Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Sainpa leivottua sämpylöitä! Miehelle työevääksi... Aamulla piti eka lähtä kauppaan hakeen hiivaa (kävellen lumimyräkässä). Sit tein taikinan ja kohhoomisen aikana kävin kävellen tk:ssa hakemassa verikokeen lähetteen. On tässä nyt hyötyliikuntaa vähän harrastettu, ja taas pitäs kävellä toi 4km raksalle alkuillasta. Eilen en kävelly ku satoi vettä.
 
moikkelis! heti kärkeen ommoo nappoo: eli lämmöt ihmetyttää, toissapäivänä 36.06 eilen 36.86 ja tänää huimat 37.37 astetta. nenä on myös vuotanu ja alamaha keskeltä aika aran olonen. taidan tulla kipeeks enkä raskaaks :(

RD mä oon saanu painoo putoomaan laskemalla kaloreita. eli 1200 kcal päivässä ja paino tippuu takuuvarmasti. ilman liikuntaaki 500g viikossa.

siitä testitilauksesta. mä oon kyl hölmö.. en mä sitä laskua oo maksanu kerta en oo niitä testejäkään vielä saanu. mut nyt meen maksaan ni eiköhän ne sieltä sit ilmesty.. oon tollo!! :|

BALOU onnea ja pikaliimaa :flower:

KOTIÄITI olen pahoillani :hug:

PIXIE toi sun toilailu kuulostaa ihan siltä ku oisin ite sen tehny :LOL:

nyt töihin, huomiseen :wave:
 
Mulla on lämmöt noussu aika tasasesti nyt viikon aikana. Viime pe 36,13, la 36,03, su (ovisplussapäivänä) 36,22 (epäluotettava tulos, huonosti nukuttu yö), ma 36,35 (sama homma), ti 36,43, ke 36,43, to 36,54 ja tänä aamuna 36,64. Se on sitte huomena varmaan 36,74. :D
 
pixie: oot ihan ku mie!! myönnän, teen joskus 2 kertaa samaan tikkuun. en oleta että se mitään näyttäis mut on vaan kiva tutkiskella tikkua.. mulle on usein tullu toisen testi kerran jälkeen plussa. mut ei se oo ikinä mitään tarkottanu.. toivottavasti sulla tarkottaa ja saisit huomenna plussan!!
 
tänä iltana sitten herkutellaan.. En edes ajattele kaloreita.. Huomenna, vaikka on 10-synttärit (olen niitä järjestämässä), niin en ole siellä ottamassa herkkuja.. Ruokana meille järjestäjille on pizzaa.. mutta en siitä ehkä viitsi kieltäytyä. Ja sitten tottakai on kakkua ym herkkuja (joita kävin 2 muun kans hakee, jotka kuuluu minun lisäksi tarjoiluryhmään)..

On miehen tekemiä täytettyjä patonkeja :p (ovat varmasti mielettömiä kaloripommeja, mutta ei haittaa). Todella hyvää, vaikka ensimmäistä kertaa tekikin. Olisikohan kokin poikasta myös :D Ja tyttöjen kans söin sipsejä (ei onnex maistunu hirveenä, niin kuin ennen) ja karkkeja.. Mutta tänään herkuttelen..
:ashamed:
 
nea: No jaa.. Kyllähän ne päivät menee.. Kun ei ajattele asiaa ja on vain ihan hiljaa.. Kierreltiin kaupat ja osteltiin ruoat yhdessä..

Vaikka sitä kuinka yrittää toiselle vihainen olla tai pahalla päällä, ni jostain kumman syystä en siinä onnistu. Mielessäni mökötän. Kun me ollaan niin samanlaisia. Ajatellaan liiankin samallalailla.. Samanlaiset periaatteet.. Vaikka molemmat oinaita ollaankin :kieh: .

Ja tänäänkin oli asioita, joista minä sanoin ukolle, että oisit nähnyt sen metodit ajaa parkkiin, miten vaikiaa se oli tai miten pakata tavarat autoon.. Niin rupes vain mua kehuu: "näetkös nyt kuinka hyvin sinä osaat ajaa, vaikka väität muuta".. Nojaa..

Sitä, kun ei voi vihainen olla. Toisaalta olen.. Onneksi on menkat, ni ei ainakaan tuu rakasteltua :LOL: . En ole niin leppynyt kuitenkaan.

