**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Onnittelut plussanneille ja :hug: tädin yllättämille.

Mie oon täällä vietelly vähän hiljaiseloa, meillä on ollu isommat lapset koko viikon vuoronperään kuumeessa.
Täti lähti ja nyt ootellaan että jossain vaiheessa olis jotain oviksen tapasta, että sitten voisi tuolla 7 viikolla plussailla.
 
Kiitokset kaikille onnitteluista!! Kyllä tämä vielä aika uskomattomalta tuntuu, täytyy vain toivoa, että masukki pysyy loppuun asti mukana.

Red lääkäri ei osannut sanoa vielä sitä la:ta, mutta syyskuun alkuun menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Kiitokset kaikille onnitteluista!! Kyllä tämä vielä aika uskomattomalta tuntuu, täytyy vain toivoa, että masukki pysyy loppuun asti mukana.

Red lääkäri ei osannut sanoa vielä sitä la:ta, mutta syyskuun alkuun menee.
Mie oon niin iloinen siun puolesta! Tulehan sit ilmoittaa, kun tiedät lasketunajan, ni laitan sen sitten ajantasalle :heart:
 
hilbert onnea kovasti plussasta :heart:

miracle mulle tulee Clomeista alkukierron aikana tosi paljon kuumia aaltoja, pissattaa jatkuvasti sekä sit loppukierrosta iskee vielä noiden lisäksi etovaa ja närästävää oloa aina kuukautisten alkuun saakka :/
 
Kuuluuko mitään uutta?
Tänne ei mitään, migreeni pysynyt kurissa! :heart:
Tänään ja eilen reippailin sen vähän yli 6km sauvakävellen, eilen meni tunti 5min, tänään enää 57min, olin aika tyytyväinen. Minulla on muuten masu pullahtanut ulos, vai johtuukohan se näistä äitiysfarkuistani? :D

Voippa hyvin edelleenkin
T Rva Pikkumyy ja


 
miracle: joo varhaisultran mukaan oon nyt viikolla 9+6 mut neuvolan mukaan oon jo 10+4. varmuuden saan päiviin vasta sit kahden viikon päästä ultrassa. neuvolassa meni hyvin, kaikki ok. vaikka välillä vähän epäilyttää että onkohan siellä masussa mitään elävää ku oireita ei juurikaan ole.. aika tosiaan menee nopsaa ja tuntuu että pikkumyy olis jo paljo pitemmällä ku mie vaik aika samassa mennään. pikkumyy plussas sillon niin paljo aiemmin ku mie.. käyn joka päivä lukemassa teidän kuulumiset täällä ja jännitän teidän puolesta. onnea kaikille!!! :heart:
 
pkkumyy: kaikki menee loistavasti täällä. kirjottelinki jo äskeiseen että tuntuu että sinä oisit paljon pitemmällä ku minä vaikka samoilla mennään melkein. plussasit sillon niin paljon aiemmin kun minä. pelkään tosiaan että vauvelilla on joku hätänä kun oireet on niin mitättömät..
 
Red täällä kp1 :headwall: :kieh: eilen illalla jo tuntu et alkaa ja niinhän ne tänä aamuna sitten..

ROUVA PIKKUMYY kuules aattelin udella et minkä takia menit silloin lääkäriin kun et raskautunut? mistä arvelit että jotain vialla? mitä sait siihen avuksi? kuinka kauan olitte yrittänyt? ja kaikkea muuta mitä en nyt saa päähän? kun mullehan tuli plussa r-testiin ja sit alko menkat.. ja nyt oli ovis myöhemmin mut silti menkat alko jo.. tässä kierrossa luteaalivaihe ei ollut kuin 8-10.. muuten se on aika hyvin sen 12-14.. tuntuu et jokuhan tässä mättää kun ei pysy kunnolla mukana jos plussan saan :( :headwall: kiitos jos jaksat selittää mulle..
 
Kopioin toiselta palstalta tämän päivän lääkärireissun (ja muutkin) kuulumiset...

Nyt on raskaustesti tälle aamua tehty ja lisäksi gynellä käyty; en ole raskaana!:'(

Gyne ultras munasarjat ja sanoi limakalvojen kaiun (?) olevan 4mm, ja sen on kuulemma suhteellisen ok. Nyt mulla menossa kp 38, joten tänään aloitan 10pv kuurin teroluteja, ja sitten kierron 21-22 päivänä pitää käydä verikokeessa, mittaavat progesteroni-arvoja. Mikäli se on alle 15, niin sitten noin kp 30-35 aloitan taas terot 10pv kuurin, kun menkat tulee, syön Clomifeneja kp 5-9 ja taas teroja kp 15-24. Sitten taas kp 21-22 pitää käydä uudestaan verikokeessa, mittaavat uusiksi sen progesteronin. Niin, tietysti ellen tule raskaaksi ennen kaikkia näitä juttuja.. *huokaus*

Gyne oli jotenkin melko masentava, koko ajan puhui vain, että "sitten toukokuussa kun teillä tulee vuosi yritystä täyteen, niin sitten jatkotutkimuksiin"...blaa,blaa,blaa! Niinku mä sitä en jo tietäis!! :kieh: Sen asenne oli muutenki tosi sellanen välinpitämätön, tuli itelle ihan semmonen olo, että pääsispä äkkiä poiis ku se ukko oli niin inhottava! Niin, se gyne oli taas se reilu 50v kalju mies - sama ku viimekski... :/

Nyt on sitte itellä ajatukset vähän sekaisin; oon tosi ilonen että sain nuo clomitki (mikäli ilmenee että ovuloimisessa on jotain häikkää ), sillä aloitin heti sinne päästyäni niiden ruinaamisen..epäilen ite, että en ovuloi, sillä en vielä ikinä ole saanu plussaa ovis-testiin...siinä kierrossa jos/kun syön noita clomeja, niin täytyy kyllä tikuttaa ovista tosi ahkerasti, jos sen plussan sinne vihdoin sais!

