Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Mattimyöhäinen täältä kyselee, et saako liittyä mukaan kuumeilemaan? :)
Kolmas olis haaveissa, kiertopäivät nyt 31/28-32 ja jokseenkin tuntuu et menkat olis tuloillaan. Ainaski samanmoinen selkäkipu ku aina, ennen tädin tuloa.
Mut jos oltais nyt muodon vuoksi viel tässä pinossa ja jos/kun se täti nyt saapuu niin voisin hypätä tuonne "Syysunelmista haaveilevien" - pinoon.
Raskausoireita ei olis niin mitään, joten siitäkin syystä uskon, et menkat alkaa piakkoin, tod näk. jo huomenna kun on kp 32. Jos jotain positiivista pitää asiasta hakea, niin näyttäis mun kierto tasoittuneen tuohon kolmeenkymmeneenkahteen :)
Ja yrityskierto on ihka ensimmäinen, joten eipä täs viel mihinkään kiirettä B) Eka sai alkunsa puolessa vuodessa, toinen ekasta kierrosta joten toiv. myös pikkukolmonen mahd. pian! :heart:

Plussaonnea viel kaikille, joilla se tässä ketjussa on mahdollista! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hakaneula:
Mattimyöhäinen täältä kyselee, et saako liittyä mukaan kuumeilemaan? :)
Kolmas olis haaveissa, kiertopäivät nyt 31/28-32 ja jokseenkin tuntuu et menkat olis tuloillaan. Ainaski samanmoinen selkäkipu ku aina, ennen tädin tuloa.
Mut jos oltais nyt muodon vuoksi viel tässä pinossa ja jos/kun se täti nyt saapuu niin voisin hypätä tuonne "Syysunelmista haaveilevien" - pinoon.
Raskausoireita ei olis niin mitään, joten siitäkin syystä uskon, et menkat alkaa piakkoin, tod näk. jo huomenna kun on kp 32. Jos jotain positiivista pitää asiasta hakea, niin näyttäis mun kierto tasoittuneen tuohon kolmeenkymmeneenkahteen :)
Ja yrityskierto on ihka ensimmäinen, joten eipä täs viel mihinkään kiirettä B) Eka sai alkunsa puolessa vuodessa, toinen ekasta kierrosta joten toiv. myös pikkukolmonen mahd. pian! :heart:


Plussaonnea viel kaikille, joilla se tässä ketjussa on mahdollista! :heart:
Tuutko vaik heti tuonne syysunelmiin, koska sama lista on siellä ja päivitän siis samaa listaa sille puolelle? Tervetuloa! :hug: :flower:

 
Heipähei! Onnea plussanneille!

Olen testaillut oikein urakalla ovistesteillä pari kertaa päivässä ja sellasia ohuita, mutta tummia viivoja on näyttänyt jo perjantaista asti. Kumma juttu. Perjantaina tuli kaikista vahvin viiva, eli kait se oli sitte plussa. Paksu monsteriviiva se ei kyllä ollut, mutta tollasella laiheliinilla mä viimeksikin sain raskaustestiin plussan siitä reilu viikon päästä. Valkkaria on tullut reilusti pari päivää ja tänään mahaa särkenyt ja vihlonut. Paikat ihan arkoina, ihan niinku olis joku tulehdus. Ovislimatkin tuli äsken, joten oletan, että ovulaatio on ohi. Sit odotellaan. Peittoja on heiluteltu urakalla ja tänään suunnittelin vielä varmistuskertaa. :heart: Ajotukset olis ainakin kohdallaan, sitte vaan odotellaan taas. Jännää... En olis uskonut, että pääsen vielä haaveilemaan kesävauvasta, mutta ovis yllätti tulemalla tässä kierrossa näin aikasin. Mukava juttu! Tänään siis vasta kp. 8. :D

Mun piti mennä huomenna papa-kokeeseen, mutta luin että suositellaan pidättäytymään yhdynnästä pari päivää ennen sitä?! No en todellakaan aio kun on ovis meneillään. Peruin siis ajan ja varaan ens viikolle uuden. Mites Nea? Varasitko gynelle aikaa?
 
pixie: kiva kun sait tumman laihelin jo nyt. nyt vaan jännäämään.. joo tilasin ajan mut sain sen vasta 18.12.. mut ehkä parempi että vasta sillon ku menkat alkaa vissiin viikon sisällä niin loppuu ne sit ennen gynelle menoa.. se on kyl vain lääkäri joka tekee sen gyne tutkimuksen mut se sano että laittaa mulle sit lähetteen oikeelle gynelle jos jotain epäilyttävää ilmenee.. yksityiselle oli kahden kuukauden jonot
:kieh: itse en oo testaillu tässä kierrossa ollenkaan, oon ollu tosi kärsivällinen.. ilmeisesti mun testaus pakkomielle on hävinny.. ja ens kierrossa on sit hyvä ku on joulun pyhät just testipäivinä niin sillon ei ees kerkee testata ku ei syömiseltä jouda :LOL:
 
Nea: Mun testaushimo vaan pahenee... Oon nyt innostunut testaileen ovistesteillä 2 kertaa päivässä. Luin jostain, että se lh-huippu saattaa kestää niin lyhyen aikaa, et kerran päivässä testaamalla sen saattaa missata! Perjantaina kun sain sen vahvimman viivan en ehtinyt testaan illalla toista kertaa, koska meillä oli vieraita. Ehkä olisin sillon saanut monsteriviivan... Noh, se jää arvoitukseksi. Mutta oon varma, että ovis on nyt meneillään. Oireet on niin vahvat ettei jätä mitään arvailun varaan.