Mietin sitä tikuttamista.. Jos kokeilis yhden kierron? Kuun lopus pystyn vasta tilaa.. Eli ois mulla ehkä ma 1.12 tai 2.12. ni kerkeänköhän mä täs kierros siis tikuttaa?
 
Ensinnäkin PIKKUMYYLLE suuren suuret ja lämpöisät onnittelut hääpäivän johdosta! :flower:
Itselläkin se on vielä suht tuoreessa muistissa. Kaiken kiireen ja jännityksen keskellä muistin sentään nauttiakin päivästä, kyllä oli vaan ihanaa. =) :heart:

Hyvä että teillä Red menee miehen kanssa jo vähän paremmin. Kuulostaa ainakin sinun puheiden perusteella ihan perinteiseltä menkkojen aikaiselta mielen myllerrykseltä. Miehesi tuntuu kuitenkin pohjimmiltaan todella ihanalta ja kirjoituksistasi on aina tähän asti huokunut lämpö ja rakkaus häntä kohtaan. Ja nehän eivät häviä mihinkään, vaikka kaikki välillä potuttaakin ja tekee mieli ottaa etäisyyttä. Sellaista se parisuhde vaan on. Tärkeää ois kuitenkin, että saisitte puhuttua asiat selviksi, ettei sitten mieleen jää kaihertamaan joku asia, josta vähitellen muodostuu sitten iso "peikko" teidän välille.

Ihanaa, maa on aivan valkoinen, meillä on satanut koko illan lunta! :xmas:
 
varmasti red dragon kerkeet tikuttelee sit. itse alottelen aina tos kp 10 kohdalla tikuttelun vaik ei niin aikaseen taviis. pitää kellistää ukko petiin yöllä.. tänään kuitenki jonkinlainen ovisplussa tuli, ja mielikin tekee =)
 
nea85: En kai mie niitä aloita.. En minä tiiä.. Jos tästä kierrosta ei tärppää, ni ehkä sitten..

skorpioni: toisaalta on menkkojen aiheuttamaa mielen myllerrystä =), mutta toisaalta taas ei.. Ja minä, kun olen kaikista ihmisistä paras ärsyttämään.. Ainakin omaa ukkoakin.. Jos minut saa suuttumaan, niin siitä ei hyvä seuraa.. :kieh:

Sain minä tänään viel pyöräiltyä 30 min, 12,28 distance ja 286 kaloria. Aamulla 20 min, 7,78 distance ja 177 kaloria..
Onhan tänään tullut syötyäkin, mutta on tullut vähän ees pyöräiltyäkin :D

Kyllähän tuo ukon köriläs on pohjimmiltaan ihana, mutta tuota mietin itsekin tuota skorpionin "peikko" juttua, että kunhan ei niin välillä käy.. Kun niin tosiaan välillä käy.

Unohdan vähäksi aikaa, mutta joskus pamahtaa pinnalle ja oikein kunnolla. Mutta minä en oikeasti tiedä, miksen pysty tolle olee pitkään vihainen.. Ollaan tiedetty / tunnettu toisemme siitä asti, kun olin ekalla ja mies kolmannella.

Mutta nyt suihkuun ja nukkumaan. :wave:
 
Voi Red ja kaikki muutkin tädin yllättämät :hug: Kyllä meidänkin vuoro jossain vaiheessa tulee! Itselläni varmaan täti kurvasee lähipäivinä, ruskeaa vuotoa tuli jo eilen. Jännää vain odotella, kuinka terojen pois jättäminen vaikuttaa :|

Tänks pikkumyy42 vinkistä tohon kylkiluiden alla olevan "palluraan". Kieltämättä närästystä on ollut ja taas on tänään poltellut.. Tuli vain mieleen, että pitäisköhän sitä oikeasti mennä lääkäriin nyt kun vielä ei ole raskaana..
 
Kaikki varmaan nukkuu vielä tähän aikaan ja minä vaan ylhäällä. Mies herätti tossa puoli 9 aikaan (joo, tosi aikasin..). Pitää lähtee maalaamaan. Mutta kyllä uni maittas vielä. |O

Vooi hitsin pimpulat ku tämä viikko meni mulla laidutuksen kannalta ihan plörinäksi. 0,4kg takapakkia. Ja syynä karkki. :ashamed: Nyt muutamana päivänä joka päivä sortunu. Ja lenkkeilly liian vähän, osittain siks kun ollut huonot ilmat. Eipä se auta ku ottaa taas itteään niskasta kii. :|
 
Minua väsyttää ihan mielettömäti.. Silmät ei meinaa millään pysyä auki ja itkettää.. Itseni mielestä nukuin hyvin, mitä nyt pari kertaa heräsin ylös..

