Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

kiitos kylli-täti että jaksoit vastata mulle! :hug: .. jospa minussakaan ei olisi mitään vikaa.. käyn ensi viikolla ostamassa noita tabuja mitä sieki söit.. jospa se meilläkin joskus tärppäisi. viestisi antoi positiivista mieltä. kiitos vielä kerran. mulla ei olisi mikään kiire vauvan suhteen muuten mut raastaa vaan se että entäs jos en voi saada vauvaa ikinä ku en ole ikinä raskaana vielä ollut.. pitänee varata sit aikaa gynelle ehkä ensi viikolla..

tiedättekö miten se katsotaan et onko munasolu irronnut ja voiko sen tehdä terveyskeskus gynellä?
 
aurinkoenergiaa ONNEA :flower: :heart:

nea85 Minua ainakin huojensi käydä gynellä toteamassa ,että kaikki kunnossa. Itse en edes kysynyt tk:sta voiko ne tehdä siellä mitään, kun meidän tk:n lääkärit ovat kaikki ihan yleislääkäreitä. Yksityisellä lääkäriasemalla oli taas paljon tähän asiaan erikoistuneita lääkäreitä. Minulle ei muita tutkimuksia tehty kuin sisätutkimus ja ultraus. Ultralla näkyi hyvin mm.kohdun limakalvo ja munasolu. Ihan tarkkaa lääkäri ei osanut sanoa oliko munasolu jo irronnut ,mutta epäili että ei ,koska sen muoto oli niin säännöllisen pyöreä. Minusta 45? oli pieni hinta näistä tiedoista ,että kaikki on kunnossa. Suosittelen :)
 
Onnea kovasti niille, jotka ovat plussan testiin saaneet! :flower: Minä menen tänään testin hakemaan ja teen sen myos tänään. Ei oikeastaan mitään raskausoireita ole. Menkkakipua tuntuu mitä ei menkkojen alkaessa ole ja jos mielialoista jotain voi päätellä niin taatusti olen raskaana. Mieli vaihtuu nopeemmin kuin itse kerkää mukaan.
 
Onnittelut Aurinkoenergialle plussasta :heart: Mulla oli eilen menkkamaisia mahakipuja vähäsen, mutta vielä ei ainakaan tätiä näy eikä tänään ole masuunkaan koskenu. Vähän ehkä on sellaista etovaa vellontaa masussa ja olo ei ole kaikista parhain, mutta tein sen negan kp 27 eli en uskalla olla kovinkaan toiveikas vaan lähinnä jännään sitä, että millo se täti tulee.
 
Onnea aurinkoenergialle ja rouva myylle! :heart:

Tilasin vinon pinon ovulaatiotestejä ja nehän tuli nopeasti. Nyt raaskii tikutella taas. Aloitin testaamisen jo eilen, kun viimekuussakin ovis taisi olla tosi aikasin. Ja hyvä, että alotin, koska haaleeta viivaa se näytti jo eilen ja tänään vahvempaa, muttei mun mielestä kuitenkaan ihan plussaa vielä. Tätikin on häipynyt jo, joten kai sitä pitäis taas alotella peittojen pöllyttely. Jee!

Jos viiva vahvistuu samaan tahtiin kuin viime kuukausina niin plussa saattais tulla huomenna tai ylihuomenna ja ovis olla jo alkuviikosta. Eli saisin kuumeilla sittenkin vielä elovauvasta ihan viimisien joukossa. :heart: Seurailen tilannetta, mutta en ainakaan ihan vielä lähde tonne syysunelmien puolelle...

Nea: En mä usko, että sussa on mitään vikaa, mutta suosittelisin piipahtaan siellä gynellä. Saisit mielenrauhan siltä asialta, koska stressi vaikuttaa ihan oikeesti tosi paljon raskaaksi tulemiseen. Jos pyytäisit, niin ilman sen tarkempia tutkimuksia saisit varmaan noi keltarauhashormonit, joiden avulla minä ja myykin raskauduttiin heti ekasta lääkekierrosta. Ne on sellaset, mitkä määrätään yleensä ekaks ja ne auttaa raskautumisen mahdollisuutta, koska alkio saa enemmän aikaa kiinnittyä.

Kyllä te saatte vauvan ihan varmasti, älä pelkää! :hug: Ihan normi yritysaika parikymppisillä on puolivuotta. Aika tuntuu vaan niin pitkältä kun sitä vauvaa tahtois niin paljon!
 
heipparallaa!

Myy ja Bayan, sunnuntaina sitten testaillaan!!

en ole tietenkään moista unohtanut vaikken ole kerinny palstailemaan....
mutta jo jänskättää hiiiiiiiirrmuisesti.
en oikeen tiiä mitä ajatella...siis ei oo mitään olotiloja / tuntemuksia. Tosin hirmuherkästi on tullu pillitettyä...
mieheltäkin kysyin illalla että mitä luulet, onkohan tärpänny? ei osannu sekään sanoo oikeen mitään. Mitä nyt sit rupes minun hiuksia silittämään ja ... xxx hellimään. :heart:

että tämmöstä, ei mitään ihmeellistä.
illalla on hauskaa, sillä pikkujouluihin käypi tie!!! :xmas:
juhlinta tulee oleen varmuuden vuoksi varovaista kuitenkin .

palaillaan!
 
nea85 Mulla otettiin ihan verikokeet joilla katottiin onko ovista tapahtunu. Progesteroni nousee selvästi jos ovis on (kunnolla) tapahtunu. Pistä googleen s-prog jos haluat tietää enempi... Lääkärin tai ihan terkkarin lähetteellä.

