Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Pamu k Testaa vaan sinäki sillon! Jos vaan päivät riittää... Mikä dpo sulla sillon ois?
Mulla on kotitesti.fi:n puikko. Ihan tavallinen, ei siis mikään super herkkä. :D
tervehdys,
no mulla olis silloin su 2.12. kp 27/29... että saattaishan tuo sit riittääkin....
voi kääk!!
no mulla on tuolla pari testiä jemmassa, ne on niitä babyplus testejä eli tavallisia, niin laitetaan sit yks likoon sunnuntaiaamuna yhdessä!
;)

paljos sulla sit on päiviä plakkarissa sunnuntaina? :wave:





 
Terppis!
Mulle voi päivittää kp 1/27-65
Ja yk on kai 11.

Nyt sitten mietin että vieläkö söisin yhen kuurin primoja vai uskallanko alottaa kattoen kuinka kierrot menis ihan luomusti.
Mut melkeen luulen että nakkaan primot hevon kuuseen.

Aha,että huamenakoos siirrytään sitten Syysvauvoja ootteleen...?
Voi että...Mä oisin niin toivonu kesävauvaa.Mutta jospa sais syksyllä sitten.Se on taas paljon parempi ku talvivauva.
Ei sillä nyt mitääään väliä ole koska syntyy...Mutta kun ei jaksais oottaa :(
Varmaan kukaan ei tiijä tätä tunnetta... :LOL: )

No,nyt surffaileen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Ja huomenna, kun ilmestyy Syysunelmasta 2008 -haaveilijat, niin siellä lopussa plussanneissa löytyy sitten vain enää he, joilla on laskettu syyskuusta eteenpäin?


siis mitä? mihin mie häviän?
Enhän siis ole vielä plussannut, vasta haamu on...
aiotte laittaa mut matkoihini... :eek: :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Ja huomenna, kun ilmestyy Syysunelmasta 2008 -haaveilijat, niin siellä lopussa plussanneissa löytyy sitten vain enää he, joilla on laskettu syyskuusta eteenpäin?


siis mitä? mihin mie häviän?
Enhän siis ole vielä plussannut, vasta haamu on...
aiotte laittaa mut matkoihini... :eek: :(
Eihän me tietenkään sinua vielä laiteta minnekään matkoille! Tottakai sinäkin siirryt tuonne syysunelmien puolelle kirjoittaa, vaikka vielä et vahvaa plussaa olekaan saanut! Vaikka taitaa olla niin, että sinä siirryt täältä plussanneisiin, odottajien puolelle.
:hug:
 
Isot pahoittelut ja :hug: kaikille pudonneille, annetaan sille tädille köniin tästä lähtien kun ei kerta ymmärrä pysyä poissa!

Lumi-Marja, ihanat sivut teillä, ja upea hääpuku! =)

Ja aurinkoenergiaalle paljon onnea, toivottavasti pysyy messissä! :hug:

Kiva juttu, huomenna mennäänki syyshaaveilijoihin! Josko se olis sitte meille täällä oleville lopuille viimonen pino mihin haaveilijoissa mennään? ;) Siitä eteenpäin voitais alotella mieluummin samoilla porukoilla pinoja plussanneissa...Hope so! :heart:
 
Terve taas pitkästä aikaa.. Tänään kp 17/31-40 ja eilen oli eka poli käynti.. nsi kierto kartoitetaan ja tammikuussa sitte laparoskopiaan. Täytyy soitella polille kun menkat alkaa, eli näillä näkymin tossa joulukuun puolessa välissä. Lääkäri ultrasi mut ja sanoi että follikeli oli 15x22mm, ei osannut sanoa oliko irronnut vai irtoamassa, varuiksi kuitenkin lähetettiin simpat eilen matkaan Ukko menee yksityiselle puolelle simppa-analyysiin tossa muutamien päivien kuluessa. Laparoskopia pelottaa ihan hirveesti, kun vaan tulis luomukierrolla tärppi, niin ei tarvis siihen mennä.
 
