**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Miilukka: Eikä!! Mie niin toivoin, että sie plussaat! Paljon voimia! :hug:
näin kävi :snotty: mutta ens kierrosta plussaan ,sen olen päättänyt :kieh: annan tädille sellasen potkun persiille viiden päivän päästä että lentää hornan tuuttiin ja ei löydä tosiaankaan ens kuuksi perille :LOL:
 
Minä onnex sain kyydin koululta kotio. Jätin porukoitten luo pyörän. Sain lapsuuden hoitosedältä kyydin, kun toi vaimonsa koululle käsityöpiiriin.

Menin vain luokse ja sanoin: "sie varmaan viet minut kottiin, ni miun ei tartte pyöräl mennä kotio?" :D

Ni heitti minut sitten kotio. Vaimolleen lähtiessä: "katos vaimo, mie sain toisen naisen kainaloon, ni ei tartte yksin mennä kotio!" :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Miilukka: Eikä!! Mie niin toivoin, että sie plussaat! Paljon voimia! :hug:
näin kävi :snotty: mutta ens kierrosta plussaan ,sen olen päättänyt :kieh: annan tädille sellasen potkun persiille viiden päivän päästä että lentää hornan tuuttiin ja ei löydä tosiaankaan ens kuuksi perille :LOL:

Muistakin pitää lupauksesi :D. Mie kahtelinkin, ku oot jo uuden ketjun aloittanut. Ootat vain hetkisen, ni mie tuun sinne kanssa perässä :D
 
Khimaira
Mammutti-Mamma juups, mullahan sitä vuotoa on ja on ja on...Ennen olen saanut olla ihan ilman tällaista, mistä sit johtunee :/

Aion kyl vuodosta huolimatta testata ovista ja puuhastella niin paljon kuin mahdollista :saint: Siittä se joskus tärppää :heart: Ja sen olen päättänyt: ellei meille vauvaa suoda niin sitten antaa olla. Mihinkään hoitoihin tai selvittelyihin en lähde, joten meidän perhe on siinä tapauksessa tässä :heart: Esikoinen tosin kysyi multa että "tiedäkkö äiti, tuleeko sun mahasta vielä vauvoja :whistle:

Miilukka :hug: Sulla on mahtava asenne- täysillä päin uutta kiertoa ja uusia mahdollisuuksia =)

Miracle: niin pienikö se onnistumismahdollisuus on?? Vaikka puuhastelisi oviksen aikaan? On muutes aika pieni :/
 
LL: Kyllä se vaan valitettavasti on noin pieni tuo onnistumismahdollisuus :snotty: Uskomaton tuuri on heillä ketkä ensimmäisestä kierrosta raskautuvat :whistle:

miracle: Säkö kysyit voiko olla limat ja nippailut ja silti olla ovuloimatta? Kyllä. Voi jopa saada ovistestiin plussa ja silti ovis ei tapahdu. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö se ole niin että lämmöt ei nouse jos munasolu ei irtoa? Joten se olisi kaikista varmin tapa? :/

Omaa napaa: ei mitään uutta. :| Ei oireita, ei tuntemuksia, ei mitään. Täti tulee torstaina, jos oikein muistan. En ole jaksanut pahemmin miettiä asiaa. Suunnittelen viikonloppua! :D Ihanaa päästä miehen ja ystävien kanssa iltaa viettämään ;)
 
miracle no se vaan yhtäkkiä veti mielen matalalle.. on meillä joo yk7 tai 8 riippuu siitä miten laskee.. tuntuu vaan niiiiiin hurjan pitkälle aika kun kohta jo jotkut saa sen vauvan syliinsä ja meille ei mitään uutta kuulu.. :headwall:

kiitos kaikille haleista.. jospa se tästä taas kirkastuu mieli.. paitsi kun täti tuppaa taas tänne kohta niin :'(

Luru uskomatonta miten helposti sä oot tullu raskaaks :eek:

d.b mulla särkee rintaa tuolta sisältä.. au.. väsyttää.. palellu tänään.. huoh.. typerää ku se ovis oli myöhemmin (onneks peitot heilu hyvin niihin aikoihin) ni menkat tulee varmaan kp36-38.. huoh..
 
suikku, no mut tiä vaiks täs kierrossa tärppäiskin, ei pidä luopua toivosta :) :hug:

Luru, juu kyllähä se aika olemattoman pieneltä joskus tuntuu mut sit ko miettii et 80-90% raskautuu vuoden aikana (jos siis aktiivinen seksielämä ) jätettyään ehkäisyn ni kyl se luku sentäs vähä rauhoittaa :)

