Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

huomenta kaikille.. täällä ei mitään ihmeellistä.. ovista odotellessa.. on vaan vetistä v.vuotoa.. on sentään jo kp11.. on se taas aika vierähtäny.. kävin yks päivä ottaa lävistyksen tohon korva nipukkaan mikä on tossa korvakäytävän edessä (toivottavasti joku ymmärti).. eilen yritin tehdä joulukortin mutta tuli aika höhlän näkönen.. kai sitä pitäs tänään vielä yrittää.. ei kellään oo hyviä ideoita joulukorttiin.. pitäs jouluvalot saada ostettuu tonne parvekkeelle kun oon tehny sinne havuköynnöksen kaiteeseen.. sinne sekaan pieniä kirkkaita valoja.. tänään ois kukkien hoitopäivä.. huomenna töihin, hierojalle ja hammaslääkäriin :eek: :x pelkään ihan hulluna..
 
Bayan fare: on mulla kyllä käyny mielessä että saattasin olla raskaana. olo ei oo ikinä ollu tällänen. lämmöt jatkaa nousua, nyt näytti 36.96 astetta. en vaan vielä uskalla edes toivoa että ois tärpänny.
välillä alamahassa ihan tosissaan riipii jos vaikka aivastaa tai nousee sohvalta liian rivakasti. pissattaa ja on nuhanen olo. voi kumpa sittenkin
:saint: muutes, sulla taitaa olla aikasen ihana mies ku on noin testihaluinenki

RD: koita jaksaa sen ukkos kanssa. äläkä anna sen masentaa sua tai halventaa. kukaan muu ei osaa sua paremmin puolustaa ku sinä itte.
sitäpaitsi meki tiedetään että oot huippu tyyppi! :hug:
mitä tohon herkutteluun tulee ni kaikki sortuu joskus, pitää vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja seuraavana päivänä jatkaa taas kurinalasta elämää.
mäki menin eilen syömään mustikkatassun ja voi että ku se maistuki hyvälle :D :LOL:

nyt mä lähden lenkille karistamaan eilistä munkkia ja muitaki herkkuja mitä on tullu salaa iteltä syötyä :kieh:
koitan tulla viel illalla töiden jälkeen moikkaamaan teitä jos en ni nähään viimestään huomen illalla.
adios amicos :wave:
 
mä kävin aamusella tunnin juoksemasa koiran kanssa =) Oli jo 4. kerta tällä viikolla, kun käytiin juoksemassa, hyvä me :D Tää viikko on menny niin pahasti herkuttelun puolelle, että kääk! Mä oon syöny urakalla joulutorttuja, juustokakkua ja siihen päälle vielä sit jätskiä ja suklaalevy :ashamed: Kamala mässäri siis löytyy tämän nimimerkin takaa...No, onneks on tuo koira niin en pääse lihomaan, vaikka jotkun viikot menee päin helkuttia tuon herkuttelun suhteen. Joten Red ja rapu toiseksi jäitte ;)

Mulla nippailee masua melkeinpä jatkuvasti ja on sellaista etovaa oloa...Tiedän, tiedän ei saisi toivoa liikoja, ettei putoa taas korkealta...Mutta no can do :$
 
caffee: oiskohan noin, että oisin muka jäänyt kakkoseksi :eek: . En mie halua jäädä kakkoseksi :LOL:

En kyl oo syönyt torttuja, en kakkuja enkä jäätelöö enkä suklaata. Mutta onneksi huomenna on jo maanantai ja alkaa arki.. Ja toivottavasti ei olis niin kiire, mitä on ollut tämä viikko.

Ei nimittäin oo kerenny tekee yhtään mitään.
 
Täällä onnellinen Rouva kirjoittelee :heart:

Hääpäivämme sujui ihanissa merkeissä ja juhlamme olivat onnistuneet, vietimme sitä meille kaikkein tärkeimpien ihimisten kanssa, joukossa 5 pientä lastakin, nuorin vuoden vanha prinsessa :heart:

Häämatkamme suuntautui merelle risteilylle, siellä söimme hyvin, tanssimme paljon ja nautimme toisistamme suunnattomasti :heart: + :heart:

Ps arvatkaapa kumpi polkaisi ensin kakkua leikatessamme ja kumpi siis määrää kaapin paikan? :heart: , minäpä oli nopeampi, mies sanoi siihen niin sinulla on nopeammat tanssijalat, kaikki nauramaan;=)) :heart:

Vähän olin laivalla siellä aukkojen kohdalla , siis kun oli keinuntaa huonovointinen, mutten onneksi paljon.

