Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Huomenta! Onnea Rouva Pikkumyy! :flower: Minä tein perjantaina testin ja se oli puhdas nega ja tänä aamuna testasin uudestaan ja nyt sain haamun testiin. Viiva oli erittäin hento vaaleanpunainen mutta mieskin sen näki. Toivottavasti haamumme vahvistuu kesävauvaksi. Onnea kaikille testaukseen!
 
Khimaira
Onnea vielä Myylle :heart: Ainakin meidän neuvolassa la lkatsotaan aina sellaisella kiekolla, missä kierto on sen vakio, 28pv..Sanovat aina vaan että muutellaan la:ta sitten ultrassa, jos on tarvetta..

Myöskin isot onnen toivotukset mimulus Eihän viivan vahvuudella ole väliä- jos on väriä ja mieskin viivan näkee niin plussahan se on =)
Siispä: ONNEA!!!!! :flower: :flower: :heart:

 
Onnea Pikkumyy sekä mimulus :flower:


Mun testiin pärähti nega nii että vessa raiku. :headwall: Myöski lämpö oli vähäsen laskenu, 36,53, joten kun huomena laskee vielä lisää niin tiistaina alkaa menkat. Hurraa.... :headwall: :headwall: Kyllähän mä arvasin etten mä raskaana voi olla kun se kohdun limakalvo niin onnettoman ohut mutta toivoinpa silti. :headwall: Antas nyt sitte lääkäri jotain mömmöä millä sitä sais parannettua... Jos ei anna ni on mulla sentään noita teroluteja, jos niistä ois ees vähäsen apua.

Joskus vannoin että tuun tämän vuoden puolella raskaaksi. No enää on yks mahollisuus jäljellä. Ens vuoden puolelle menis kyllä tieto siitä.
Tämä rouva siis siirtyy haaveilemaan syysvauvasta :heart: Kyllä seki kelpaa. Heh, miehen puolella useimmat on syntyny syyskuussa. Mun sisaruksista taas suurin osa marraskuussa. Jos se tää syksy ois sitte onnekasta aikaa meilleki. :D Mies iteki on syntyny syyskuussa. Mutta minä toukokuussa.
 
Höh. No, vielähän se plussa ehtii tulla. :)


Mulla aika jännästi nyt, ku koko ajan on vaan enempi ja enempi "menkkasärkyjä" ja luulen että nytkö ne jo alko mutta ei silti mitään ole näkyny. Naureskelinki miehelle että tuo kroppa varmaan nyt valmistautuu ryöpsäyttään kaikki sitte kerralla, yhessä päivässä. :D Että saa sitte kuppia tyhjentää puolen tunnin välein. :D

Tekis mieli suklaata :p Ois tuola kaapisa levy, mutta ku mies on kotona ja mä oon laihiksella ni ei kehtaa sen nähen. :ashamed: Se ku ei mitään tiedä että mulla tuola on :ashamed:
 
nea85, kokeile vielä kerran. Klikkaa sitä linkkiä jossa on alussa url. Tuo linkki minkä olet kopioinut ei toimi täällä, mut se sen alapuolella oleva url osoite toimii ja tarkkaan pitää kattoo, et jokainen pistekkin tulee mukaan :) Onnistut varmasti vielä.
 
Kiitos kaikille onniteluista! Ja pahoittelut, joille on nega tullut. Kokoajan pelottaa, että ne menkat nyt kuitenkin vielä alkaa ja tarkistamassa täytyy käydä vähän väliä, vaikka järkikulta yrittää sanoa, ettei testiin mitään vaaleanpunaisia hentosiakaan viivoja tule, jos ei raskaana olis. Aiemmissa raskauksissa selkeät viivat on tullu hyvä, kun on ehtinyt tikkuun pissimäänkään.
 
kiitti Bayan ja myy
kattellaan joo rauhassa, mikään ei oo varmaa ennen ku se on varmaa!

mieskin tossa vaan tyynen rauhallisesti totes, no yritetty on ja edellytykset annettu, nyt tämä on suuremissa voimissa mitä tapahtuu.
näinhän se on.

mukava luminen päivä on vietetty lasten kanssa, on noi omat murut vaan niin rakkaita lahjoja, onnellisia siis saamme olla.
:heart:


 
Khimaira
Huomenta!

