**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Suikku :hug: :hug: :hug: :heart: :heart:

Ja enpä paljon muuta voi tuohon sanoa kuin "I know"...

Aiheeseen liittyen, itse olen huomannut kanssa ajattelutavassani eron verrattuna nyt ja silloin alkuvaiheen kuumeiluun... nyt on enemmän mielessä se mitä sitä elämällä sitten tekee, jos omia lapsia ei koskaan suodakaan. Ennen ei ole tällaistakaan tarvinnut ajatella. Nyt tuo ajatus pyörii koko ajan enemmän ja enemmän mielessä... vaikka vielähän ollaan yrityksen suhteen kovin alussa kuitenkin...

Orion :hug: :heart:
 
:hug: niitä tarvitseville!

RD, kyl sä viel opit :D koitan olla tä jälkee vaihtamat ko ny nikki tuntuis semmoselt kivalt jonka jaksais pitääki :D

Mä edellee miettiny sitä et mistä sen sit tietää tikuttelematta tuleeks ovis.. ja jos on juilintaa ja kaikenmoisia ovisoireita kuten limat jne ni voiko silti olla et ei ovuloikaan.. Tai voihan se olla mut tuntuu et oiskoha sitä itellä sit niin.. tosin ny en oo paljoo ees miettiny koko raskautumista, onneks. Johtunee siit et ei oo viel ku vast kp16. Ja tää lunssakin päällä ni on vähä epämukava olo.. eiii kiva ei kiva..
 
Iltaa kaikille!

Tänään on ollut aivan mahtava päivä!

Meillä piti olla huomenna näyttö erääseen kerrostalo-kolmioon 75neliötä katutasossa. Näyttö siirtyikin tälle päivälle.

Ja voi apua sitä tunnetta kun astuttiin sisään asuntoon.. Se oli jotain aivan upeaa. Mulla meinas kyyneleet tulla silmiin kun se tuntui niin täysin meidän kodilta.

Välittäjä sitten sanoi, että myyjä odottaa vielä meidän tarjouksen mukaan kun kaksi muutakin korkeaa tarjousta on tehty.

Minun rakas sitten soitti pankkiin ja varmisti vielä lainalupauksen ja kun kuuli, että asia on kunnossa, soitin minä välittäjälle ja tein tarjouksen.

Kymmenen minuuttia niin välittäjä soitti takaisin, että myyjä on hyväksynyt meidän tarjouksemme.

Se on unelma, meidän uusi koti on unelma!
Ei tarvitse hätäillä tulevasta putkiremontistakaan kun sellainen on jo tehty, sekä julkisivuremontti on tehty, parvekkeet uusittu ja lasitettu. Ja kylpyhuoneessa on lattialämmitys! Keittiö on iso kuin mikä, samoin kylppäri!

Viimeistään maaliskuun alussa pääsemme muuttamaan :)

Olen pirun onnellinen! :D

Tätiäkään ei näy, pelottaa koko ajan, että tulee, mutta sitten hyvä ystäväni sanoi, että sekin voi olla yksi merkki, että on tärpännyt jos tuntuu, että menkat alkaa :D
 
Bumba mä mietin ihan samaa et mitähän sitä rupeais keksimään elämällään jos sitä vauvaa vaan ei suoda.. tuntuu et elämästä puuttuu se jokin.. sä tosiaan oot ollu jo pitkään täällä kans haaveilemas.. kohtahan se papagenakin taitaa saada nyytin.. oon kyllä useasti siinä rajalla et mulle riittää ittensä "kiduttaminen" kun ei suoda niin ei suoda ja unohtaa koko jutun.. mut se on vaan niin vaikeeta.. mä oon pienenä tyttönäkin jo halunnut paljon lapsia.. mut ei tunnu ees sitä yhtä tulevan..
 
