**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

Huhhuh :D Olipas kivaa pitkästä aikaa.. :whistle:

Ainiin.. Rakas ystäväni laittoi juuri viestiä,
että heille on syntynyt tänään poika puoli neljän maita iltapäivällä.. :)
Sai isompi poitsu siis pikkuveljen..

Voi kun meillekin tulisi edes se kaksi viivaa..
 
kutmula mulla oli käytössä sellaiset ovistestit mitkä sai tehdä aamupissasta.. just sen takia kun töihin joka aamu menin..

nea oisko voinu vaihtaa nikkiä?

SBT eikös se oo niin et noin alussa siitä ei ole vaaraa sikiölle kun ei suoraa yhteyttä oo äitiin ja harva noin alussa tietää olevansa raskaana.. sittenhän se ilmeisesti vaikuttaa kun istukka alkaa kehittymään..
 
Minäkin täällä käyn välillä lukemassa kuulumisianne ja samaa ihmettelen minäkin , missä on Pixie? :hug:

Kiva täällä taas kimppatestausta! Millaisia oireita teillä testaavilla on?Paljon onnea testaukseenne! :heart:

Nea , mikä sinun vointisi on?
Minulla kestomigreeniä, mikä todella inhoittavaa, nyt aloitamme lääkityksellä 2 panadolia kerralla 3 kertaa vrk:ssa, jotta kierre katkeaisi, minulla slomaa tämä viikko loppuun, se on hyvä! Huomisaamuna asian tiimoilta menen myös ylimääräiseen neuvolakäyntiin, jotta kuuntelevat siis sydänäänet, toivottavasti siis masuasukilla kaiki hyvin vaikka äiti riutuu migreenissään! :headwall: :ashamed:

Kirjoitinkin jo elokuun vauvoihin, että voiko jo rv 10+1 tuntea liikkeitä?? Jotain ihmeellistä kuplintaa ainakin alavatsalla tapahtuu.

Sitten nea onko sinulla jatkuvaa janoa, minä joisin ja joisin, mutta vain vesi kelpaa! Hirmuinen jano koko ajan! :headwall:

Voikaa kaikkipinolaiset oikein hyvin! :hug: :flower: ja plussaonnea jokaiselle siis! :heart:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv 10+1 :heart:
 
myy: vointi on ollu hyvä, ei vieläkään juurikaan pahaa oloa. selkää vaan välillä jomottaa mut mulla on ollu selän kanssa muutenkin ongelmia, noidannuolia ja muuta ikävää.. todella helppo raskaus ollu tähän mennessä.. toivottavasti vauvalla on kaikki hyvin.. pelottaa vähän ku oireet on niin vähäiset. en tiedä voiko liikkeitä vielä tuntea mut itsekkin tunsin tänään kuplintaa masussa.. janoa ei ole mulla pahemmin ollu mut vessassa ravaan yöt. eli saan nousta 3-5 kertaa yöllä vessaan. parempaa vointia sinulle ja ihanaa odotusta!!!

t:nea ja vauva rv 9-10. tarkemmat päivät tiedän vasta parin viikon päästä ultrassa
 
tikruliini :hug:

SBT en usko, että on haittaa, vaikka joisit muutaman siiderin tuolloin. Olen lukenut, että ennen positiivista testiä nautitut alkoholijuomat eivät haittaa ja muutenkin sikiö on yhteydessä äitiin muistaakseni rv 6 alkaen, joten voit aivan rauhassa nauttia muutaman siiderin :whistle: minä en ainakaan jaksaisi, jos joutuisin elää koko yrittämis ajankin niin kuin olisin jo raskaana. Nautin vielä elämästä ja tietenkin jätän viinilasilliset ruoan kanssa nauttimatta ja saunasiiderit juomatta yms kun/jos on sen aika :heart:

Tajusin muuten justiin, että täällä on hyvä kertoa omia tuntemuksiaan ihan senkin takia, että niitä on helppo käydä lukemassa seuraavissa kierroissa ja katsoa miten kierrot poikkeaa toisistaan. Pitää siis tavallaan päiväkirjaa itselleen =) Tällä hetkellä itsellä mahakivut tulivat taas tänään pupuilun jälkeen, niin kuin ovat tulleet viime kierrossakin :headwall: voin siis päätellä siitä jotain :/ eli eipä tainnut tärpätä tästäkään kierrosta, vaikka toisaalta, enpä kyllä saanut edes plussaa ovistestiin, joten ei kauheesti yllätä! :headwall:
 
Mulla ois huomena meno gynelle. Kumminki taas liian ohut limakalvo. |O Toivon parasta mutta pelkään pahinta. Sehän on käytännössä sitten niin että jos on liika ohut (yhtä ohut ku viime ultraus kerralla) niin toivo on jo sit menny. :attn:

