Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

syksyinen haave: kokeile vielä illalla tai huomenna. huomenna ei varmaan ole vielä liian myöhästä.. tiedän kyllä miltä susta tuntuu.. ukko on semmosta laatua että jos se ei halua niin sit ei hommailla.. onhan se miehillä vähän vaikeampaa ku meillä.. meidänhän ei tarvii ku avata haarat ja ollaan valmiita.. miehillä pitää olla myös patukassa halua että homma onnistuu :D .. itsekkin aina sanon että nyt olis hyvä päivä pupuilla ja ukko vaan aina sanoo että menee taas väkisin yrittämiseksi.. tulee sit kun tulee.. ja tottahan se on..
 
Kiitos, tiedän että se on niin. Mies vaan eilenkin sanoi että ei olis ikinä uskonu että tää on näin päin tää "ongelma". Täytyy myöntää että sama täällä. Itsellä on aina ollu ongelmia menkkojen kanssa ja nyt oon tehny kaikkeni jotten stressaa ja mieti niin että kaikki alkaa toimimaan hyvin pillereiden jälkeen. Km:sta olen toipunut fyysisesti tosi hyvin mutta ei sitä tyhjyyttä täytä kun uusi raskaus. Ehkä siksikin tää tuntuu niin pahalta. Uskon että mies tuntee paineita onnistumiseen kun pitää saada tavaratkin matkaan mutta muutenkin tuntuu että itse on paljon enemmän mukana, vaikka ei se taida niin olla. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan. Voihan olla että se olis vielä jotenkin huomenna mahdollista. Kiitos Nea85, pidetään vielä peukkuja ja toivottavasti muutakin pystyssä :D pitää koittaa taas ajatella positiivisesti! Taas omaa napaa pelkästään, huh.. Tsemppiä muillekin!
 
syksyinen haave & nea

samaa asiaa jatkan; minä oon tehny niin (tosin siis vasta tää toka yrityskierto päällä), että oon tikuttanu oviksen ihan itekseni --> teidän kanssa!! ;) mutta mutta en oo kertonu miehelle mitään, ettei tuu niitä paineita. Ja sit oho kun mama onkin vähän halukkaalla päällä....
toiminut ainakin meillä. Oon kyl jälkeenpäin paljastanut mistä moiset megahalut on tulleet... että kun joka ilta pitää saada muutamana päivänä putkeen....
Silti, niinhän se on, tulee sit ku tulee.
Ja on ne miehetkin herkkiä otuksia, vaikka tikapuuhermoston tuntuvatkin omistavan.
ainakin joskus.
tsemppiä!!
 
te jotka olette kohdunnipukkaa kokeillu ja joilla on jo lapsia niin onko sen pakko olla aina takana ja kova ja kiinni jos on raskaana? mulla ihan pehmeä ja alhaalla ja auki.. en siis taida olla raskaana nytkään?
 
Kävin jo ilmoittautumassa tuonne syyshaaveilijoiden pinoon, mutta vielähän mulla on pieni mahdollisuus myös elovauvaan. Jos tästä kierrosta tulee yhtä lyhyt kun viimekertaisesta (23 vrk) niin ovis voisi olla jo aika lähellä... Menkkojen alkamisesta ei ole hajuakaan, voi olla että ne tulee jo joulukuun alkuviikolla, toisaalta taas ennen hormonaalisen ehkäisyn käyttöä mun luomukierto oli noin 30 vrk. Eli kuulostellaan kroppaa ja pupuillaan ahkerasti... ;)
 



Täällä ollaan ja ihmetellään oloa, kai se on tuo Luge kun tekee vaikka mitä oloja;=) :heart: , äsken lämpö oli 37,1 , tuskin se lämpöä aiheuttaa;=)

Voikaamme kaikki hyvin ja saakaamme vielä kesävauvoja aikaiseksi! :heart:

Katsoin eilen telkasta sen onnen varjot elokuvan, ihan mukava oli ja mieskin kyllä katsoi :heart:

Plussia kehiin paljon! :heart: +++++++++++ :whistle:

Rakkaudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:
 