Pamu k Hyvä ettet oo unohtanu. :D

Mä oon ehkä vähän epätoivoinen, kun lämpö on hitusen laskenu siitä mitä se korkeimmillaan oli, mutta on se siltikin vielä puoli astetta koholla. Pianhan sen tässä pitäs reilummin laskea jos menkat tulossa. Epäilyttää kyllä vähän että miten mun limakalvoille mitään ois voinu kiinnittyä, mutta saapa nähä. Tämä aamuna heitin jo toivoni, ku kokeilin napukkaa ja se oli kuin aukeamassa. Mut eipä se passaa ennen ku menkat tulee... Eikä sittenkään, sitten on uusi mahdollisuus.

Pilleriarsenaali kasvoi taas 2:lla. :D Tyrniöljykapselit sekä maitohappobakteerit. Tyrniöljyn pitäs vahvistaa limakalvoja, ainaki paketin kyljessä niin lukee ja netissä. :D Mulla onki nyt sitte jo 7 erilaista pilleriä käytössä jos ihan oikeen muistan. Lisäksi oli 3 mut ne jätin pois, tai voisin ehkä sillon tällön napsia.. Ehkä vähän epätoivoista. :D Löytyy omega3, jättihelokki, foolihappo, multitabs, nokkosin (rautaa), tyrniöljy, maitohappobakteeri. Nuo 3 muuta on sitte sinkki, kromi ja piimax. Piimaxia oon ehkä vähiten ottanu, mutta ajattelin nyt hieman ahkerammin ottaa. Pillerihullu näköjään :LOL:
 
voi hittolainen.. soitin yksityisille gyneille ja kaikille kahden kuukauden jonot!!! :headwall: .. pakko varmaan soittaa maanantaina terveyskeskus gynelle aikaa.. onko kukaan käyny terveyskeskus gynellä? osaako ne auttaa samalla tavalla ku yksityiset?
 
Halkeamme ilosta, toivottavasti pienen pieni ihmeemme jaksaa pysyä hyvin kiinni! :heart:

Tästä pääsette katsomaan Tiuhti-Viuhtiamme! :heart:
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=44

Rakkaudella-rouva pikkumyy- ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti
:heart:
 
Onnea iloisista plussa-uutisista!

Itse täällä odottelen keskiviikko tai sitten itsenäisyyspäivän aamua, riippuen siitä, koska saan tuon miehen kotiin. Tällä kertaa ajattelin tehdä poikkeuksellisesti niin, että maltan mieleni testaamisen suhteen ja testailen sitten miehen kanssa yhdessä... huom! jos tätiä ei ennen sitä näy...

Pikkumyy, samannäköisellä testillä meinaan sitten minäkin testailla. Toivottavasti minunkin testini reagoisi noin mahtavalla tavalla :D

Sellaista vielä ihmettelisin, että mitäköhän meinaa kun tässä 2pvää on kärsitty niiiin kuivista limakalvoista, että paikat repeää jo ajatuksesta!
Jos raskaana olisin, eikö pitäisi tapahtua päinvastoin ja valk.vuodon lisääntyä??
 
Suosittelen jokaiselle Babyplussan ovulaatio ja raskaustestejä! :heart: :hug: Niissä näkyi ovulaatio ennen kuin digitaalisessa mittarissa. :heart:

Vauvan, pienen Tiuhti-Viuhtimme teosta sen verran: Kp 10 rakastelimme kerran, kp 12aamulla ja illalla ja kp 13 aamulla ja illalla ja kp 13 aamu oli siisse "monsteriviiva" tikussa. :heart: ,eli joku em kerroista oli "tärppikerta" :heart:

Plussaa alkoi haaleana näyttämään jo kp 24 :heart: ja punaisena kp26. :heart: .

Onnea jokaiselle testaajalle ja ottakaa vaan samansuuntaisia viivoja! :heart:

Onnellinen -rouva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti- :heart:
 
Khimaira
Hui, Pikkumyy :/ Ei taitaisi tuo tahti onnistua :whistle: Mullakin on babyplussan tikut- saas nähdä mitä ne ensivkolla näyttävät.
Odotan innolla sitä että pääsen tikuttamaan- testihullu kun olen :D

Toivotaan todellakin plussia- niitä ihanimpia joululahjoja tähän porukkaan :heart:

Ja todentotta- se on joulukuu! Lapset tulivat herättämään: "saadaan avata ekat luukut!!!"

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Voi että. Pitäsköhän iteki käydä ostamassa joulukalenteri. Se oli niin jännää sillon lapsena, oiskohan se vielä yhtä jännää? :xmas:


Pikkumyy Paljo sulla on (ollu) aamulämmöt?

