**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Khimaira
Mä toivon erityisesti kaikille ensimmäistä toivoville hurjasti plussatuuria!!
Sieltä ne kauan kaivatut viivat vielä nähdään:saint:
Mutta olisipa mukava jos plussattais "kimpassa" me ketkä ollaan täällä ketjussa- edes muutamien "tuttujen" kanssa :whistle: :saint: Olisi sitten mukavampi "vaihtaa leiriä" :LOL:

Mutta missäs on kiharapää :eek:
 
Kiitos vain kaikille onnitteluista! Toivotaan, että tärppää nyt kun on muuta touhua ja miettittävää. Kirkko ja juhlapaikka varattu, mut on tässä vielä hommaa huh´huh. Toivotaan jotta hermo kestää..lähinnä äitiäni joka aivan hurmoksessa hössöttää kaikkee ja ite ihan pihalla.. :eek:
 
Khimaira
Huomenet kaikille:D

Viel noista ovistesteistä (niistä kun ei ole liiemmin täällä juteltu :whistle: )..kun mulla on epäsäännöllinen tämä kierto, niin kannattaisko tosiaan testata aluksi joka toinen päivä ja siitä sitten joka päivä kun viiva ilmestyy/tummuu? Miten nopsaan viiva ilmestyy jos vaikka eilen on ollut ihan puhdas viivaton? Ei kehtaisi ihan tuhluuseenkaan laittaa noita..Tai kehtaa ukkoakaan kiusata joka ilta ;) :snotty:

Tieäätkö kukaan muuten missä on Colada? On vielä tuolla meidän listoilla haamuilijoissa, mutta en sen jälkeen kuullut hänestä mitään :/

Ja päivänjatkot!

Meillä onkin maanantaina esikoisen 8-v synttärit (JO :eek: ), joten niitä suunnitellessa meneekin viikonloppu :D Sunnuntaina synttäreiden kunniaksi uimahalliin koko poppoo ja sitten ulos syömään- maanantaina tulevat vieraat :xmas: Ah, miusta on ihana järjestellä hiki hatussa juhlia lapsille ja sitten nähdä ne iloiset ja yllättyneet ilmeet :heart:
 
Huomenia :wave:

Muakin kiinnostaisi tuo testauksen säännöllisyys ja samaa mietin kuin Luru Lude nyt jos tästä kp 8 testais joka päivä niin menis hillittömästi noita testejä :/ Kaksi testiä olen sortunut tekemään ihan harjoittelun kannalta että osaa sitten :saint:

Ihanaa tänään on perjantai ja viikonloppu edessä :D Hyvää viikon viimeistä työpäivää kaikille :wave:
 
erzi onnea :flower:
olikohan muuta kommentoitavaa..
kiitos haleista, ei se niin pahalle tunnu, oli toisaalta odotettavissa, mut olis vaan kiva saada tuo kierto normaaliksi tai sitten edes raskautua..
on vaan niin turhauttavaa..
 
Huomenta kaikille!

Täällä pukkas jonkun ihme flunssan.. Aamusta lämmötkin on yli 37, ääntä ei lähde ja räkä lentää :headwall: Onneksi tänään ei ole koulupäivä, niin voi vähän yrittää rentoutua..

Tätiä ei näy edelleenkään. Kävin eilen kouluterveydenhoitajalla kysymässä, niin se sanoi, että Terolut-kuurin jälkeen vuodon pitäisi alkaa noin 3-4 päivän kuluttua eli jos terolutin syönnin lopettaa kp. 24 niin viimeisen kiertopäivän pitäisi olla noin kp. 28, käski soittaa sille gynelle millä kävin Suomen Terveystalossa, pitänee yrittää siis häntä tavoittaa..

On muuten ihan kuollut olo :p
 
Huomenta!

ens viikolla saan soittaa ehkikseen ja pyytää uutta aikaa papaan ja näin sitten katotaan että onko se tulehdus poistunu että päästään yrittelee kakkosta :D tää on ihan hirveetä kun on vaavi kuume....

ja onnea kaikille plussanneille ja vielä sitä plussan odottaville. :hug:
 
Huomenet tänne pitkästä aikaa.. on ollut niin pirun kiirusta, ettei ole ehtinyt koneelle (töitä lukuun ottamatta)..
Red voit poistaa meikäläisen listalta, nimittäin uskomatonta kyllä, plussasin tällä viikolla!! Eli se ruskea vuoto, mitä jouluna (eli viime kierrolla) tuli, ei ollutkaan tädin vierailu! Aloin ihmetteleen, kun on kovaa närästystä ja yökötystä ollut viikon verran sekä rinnat arkana. Tädin tuloon oli kuitenkin vielä muutama päivä. No, kävin ostaan testin ja plussa pamahti heti! Kävin vielä tällä viikolla yksityisellä varhaisajan ultrassa ja kyllähän sieltä sydämen syke löytyi! Ilmeisesti nyt on rv 6 tai 7 meneillään..
Pitelen teille kaikille peukkuja ja puhaltelen plussatuulia. Itse täällä yritän pitää matalaa profiilia enkä kerro vielä kenellekään, kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu..
Viikonloppuja :hug:
 
