Ja ainakin mulle sanottiin keskenmenon jälkeen että kannattaa odotta puolisen vuotta ennenko yrittää uutta raskautta.Kuinka tuo on edes mahdollista? Eihän kierto heti tasaannu km:n jälkeen? Testi näyttää vielä vanhan raskauden ja kun menkat tuleekin viikon myöhässä on muka ollut raskaana?
Mutta nuohan täytyy olla aivan alussa olevia raskauksia jos noin nopeaan tahtiin on ehtinyt keskenmenot tulla. Jotkut ei välttämättä edes ehtisi tajuta raskautta kun se menee jo "kesken"Kuukautiset ovat tulleet ihan suhteellisen säännöllisesti.
Hiusvärit ovat vaarallisia. Imusolmukesyöpään kuollut sisareni käytti nuoresta pitäen hiusvärejä. Kuulin sivusta, että hän myös joi alkoholia vahvoilla drinkeillä.En tapaa kommentoida, luen lehden raskausteemoja sivusta enkä tiedä hänen syitään. Mutta näin 62- vuotiaana konkarina kohta eläköityvänä kätilönä totean, että minulle väistämättä hiipii ajatus siitä, että näillä 20-35 ikäisillä nuorilla sosiaalisen median ulkonäkökeskeisillä tytöillä, jotka omien kertomustensa mukaan tuhansilla euroilla kasvojaan kuukaudessa klinikoilla laitattavat, nämäkin ongelmat liittyvät niihin pistettäviin hermomyrkkyihin. Minä en ollenkaan usko niiden myrkkyjen jäävän vain sinne otsan ja leuan alueelle, vaan aiheuttavan huomattavia haittavaikutuksia naisen terveyteen mahd. Dna-mutaatiot mukaanlukien. Pakkohan se on jossakin näkyä ja jonnekin kertyä, kun 5 tai 10 vuotta piikkejä naamaansa laitattaa. Haitat eivät ehkä muutamissa vuosissa vielä ilmene, vaan reilusti jälkeen päin. Eihän näitä olla piikitetty kuin vasta 25 vuotta eli aivan uusi juttu naisten varustepakissa.
Hyvä pointti. Lisään vielä mahdolliset vanhemmista rintaimplanteista kehoon liukenevat esim. raskasmetallit, mistä näitä tarkalleen jostain Viron halpasilikoneista tietää.En tapaa kommentoida, luen lehden raskausteemoja sivusta enkä tiedä hänen syitään. Mutta näin 62- vuotiaana konkarina kohta eläköityvänä kätilönä totean, että minulle väistämättä hiipii ajatus siitä, että näillä 20-35 ikäisillä nuorilla sosiaalisen median ulkonäkökeskeisillä tytöillä, jotka omien kertomustensa mukaan tuhansilla euroilla kasvojaan kuukaudessa klinikoilla laitattavat, nämäkin ongelmat liittyvät niihin pistettäviin hermomyrkkyihin. Minä en ollenkaan usko niiden myrkkyjen jäävän vain sinne otsan ja leuan alueelle, vaan aiheuttavan huomattavia haittavaikutuksia naisen terveyteen mahd. Dna-mutaatiot mukaanlukien. Pakkohan se on jossakin näkyä ja jonnekin kertyä, kun 5 tai 10 vuotta piikkejä naamaansa laitattaa. Haitat eivät ehkä muutamissa vuosissa vielä ilmene, vaan reilusti jälkeen päin. Eihän näitä olla piikitetty kuin vasta 25 vuotta eli aivan uusi juttu naisten varustepakissa.
Loistava, validi kommentti -Hiusvärit ovat vaarallisia. Imusolmukesyöpään kuollut sisareni käytti nuoresta pitäen hiusvärejä. Kuulin sivusta, että hän myös joi alkoholia vahvoilla drinkeillä.
Tatuointivillitys kauhistuttaa minua.
Hesarin mielipidekirjoituksessa joku nimellään kritisoi Katariina Sourin kolumnia.
Katariinalla on lehtikuvassa käsi täynnä tatuointeja kuin muinaisissa kalliomaalauksissa. Luulisi taiteilijan saavan kyllikseen katsella maalauksia, joita tekee työkseen.
Jos minä olin höyrypää nuorena kuin elokuvan Kuolleet lehdet Ansa, nykyajan nuoret naiset ankanhuulineen ym. hörhöilyineen ovat vielä oudompia otuksia.
Elämästäni ei koskaan kirjoiteta kirjaa eikä filmata elokuvaa. Luen erittäin niukasti kotimaista kirjallisuutta. Vaikuttaa siltä, että lähes kaikki julkkikset saavat elämänkerran nippanappa aikuisina. Katuisin nyt eläkeläisenä, jos olisin neliky,ppisenä kirjoittanut kirjan, kuten uhosin lasteni isälle. Hän pyöri paljon julkkisten kanssa työnsä takia.
