**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

arcatha: Onnittelut uudesta kodista! Se on hieno tunne kun sen oikean löytää :)

).( ei vieläkään kuukautisia, tää on oikeasti raivostuttavaa. Maha on kuin ilmapallo, mutta mitään ei näy eikä kuulu. Viime yönä näin unta, että odotin poikavauvaa, katselin sitä ultralla ja kuva oli niin selkeä, kuin vain lasi olisi ollut välissä ja vauva oli ihan oikean näköinen, mutta kovin pieni vielä, siellä se vilkutti mulle :)
Nyt on taas maha polttanut siihen malliin kun kuukautisten aikaan yleensäkin, mutta...

Varattiin itsellemme tuossa muutama päivä sitten etelänreissu ensi kesäksi, päästään taas miehen kanssa kahdestaan :heart: ja eilen laitoin bikineitä tilaukseen, eli jos näillä sitten saisi varmistettua raskauden kun noi oli vähän tollasia, että tehdään sitten jos ei tärppää :D
Mutta, minä jatkan raivostuttavaa odotusta (ja mietin jo kovasti pitäiskö käydä apteekissa ostamassa taas testi... mutta turhan aikaista vielä, maanantaihin kun jaksaisi odotella, eikös? maanantaina viimeksi testannut negan)

Linna Kyllä voi clomit saada aikaisemminkin, jos vaan kierrossa jotain häikkää / syytä epäillä ettei ovista tapahdu tm. Minä sain elokuussa clomit, sillon oli hiukka vajaa vuosi yritystä takana, eikä gyne edes kyselly että kauanko yritetty. :)

Muaki haluttais rueta suunnitteleen jotain matkaa. :attn: Nyt vaan ei voi lähtee yhtään mihinkään, ku on niin kiirus tuon rakentamisen kans. Kesällä voi olla se tilanne, ettei ole varaa lähtä. Norjan uusinta reissu kyllä tekis mieli tehä, kun viime reissun kuvatki katos. :|

umayya: no, me lähdetään vasta kesällä niin ehkä suomessakin on sillon lämpönen :)

Jätetään taas lapset suomeen ja mennään kahdestaan (tai tulee kavereitakin) joten odotan jo sitä, että saa olla taas viikon niin, ettei tarvitse huolehtia kuin itsestään :) Tarttis vaan saada ajatukset siitä pois, kun matkaan on kuitenkin reilusti yli puolivuotta niin ei vielä paranisi kuumeilla matkasta niin kauheasti, tosin se on inasen saanut ajatuksia pois vauva-asiasta, johon siihen kyllä tahdon saada selvyyden ja nopeasti!

tatomira kp33

Linna: tänään kävin lääkärissä ja sovittiin että kun vuoto alkaa menen ultraan jossa tutkitaan irtoaako munasolu ilman apua, jos ei niin saan clomeja avuksi.
Yritystä meillä takan n.6-8kk

Tosiaan kävin tänään lääkärissä ja tehtiin ennen havrixin laittoa vielä varmuuden vuoksi testi. Eka testi näytti haamua ja sit toisenlainen kasettitesti näytti selkeetä plussaa,no sain sit lähetteen verikokeeseen ja tulos näytti siinä negatiivista. Lääkäri oli ihan ihmeissään miksi virtsasta tehdyt testit näytti positiivista :headwall: No sain sitten havrixin, enkä ole raskaana joten nyt kai voin lähteä hyvillä mielin thaimaahan :/

Eilen kirjoittelin tuosta ihme verilimasta. Sitä tuli aamulla paperiin ja sitten ei tullutkaan seuraavan kerran kuin illalla ennen nukkumaan menoa. :/ Aamulla tuli taas oikein hyytymien kera ja olinkin ihan varma, että tätihän se sieltä tuli, mutta nyt ei ole taas aamun jälkeen tullut mitään. :eek: :headwall: Menkat alkaa yleensä lievällä tiputtelulla, mutta tasaisesti kasvaa. Ihmettelen tuota, kun päivällä ei tuli pisaran pisaraa. :/

Terveisin: "Lunkki-Liisa" :LOL: :LOL:

Khimaira
Teitkö Charlott millä testillä? Niissä kun tuppaa olemaan aika selviä viivanpaikkojakin osassa :snotty:

Auttakees mua...Nyt on kp 16/32-42 ja edelleen tulee tuota rusehtavan punaista tuhrutteluvuotoa. Sen verran että selviää pikkuhousunsuojalla, mutta kuitenkin tulee niin että on ihan sellaisia limaklöntejä :$ SIIS MITÄ TÄMÄ VOI OLLA??

Kullostaapa ihan huippu ihanalta tatomira!!!

Luru Lude: Mä en tiiä varmaksi mitä testejä ne siellä oli mut toinen saattoi olla aconin liuskatesti ja toisesta ei ole mitään tietoa. En tiedä kyllä yhtään et onko noissa viivan paikkoja mut se toinen näytti kyllä ihan selkeän plussan jostan syystä :'(

Luru, outoa tiputteluvuotoa kyl.. mitähä ihmettä se voi olla.. ni onko sitä kestäny ny siis 16 pvää? Outoa.. oisko voinu olla vain varhainen km ja elimistö yrittäis tyhjentää vain sitä kokonaan? Jos menisit gynelle ni jos siel osattais auttaa?

Khimaira
Sitten :hug:

En pääse gynelle kun sain lähetteen vain oman tk:n yleislääkärille ja sekin aika on vasta 29.pv :/ Ptää kuulemma pitää vuotopäiväkirjaa siihen asti :headwall: :eek: :(

charlott onpa perin kummallista :/ kummallista niin.. :hug:
luru lude mä en osaa sinuu sen kummemin auttaa, mut luopuksen odotusaikana mulla tuli ekojen ja tokien menkkojen aikaan kun olis pitänyt tulla niin sellasta rusehtavaa valkovuotoa, ja lääkäri sano sen olevan ihan normaalia, ei varmaan ollut mitään apua tuosta :/

Yhteistyössä