Huomenna sitä pääseekin taas ahertamaan töihin :D

Täällä siis kaikki oikein hyvin :heart:

Rakkaudella -Rouva pikkumyy- :wave:

 
Niinhän siinä kävi, että täti tuli tänään. Odotusten mukaan. Nyt on aika jättää haaveet nelosesta. Jotenkin tuntuu, että näin on tarkoitettu. Minulla ovulaatioita on varmasti vain muutama vuodessa, kesäaikaan menkat säännöllisemmät. Näin pitkillä kierroilla sitä ei tuskin edes tapahdu.
Meidän lapsilukumme on näillä näkymin täysi. Jos ei sitten vielä joskus innostu, todennäköisesti hoidoin, iltatähteä yrittämään.
Olen onnellinen perheestäni ja kiitollinen jokaisesta päivästä lapsieni kanssa.
Sydämessä olisi vielä tilaa, mutta annan senkin suuren tilan nyt näille rakkailleni.
Sellaisin miettein täällä tällä kertaa.
Toivon kaikille onnea yritykseen ja uskon että teidät kaikki vielä palkitaan, toivoa ei saa menettää. Kaikelle on tarkoituksensa, vaikka sitä välillä on vaikea ymmärtää.
Käyn lukemassa kuulumisianne edelleen, heippa

:wave:
 
Onnea vielä Pikkumyy! :flower:
Minäki kerkesin polkasta ensin sillon ku mentiin naimisiin. Kumpiki unohettiin koko homma, mut sit joku vieraista muistutti että pitää polkasta ja minähän se ehin sitte ensin. :D Mut täytyy myöntää että kyllä se mies on joka meillä viime kädessä kaapin paikan määrää...ja hyvä niin. :) On kuitenki niin ajattelevainen ja lämminsydäminen mies ettei mua yhtään sorra vaikka perheen päänä saakin olla. :heart:
 
Bayan Fare, mies saapi määrätä kaapin paikan ihan mieluusti ja on minut hyvin huomioon ottava myös :heart:

Mitenkäs sinun lämpösi Bayan Fare?, onko korkealla nyt illalla, minulla 37 astetta. ja onko muita oireita sinulla? Minulla lievää huonovointisuutta, johtunee ilm siitä lugesteronista. Pysyisipä menkat poissa ja saisin testata 4.12.-07 plussan ja saisimme pienen ihmeen häälahjaksemme :heart:

:heart: :wave:
 
onnea rouvautunut pikkumyy!!

kotona ollaan, ihanaa vaikka kahdenkeskeinen viikonloppukin oli mahtava!!

sit ei muuta ku ootellaan...päivien kulumista, ja jännäillään teitä muita.

Bayan, koska aioitkaan testata???
eiks se pidä olla se 10 päivää....mahdollisesta hedelmöittymisestä?
ni sithän mullakaan ei ois ku se vajaat 10 päivää odottamista...

heh heh...
 
Rouva Pikkumyylle paljon onnea! :hug: :flower:

Äsken tuli mies tuohon viereen ja kysyi, että mennäänkö naimisiin. Pisti vähän sanattomaksi, vaikka ei mun vastausta miettiä tarvitse. On kyllä ollut puhetta että lähivuosina mentäis naimisiin, mutta ei ehkä olla puhuttu että nyt jo. Taidanpa lähteä urkkimaan vähän lisää tietoa moiseen "mielenhäiriöön"... :D
 
Itsellä sais täti jo pakata kamppeet.. Yleensä 3 päivää ovat kestäneet, niin nytten sitten vieläkin vuotaa! :eek: Ja näyttää siltä, etteivät oo ees loppumassakaan.. Kiva kiva. Kuivunutta vertakin mukana.. Pieniä täpliä. YÄK!!! Ja huomenna pitäis kouluun mennä.
 
Ja ihanaa plussien täyteistä viikkoa kaikille!
:heart: ++++++++++++++++++++++++++++ :flower:

Lämpö herätessä 36,7 ja vähän huonoaoloa, ei oksettavaa, mutta ihmeellistä, tuntuu, että pitäisi koko ajan ottaa jotain pientä, mutta en mä syödä voi koko ajan :D , Tissit sisältäpäin kipeät. kaikki siis mallillaan , että saamme taas jännäillä;=))

Heippatirallaa -Rouva Pikkumyy- :wave:

 
Khimaira



Aamuja! Tässä pikainen visiitti ennen töihin lähtöä..
Toivottavasti lopuilla lisatoilla keikkuvilla tärppää =)

Sain vihdoinkin hommattua ovistikkuja- saas nähdä mitä ne näyttävät kunhan pääsen testaamaan. Näin yöllä unta että testasin oviksilla ja raskaustesteillä ja kaikkiin pamahteli isoja plussankuvia :whistle: Toivottavasti oli enneuni :D

Laskeskelinkin tuossa, että mähän saan testata jouluaattona jos hyvin käy :xmas: Voih, toivottavasti käy hyvin, muille kans :saint:

PÄivänjatkoja kaikille!

