Marin runnoi Suomen Natoon Niinistön vastustuksesta huolimatta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanna Marin on 2000- luvun suurin suomalainen.

Muutamia persuja löytyy kotimaasta, jotka änkyttävät asiasta, mutta kokonaiskuva on selvä. Suomessa tehdyissä kyselytutkimuksissa on todettu, että Marinin hallitus on ollut Suomen historiassa kaikkien aikojen suosituin hallitus. Ja jälkikäteen voidaan todeta, että silloin tehtiin todella hyvää työtä
En välitä tämän palstan Sanna-jankkaajien kirjoituksista.
Sain kesäkuussa Narinkkatorilla Hilkka Ahteen pöydältä krassin siemeniä.
Iloitsen kauniista krassikukista kukkapurkeissani.
Kuuntelin radiota ja samalla selailin ulkomaista sanomalehteä elokuun alusta. Kesä meni nopeasti. Paljon jäi lukematta ja seuraamatta.
Sanna Marin muistuttaa paljon minua. En ole koskaan piitannut itseni kritisoijista. Elän sellaista elämää, joka sopii minulle kuin hansikas. Kaikki Venäjä-uutisoinnit ohitan ja samaa suosittelen muillekin. Jos joskus jossain jysähtää tai joku romulaiva jää seilaamaan Itämerelle, so what? Ei Tuhniskaan päätään vaivannut, kun jätti perheemme pärjäämään omin neuvoin. Hän vain tuumasi, että kyllä pärjään kuten pärjäsinkin.
Suomalainen nainen on vahva ja itsenäinen eikä tarvitse taikkumiestä kuten tämän palstan miesoletetut egoaan buustaamaan naisoletetuilla itämailta.
 
vierailija
Historian kirjoihin tulee varmasti jäämään myös se, että kun Marinin hallitus oli tutkitusti suomen kaikkien aikojen suosituin hallitus ja tämän jälkeen OrpoPurra sai pohjanoteerauksen, niin OrpoPurran hallitus poisti rahoituksen tämän tutkimuksen tekemisestä ja kielsi tutkijoita tekemästä tätä tutkimusta.

Management by perkele. Jos kysyt kansalta mitä mieltä ne on niin saat kenkää!

Tuo kuvastaa parhaiten OrpoPurran hallitusta. Uhkaillaan niitä, jotka kertoo totuuden, pimitetään tietoa, joka ei sovi omaan agendaan ja samalla annetaan kavereille valtion rahat.
Miksi tämä kaikkien aikojen suosituin hallitus hävisi vaalit?
 
vierailija
En välitä tämän palstan Sanna-jankkaajien kirjoituksista.
Sain kesäkuussa Narinkkatorilla Hilkka Ahteen pöydältä krassin siemeniä.
Iloitsen kauniista krassikukista kukkapurkeissani.
Kuuntelin radiota ja samalla selailin ulkomaista sanomalehteä elokuun alusta. Kesä meni nopeasti. Paljon jäi lukematta ja seuraamatta.
Sanna Marin muistuttaa paljon minua. En ole koskaan piitannut itseni kritisoijista. Elän sellaista elämää, joka sopii minulle kuin hansikas. Kaikki Venäjä-uutisoinnit ohitan ja samaa suosittelen muillekin. Jos joskus jossain jysähtää tai joku romulaiva jää seilaamaan Itämerelle, so what? Ei Tuhniskaan päätään vaivannut, kun jätti perheemme pärjäämään omin neuvoin. Hän vain tuumasi, että kyllä pärjään kuten pärjäsinkin.
Suomalainen nainen on vahva ja itsenäinen eikä tarvitse taikkumiestä kuten tämän palstan miesoletetut egoaan buustaamaan naisoletetuilla itämailta.
Muistutat Sannaa siinä, että 24/7 kitiset jos joku huomauttaa selvistä vioistasi ja epäjohdonmukaisuudesta ajattelussasi. Harhaisessa mielessäsi et edes tätä ymmärrä.
 
vierailija
Eikö tämä asia ole jo jauhettu loppuun moneen kertaan tällä palstalla?
Ihminen on erehtyväinen, ja kansaa johdettiin harhaan. Nykyinen hallitus on valehtelijoiden klubi.
No joo.