Tosiaankin toivotaan että vielä niitä kesävauvoja tulis tähänkin pinoon. täällä ei siihen enää oikein ole mahdollisuuksia, joten varmaan kirjottelen sitten joskus tuolla syksypuolella. Puhuttiin tosi pitkään miehen kanssa tästä asiasta ja sanoi suoraan että otan liian tosissaan ja kokee siitä paineita. Tuli ihan kamala olo, että oon pulputtanu niin että toiselle tulee sellanen olo että sen pitää saada mut paksuksi heti! Oon taas ajatellu vain omaa napaa.. ja kiertäny maailmaa vielä sen ympärille. Päätettiin että koitetaan olla ajattelematta liikaa koko asiaa ja katsotaan sitten myöhemmin taas uudestaan. Mies lähti meidän kakkoskotiin rentoutumaan ja sitten kun nähdään viikonloppuna niin lupasin olla vähän enemmän taas oma itseni ja katsotaan rauhassa ihan ilman paineita. Eli plussaa näyttävät ovistikut nyt rohkeasti roskiin ja ajatukset eteenpäin.

Tuli itseasiassa oikeinkin hyvä mieli vaikka kuume onkin kova ja tämä ovis jäi hyödyntämättä. Tiedän sydämessäni että se haikara meillekin löytää kun on sen aika ja se aika voi olla piankin mutta nyt koitan oikeasti ajatella taas muutakin!

Plop plop kaikille ja oikein nautinnollisia hetkiä rakkaan kanssa! Perästä tullaan.. Nyt suunnittelemaan häitä :heart:
 
Tekemiäni kokeiluja ovistesteillä, joissa viiva vahvistuu, nyt vain mietin , koska olisi raskaustestin vuoro, oviksen pongasin siis kp 13 oli se monsteriovis;=)

Milloinkas antaisitte minulle luvan raskaustestin tekoon, tänään siis kp 23 :heart:

-mietteliäs rouva- :heart: :D :wave:
 
pikkumyy: taisit saada ovisplussan 16 päivä? eli varmaan voisit testailla jo huomenna? sullahan olis huomenna jo yli 10 päivää oviksesta...?
mulla on taas semmonen fiilis etten ikinä saa lasta ku kohdunnipukka ihan auki ja alhaalla..

miltä myyn kohdunnipukka tuntuu? vai ootko testannu sitä ollenkaan?
 


Niin, niiden ovulaatioviivojen vahvistumisten vauhdittamana...Tein raskaustestin tänä aamuna , ei herkällä testillä, 2 viivaa tuli, mutta se toinen viiva on kyllä aivan haalea, mutta 2 kuitenkin. :saint: :heart:

Ei saa laittaa kuitenkaan minua vielä haamuilijoihin, en uskalla sinne vielä mennä, pysyn tukevasti maan pinnalla, etten putoa. Kun ei sitä tiedä jaksaisiko/jaksaako mahdollinen pieni ihmeemme pitää kiinni lujasti, toivon, että jaksaisi, jos sellainen tuolla masussani nyt olisi/on! :heart:

Kohdun nipukkaa en ole kokeillut, enkä viitsi kokeillakkaan. Luin myös, voiko luge antaa vääriä haamuja/positiivisia vastauksia, ei kuulemma anna.

Ovulaatio oli kp 13, koska ma 5.11.alkoi menkat ja ovis oli la. :heart: *oiskohan siitä monsterista kuitenkin ollut hyötyä? :heart:


Nyt vaan odotellaan, lämpö 36,7 ja samaa lievää huonoa oloa, mutta myös luge tekee sitä.

Uusintatestin voisin tehdä kp 28, elieli juuri sunnuntaina :D :heart: , joukkotestausta silloin????


Onnellinen, epäuskoinen, hartaasti toivova-rouva pikkumyy- :heart: :wave:

saakaamme niitä kesävauvoja vielä!

Ja nea kyllä se vaavi teillekkin vielä joku pv tulee, usko vaan! :hug: :heart:
 
Onnea Pikkumyy!!! JA paljon tarrasukkia matkaan! :heart: :heart:

Myös minun on kerrottava samanlaisia uutisia, eli testi tehty aconin herkällä ja testiviiva on kontrolliviivaa haaleampi vieläkin mutta tummempi kuin toissa päivänä clearblue testillä tehtynä..joten taijan pikkuhiljaa alkaa uskomaan ihmeisiin :heart:
perjantaina teen uusintaa ja täytyypä sanoa että jännittää muttei enää niiin paljoa... :heart: :heart:
Mä olen niin onsku... :heart:

Vaikkakin jomotus ei ala loppumaan...
eilen googletin alkuraskaus ja kivut ja huomasin että nää onkin ihan normaaleja...kaikilla melekeen ollu...
:saint:

mietin että joko jo soittais neuvolaan tänään??
 