Hei, milloinkas ketjun nimi muuttuu?
 
Hmm..huomenta nyt näin aluksi..
Viime kerrasta onkin aikaa, Red: sulla täti hyökkäs :( voima :hug: !

Muillekin tädin vierailusta kärsiville :hug: !

Joko saan omaa napaa?? eli tein aamulla hätäpäissäni (en siis humalassa :LOL: ) clearblue testillä HAAMU-testin...äääk..kädet tärisee ja vapina on kokonaisvaltaista...
tein kyllä tosi varhain, mutta pitänee tehä testi vielä myöhemminkin...
se on kai kuitennii väärin..Toivotaan ettei...
en tiedä miten päin olla...kohta alkais työt ja illalla ois vielä tupperware kutsut. siis talo tulee täyteen mun kavereita...en kyllä aio kertoo kellekkään ennen viikkoa 12...km pelottaa vieläkin..jos siis ollaan nyt raskaana... :heart:
 
Onnea aurinkoenergiaa!!! :flower: :flower: :flower:


Pikkumyy, mulla oli eilen illalla lämpö jotain 37,08 muistaakseni. Tänä aamuna 36,72 että ihan hyvät lämmöt. Kun ennen ovista ne oli siinä 36,13 paikkeilla. Mitään oireita ei oikeastaan ole... Nännit arat, mutta ne tuli aroiksi heti oviksen jälkeen. Eihän tässä ole vielä vaan ehtiny tulla mitään, kun kiinnittyminenkin ois tapahtunut ihan nyt ehkä viikonlopun aikana. ;)

Pamu k, aion testata 2.12 eli 1. adventtina. Sillon tulee 14 päivää ovisplussasta eli....*laskee :D * varmaan 12 tai 13 päivää oviksesta.
 
Mun mummoni pääsi taivaaseen eilen illalla. Ehti johonkin 86- tai 87-vuotiaaksi jos en ihan väärin muista. Hänen on parempi nyt :) . Muisti alkoi olla jo tosi huono (alzheimerin tauti) ja muutenki huonossa kunnossa. Pappa kuoli 2003 ja sitte alkoi mummonki kunto huonontua selvemmin.
Toinen mummo kuoli viime talvena. Toinen pappa jo kauan sitte, 90 luvun alussa. Nyt on sitte kaikki isovanhemmat menneet paremmille maille.


Kävin tänään verikokeissa. Loppuviikosta varmaan tulee taas tulos. On kyllä jo melko kumma jos ei ole kummempi tulos ku aiemmin. Luulis ainaki... No, jos ei ole niin tiedänpä ettei se siitä ainakaan kiikasta etteikö clomit toimis. Sitte vaan ei oma kroppa tuota tarpeeksi progesteronia, eli varmaan pitäis saada jotain progesteronia kaveriksi. On sentään noita teroluteja mulla, jos eivät rupea mitään muuta (parempaa) määräämään...

Eikös se progesteronikin kasvata kohdun limakalvoa?
 
emunen
Täältä pitää varmaan kohta siirtyä syysvauvoista haaveileviin? Huomasin, kun huomautettiin, että oon kummitellut täällä "emuli" -nimisenä joskus, mutta vissiin unohdin salasanan tai jotain ja tein uuden nikin... :)

Syysvauvat kutsuvat jo senkin takia, kun viikon "odotuksen" jälkeen alkoi vuoto, ensin tiputtelulla, enkä ollut huolissani, mutta kyllä se nyt siltä näyttää, ettei tämä tärpännytkään... :/
 
Ei ainakaan ihan vielä lopeteta tätä ketjua tai tuun sitten perässä. Täällä on vasta ovis bongattu ja oletan että jos vaan tärppäis niin menis vielä elokuun puolelle! uuden ketjun nimi oli hyvä ja se syksyhän vasta varsinaisesti meidän haave olikin!!

Oikein mukavaa päivää kaikille, nyt kouluhommiin!!! PItäkäähän peukkuja että peitot viuhuu, siimahännät liikkkuu ja hedelmällisyyttä olis ilmassa!!
 
Heipsis!

Yritin etsiä sitä syysvauva-ketjua, mutta eipä osunut silmään. Onko sitä perustettu vielä?

Täti saapui tänään, joten sinne syysvauvoihin voisin minäkin siirtyä. Eli mulle voi päivittää 1/24-28 ja yk.7. Mutta fiilis on mielettömän hyvä! Tämä viime kierto oli muutenkin sellanen, että olin ihan pihalla missä mennään, kun kierto oli sekasin sen kemiallisen raskauden takia. Mutta nyt uuteen kiertoon! Tilasin ovistestejäkin taas ja nyt kyllä tärppää! :D Plussaonnea muillekin! +++++ :heart:
 

Yhteistyössä