wow! mahtavat uutiset sulla arcatha!
onnea oikeen roppakaupalla!
kyllä sen omansa sitten tuntee... sanoi kerran yks välittäjä, että kiertäkää vaan rauhassa...kyllä sen sit tietää. ja meillekin kävi niin.
Oma koti kuitenkin on NIIN iso ja tärkeä asia, siellä pitää viihtyä.
mahtava juttu.
=)
 
miracle:Mä en oo kertaakaan käyttänyt ovistikkuja ja nyt taitaa olla yk 7 menossa.. Eli raskaaksi en oo tullu eikä oo hajuakaan kertaakaan ollu oviksesta, en oo jaksanut/kehdannut niin paljon perehtyy näihin naiseuden syvimpiin saloihin :D Paitsi ne limat jotka taisin bongata tänä aamuna =) En oo kertaakaan miettinyt edes hankkivani niitä tikkuja mut jos ei rupea tulosta syntymään pikkuhiljaa niin pakko kait niitä on joskus tilata ja varmistaa itselleni mielenrauhan et ovuloinko ees.. Täysillä etiäpäin siihen asti :D Itse podin juuri yli viikon mittasen flunssan ja limaa tuli, (hieman väärästä päästä) :LOL:

suikulle Voima :hug: ja jaksamista vaikka välillä v****taa ja turhauttaa ym.! Uskon vahvasti et kyllä se vielä napsahtaa :heart:

Ja onnea argathalle uuteen kotiin :flower:
 
Suikku, Bumba
Oon joutunu kans kovastiki miettiin että mitä sitä sitte tekee jos ei niitä lapsia tule. Vielä vuosi sitte ajattelin ettei tartte kouluunkaan hakea koska jäisin kuitenki pian äippälomalle. :( Eipä sillon arvannu... Pitkään on ollu epäselvää, että minkä ammatin lukisin, mitä tekisin.
Ja nyt mua on ruennu ressaamaan tuo talo, kun siihen tulee 211 neliöö, mitä hemmettiä me tehdään niin isolla talolla kahdestaan?! Toivon että se saadaan elämää täyteen, mutta pelottaa että joudutaan myymään jossain välissä.. :(
 
Khimaira
Bumba olen samaa mieltä tuosta rauta- asiasta. Todellakin, jos hg on normaali niin on iha turha ruveta syömään rautaa. Mulla vähän eri asia, kun hg romahtaa alkuraskauden aikana (melko alhainen muutenkin), joten joudun aloittamaan sen heti melkis plussauksesta :/

Tuulia :hug:

Linna mulle ainakin ovistikkuun tulee vain pelkkä kontrolli jos ovis on kaukana. Sitten kun viiva tulee niin kannattaa tikuttaa niin kauan kuin se tummenee. Kuulemma ei ole mikään tae ettei ovuloin, vaikkei saisikaan yhtä tummaa viivaa =) Apteekista sanoivat että voi näyttää ihan kummin vain, et ei ole luotettavuudessa ihan r-testin luokkaa :/

Orion kiitti vinkistä =) Luulisi sen sopivan mahalle. Sulle :hug: Toisaalta hyvä että saatte homman menemään eteenpäin kun on se lähete. Toivon sulle hurjasti plussatuuria :heart: Siitähän tämä tuntu olevan monen kohdalla kiinni- tuurista :/

RD remppaintoa sinne:whistle: Varmaan mukava saada kaara taas ajoon ;) Ketkäs kaikki täällä ovat nikkiään vaihtaneet :eek: Paitti haavis :whistle:
 
Voi suikku, , tuo tunne on niin tuttu...olisipa joku keino potkaista vähän positiivista mieltä sinne päin, kyllä se mieli siitä taas kirkastuu. Iso :hug: !

Oon ite semmoinen, että kun se maailma oikeen potkii päähän (lue: raskaustesti näyttää negaa ja täti tulee) niin mieli valtaa tuon tyyliset ajatukse...ja se on oikeasti tosi kamala tunne, kun tulee mieleen kaikenmaailman itsesyytökset sun muut. Mutta niinä päivänä oon aina vaan urittäny hokea itselleni, että kyllä me miehen kanssa vielä jonakin päivänä se ikioma :heart: pikkuinen :heart: saadaan, toivottavasti jonain päivänä niitä olisi monta.