Meillä ollu miehen kanssa nyt monta päivää hirveetä riitelyä, en sitten tiedä että onko se kummallakin vaan stressiä vai mitä, mutta mä oon nukkunu viimeset 2 yötä sohvalla, oon antanu sen kiukutella aivan rauhassa... :|
No, äsken sitten saatiin kuitenki sovinto aikaiseks, ja ainaki omalta osaltani siihen vaikutti suuresti tuo gynellä käynti, niin sai sen mielen päältä pois ja taas vähän selvyyttä näihin asioihin...ja eteni kuitenkin taas vähän tämä meidän vauvan saanti-projekti! :heart:
 
Hilbertille paljon onnea plussasta!! :flower: Ihanaa saada plussia pinoon, vaikka vähän kateellinen olenkin :snotty:

Täällä mahakivut vain jatkuvat samaan tyyliin, tänään olin aivan varma, että menkat alkoivat, kun tunsin aivan, että hulahti jotain housuihin ja olin aivan ihmeissäni, kun ei se ollutkaan verta :eek: ei oo ennen ollut näin kosteet oltavat ennen menkkoja. Silti nää kivut puhuu tädin puolesta, et eiköhän se sieltä pömähdä paikalle hetkenä minä hyvänsä. Sunnuntaina testaan, jos ei täti ennen sitä saavu :)

 
Khimaira
umayya :hug: Voi kun sulla tuo kierto venyy ja vanuu :(

ONNEA Hilbert!!
Lisää plussauutisia- kiitos :D

Kiitti rentunruusu vastauksesta =) Toissapäivänä ei tullut ovistestiin mitään viivaa ja tänään oli haalea viiva. Eli voiko se siitä haaleasta hypätä suoraan yhtä tummaan? Mulla olisi lyhyemmän (ja sen joka mulla yleensä on viimoiset 15 vuotta ollut..) kierron mukaan oviksen aika huomenna..
Nyt on ainakin kiva todeta se, että todellakin sain myös sen viivattoman ovistestin ja nyt jo vähän väriä matkassa =) Jospa testaan kuitenkin sit vielä huomenna, niinku varoiksi:saint: :whistle:

suikku :hug: Ne sitten kuiteski alkoivat :(

Sirpula "kiva" kun sait kohdallesi tuollaisen työhönsä tympääntyneen ukon :LOL: Vähän saisivat ajatella, mitä suustaan päästävät, varsinkin näin henkilökohtaisen ja herkän asian kanssa :| Sulle :hug: Saatte ainakin asiat rullaamaan, jospa teroista olisi apua =)
 
Khimaira
Haluaisin muuten Miilukka tulla tuonne tädin potkimis- pinoon, mutta taitaa olla tarpeeksi jännäämistä jo tässä nipussa :whistle: On vaan niin mukavan tuntuinen pino: tätiä persiille :LOL: Mulle se sopisikin, et potkisin tätiä persiille, sitten saa olla loppuelämäni ajan poissa :saint:
 
Sirpula
hyvä kun saitte asiat taas sovittua ja järjestykseen, tämä vauvakuume jos mikä voi käydä hermoon. Ja eiks oo ihanaa kun on se toinen siinä vierellä jakamassa sen kaiken, ja yhdessä sitä kuitenkin yritetään. Välillähän tuo riitelykin on ihan ok, tuulettaa tunteet.

Luru lude, voi kun sinä-kin saisit pian luoksesi hhiiirrrrmuisen plussapuhurin!
tsemppiä!

täällä aloitellaan mukavissa merkeissä viikonloppua, nyt on mennyt viikko plussatestistä...eli olen jo pidemmällä kuin viimeks...toivoahan on aina vaikka jännittää välillä...huono olo vaivaa lähinnä aamupäivisin ja se kyllä lisää toivoa tähän raskauteen, että päästään sitten loppuun asti ja käärön saa syliin. :heart:
joops, vielä ens viikko ja sit pääsen Gynelle kurkkaamaan.
toivottavasti kestätte mua tässä pinossa... :ashamed: en uskalla poistuakaan.
kivaa viikonloppua!! :wave:
 
Kyllä nea sinulla varmaan kaikki on aivan hyvin vauvalla, toiset raskaudet vaan ovat paljon helpompia kuin toiset, minunkin tämä raskaus loppujen lopuksi ollut helppo!

Suikku laitoin yvnä vastausta;=)

Pamukille ihanaa odotusta samoin hilbertille, tarrasukkia edelleen molemmille mukaan! :flower: , :flower:

Heippa nyt muihin töihin! :D

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Tuulia, hanki kuukautiskuppi ni jos tädin kylässä olokin helpottuis :) Jotkut sanoo et on kivutkin vähentyny sillon, ite en osaa sanoa ko on nii vähä kipuja menkkoje aikaan muutenki.

Mul tänää oudosti sattunu alavattaan, tai no munasarjojen kohalle, eka vasemmalle ja ny tuntuu oikeella.. pitäskö mu sit ny aatella et ovis oiski ny.. eeen mie vaa tiiä, tuntuu nii oudolle et noinko pitkään se kestää siit munasarjojen suurentumiskivuista oviskipuihin jos kerra kp7 alkoi mahan juilinta.. äh, vaikee sanoo..
 

Yhteistyössä