SBT, juu kai se ois sit parhain tapa mut must tuntuu et mä oon kyl mitannu vähä häränpyllyä tai sit noi peppulämmöt o vaa turhan korkeella aina.. pitäs silti ehk pistää ain ylös et mitä o näyttäny :p
 
miracle Ehkä sulla vaan on korkea lämpö muutenkin? Tärkeintä on siis ne omat muutokset, mikä on itselle normaalia, eikä ne arvot mitä muut saa ;) Tämä varmasti tiesitkin mutta muistutin vaan :D

Mielenkiintoista. Luin juuri, että kn on useimmiten ylhäällä, kiinni ja PEHMEÄ kun on raskautunut?! :eek: Siis on kova oviksen jälkeen mutta sitten pehmenee ennen tai jälkeen kuukautisen oletettua alkamisaikaa. :headwall: Joka paikasta saa ristiriitaista tietoa :x
 
SBT, juu kyl sen tiesin mut ko tuntuu et aina lämpö pyörii samoissa lukemissa, tosin pienen pieniä heittoja on ollu.. ehk pitäs mittailla vaa enempi.. mites sit jos on ollu koko yön tosi lämpöses peiton alla ni vaikuttaaks se suurestikin siihe lämpöön jos pepusta mittaa? Ko mietin et jos se ei nii paljo vaikuttais peppulämpöön vaan kainalolämpöön ennemmin... ja tuo oli kyl outoa et se ois sit pehmee.. hmm.. tosin mulle se ja sama ko tuntuu et kn on koko ajan auki mut nyttemmin vaa enempi auki..

Mites muute ton kn:n kans sillai et onks se auki koko ovisajan (ku nippailu ja limat alkaa) vai vain sen itse ovisajan eli siis sillo ko se irtoaa se munasolu?
 
Piti tulla katsomaan mitäs tänne kuuluupi,itse taustalla lymyilen kun tässä ovista jälleen odotellaan =) Onnittelut kaikille plussanneille :flower: Itseäni kosittiin ja pitäisi siis alkaa häitä järjestelemään tulevaksi kesäksi. Saapahan välillä muuta ajateltavaa tähän vauva touhuilun lomaan.
 
Itse en noita lämpöjä mittaile.. Ja nyttenkin, kun on kipeänä ollut, ni ei oikein voi niitä oikein verratakaan..

Kn kokeilin tänään suihkussa.. En tiedä miten kuvailisin. Ehkä silleen, että erilainen kuin viime kierrossa,mutta täti tulee perjantaina kylään ensi viikolla.. Odottavan aika on pitkä.

Eipä sillä, vaikka ei tärppäis viel pitkään aikaan. Saapahan miehen kanssa harjoitella :p :heart: .
 
Khimaira
Onnea erzi :flower: Pitkää pinnaa häiden suunnitteluun :whistle: :D

Miracle no johan löytyi helpottavampiakin lukuja :whistle:

suikku, SBT Niimpä :saint: Kolmaskin sai alkunsa kolmannesta kierrosta :saint: Nyt sitten saattaa kestää, kai meidän "kiintiö" on jo täysi :snotty:
 
Luru, juu ei niin huonoja lukuja ettei hyviäkin :p se helpottaa jo kummasti ko tietää et ekaa ko yrittää ni vuoden aikana se ainaski 80% raskautuu, mut se kuukauden onnistumisprosentti on kyl aika ärsyttävän alhanen.. mut toivotaan et se johtuu vain siittä et useimmat ei tietäis millo ois ovis ja just väärää aikaan sit ajoittais pupuilun :p et sit todellinen prosentti ois suurempi ainaski meil jotka tiedetään oviksen oireet ;D
 
Khimaira
miracle niinkuin meillä on "onnistuttu niin hyvin", ettei kertaakaan olla puuhasteltu oikeaan aikaan tämän neljännen haaveilun aikaan :/ Sitä ovispuuhastelua odotellessa :snotty:
 
Khimaira
Hui! Ei kyl jakseta vetää koko kuukautta sillä tahdilla :/ :whistle: :saint:
En enää oikein usko tämän kehon tomintoihin tai viesteihin :ashamed: Kun sain viime kierrossakin sen ovisplussan testillä (puuhasteltiin silloin tiuhaan) ja siitä sitten niitä r-haamuja ja sitten kuitenkin menkat alkoivat melkis 2vko myöhässä :/ Et ihan sattumankauppaa taitaa olla- tulee kun on tullakseen :heart: Rakkautta kyllä riittäisi vielä yhdelle murulle :heart:
 

Yhteistyössä