Arcathalle paljon onnea uuteen kotiin, varmasti mahtava päästä sitä laittamaan oman näköiseksi! Ihana juttu että saitte asiat järjestykseen, voi senkin energian käyttää johonkin ihan muuhun. Vaikka näihin vauvaprojekteihin... :D

).:) Ei sitten mitään uutta, ei tietoakaan tädistä - ei sitten mitään erikoista. Pääkipuilu on nyt loppunu, pariin päivään ei ole sitä enää ollu.. Hohhoi, kyllä odottavan aika on taas pitkä. Noh, perjantaina testiä kehiin, josko se vielä iloksi muuttuisi.
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville!! Yritetään naiset jaksaa positiivisin mielin eteenpäin, vaikka aina se ei ole helppoa. Itse yritän jotenkin jaksaa uskoa siihen, että kaikki on korkeimman kädessä, että me saamme sen oman pikkuisen, jos ja kun se on tarkoitettu.

ja [/b]Arcathalle onnea uuteen kotiin! :flower:

Itse sorruin tänään tekeen testin, negahan se oli. Olihan se odotettavissa, että ei nega sieltä tulee, mut kuitenkin harmittaa. Itellä on alamahassa edelleen juilimiset jatkunut, molempien munasarjojen kohdassa. Tänään on ollut oikea nivunen eniten kipee. Mistähän sekin voi johtua? :eek: Miten muuten mustakin on tullut tällänen tikkujen suurkuluttaja :LOL: pitäis vissiin pistää ite ovulaatio-ja raskaustestien myyntipiste pystyyn, kyllä varmasti kannattaisi :kieh:
 
Suikku, Orion ja kumppanit näitä masis-fiiliksiä taitaa tulla, mutta onneksi ne osaa myös mennä... (ainakin minulla, joskus)

Nyt koitan nauttia tästä ajasta miehen kanssa, keksiä kaikkea päätöntä ja elää vähän "hunningolla" :D Kai se vauva sieltä tulee jos on tullakseen. Ja mikäs sitä on hyvää odotellessa. Kas näin on taas käännetty n. 10 minuutiksi asian positiivinen kanta esiin... Kohta voi taas :headwall:

Keksin juuri että meilläkin on jo lastenhuone valmiina :D Asutaan kolmiossa, jossa siis 2 makuuhuonetta, toinen niistä on kaiken ylimääräisen säilytyshuone + työhuone ja toinen varsinainen vauvantekohuone :LOL: Enpä usko että tuosta ylimääräisestä roinastakaan päästään eroon, ennen kuin täytyy todellakin tuosta huoneesta tehdä se lastenhuone...

Arcathalle vielä onnea asunto-asioista! Vähänkö oon kateellinen kaikista noista "hienouksista" joita teidän asunnossanne jo valmiina on. Nim. itse asunut tässä kämpässä 1/2 vuotta ilman keittiötä...

Onnea kaikille testailuille ja paljon plussia kehiin! :heart:
 
Luru Lude: Kieltämättä on ihanaa saada auto taas joskus käyttöön.. Meneehän siihen aikaa, että on kokonaan ihan laitettu.. Kahtoo milloin on kaikki tehty..

Viikonloppuna tarkistetaan ja puretaan, katsotaan tarkkaan mitkä pitää tilata.. Ja tilauksen saapumiseen menee aikansa, kun ulkomailta tilataan.. Eu-alueelta kuitenkin, ettei tullimaksuja mene.
Pitää ilman puskuria sitten ajella jonkin aikaa, kunhan vain kaikki tarpeelliset saa vaihdettua.

Niin orpoa olla ilman autoa.. Ja sitten päivä viel ilman nettiäkin :D .

Mutta onneksi nyt toimii.
 
suikku ja luru: Kiitos vastauksista! Mulla saattaa hyvinkin olla tuo pco. Gyne sitä epäili viimeksi. Ehkä viivat siis johtuvat siitä. Viivat on olleet nimittäin jo 6 päivää melko vahvoja. Nyt on sellainen olo, että jätetään tää vauvaprojekti hetkeksi enemmän Herran haltuun ja katellaan sitten ensi syksynä niitä hoitoja, jos ei tärppää.

Tietääkö joku saako Clomeja vasta vuoden yrityksen jälkeen? Ajattelin, että vois kysellä niitä sitten ensi kerralla gynessä. Seuraava gyne käynti ois kun yrityskuukausia on 10 (jos siis ei tärppää ). Jos niitä saa vasta, kun on vuosi täynnä, odottelen siihen vuoteen.. Täällä taas vähän suunnitellaan tulevaisuutta :)
 

Yhteistyössä