ONNEA Hilbert!! tosi hieno uutinen :)

Täällä ei tätiä näy eikä kuulu, huoh. Sinäänsä olisi siis kiva, ettei tulisikaan, mutta testien negat vaan häirää. Kovasti mietin, että kävisinkö jo tänään ostamassa testin, mutta tuntuu, että tekisin sen taas liian aikaisin, vaan pitäisi vain jaksaa odottaa ainakin tuonne maanantaille, olenko ihan hullu jos nyt jo käyn testin ostamassa?? Mä en kehtaa enää mennä apteekkiin kun joka kerta tarttuu r-testi mukaan :LOL:

 
Mulla kans epäsäännöllinen kierto ja aloitan testaamisen kp 11 ja jatkan niin kauan kunnes saan plussan. Tilaan kotitestit sivulta aina pari pakettii ni riittäät ainakin :D Haamu viivathan ei merkkaa niissä testeissä mitään vaan täytyy olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli viiva.
 
Kaa
Täällä on niin paljon ollut puhetta noista o-testeistä, että kaipa se on "pakko" niitä kokeilla. :D Etenkin kun tuo ovis on todellinen mysteeri. Pitänee ostaa sellainen säästöpaketti, niin tikkuja riittää melkein koko kierrolle. Minulla kun ei ole aavistustakaan milloin se voisi olla...
 
Hilbertille kauhian paljo onnea ja vauvaliimaa matkaan !! :heart: :flower: Todella ihania uutisia :) toivottavasti pysyy matkassa :)

Njahas.. kp18 meneillään.. oliskohan se ovis ny sit ollu jo... äh, en mie vaan tiiä :p on se naisen keho sit nii arvoituksellinen.. tosin tokko sil niin väliä, tulee kun tulee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Huomenet kaikille:D

Viel noista ovistesteistä (niistä kun ei ole liiemmin täällä juteltu :whistle: )..kun mulla on epäsäännöllinen tämä kierto, niin kannattaisko tosiaan testata aluksi joka toinen päivä ja siitä sitten joka päivä kun viiva ilmestyy/tummuu? Miten nopsaan viiva ilmestyy jos vaikka eilen on ollut ihan puhdas viivaton? Ei kehtaisi ihan tuhluuseenkaan laittaa noita..Tai kehtaa ukkoakaan kiusata joka ilta ;) :snotty:

Tieäätkö kukaan muuten missä on Colada? On vielä tuolla meidän listoilla haamuilijoissa, mutta en sen jälkeen kuullut hänestä mitään :/

Ja päivänjatkot!

Meillä onkin maanantaina esikoisen 8-v synttärit (JO :eek: ), joten niitä suunnitellessa meneekin viikonloppu :D Sunnuntaina synttäreiden kunniaksi uimahalliin koko poppoo ja sitten ulos syömään- maanantaina tulevat vieraat :xmas: Ah, miusta on ihana järjestellä hiki hatussa juhlia lapsille ja sitten nähdä ne iloiset ja yllättyneet ilmeet :heart:

taustalta tätäkin ketjua seuranneena ajattelin vähän kommentoida noista ovistestailuista...eli suosittelen kyllä tikuttamaan joka päivä.
Itse olen tässä kierrossa ensimmäisen kerran tikutellut ja ensiksi kokeilin kp 7, 8, 10 ja kp 12 jatkoin aina kp 23 asti. KAIKISTA sain jonkunlaisen viivan eli mielestäni viivan ilmestymisellä ei hirveesti voi ennustaa ovulaation lähestymistä ennenkuin se on selkeästi saman värinen tai tummempi kuin kontrolli(eli ei tummu vähitellen), niinkuin jo tiedätkin.
Itse sain "mielestäni" kontrollin kanssa saman vahvuisen kp 21 ja 22 ja oletan että noi merkkas oviksen lähestymistä kun kp 23 oli sit jo haaleampi selvästi.
Itse yritin testata joka päivä suurinpiirteinen samaan aikaan ja olla juomatta sen pari tuntia, joten en usko et se olis tulokseen vaikuttanut.

Mulla noi päivät ei tuottanut tulosta, r- testistä sain negan kp 39 ja samoin tänään kun on kp45/25-35.
Niin, vielä testasin ton ekan rt negan jälkeen o-testillä kp 41 ja sillonkin tuli tosi haalea viiva,muihin testeihin verrattuna kaikista haalein et just ja just erotti... itseasiassa taidanpa tänään kokeilla ton viimesen ovistestin kaapista kummittelemasta pois :D :LOL:

tulipas tekstiä, toivottavasti saat selvää =) Onnea oviksen löytymiseen ja raskautumiseen!
 

Yhteistyössä