siel menis aika rutkasti rahaa.. mut thaimaas vain murto-osa siitä :) ) ni sit jos ois vast alussa raskaus ni jaksais hyvi ollaki siel ilma isoo mahaa :) Tosin käy mite käy ni kiva päästä lomalle jos me ny ees mennään :)
 
Itse oon pitänyt ihan tietoisesti itseni pois kirjoittelemasta.. Lukenut kyllä olen, mutta en ole kommentoinut.

En tiedä, tämä viimeinen viikko on yhtä kituutusta.. Vaikka kuinka yrität olla ajattelematta asiaa, niin ei vain pysty. Sen tietää sydämessä, ettei ole vieläkään tärpännyt, niin minkä takia täti ei vois tulla jo aikaisemmin, että pääsis uudelleen ja uudelleen yrittämään. :whistle:

Ja viel kaiken päälle kaikki kökkö mitä on tapahtunut lyhen ajan sisään, niin alkaa tuntumaan inhottavalta, että kaikki menee persiilleen.

Mutta nyt nukkumaan. Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Kiitokset vielä kerran kaikille, toivotaan ne teidän antamat tarrasukat pitää ;)
Kiitokset Luminka, kyllä se sopii.

Ilmoittelen kyllä sitten, kun saan tarkan lasketun ajan. Menkojen mukaan olisi 3.9., mutta se varhaisajan ultra näytti, että viikkoja olisi 1 vähemmän. No, np-ultrassa sitten helmikuussa selviää.
 
on se vaan jotenkin niin haikeata ja samalla kuitenkin niin ihanaa lukea teidän jo raskaudesta nauttivien kirjoituksia...pieni kateuden poikanen kuitenkin huutelee tuolta sisimmästä aina, kun joku saa plussan :ashamed: Hiukka surkeat fiilikset, kun tuntuu, ettei tästäkään kierrosta taida tulla mitään...
 
kuudes päivä näytti digitaalinen testi ovista ensimmäistä kertaa.
Näytti vielä seuraavanakin päivänä, eli jos siitä seitsemännestä päivästä katsotaan ne pari päivää eteen päin ja aloitetaa laskeminen siis yhdeksännestä päivästä, olisi tänään oviksesta kymmenen päivää. Milloinhan sitä uskaltaisi itse testata uudestaan?

Tosiaan se labrassa otettu näyte oli toissa päivänä negatiivinen.. Pitäisikö sitä sitten vain sitä negaa uskoa, ettei tässäkään kierrossa ole tärpännyt? Vai otettiinko se sitten liian aikaisin..? Voi kun tietäisi..

Eilen soitti se gyne yksityiseltä.. Se sanoi sitä myös, että terolutkuurin jälkeen pitäisi muutaman päivän jälkeen alkaa vuodon. Mutta ei alkanut ei.. Käski aloitaa sitten uudestaan terolutit kaksinkertaisella annoksella kun vuoto alkaa ja koittaa se kp 15. Mutta entä jos vuoto ei alakaan? Sanoi se lekuri myös sitä, että sitten jos ei ole tasoittunut vieläkään sen kaksinkertaisen teroannoksen jälkeen tai jos ei ole tärpännyt niin sitten koetetaan joitain muuta lääkettä..

Mitähän lääkettä se sitten tarkoitti?

:headwall:
 
Moikka,

Ja kiitos kysymästä caffee 81, eipä tänne ihmeitä. Samat fiilikset vähän että tuntuu että tämäkin kierto hukkaan mennyt...
Meillä on se tilanne kun asumme täällä eräällä paikkakunnalla jossa kunta ystävällisesti on järjestänyt minullekkin viikkoja kestävän vatsataudin, joten on jäänyt tuo yrittäminenkin tämän kaiken muun alle.
Olin lääkärissäkin ja hoidot aloitetaan vaikka ensi kierrosta jos niin haluamme, mutta voi olla että emme vielä helmikuulta aloita kun odotan tulokset noista kaikenmaailman alkueläimistä ym. itseltäni ensin ennen kuin uskallan niitä hoitoja aloittaa.
Mutta onnea yritykseen kaikille ja eiköhän mekin täältä joskus toivuta ja palata arkeen ja yrittämiseen kunnolla.
 
caffee tiedän tunteen :| :hug: jospa viimeistään seuraavalla kierrola onnistaa.. mut vielähän sulla toivoa on tähänkin..

Arcatha :hug: mä oon miettiny kans jotai lääkkeitä siihen keltarauhasen tomintaan..

viimeks oli varhainen km kun oli kipuja niiiin paljon ja nyt oon selvinny ilman lääkkeitä mikä on kyl outoa sekin.. kun yleensä eka vuoto päivä on kivulias mut nyt ei..
 
Khimaira
Taikasäde tässä sulle :hug: , vaikka tuntuukin siltä ettei sitä tarvita =) Uusilla kujeilla uuteen kiertoon :D

Arcatha eli jos sulla on dpo8 ollut veritesti nega, niin eihän se mitään tarkoita- liian aikaiseen testattu =) Toivon että saat PLUSSAN!! :heart:

on: Siis kertokaas mulle vielä kerran noista ovistesteistä :snotty: :whistle: Voiko testi näyttää "mitä sattuu" silloin kun ovis ei ole lähelläkään, tai siis voiko viivasta tai sen puuttumisesta päätellä lähestyvää ovista?
Kun mulla oli keskiviikkona viivaton testi, torstaina olin testaamatta.
Eilen tuli selvä viiva, ei kuitenkaan kontrollin tasoa. Tänään sitten taas viivaton :eek: Onko ovis voinut olla tuona testaamattomana päivänä, vai heitteleekö hormoni taso sen verran että saattaa näyttää välillä viivaa ja välillä viivatonta?
Siis ymmärsiköhän kukaan?? :snotty:
 
Luru Lude: Tuota samaa minäkin pähkäilen! Mulla jäi 2 päivää testaamatta, niin viivan sain (ei tumma eikä vaalea, siltä ja väliltä). Sit vielä haamu ja sen jälkeen ei mitään. Ja nyt harmittaa miks en silloin testannut joka päivä! Ehkä turhia kuvitelmia nyt elättelen raskautumisesta tässä kierrossa.

:hug: kaikille tädin yllättämille!

++++++++++++++++ :whistle:
 
:hug: taas kaikille sitä tarvitseville, en muista enää nikkejä! Tiedän turhautumisen tunteen todella hyvin, toivottavasti teillä tärppäisi pian!

miracle mikset tee ovistestiä, jotta saat selvyyden, josko sulla onkin ovis vasta nyt? Sillä se varmasti selvenis :)

Luru Lude en osaa kyllä vastata kysymykseesi, itsellä oli vähän sama juttu tässä kierrossa, kp 14 oli haamu viiva ja kun en testannut kp 15 niin en tiedä, oliko ovis silloin kun taas kp 16 ei ollut mitään. Mutta kyllä jollain kuulemma saatta testi näyttää plussaa vain yhden päivän, joten mene ja tiedä. On tää, kun ei testitkään helpota yhtään elämää :p

Omaa napaa: Kn on tosi ylhäällä, hyvä kun just ylettää, mut kuitenkin aika pehmee, mitähän se tarkottaa? Muistaakseni viime kierrossa oli tosi alhaalla juuri ennen tädin saapumista. Lämmöt edelleen koholla, 37.1 :) testailen varmasti huomen aamulla, jos ei täti ennen sitä saavu. Maha on kyl ollut menkkamaisesti edelleen kipee, joten eiköhän se täti sieltä saavu.
Plussatuulia puhaltelen!! :wave:
 

Yhteistyössä