Tämä todella hyvä huomio myös. (eri)Hyvä pointti. Lisään vielä mahdolliset vanhemmista rintaimplanteista kehoon liukenevat esim. raskasmetallit, mistä näitä tarkalleen jostain Viron halpasilikoneista tietää.
Öö... raskaus kuitenkin on alkanut monta kertaa, niin ei uintinopeudessa ole vikaa. Enkä usko huippu-urheilijan polttavanVielä: Onkohan miehen/lapsen isän sukusolujen laatua vielä lääkäri arvioinut..? Sekin voisi olla huomioitava käytännön toimi juurisyitä haravoitaessa. Jo tupakointi yksin heikentää huomattavasti s.solujen laatua/'uintinopeutta.'
[Monen nuoren miehen salitreenejä boostaavista anabolisista steroideista nyt puhumattakaan].
Tuo unohtui minulta. Olen katsonut dokumentteja miten vaarallisia tekorinnat ovat. Riina Palanderin tissit poksahtivat hänen kolaroidessan hevosten välissä.Hyvä pointti. Lisään vielä mahdolliset vanhemmista rintaimplanteista kehoon liukenevat esim. raskasmetallit, mistä näitä tarkalleen jostain Viron halpasilikoneista tietää.
Ok. En seuraa hänen someaan, joten ei hajuakaan, kuka puoliso.Öö... raskaus kuitenkin on alkanut monta kertaa, niin ei uintinopeudessa ole vikaa. Enkä usko huippu-urheilijan polttavan
En ole hänen gynekologinsa, joten ei hajuakaanOk. En seuraa hänen someaan, joten ei hajuakaan, kuka puoliso.
----
Vielä:
Progesteronitasojen vakaus.
Onko tutkittu Saralta - stabiilit proget ovat avainasemassa kohdun vakauden = runsas verisuonitus / riittävä seinämän paksuus = tsygootin/alkion turvattu happisaturaatio & ravinteiden saanti.
Lykkyä perheonneen
naiselta 40+! <3
Progesteroni kommentti on todella hyvä. Täsmää oman tietämykseni kanssa. Nuorille naisille vanhemmalta äidiltä ja mummulta lohduksi, ettäEn ole hänen gynekologinsa, joten ei hajuakaan
Tässä, kun vierailija ei osaa/viitsi:Tähän olisi ollut hyvä linkittää juttu tai edes pätkää jutusta
Kyllä!En tapaa kommentoida, luen lehden raskausteemoja sivusta enkä tiedä hänen syitään. Mutta näin 62- vuotiaana konkarina kohta eläköityvänä kätilönä totean, että minulle väistämättä hiipii ajatus siitä, että näillä 20-35 ikäisillä nuorilla sosiaalisen median ulkonäkökeskeisillä tytöillä, jotka omien kertomustensa mukaan tuhansilla euroilla kasvojaan kuukaudessa klinikoilla laitattavat, nämäkin ongelmat liittyvät niihin pistettäviin hermomyrkkyihin. Minä en ollenkaan usko niiden myrkkyjen jäävän vain sinne otsan ja leuan alueelle, vaan aiheuttavan huomattavia haittavaikutuksia naisen terveyteen mahd. Dna-mutaatiot mukaanlukien. Pakkohan se on jossakin näkyä ja jonnekin kertyä, kun 5 tai 10 vuotta piikkejä naamaansa laitattaa. Haitat eivät ehkä muutamissa vuosissa vielä ilmene, vaan reilusti jälkeen päin. Eihän näitä olla piikitetty kuin vasta 25 vuotta eli aivan uusi juttu naisten varustepakissa.
Puoliso on Pyry SoiriOk. En seuraa hänen someaan, joten ei hajuakaan, kuka puoliso.
Hanavesissä on niitä jäämiä joka lähtöön, myös aborttipillereistäÖö... raskaus kuitenkin on alkanut monta kertaa, niin ei uintinopeudessa ole vikaa. Enkä usko huippu-urheilijan polttavan
VitsivitsiEn ole hänen gynekologinsa, joten ei hajuakaan
Ennen syntymääni äidilläni oli ollut monta keskenmenoa.MeNaiset lehdessä pitempi juttu. Aika alussa nuo tosiaan on kesken mennyt. En varmaan olisi itse jatkanut jatkuvaa lentelyä toisen km:n jälkeen
Ja ainakin mulle sanottiin keskenmenon jälkeen että kannattaa odotta puolisen vuotta ennenko yrittää uutta raskautta.
Kuinka tuo on edes mahdollista? Eihän kierto heti tasaannu km:n jälkeen? Testi näyttää vielä vanhan raskauden ja kun menkat tuleekin viikon myöhässä on muka ollut raskaana?