Lopetin koulunki kesken, pitäs käydä sielä koululla vielä hakemassa lokerosta tavaraa ja "eropaperit" kai kirjottaa. Toivottavasti eivät rupee kyseleen että no miksi lopetat tms. :)
 
Kiitos kaikille haleista ja kannustuksesta. Taustailen siihen asti ainakin kunnes saan tiedon missä mennään. Mieskin lähtee huomenna viikoksi työreissuun. Eli olen yksin kotona perjantaihin asti jolloin nuorempi lapsista kotiutuu.
 
moro!
mun elämä on nykysin yhtä lentoa paikasta toiseen. mä en enää pysy mukana et missä vaiheessa kelläkin on mitäkin ja miksi. ihan kiva sinänsä ku ei kerkee tota omaa raskautumista pähkäileen. varasin matkan egyptiin ens kuun vikalle viikolle =) ihanaa päästä rentoutumaan ja ottamaan aurinkokylpyjä. yritän taas huomenna keretä käväseen
:wave:
 
Rouva Pikkumyy: Juu-u, perjantaina olis kimppatestausta tiedossa...:saint: Mulla ei oikeastaan kovin oireita (ja siksi kai yritänkin nyt koko ajan tempoa ajatuksiani tuolta ylhäältä jo vähän alemmaksi, jottei niin vallan korkealta pudottaisi jos nega tuleekin!), mutta sanonpahan nyt näitä vaikka nämä voi olla paljon muutaki... Eli: kamalaa väsymystä - voisin nukkua vaikka vuorokauden putkeen, välillä "kutittaa" koko alamahan seutua jännästi, ja pää on ollu nyt reilu kaks viikkoa päivittäin kipeenä (välillä enemmän, välillä vähemmän). Tänään muuten ensimmäinen päivä, ettei ole ollu pää kipeenä!:attn:

Mutta tosiaan aion pe-aamuna testata, pe myös gynelle meno.

Kaikkea hyvää sinulle Rouva Pikkumyy + masukki raskauteen! Tulehan ilmoittelemaan että mitä sanovat neuvolassa. Toivottavasti pikkuisella olis kaikki hyvin! :heart:
 
emunen
Pamu k: oon mukana tuolla viikolla 4 piinailijoissa, eli just nyt vain "kärsivällisesti" odottelen ja odottelen... että tulis sen verran päiviä, että pääsis testaamaan. Ja tällä kertaa en testaa liian aikasin! :LOL: joo en usko tuohon itekään. Kuten kaikki kuumeilijat, mietin jatkuvasti, mahtaako mikäkin sydämentykytys ja pissitys ja jomottelu merkitä jotain. :D Kyllä tää lasten toivominenkin jo on kokopäivätyötä!

Raskausoireista vielä sen verran, että mietin jo kesällä, kuinka sitä taas jaksaa sen 24/7 kuvotuksen, maatakaatavan väsymyksen, selkäkivut ja hengenahdistukset... mutta kun ei niitä vauvoja muutenkaan saa. Töissäkäynti vähän mietityttää, lähinnä väsymyksen takia, mutta, no, edellisenkin kanssa tuli selvittyä.
 
Huomenta kaikille :wave:

Taas koittaa aika lähteä kouluun. Tänään onneksi tiedossa helppo päivä.

Ei näy tätiä vieläkään.. Sorruin tekemään ensimmäisen testin tänään, mutta negaa näytti. Ehkei se vielä tässä vaiheessa näy vielä?

Outoa kyllä.. Tätiä ei kuulu eikä näy, mutta testikin näyttää negaa.
Ja terolutin syömisen lopetin kp. 25.
Tänään vissiin oviksesta noin 10 päivää.

Nooh, jännätään ja katsellaan kuinka käy.

Hauskaa päivää teille hyvät naiset :) :wave:
 
Khimaira
Huomenet :wave:

Pixiehän sanoi pitävänsä taukoa palstailusta..

katsoitteko eilen ykköseltä sen dokumentin ruuan vaikutuksesta raskaaksituloon? Miesten kasvis- ja hedelmäpitoinen ravinto nimittäin lisäsi siittiöiden elinkykyä. Ihan tippa linssissä katsoin kun yli 2 vuotta lasta yrittänyt pari sai lopulta katsella 4D kuvaa vauvastaan :heart:

 
Hyvää huomenta kaikille!! hirveesti tullut tekstiä..en oikeen muista enää mitään kun eilen nää läpi luin :ashamed: täälä ollaan jo voiton puolella, "menkat" on nyt täysin loppu ja päästään taas yritään..tänään kp7 niin ovista ajattelin alkaa tikutteleen jo tänään, ettei varmasti mene ohi :p

te jotka tunnette oviksen, niin tuntuuko se vaan hetkellisesti vai kuinka kauan?? :saint:
 