Demokratiassa äänestäjä kantaa myös vastuuta antamastaan mandaatista. Nyt annettiin sellainen, jossa kansan varallisuus siirretään ulkomaille ja rikkaille. Osa valuutan paosta on myös piilottunut esim. siihen, että valtion osakesalkusta on nyt syöty 11 miljardia. Siis vallan vaihtumisesta tähän päivään. Tuota ei ole missään laskettu hallituksen kuluihin
 
vierailija
Eikö tämä asia ole jo jauhettu loppuun moneen kertaan tällä palstalla?
Ihminen on erehtyväinen, ja kansaa johdettiin harhaan. Nykyinen hallitus on valehtelijoiden klubi.
Se on sinun näkemyksesi ja mielipiteesi.
Tämä Suomen tilanne tiedettiin ja tätä osattiin odotta. Mikä tahansa johtava puolue olisi joutunut tekemään ja joutuu jatkossakin tekemään ikäviä ja "kurjistavia" päätöksiä.
Euroja ei voi jakaa enää kuten hyvinvointivaltiossa ennen muinoin.
 
vierailija
Muistutat Sannaa siinä, että 24/7 kitiset jos joku huomauttaa selvistä vioistasi ja epäjohdonmukaisuudesta ajattelussasi. Harhaisessa mielessäsi et edes tätä ymmärrä.
Miksi minun pitäisi sparrata lukutuolissani, kun vietän oloneuvoksena lupsakkaa elämää? Luin eilen ilmaislehdestä, että yli 75 vuotiaista yksi kolmasosa tarvitsee apua kävelyyn eikä selviä noin kilometrin lenkistä. Tässä iässä kaikki toiminnot rapisevat. Kirjoitan kännykällä. Jos en korjaa kirjoitusvirheitäni, siitä valitetaan. Jos korjaan, siitäkin valitetaan.
En ole vielä avannut tämän päivän uutisia. Mitä tahansa on voinut tapahtua yön aikana. Sanna on voitu valita ties mihinkä tehtävään, ja se koituu sinun turmioksi.
Ei Ylä-Savosta kotoisin olevan päihderiippuvaisen, jo edesmenneen miehen lapsi saa eikä voi edetä urallaan. Niin minullekin on aina jankutettu, että en saa kuvitella itsestäni mitään, ja että olen Euroopan omistaja, ja olen kuin hallan pilaama puolukka. Näin sanoi sisareni heila, joka yritti iskeä minua monta kertaa. Jo silloin opin, että suomalaiset miehet ovat paskoja.
Käsitykseni ei ole siitä muuttunut, ja pysyy samana.
 
vierailija
Se on sinun näkemyksesi ja mielipiteesi.
Tämä Suomen tilanne tiedettiin ja tätä osattiin odotta. Mikä tahansa johtava puolue olisi joutunut tekemään ja joutuu jatkossakin tekemään ikäviä ja "kurjistavia" päätöksiä.
Euroja ei voi jakaa enää kuten hyvinvointivaltiossa ennen muinoin.
Olisihan tuota Marinin linjaa voinut jatkaa, kun valtion velkakin oli jo laskussa.
 