Btw, siltä terveyskeskuslääkäriltä voi myös pyytää keltarauhashormonireseptiä, jos sellasen haluat. Mäkin sain ne Primolutit sillon pyytämällä. Yksityinen gyne vaihto ne sit vaan Terolutiin.

Mulla piti seuraava raskaustestauspäivä olla jouluaattona. Olis aika mahtava joululahja jos sais plussan! Mutta nyt kun ovis yllätti viikon etuajassa, niin taidan myös testailla jo aiemmin. Ehkä jo ensi viikolla... :D Hui, sullahan on nea jo päivät täynnä! Kuinka kauan pystyt oleen testaamatta? Toivon sulle plussaa! ++++++++++
 
Voi vitsit, täällähän on ropissut plussia roppakaupalla!! Paljon onnea teille aurinkoenergiaa ja Rouva Pikkumyy!!! :hug: :hug:

Ja Bayan Farelle + muille tädin yllättämille myös isot :hug: ja tsemppiä uuteen yritykseen!
 
Bayan Fare: Onko sulla alkanut menkat? Ku täällä monet laittaa voimahaleja sinulle.. Ja mie en oo osannut lukea, että sulla ois alkanut.. Vaan sen, että on lämmöt laskenut..

Jos on, niin korjaan tänään illalla sitten tuon listan.
 
eikä vieläkään mitään uuttaa...enkä testaa!!!! :kieh:

tosin ehkä kuitenkin jotain, menkkamuilutusta on alavatsassa ollut tänään koko päivän, että sieltä ne varmaan sit kurvaa harmikseni luokseni....

:hug: minultakin Bayanille virtuaalihali!
 
pixie: testailen ens viikon maanantaina jos täti ei tule ennen sitä.. mulla oli viime kierto sen 33 päivää niin luulen et tää kierto venyy kans.. ei ole yhtään semmonen olo että olis tärpänny, mahaakaan ei oo vihlonu yhtään niin oon 100 varma ettei oo tärpänny. sen takii en testaile ennempään.. nega se taas kuitenki olis.. kävin ostaa tänään raskausmoni vitamiinia ja foolia.. saa nähdä onko niistä mitään apua..
 
Bayan Farelle haleja!! :hug:

Nonii, tätiä ei näy. Jotenki oli eilen illal sellasta juilimista alavattas, et sanoin miehellekki, et varmaan alkaa menokkaat aamulla, mut eipä oo näkynnä.
Tilasin tänää testejä ja hope so huomena on kotona mua oottamassa, ku töistä pääsen. Pääsis sit to aamuna yhessä miehen kanssa testailee itsenäisyyspäivän kunniaks. =)
 
Kiitos vaan kannustuksesta :flower:

Nyt on kyllä oma mieli valunut matalalle, ja usko raskauteen rupeaa hiipumaan. :'(

Tänään aamulla testailin, mutta negaahan tuo näytti. Uusin testin vielä torstaina-aamulla, erit. herkällä testillä, mutta tosiaan nyt negan myötä, kaikki tuntemuksetkin ovat hävinneet...

Ja jos näin käy, ettei tuota kesävauvaa saada, taidan suosiolla seuraavasta kierrosta syödä noita teroluteja (hain reseptin jo jemmaan aiemmin), epäillyttää vaan niiden tehoaminen tähän raskautumisasiaan... Mutta jos saisi edes hetkeksi nämä megapitkät kierrot kuriin...

Nyt taidan laittaa kaiken energian hääjärjestelyjen viimeistelylle, vuoden lopussa kun sellaisia juhlitaan :D

Peukkuja vielä teille muille kesävauvasta haaveileville!

:heart:

Pikkuhiljaa siirtynen haaveilemaan siitä syysvauvasta...
 
Uusille onnittelijoille! :heart:




Varhaisultra on 21.12.-07, silloin pitäisi sykkeen jo löytyä, maaginen raja on 7vkoa ja se olisi jouluaattona, mutta gyne päätti, että ultra jo ennen joulua :heart:

Plussaonnea jokaiselle! :heart:
Kyllä tämä tuntuu 16 vuoden jälkeen niin uskomattomalta! :heart:

rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 

Yhteistyössä