**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Kiva kuulla Rouva Pikkumyystä!Jos käyt täällä edelleen lukemassa, niin saanko vähän udella: Jos muistan oikein, sait jonkin lääkkeen tukemaan raskautumista? Saitko ne gynekologilta vai ihan tavan tohtorilta ja mikä oli se "syy"miksi ne annettiin? Anteksi jos tunkeilen näillä kysymyksillä, mutta vaikka yritystä on takana vaasta 5 kiertoa, epäilen jotenkin että nyt ei kaikki ole ihan kohdallaan... Kiitos jos maltat vastata =)

Niin tylsiä nää alkukierot kun vaan vuotaa ja vit...taa :LOL:
tulisipa pian ne hetket että voisi sitä ovista bongailla ja sit pääsis tositoimiin...
 
Khimaira
Sirja jos sulla on alhainen hg, niin kannattaa ruveta syömään rautaa hyvissä ajoin- varastojen kasvamiseen menee n. 2-3kk. Mulla hg on laskenut raskausaikana sinne 110 huippeille, sektion jälkeen alhaisimmillaan oli 79 :/ Söisin rautaa jo nyt, jos maha kestäisi :/

Saaks kysyä tatomira :ashamed: Sorry jos olen unohtanut syyn :| Miksi teillä on ollut ehkäisy käytössä? J atuosta siittiöiden elämisestä- eikös se ole 1-5vrk, useimmilla kuitenkin se 2..kait..
 
Khimaira
Nonni, tässä sitä ollaan :snotty: Laskin että lyhyemmän kierron mukaan voisin tehdä ovistestin jo lauantaina..Eli teen jo tänään ekan testin- ihan vain "varmuudeksi" :saint:
:LOL: Ihan hullua puuhaa, mutten halua missata ovista :p :whistle:
Testipaketin pitäisi tulla tänään :D
 
mä oon käyny verta luovuttamas ain välil ko oon kerinny tai voinu luovuttaa.. yleisimmin ollu kyl hg liia alhaal et en oo voinu mut nyttemmin on ollu aika korkeella, joku 134 oli viimeks eli mulle se o korkeel olevaa jo :p tosin raskautumisen yrittämiseen vaikuttavia juttuja en siittä tiedä mut tietäähän ne varmaa paremmin ni ei kannata men luovuttaa vaiks se hyväks muille oliskin :)

Ny mä en sit yhtää tiedäkään et mitä tää nyt on.. et onks ovis sittenki tänää tai eilen.. eile meinaa kans tuli sitä kananmunanvalkuaisen oloista valkovuotoo ja ollu aika märkänä ( :LOL: ).. et voihan juupeli ko ei tiiä taas et mitä tää keho ny sit tekeekään et eiks se ovis ollukaa sillo kp11 :p noh, ehk se oli sit eilen tai tänää tms ko mahakipuakin oli sillo eile.. tai siis sielt alavattast sattu..

Sanokaas semmone juttu et jos kerra nippailee oviksen aikaan ni loppuuks nippailut sit ko se munasolu on jo irronnu sielt ja kulkeutumassa munanjohtimia pitkin??
 
Luru Lude saa toki kysyä :) ja vastauksenkin saat :)

Eli meillä mies sanoi, ettei hän tahdokaan kolmatta lasta, että noissa kahdessa on ihan riittävästi tekemistä, vaikka siis oli samaa mieltä sillon, että pillerit jätetään pois. Koska tää on kuitenkin niin iso asia, niin tahdon, että molemmat on asiassa täysillä mukana joten kesken kierron sitten otettiin kumiukko käyttöön ja kun kuukautiset alkaa jatkan pillereiden kanssa, noi tärppipäivät kyllä oli ennen ehkäisyn käyttöä, joten pientä toivetta on, mutten usko kun kuitenkin on tuo testi tossa tehty.

Eli meidän lapsimäärä jää näillä näkymin kahteen, vielä voin jänskäillä, että tuleeko kuukautiset vaiko eivätkö tule ja tuleeko plussa vaiko eikö
 
Khimaira
Ainiin, varasin ajan lekurille tämän mahakivun ja tuhrujen takia. Sain ajan vasta 29. päivälle, mutta voi mennä päivystykseen jos tilanne huononee. Että josko siellä sitten osaisivat neuvoa syytä :/
 
Khimaira
TaikaSäde en tiedä mistä johtuu, mutta ainakin mulla pienikin merkki punaisesta on alkavat menkat :/ Ti sitten kuivat limakalvot? Varsinkin yhdynnän jälkeisenä päivänä voi tulla ihan vertakin.
 
