Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Onneksi olkoon kaikille plussanneille!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

upeaa!!!!!!!!!!!!!
Ethän sä Nea tarvinnutkaan mitään vippaskonsteja :D Se on puolisen vuotta kutakuinkin ihan normaali aika mitä menee.. ja joillakin on tosi hyvä mäihä että raskautuvat aikaisemmin ja tosilla kestää sitten pidempään..

Kaikille tsemppiä syyshaaveilijoihin. Käyn edelleen lukemassa kuulumisianne :wave:

++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: !
-kylli ja Anni-Yrjänä 13+6-
 
Hei, uusi tällä palstalla olen.
Tänä aamuna testasin kahdella eri raskaustestillä plussan ja olo on aika uskomaton!! Voikohan ne testit erehtyä? :p
Elleivät, nyt viikkoja 4+5 vissiin.
Olisi mukavaa tutustua muihin alkuraskailijoihin, erityisesti ensimmäistään odottaviin :)
 
ei minullakaan muuta oireita kuin rinnat alkaneet kasvaa ja hassua nipistelyä, kuplintaa alavatsalla. Ei minulla kyllä ennenkään tullut mitään pahoinvointeja tyttöraskaudesta 2:sta pojasta sitten sitäkin enemmän, jopa tippareissu rv 10 nuorimman kohdalla, rajun pahoinvoinnin takia.Kyllä sinulle kerkee vielä tulla, ole huoleti! :hug: :heart:

Voikaa hyvin, sinä ja masuasukkisi! :heart:

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart: rv 4+6,

ps milloin sinulla viimeksi menkat, minulla 5.11.-07
 
Menkat myöhässä, pe tai la olis pitänyt alkaa. Viime ke tein testin (ei ollut herkkä) ja se näytti negaa. Nyt kuitenkin reissun päällä ollessamme viikonloppuna olo ollut tosi jännä; tissit tosi arat, aina syötyäni tullut huono olo ja finnejä on muuten tullut viimeisen viikon-parin aikana reilusti! Huomenna käyn ostamassa apteekista herkän testin ja teen ti-aamuna. Toivon niin kovasti, että olisin raskaana! :heart:
 
:wave: pidän peukkuja Sirpula!!

jännää sekin miten noi testit toimii ja näyttää, kun rva myyn kanssa mennään ihan samoissa ja sille tuli plussa tosi ajoissa kun ite sain parit negat tuossa välissä ja plussan "vasta" kp32/29.

tuu sit heti kertoon....
 
Pamu k; Juu tulen heti kertoon jahka saan testattua. Jotenkin jännittää aivan kamalan paljon..äsken tuntui jo että olin aivan kananlihalla kaikesta toivosta, innostuksesta ja siitä rakkauden määrästä joka meillä on odottamassa sitä pikkuista! :heart: Mietin tuossa, että mikäs se on sitten se kaikista herkin apteeksin testi? Oliko se niin, että mitä pienempi nro niin sitä herkempi vai miten?
 
Äityli-84: Onko sulla muuten ihan säännöllinen kierto? Kannattaisko sun käydä ostamassa sellainen apteekin herkkä ja tehdä sillä uusi testi? Niin saisit lisävarmuutta. Vaikka kyllä tuokin minusta ihan selkeä plussa on... ;)

Itse olen myös menossa huomenna ko. testiä ostamaan! :D
 
Plussatuulet tavoitti viimein meidätkin. Juuri äsken sain HAAMUN Aconin herkkään testiin. Ihan sekaisin olen, nauran ,itken ja hyrisen. Piti vasta aamulla testata ,mutta kun olin iltapisulla niin tekasin huvikseni jo testin ,kun niitä oli kaapissa niin paljon. Haamu ilmestyi lähes samantien.

Äityli-84 Onnea plussasta sinulle myös. Mulla tänään 26 kp ja ultrassa bongatun oviksen mukaan kierron pituus olisi ollut nyt 29 pv.
 

Yhteistyössä