PIkkumyy: se testin puolittaminen onnistui kuten joten..Hirmukapeat suikulat niistä tuli ja se toinen kappale jotenkin taipui kun oli niin kapea :/ PItihän se toinen niistä testata heti :saint: Hyvin haaleaa testiviivaa näytti. Myös kontrolliviiva näkyi, joten kai se toimi. Eli testihän toimii kunnolla jos kontrolliviiva näkyy?

Kohtahan pääsee testaamaan ovista :saint:

Voi kun Pamu K plussaisit :hug:
 
mun lämmöt on ilmeisesti laskussa. äsken mittasin 36.85 astetta. viime aikoina ollu lähempänä 37mää. :'(
taitaa täti valmistautua kurvaamaan paikalle koska heräsin menkkamaisiin särkyihin ja eihän se uni sit enää silmään tullukkaan.
kaikki tuntuu tänään olevan ihan huonosti :(
palailen huomenna josko mieli ois jo silloin vähän parempi :|
 
Heippa!

Onnea plussanneille ja iiiisoooot halit pudonneille!!!

Jaahas, se olis kp 32/32 tänää. Ei mitää tuntemusta mihinkää suuntaa. :/
Perjantaina tuli päivällä kerran vessareissulla paperiin ihan vaaleen vaaleen punasta vuotoa pyyhkiessä. Meinasin jo et alkaa etuajassa, mutta ei ne sieltä tullu koko vkonlopun aikana. Josko sitä kävis joku päivä testin hakemassa, sillähän se selviää onko alivuokralainen hypänny kyytii. =) Varmuuden vuoksi laitoin pikkuhousun suojankin tänää, ettei satu vahinkoa työpäivän aikana.
Ei olla kyllä nyt viime aikoina ihan täysillä ees yritetty, tulee jos on tullakseen. :heart:

Tuun ilmottelemaan, ku tietoa tulee testin mukana tai ennen sitä vessareissulla.
 
Hei taas :D

Ke 21.11 bongattu ovis, nyt rupeaa testiaika lähestymään.

Kuviteltuja oireita on taas jonkin verran, ja jotenkin tunne siitä että olisi voinut tärpätä. (Tosin tässä kierrossahan oli vain se yksi yritys, kun mies ajoi 200km ees ja taas hommat hoitamaan) Eli sen puolesta olisi todellinen ihme, jos olisi tärpännyt. Mutta lähipäivinä, ehkä jo huomenna asia selvinnee.

Ja vielä täytyy kertoa tämän päiväinen kommellus (mitä lie vahinkoa tehnyt). Uskoin siis hiivatulehduksen puskeneen päälle, joten fiksuna tyttönä ajattelin tuon vaivan hoitaa pois canesten puikoilla (saa käyttää ohjeen mukaan myös raskausaikana ?!?). No laitoinkin ensimmäisen puikon tänään aamulla (nukuin päivän) käsin tuonne alas, tunnin sisällä rupesi asia vaivaamaan, koitin tilannetta ja totesin että tuo puikko ei tule vuorokauden sisällä sulaamaan koska paikat ovat niin kuivat. No sitten päätin vielä fiksumpana tyttönä kaivaa (joo tiedetään :LOL: ) kyseisen tavaran ulos (tuntui epämiellyttävältä olla ikään kuin täynnä jauhoa) ja hoitaa jatkossa tuo tulehdus voidemuotoisena (niin olisin voinut alunperinkin tehdä näin). No jokatapauksessa tuo "kaivaminen" kesti hieman, eikä varmasti ollut niin kauhean fiksua, koska paikathan siitä tuli kipeiksi. Ja tietysti kauhea huoli, jos olisinkin jo raskaana, että mitä tällainen ylenpalttinen sorkkiminen voi tehdä!! Eli kunnolla on ainakin tänään ärsytetty tuota kn:ää ja muuta seutua. Nytkin asentoa vaihtaessa tuntuu pientä kipua jossain tuolla sisällä :headwall:

Että näin :headwall: Joskus sitä tajuaa oman tyhmyyden vasta kantapään kautta...
 
onnea bumba testaukseen. sinulle erityisesti nyt plussaa toivon kun miehes teki semmosen urakan että saa simpat matkaan. eläkä huoli siitä sörkkimisestä. ei se millään voi vahingoittaa mahdollista raskautta.. kyllä se sun kohdunnipukka kovempiakin varmasti tulee kokemaan.. pupuilua siis meinaan..
 

Yhteistyössä