Miten minä jaksan sinne synttäreille mennä tarjoilee, jos en meinaa pysyä hereillä.. Jospa tästä pikku hiljaa heräilis.. Olis pyykkiäkin, mutta ne vain siirtyy ja siirtyy.. Milloin niitäkään kerkeää pesemään.. Pitäisi lukea ke kokeeseenkin.

Tää väsymys vie siis todellakin voimat. Mies vain mollaa.. Minä en ees jaksa sanoa mitään, kun ei ole voimia. Itsetuntokin varmaan niin nollissa.

Pitäisi kai sitä jotain yrittää ruveta tekee..
 
Bayan Fare: Eihän toi oo pahasti takapakkia. Mulla oli kuitenkin kilo!

Ens perjantain tulosta en viitsi edes miettiä, kun eilen tuli juotua yksi siideri, syötyä pari niitä täytettyä patonkeja, jotka varmasti oli tosi tosi kaloripommeja, sipsejä ja karkkeja.. Ja tänään yritän olla ottamatta karkkeja ja sipsejä ja sitä kakkua.. Mieluummin vaikka juon sitä mehua, mitä on tarjolla.. Miten minä siitä pizzasta kieltäydyn..
 
Tulen taas tänne kurkistelemaan (anteeksi kun en osaa pysyä poissa). Lämpöiset ja suuret onnittelut pikkumyylle. Toivottavasti hääpäivänne meni hyvin ja onnellisesti. Olet kovasti ajatuksissani.

Red Dragon, miehet ovat joskus ajattelemattomia idiootteja, joilla ei ole hajuakaan naisen sielunelämästä. Ehkäpä teidän tulisi nyt keskustella keskenänne ja puhua kummankin toiveista ja haaveista. Voihan olla, että miehellesikin tämä plussan odottelu on saattanut olla raskasta. Toivottavasti tarjoilupäiväsi sujui hyvin ja onnistuit välttämään herkut.

Kaikille muille plussaonnea ja onnittelut plussanneille. Paljon halauksia.

katrinainen + kippu 15+4
 
Bayan Fare no, ei meillä todellakaan nukuta koskaan klo 9 aikoihin, sillä neiti herää viimeistään juuri ennen klo 8. Mä vaan tuun vasta tietsikalla aina neidin päikkäreiden aikaan, kun en muuten saa ikinä olla täällä rauhassa.

Menispä nämä päivät nopeasti...Nyt menossa kp 24...Testaan vasta kp 35, jos on aihetta. Ai, kun tulisin jo raskaaksi ja pääsisin mahaa kasvattamaan ;)
 
katrinainen: Mukavaa vain, että täällä käy tutut kurkistamassa :D

Pystyin sen verran pitää herkuista kädet erossa, etten pahemmin niitä ottanut! Synttärisankareita oli n. 115 + vieraat päälle. Yhteensä ehkä vähän päälle 300. Tarjoilu onnistui ihan kiitettävästi.. Kakkua oli tarpeeksi ja vähän jäi ylikin.
 
Kysyin mieheltä että tahtooko se että teen testin sunnuntaina vai maanantaina (viikon päästä), ni meinas että sunnuntaina. Ei taho olla päivää jännityksessä, haluaa tietää heti ku minäki. :)

Mä joskus alkuvuodesta (keväällä..) päätin että tänä vuonna tuun raskaaksi. Eli tässä kierrossa tai ens kierrossa. Toivottavasti tästä. Tämän vuoden puolella vielä ehtisin tietääki. Ens kierrossa ei välttämättä ehtis. Vaikka ei se paha ois jos uutena vuonna sais plussan. :D
 
Bayan Fare: Oon varma, etten oo raskaana.. Enkä testaa.. Viime kierrossa testasin, ja näytti negaa. En mie oo.. vaikka kuinka haluaisin..

Minä en ymmärrä sitä, että miksi meillä ei tärppää.. Kaksi lasta on tullut nopiaa, mutta ei kolmas.. Tytötkin koko ajan: Äiti maha vauva.. Nojaa, ei taida pitkään aikaan olla tulossa kolmatta..

Minä tykkään lapsista liikaa..
 

Yhteistyössä