Pikkumyy ja aurinkoenergiaa: PALJON ONNEA haamuista ja plussista! Kyllä ne siitä vahvistuu :heart: :flower:

Itse odottelen kotidoppleria tänään saapuvaksi. Toivottavasti tulee, ei malttais enää odottaa kuunnella niitä pieniä pompotus ääniä. Vatsa kasvaa, ja ne kaverit ketä oon nähny tietää nyt, että vauva on tulossa. Kromosomitestit tuli eilen ja mitään hätää ei ole. Huomenna olis taas neuvola. Jouluverhot on vaihdettu, ja nyt vois pikkuhiljaa alkaa laittelemaan koristeita.

Ihanaa joulunodotusta kaikille :xmas:

Venla ja Tauno 13+3
 
Onnea pikkumyy ja aurinkoenergiaa!!! :flower: :heart:


Mulla alkaa toivo mennä oman plussan suhteen... Kun aamulämpö vain 36,65 tänä aamuna. Maanantaina oli 36,72. Eilen tosin tuli vielä huonompi tulos ku tänään. Vaikkei tuota laskua paljon ole, niin silti jotenki tullu semmonen tunne etten raskaana ole. :/ Ei mulla oo mitään oireitakaan, nännien arkuuski alkaa vähetä.
 
Minä käyn kiertopäivää 29/26 (kierto on aina todella täsmällinen, miltei tunnilleen) ja odottelen rohkeutta testata.
Pelottaa niin paljon, etten olisikaan raskaana.
Meillä yritystä takana noin nelisen kuukautta, molemmat olemme ihan kuumeissamme.
lasketuksi ajaksi tulisi vieläpä tältä kierrolta paremman puoliskoni syntymäpäivä, 7.8. joten voisin vaikka toivoa, että se tulija olisi tarpeeksi tempperamenttinen ottaakseen paikkansa.
kummallista, miten tähän kaikkeen liittyy niin runsaasti taikauskoa. ainakin minulla.
näen päiväunia plussista.
Aurinkoa teille kaikille!
 
Taidan minäkin katsoa tämän kierron loppuun tässä pinkassa :D
vaikka tuonne syysunelmiinkin jo hihkaisin kuuluvani (ikuisena pessimistinä) No jokatapauksessa, en ole edes vielä laskenut minne mahd. raskaus kestäisi... (pessimisti jälleen)

Tosiaan kp 35 bongattu ovis (7pvää sitten) ja menkkoja odotellaan (tai ei tietenkään niitä) Täsmäisku suoritettu ovispäivänä. (Kiitokset kaikille kannustuksista tuolloin :D )

Kauheat menkkajomotukset tänään. Viime kierrossa täti tuli juuri tämän päivän lukemilla... :/

Itsenäisyyspäivänä olisi tarkoitus testata, jos menee sinne saakka. Sitä ennen pysyn hieman taustalla. (Koska tässä tulee muuten hulluksi, ja pettymys on taas kova)

Oikein paljon plussa/tärppionnea kaikille!
 
Aurinkoenergiaa ja myy, myylle tuonne toiseen pinoo jo jonnitteeluja laitoin ja täällä lisää ihanaa luettavaa. Nyt kyllä vollotan jo ihan täysillä teidän onnen puolesta. Mukava saada odotuspuolelle tutumpaa seuraa ja miten ihanaa luettavaa aurinkoisen päivän lisäksi.

Kyllä se viiva vahvistuu aurinkoenergiallakin ja myyllä ja voi että...nyt loppuu jo sanat ja silmät niin sumeina, että hyvä kun näkee mitä kirjottaa. Näppiken takia en silmiä tarvi, mut olishan se hyvä tietää, jottei sataa virhettä tähän pukkais :D

Onnea aivan valtavan paljon ja paljon pieniä tarrasukkia ja kaikkea muuta hyvää. Pitäkää pikkuiset lujaa kiinni :heart:

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 5+1
 

Yhteistyössä