Tänä aamuna lämpö putos vähäsen. Eilen aamulla oli vielä 36,72, mutta tänä aamuna 36,55 tosin pari tuntia myöhemmin (nukuin siis välissä ) mittasin 36,75. Eilen illallaki oli lämmöt kumman alhaalla, jotain 36,44 ja jonku verran myöhemmin 36,66 (kamala lukema, brrr..).

Ihmettelen vaan että miten ne lämmöt jo tässä vaiheessa lähti putoamaan. 2 kiertoo takaperin lämmöt putos vasta pari kolme päivää ennen ku menkat alkoi. Ja nyt menkkoja odottelen ens maanantaina ehkä, tai tiistaina.

Pitäs leipoo ukolle pullaa, mut mä en jotenki jaksais... Johtunee siitä että nukuin niin älyttömän pitkään. Puoli 12. Tosin menin myöhään nukkumaankin, puoli 1 aikaan. Jospa se ei suutu jos leivonki vasta huomena...

Painoo tänä aamuna 59,0. Lauantaina se oli vielä 59,7! :eek: Valehteleekohan tuo puntari. :D
 
Täällä ei ole kyllä nyt reilukerho lähimaillakaan. Eilen sain ekan kerran ovisplussan ja mies tuli kesken päivän töistä, sairaana! Nyt kunnon kuumeen kourissa eikä toivoakaan peittojen pöllyttelystä pariin päivään. Vanhat simpat ei kyllä elä sentään niin montaa päivää vaikka kuinka haluais. No ei voi mitään, harmittaahan se kun tuntee mitä tapahtuu mutta jouluna sitten seuraava tärppiaika..

Muille plussaonnea, perässä tullaan!!
 
Syksyinen haave:
Pitihän se arvata että näin siinä käy. Kun ensimmäistä kertaa tunnistan oviksen ja saan viivat tikkuun eilen niin mies onkin kuumeen kourissa vuoteen omana. Ei toivoakaan peiton viuhumisista pariin päivään. /quote]
-------------------------------

ja vielä mitä, nyt vaan hyppäät äijän niskaan tai siis päälle, sehän jo sopivasti on makuullaan....ja hoidat homman kotiin!! kyllä se siitä sen verran herää...ja jaksaa saattaa kaverit matkaan!!
voi vielä tykätäkin!!
:LOL:
 
min en kyl enää jaksa tätä kroppaa.. pari päivää sais taas olla ilman limoja ja siinä uskossa elin että ovis oli.. tänä aamuna kuitenki ovislimaa tuli taas.. paljon.. onkohan se ovis sit nyt..? harmi ku ei oo tikkuja enää.. :kieh:
 
Heippa,

oon hiukkasen pitänyt hiljaiseloa, ettei liian pahaksi pääse tää kuumeilu nousemaan. Nyt ois ovis täällä käsillä näinä päivinä, pian pääsen siis minäkin piinaileman. Hurjasti onnea kaikille plussanneille ja haamun saaneille! Oviksen metsästykseen myös tsemppiä! :flower:

:heart: haaveilija-08
 
Kiitos Pamu tsemppauksesta. Se tässä eniten harmittaakin kun ei niin ei. Yritin eilen hienovaraisesti kokeilla ja tietää kyllä että nyt jos koskaan olis aika mutta ei. Ei voi väkisin kun kerran toisen ei tee mieli. Suoraan sanottuna vähän enemmänkin kun harmittaa. Kyllä se nyt on jo paremmassa kunnossa ja aiemmin olis ollukkin mielissään. Nyt menee miehen mielestä liiaksi yrittämiseksi ja tulee kun on tullakseen. Eihän se voi ymmärtää miltä se tuntuu kun tietää että on aika ja itse on jo tyytyväinen että on toipunu näin nopeasti keskenmenosta ja kroppa toimii. No, en nyt jaksa jaaritella. Tuntuu vaan että katselen kelloa ja mietin kuinka koko kuukauden odotus menee hukkaan. Älkää loukkaantuko ketään, tiedän että ei olla edes yritetty kauaa. Huomenna taas päivä nousee ja kuukauden päästä on taas uudet tuulet, ainakin toivon niin.
 

Yhteistyössä