Huomenta!
Täällä ei edelleenkään mitään, maha on kuin pallo, mutta tätiä ei kuulu eikä näy, huoh. Sitten kysymys; kuinka monta päivää ovulaation jälkeen plussa viimeistään näkyy? eli nyt on sitten 7vrk viimeisimmästä kerrasta kun olisi mitään mahdollisuuden poikastakaan siihen, että voisin raskautua, vielä en testaile sentään, mutta kuinka monta päivää se on? Eli olisiko ensi maanantai vielä liian aikaista testailla, kun sillon on dpo 12 (tai ei nyt ihan vaan sillon on vika kerta kun ollaan oltu silleen ilman ehkäisyä )

eihän tää 32 päivää vielä pitkä kierto ole, mutta tää tietämättömyys on niin tyhmää, kp 30 testailin puhtaan negan, sillon vikasta kerrasta oli se 5vrk

Sirja olen usein miettinyt, että pitäisi mennä verta luovuttamaan, mutta (kuuluisi mutta :D ) mulla on niin hirveä piikkikammo, ettei hyvä tosikaan, verikokeita jännitän viikkoja ennen jne. joten en pysty :( Lohdutan itseäni sitten sillä, että mulla on tosi yleinen veriryhmä ja kun veripalvelun sivuilla käyn niin siellä on "mun" vertani aina täynnä ne jutut
 

TÄNNE EI MITÄÄN UUTTA :snotty: EI OO TÄTSKY TULLU MUTTA EN PIDÄ TOIVEITA KORKEELLA KUN EILEN TULI TAAS VAIHTEEKSI NEGA KUN TÄÄ MAMMA EI VOINU TAAS PITÄÄ NÄPPEJÄÄN EROSSA TESTEISTÄ :headwall: EN KYL TESTAA ENNEN MAANANTAITA ENÄÄ JA SITÄ ENNEN ON VARMASTI MYÖS FERRARI KAARTANUT PAIKALLE :headwall: :headwall:

*muoks*
JA AINIIN...HUOMENNA TULEE SIIS 14PÄIVÄÄ OVIKSESTA.....KUN SE TULI ETUAJASSA. LUULIS ETTÄ OIS EILEN JO NÄKYNY TESTISSÄ :ashamed:
 
Minulla näkyi plussa varmaan eka kerran jo 10 pvää vahvasta oviksesta.

Neuvolakuulumisia:
Meni oikein jännitysnäytelmäksi: Hoitaja alkoi heti kuuntelemaan dobblerilla sydänääniä sanoi vielä alkaessaan kuuntelemaan, että tämä heidän laite on uusi , sillä kuulee helpolla! Noniin alkoi sitten painelemaan sillä, välillä aika lujaakin, tuntui jopa epämiellyttävälle, mutta pääasia, että äänet kuuluisivat! :heart: 13 pitkää minuuttia, ääniä ei kuulunut vaikka kuinka etsi, lisäsi geeliä jne, yhtäkkiä tämä meidän salaperäinen piileskelijä kultavauvamme löytyi, kuului hento, tasainen ja nopea syke! :heart: Voi sitä riemua minulla ja hoitajalla!

Onnellisin terveisin Rouva Pikkumyy ja piileskelijä Tiuhti-Viuhtimme rv 10+2 :heart:
 
Rouva Pikkumyy Ihanaa kun kuulit sydänäänet :heart: se on niin ihanaa kun sen ihka ensimmäistä kertaa kuulee, tai joka kertahan se on ihanaa, mutta silloin erityisesti, jotenkin mulla ainakin raskaus konkretisoitui silloin (tosin jos on käynyt alkuraskauden ultrassa niin sitten tuo ei varmaan ole niin iso juttu )
ok, kuinka herkällä testillä testasit? Minä en ole varma, koska minulla on ollut ovulaatio, ensin ajattelin, että se olisi ollut kp 14, sitten 21 joten kun maanantaina testasin negan niin se oli sitten ton 21 mukaan dpo9. Sen jälkeen ei ole ollut pienintäkään merkkiä, että ovulaatiota olisi ollut, mutta meillä on ollut ehkäisy nyt viikon verran käytössä, eli varma tulos pitäisi sitten maanantaina tulla suuntaan tai toiseen silloin jolloin on 12vrk ollut ehkäisy käytössä (paitsi, että siittiöthän elää elimistössä, joten varmempi varmaan olisi odotella, että aikaa olisi kulunut ainakin se 14vrk) minä testailen siis apteekin omalla

Koskakohan sitä voisi taas testailla?
 

Yhteistyössä