vierailija
Miksi minun pitäisi sparrata lukutuolissani, kun vietän oloneuvoksena lupsakkaa elämää? Luin eilen ilmaislehdestä, että yli 75 vuotiaista yksi kolmasosa tarvitsee apua kävelyyn eikä selviä noin kilometrin lenkistä. Tässä iässä kaikki toiminnot rapisevat. Kirjoitan kännykällä. Jos en korjaa kirjoitusvirheitäni, siitä valitetaan. Jos korjaan, siitäkin valitetaan.
En ole vielä avannut tämän päivän uutisia. Mitä tahansa on voinut tapahtua yön aikana. Sanna on voitu valita ties mihinkä tehtävään, ja se koituu sinun turmioksi.
Ei Ylä-Savosta kotoisin olevan päihderiippuvaisen, jo edesmenneen miehen lapsi saa eikä voi edetä urallaan. Niin minullekin on aina jankutettu, että pen saa kuvitella itsestäni mitään, ja että olen Euroopan omistaja, ja olen kuin hallan pilaama puolukka. Näin sanoi sisareni heila, joka yritti iskeä minua monta kertaa. Jo silloin opin, että suomalaiset miehet ovat paskoja.
Käsitykseni ei ole siitä muuttunut, ja pysyy samana.
Puolukoiden maku paranee hallan jälkeen. Etkö osaa pienimmistäkään asioista puhua totta?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti
Sanna Marin on 2000- luvun suurin suomalainen.

Muutamia persuja löytyy kotimaasta, jotka änkyttävät asiasta, mutta kokonaiskuva on selvä. Suomessa tehdyissä kyselytutkimuksissa on todettu, että Marinin hallitus on ollut Suomen historiassa kaikkien aikojen suosituin hallitus. Ja jälkikäteen voidaan todeta, että silloin tehtiin todella hyvää työtä
Onko sulla kaikki muumit kotona?
Sä olet ainoa joka muumimammasta höpisee.
 
vierailija
Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo/SinKeKo-oikeistohallitus tuotti maahamme vuonna 2015 lähes 35.000 ja kaudellaan 2015-2019 yli 51.000 Lähi-idän ja Afrikan musliminuorukaissiirtolaista, molemmat muuten kaikkien aikojen Suomen Ennätyksiä.
Marinin kaudella tämän lajin maahantuonti oli jopa poikkeuksellisen alhaista, ukrainalaisten en ole kuullut katujengeissä ja muissa rikostilastoissa viihtyvän. OrpoPurran oikeistohallitus kunnostautui taas vuoden 2023 jälkimmäisellä puoliskolla tuloksena yli 1.300 Lähi-idän ja Afrikan muslimisiirtolaista itärajan kautta. Nyt siis ansiot niille, joille se kuuluu.

KokooPersut kun tunnetusti syyttävät muita omista saavutuksistaan, kuten nyt ennätyksellisestä velanotostaan ja työttömyydestä joka on saatu EU-maiden kolmannensi korkeimmaksi ja nousee toisiksi nopeiten, tai taloudesta joka OrpoPurran oikeistohallituksen toimesta kyntää EU:n syvimmällä.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti
Miksi tämä kaikkien aikojen suosituin hallitus hävisi vaalit?
Ei se itseasiassa hävinnytkään. Se teki vaalivoiton ja kasvatti suosiotaan. Kepu, vassarit, vihreät ja monet pienpuolueet hävisi ja kokoomus pääsi suurimpana puolueena tekemään liiton persujen kanssa
Juu, SDP:n kannatus kasvoi edellisistä eduskuntavaaleista, suoritus johon on pystynyt vain kolme kertaa päähallituspuolueena ollut puolue, tietenkin joka kerta SDP.
 
vierailija
No joo.

Demokratiassa äänestäjä kantaa myös vastuuta antamastaan mandaatista. Nyt annettiin sellainen, jossa kansan varallisuus siirretään ulkomaille ja rikkaille. Osa valuutan paosta on myös piilottunut esim. siihen, että valtion osakesalkusta on nyt syöty 11 miljardia. Siis vallan vaihtumisesta tähän päivään. Tuota ei ole missään laskettu hallituksen kuluihin
Ja Orpo myy valtion omistusta kaverikapitalisteilleen kun kurssit on alhaisimmillaan mm. Neste, niin että ostajat saa maksimaalisen hyödyn ja valtio/yhteiskunta maksimaaliset tappiot. Näin kokoomus purkaa "sosialismia" eli kansallista omistusta heikentäen valtiota ja hyvinvointiyhteiskuntaa tappaen sen lypsylehmät eli tulolähteet.
 

Yhteistyössä