Ei mulla sitte ihan vielä lämmöt lähtenykään laskuun. 36,72 tuli taas tänä aamuna. :) Näköjään se vaihtelee, mutta kuhan koholla pysyy ni eiköhän se riitä. :) Iltalämmötki siinä +-37 kieppeillä..
Ja näköjään ei tissien arkuuskaan hävinny, se vaan heikkeni pariksi päiväksi ja nyt on ehkä pikkusen erilailla kipeät. Alamahalla jotain tuntemuksia muka, mutta niitä on ollu aiemminki, että oireissa ei kyllä ole mitään uutta eli niiden varaan ei voi laskea. Tulis jo huominen ni pääsis testaan! :D
 
testaan jos uskallan!!! onko kuitenkin vielä liian aikasta...??
no teille oon luvannut niin testi likoon aamusta. iik!
ja sit jos nega tulee sekä menkat ens viikolla alkaa... niin en testaa r-testiä ku vasta ku oon myöhässä.

ovistikut oli mukava uusi tuttavuus joten niitä ehkä sit kuitenkin, mutt toi r-testin teko on liian jännää. :whistle:

pikkumyy, luru lude, me mentiin kans tuolla JOKA päiväisellä tyylillä, mutta ei töistä johtuen hommailtu kuin kerta päivään.
bayan, mites teillä?

kamalan jännäksi tämä menee...
Pikkujouluissa oli hubaa!
palaamme huomenissa.... onko aika toivetta bayan?
kääääks!
:| Pamuk kp26/29
 
Teen siis kanssanne testin huomisaamuna bayan Fare ja Pamuk, olisi ihanaa kun jokaiselle plussa suotaisiin! :heart: :heart: :heart:

Ja lämpöni aamulla ovat noin 36,7 ,illalla välillä yli 37 astetta.Rinnat sisältäpäin kihelmöivät välillä ja huonoa oloa hetkittäin,ei oksettavaa kuitenkaan.Alavatsa välillä outoilee, ei satu,mutta jotain merkkejä antaa olemassaolostaan kuitenkin;=) :heart:

ihanaa pvää siis kaikille ja viim huomisaamuna näemme täällä =) :hug: :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Pamu k Ei mulle oo mitään väliä mihin aikaan kukin testaa. :) Mä testaan ehkä siinä 10 maissa kun herään, mutta ku en oo varma heräänkö tuollon vai tunnin pari aiemmin... No, mun tulosta ette varmaan nää ennen 10 kuitenkaan. :D

Pikkumyy Mulla sitte aikalailla samoissa lukemissa on lämmöt ollu. Vaikka eihän niitä toisten lämpöihin sais verrata, mutta kun mietein vaan sitä että pitäskö aamulämmötki olla yli 37...ku tuntuu että niin monilla on ollu. Tai sit ne ei oo ollu aamulämpöjä..

En vaan tiedä onko mun järkeä testata huomena jos lämmöt putoo nyt sitte, mutta ehkäpä mä siltiki testaan vaikka putoais. Toivottavasti ei kumminkaan putoa. :)


Plussaonnea!!! :heart:
 
Minusta aamulämmöt ovat aina normaalia iltalämpöä alemmat, koska päivän touhut vähän nostavat lämpöä. :heart:

Iltalämpöni on 37,2astetta.

Ja testausajankohdasta, minulla varmaan se on aamuyöllä tai aamulla, koska herään janoon-nälkään tai vessahätään :heart: , mutta koneelle en tiedä pääsenkö aamusta aikasin, kun lapset nukkuvat makkareissa, mutta katsotaan , kyllä tulen ilmoittamaan , kunhan pääsen johonkin koneelle. :heart:

Toivon kaikille Onnea testaukseen, vaikka kyllä se varmasti jokaista jännittää, miehen tytär tuolla järjestelee vauvanvaatteet, kaikki ostamamme sängyllemme ja sitten kuvataan ne. Kesällä ja syyskuussa shoppailimme, sitten päätin , etten osta yhtään ennekuin plussa tulee! Ja jos huomenna on plussaa niin matkamme vie kauppakeskus Myllyyn perheen voimin. :heart:

Plussaonnea! :heart: ++++++++++++++ :hug: :flower:

Aamuun terveisin rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Pisuhätä yllätti ja niin olen nyt tehnyt kontrolli raskaustestin ja tulokseksi tuli Olen Raskaana! :heart: :heart: :heart:

Tuntuu niin onnelliselta! :heart: Tein sen apteekin Predictorilla.

Laskettu aika on laskurista riippuen 11.08.-08 tai 12.08.-08, eli jos vaikka dragon laittaisit 11.8.-08 ja synnytyspaikkahan on TYKS :heart:

Viimeksi plussasin siis elokuussa 1990, on siitä aikaa! :heart:

Onnea jokaiselle testaukseen ja onnea kaikille, että saatte jossain vaiheessa sen kaipaamanne Plussan raskaustestiin! :heart:

Rakkaudella ihanan Onnellinen rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:


 

Yhteistyössä