Taikasäde millon oli ovis? jos ois kiinnittymisestä johtuvaa? ;)

täällä ei tänään mitään.. paitsi aamuisin ollu ihmeellistä pyörimistä sängyssä.. iltaisin nukuttanu hirveesti.. sit tulee hiki vaik ei tee mitää :headwall: ei täällä nyt niin kuuma ole.. tein niitä "kotisivuja" ni oli ihan hirvee hiki.. ukko nauro et ajatteletpas sä kovasti ku noin hiki tulee :LOL: huomenna taas töihin kokeilee tuleeko käden kans mitää.. parempi ois tulla..
 
ihana lukea rouva pikkumyyn masukin sydänäänistä!
ois se kyl ihanaa olla samassa siunatussa tilassa. mä en oo tässä kierrossa juonu greippimehua enkä juuri tikuttanu enää ovistakaan ku en oo saanu siihen testiin sitä kahta viivaa heti ni on alkanu suuresti v*tuttamaan. mennään joka toinen tai kolmas päivä pöllytystä systeemillä ja tulee sit ku on sen aika. en enää jaksa asiaa sen kummemmin stressata ku ei siit oo mitää apua. tosin ei me olla mitenkään lopettamassa yritystä. kyl meille koko ajan satelee tuttujen vanhoja vauvan vaatteita ja leluja :saint:
 
Luru Lude: Niin mäkin vähän epäilen menkkoja. :( Tuskin mulla kuivat limakalvot on. Päinvastoin. :LOL: :kieh:

suikku: Mä en tiedä milloin oli ovis. En bongannu sitä ollenkaan. Mutta erilaisten laskureiden mukaan 14-19 päivä. Laskurit antoi kaikki eri päivän. :headwall: Viime viikolla kyllä oltiin ahkeria, mutta jotenkin epäilen tätiä... :snotty:
 
Ja ensiksi Onnea Pamuk:ille oikein paljon plussauksestasi! :flower: :flower: ja tarrasukkasia paljon pienokaiselle mukaan! :heart: Myös kaikille muille plussanneille paljon Onnea tasapuolisesti ja muille Onnea raskautumiseen! :heart:

Niin varhaisultrassa kävin rv6+4, silloin syke ja sikiö näkyivät, tehtiin siis alateitse.

Neuvolassa rv 9+1 sykettä ei saatu vatsan päältä, mutta siis tänään rv 10+2, vihdoin löytyi taas! :heart:

Käytin babyplussan ovis ja raskaustestejä, ovistestit näyttivät minulle siis raskauttakin, kaikille se ei näytä. Lisäksi tein Predictorilla 28/30 tai 30/30 raskaustestin ja sekin näytti plussaa. :heart:

Tukihoidosta, otin itse yhteyttä sähköpostitse gyneeni sanoin, että ilm hedelmöityin lokakuussa, mutta alkio ei tarttunut kiinni! Varmaan gyne ihmetteli tälläistä "maallikon" juttua;=) Kysyin voisinko saada jotain keltarauhashormonia tueksi kiinnitykseen ja kohdun limakalvoa vahvistamaan ja niin hän laittoi minulle puhelinreseptinä Lugesteron emätin tabletit, niitä alettiin käyttää ovulaatiosta 3:n vrk kuluttua iltaisin ja kun rtesti näytti plussaa niitä sitten jatkettiin vielä, käytin niitä varhaisultraan asti, silloin gyne sanoi,että voipi lopettaa käytön.


Terveisin Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
Khimaira
Sirja joo, tiedän..mutta ovat niin pirun kalliita :/ Et rupean syömään niitä sitten kun on ihan ehdoton pakko :ashamed:

miracle mulla ainakaan ei ole mitn. tietoa asiasta :/

on: mulla nämä tuhrutteluvuodot jatkuvat vaan :headwall: Tänään oli ihan verensekaistakin, siis punaista, ei ruskeaa :/ Ja ovis ei ainakaan ole, testasin äsken- oli ihan viivaton se testikohta. En ummarra, miks vuotaa :ashamed:
 
Huomenta iltapäivvee!!

miracle: Oon mietiskellyt ihan samaa.. Mulla ollut nippailuu ja vihlontaa jo melkeenpäs viikon verran..

Sitten kyssäri: Bongasin ovislimat tänä aamuna (ekaa kertaa koko puolen vuoden yrittämisen aikana :D ) niin onks se paras tärppi aika nyt tosta bongauksesta 24h etiäpäin vai kuis se on? Mä en oo perehtynyt hirveesti, ollaan menty vähän että tärppää kun tärppää ;) Mut nyt kun kerran noin selvät tuli niin halusin kyssäistä, ukko töissä (yrittäjä ) niin en tiedä milloin kotiutuu :headwall:
 

Yhteistyössä