**Syysunelmasta 2008 -haaveilevat (vol. 2)**

niin..

toisaalta kun sitä en tiedä, että milloin menkat mahdollisesti alkaa kun kierto taitaa olla hiukka sekaisin :p En kuitenkaan jaksa ensi viikon loppuun odottaa testaamisen kanssa :D

Kyllähän tuolla kaapissa olisi babyplussan erittäin herkkiä testiä ja sitten olisi yksi Early Detectionin erittäin herkkä myös.. nooh.. saa nähdä :D
 
tohon oviskeskusteluun sen verran, että mulla oli kp 12-13 ihan just ja just silmin nähtävä haalea viiva, sit kp 14 tuli hiukkasen vahvemman värinen viiva ja sit kp 15 olikin kaksi samanlaista viivaa testissä ja sit kp 16 näkyi tosi haalea viiva taas.
 
Huhhuh, että on tullut syötyä ihan urakalla.. Tämä neiti yrittää taas kerran ottaa itseään niskasta kiinni ja yrittää lisätä jollain lailla liikuntaa ja ruokavaliota muuttaa terveellisempään suuntaan.
Nyt pursuaa korvista ulos kaikki roskaruoka.. On hiukan tähän masennukseen tullut syötyä pizzaa ja kebab-annoksia. Nyt siihen tuli loppu.. Ainakin yritän.

Maha on kuin oisin 3-4 kuukaudella raskaana. Pääsenpähän menee maanantaista lähtien pyörällä töihin ja kouluun, kun ei vielä auto ole käytössä pitkään aikaan.

Ostin uuden ulkoilupuvunkin, kun edellisestä meni sitten vetoketju yhtäkkiä rikki. Kestihän se pari vuotta.

Sitten kävin hetken mielijohteesta varaa ajan kampaajalle, ensi viikon perjantaille. Värjäys ja leikkaus.. Annan omien hiusten kasvaa niin, että kokeilen korkkiruuvikiharoita.. Sitten, kun hiukset on tarpeeksi kasvanut. Tuskinpa ne mulle käy, mutta haluan aina kokeilla jotain uutta.
Mutta nyt alkaa mieli olee sen verran masentunut, että haluaa itsellekin jotain uutta.

Ja kerran tädin tulon päivä on ens viikon perjantai, niin kampaajahan on silloin varattu ihan oikealle päivälle. Ettei olis niin paska fiilis :LOL:
 
Khimaira
caffee81 ai se voi noinkin "nopeasti" olla ohi :/ Noh, testaan kuitenkin loppupaketin ovistestejä, kun niitä on vielä ihan kivasti :saint: Siitäpähän sen näkee sitten =)

Arcatha se on n. 12-14 vrk oviksesta kun alkaa vuoto tai sitten, mieluummin se plussa testiin :saint: :D
 
Luru Lude: Kyllä sitä, kun itseään alkaa peilistä kahtoo.. Ja kun alkaa ajatella: "mitä olen itselle viimeksi tehnyt? Milloin olen kampaajalla viimeksi käynyt? Miten olen hellinyt itseäni?" Siitä on jo nii-in kauan, etten edes muista. Ennemmin olen ajatellut toisten hyvin vointia.. Kuin ihteäni.

Kerran tuo ulkoilma ei muutu yhtään piristävämpään suuntaan, ni pakko on ihteä piristää toisellalailla :saint:
 
Khimaira
RD mulla on vähän sama "vika" ekaksi muitten (perheen) hyvinvointi ja sitten itse..Jos on vaikka x-määrä rahaa käytettävissä johonkin, niin ekaksi mietin mitä voisin ostaa lapsille ja sitten vasta ajattelen itteeni. Nytki on hirvee juurikasvu :snotty:
 
Luru Lude: Ihan samanlailla ajattelen itsekin.. Että eka lapsille+miehille ja vasta viimeisenä itselleni.. Mutta yleensä, kun on ihteni vuoro: "En minä tarvitse mitään."
Mutta tädin tulo perjantaina.. Kampaaja + uusi loock saa ajatukset vähäksi aikaa pois. Kun vain muistan särkylääkkeet pakata töihin myös mukaan :D

Arcatha: Peukut pystyssä tärpin suhteen :attn: . Itsellä ei oo lämmöt koholla.
 
tää osti jo ensimmäisen vauvan vaatteen :whistle: Oli niin hieno ja osui kohdalle tuolla kaupoilla kun miehen kanssa kävimme ostoksilla. Mies sitä mulle esitteli enkä voinut jättää sitä kauppaan oli niin ihana body, että mummit saa sykärin kun näkevät. On musta jossa Guns n' Rosesin logo :heart:


ON: tänään tuli limat, jotka muistutti kananmunan valkuaista eli pitää heilutella peittoa tänään ja huomenna.
 

Yhteistyössä