**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

mä sain Clomit käyttöön, kun yritystä oli 9kk takana. Mun kierrot heitteli 19-34 päivän välillä ja sen perusteella lääkäri epäili, etten ovuloi. En ollut kyllä saanut ovistesteihinkään ikinä kahta samanlaista viivaa. Nyt on ovis tullut just noiden Clomejen avulla. Aika ärsyttäviä sivuoireitahan noista on tullut, mutta kyllä mä ne kestän, jos vaan saadaan se kakkonen joskus kotiin :p
 
Kaa
Ihanaa, paras ystäväni on raskaana, yhdeksäs viikko alkaa huomenna. Ovat yrittäneet lasta liki kaksi vuotta. Olen äärettömän onnellinen ja iloinen heidän puolestaan. :heart:

Oma testi tänä aamuna nega, mitä oli jo hieman odotettukin.... reilu viikko menkkoihin. Sitten jännätään uudestaan. Toiveet eivät vain ole kovin korkealla sen suhteen.
 
Itsellä viel 8 päivää tädin tuloon.. Ihanaa laskea päiviä, milloin pitää siteitä hommata.. Kyllä se tulee.. Ei siitä ole epäilystäkään, ettei tulis.

Tulee jos on tullakseen.. Sitten, kun on sen aika.

Viime yönä oli hauskaa, kun klo 3 jälkeen tulee esikoinen meidän huoneeseen nukkumaan.. Herättäen kuopuksen samalla.. Nousen itse sängystä, menen kuopuksen nostaa sängyn ja lämmittää maidon.. Kävin maidon antamassa..

Piti olohuoneeseen mennä sohvalle makaamaan, koska tuntui olo ihan ihmeelliseltä. Kuin olis taju lähtenyt, jos olisin vähänkin kauempaa seissyt.

Ja mikä oli myös ihaninta: Suonenveto jalassa keskellä yötä,kesken unien :headwall: En kärsi niistä yleensä. Teki mieli potkia seiniä..
 
voi kamala, ku aattelenki tota et viel siteitä käyttäis :D ei ikinä enää! Viimeks kuukautiskuppi oli kotona ja olin ite tääl peten luona ni oli oikein raivostuttavaa käyttää siteitä ja tamponeja.. onneks sit menin takas jkl ni sai kupin kans olla taas :) Et ei kyl enää ikinä tohon rätti/tamponirumbaan enää...kyl kuukautiskuppi vain on paljon kätevämpi :)
 
Juu mullaki nyttemmin on ollu vuoto iha oudon niukkaa... tiedä sit miten jatkossa on.. koska aiemmin oli pillereide kans aina 5 pvää ja sit pari pvää niistä oli tiputteluvuotoa.. nyt viimeks oli siis kunno vuotoa vaan kaks pvää ja vuodot yhteensä kesti ehk sen 3pvää. Mut aiemmin siis kuukautiskuppi oli kyl iha ehdoton, tosin on se muutenki paljo parempi ko ny käytin täs viime kerran täti kyläilyn aikaan niit siteitä vähä aikaa ni jo het meinas hermo mennä ko hais :p eli vaiks vaihtaaki usein jne ni o se vaa nii erilaista kupin kans ko ei tarvi hajuja kestää eikä ohivuotoja tai mitään :)
 
miracle: En ole mitenkään hätäilemässä. Ei mulla mikään kiire ole, olen vaan kova tyttö suunnittelemaan. =) Aloitimme lapsen yrityksen jo nyt juuri tuon pco:n ja lääkärin kehoituksen vuoksi. Olen alunperin ajatellut, että tässä hommassa saattaa kestää ja olen etukäteen miettinyt gynet ja muut valmiiksi. Ehkäisynä on ollut e-pillerit ja ne kirjoitettu nimenomaan tuon pco:n hoitoon. Ensimmäisenä kuukautena pillereiden lopetuksen jälkeen, mulla oli periaatteessa parhaat mahdollisuudet raskautua, mutta eipä onnannut. Kun hormoonit häviää kokonaan, pääse pco paremmin jylläämään. Absoluuttinen lapsettomuus on pco:ssa harvinaista, mutta usein tarvitaan vähän apua. Katsotaan miten käy, mutta ihan hyvin mielin ollaan.

Kaa: Minä sain myös tänään rakkaan ystävän raskausuutiset. Oon kyllä tosi onnellinen! B)
 
miracle: Onneksi itse en kyl ole siteiden kanssakaan hajuista ja ohivuodoista kärsinyt. Ihmeen helpolla aina olen päässyt vuotojen suhteen.. Pitäisköhän koputtaa puuta, ku sit kuitenkin ens pe vuoto on ihan hirveää, ku meen kehumaan :LOL:

Pelottaa tosiaan, ku täällä on pyörätiet mukavan näköiset, eikä hiekoitustakaan pahemmin ole. Varsinkin, kun ei ole kaupunkialuettakaan.. Olen taajama-alueen ulkopuolella..

Jospa ei jalka menis :LOL: . Pomo ei varmaankaan tykkäis, jos ottaisin kuukauden sairasloman. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
no ei mullakaa varsinaisia hajuongelmia ollu mut jo se haju ärsytti mikä tuli ko vaihtoi siteen :p no mut onneks ei oo semmosia vaikeuksii ennee ja joskus ees huomaakaan et menkat ois :)
Se on vain hyvä =).
Itsellä onneksi ei ole ollut mitään vaikeutta siteiden kanssa.. Ja toisaalta, en mie kerkeä puhdistelee sitä kuppia. Side on vain niin nopia vaihtaa.

Tiedä sit, jos joskus sen hankin. Mutta pitänee toivoa, että täti pysyis poissa. Mutta tuskinpa vaan.
 
no niii.... :headwall: :headwall: :headwall: tätsy pyyhkäs sit paikalle,voi perhanan perhana.... eipä tärpänny taaskaan vaikka ovis bongattiin ja peitot heilui... eli mulle voipi päivittää kp 1/28-33.
hyvä puoli jos sellasta taas etsitään niin kierto lyhentyi taas normaalimmaksi :)
 
Miilukka, :hug: . Ja pääasiahan on ajatella myönteisesti eli hyvä kun kierto lyheni :) Ja eihän onnistumisprosentti kiertoa kohden ole kuin 20 prosentin luokkaa niin ei kai se aina sit tärppääkään vaiks kuin peittojakin heiluttelis oikeeseen aikaan .. Mutta onnea uuteen kiertoon!! =)
 

Yhteistyössä