Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

onnea aurinkoenergiaa... näin varhaisesti ja varovaisesti... :heart:
ihanaa! mikä kp sulla siis oli, hmmm katoinkohan oikein 23/28??

bayan, pitäisköhän munkin testata silloin 2.12.?
vois yhdessä jännätä...iik!
no katotaan josko uskallan, millä testillä testaat?

mitä muuten tarkottaa babyblues testin ohjeessa 10 / 25 sitä hormoonia...?
voisko sillä uskaltaa aikasin testata.. onko tietoa esim myyllä?

kehnot kelit, mutt ei se mitään.
kivaa viikkoa!

Pamuk
 
no höh.. mittasin aamulla heti kun heräsin lämmön. oli vaan 35.8.. ehkä en ole sit ovuloinukkaan tässä kierrossa.. liman tulo loppu toissapäivänä.. mut lämmöt ei olekkaan koholla enää..

onnea aurinkoenergiaa!! :flower:

ja pahoittelut pixielle :hug:

mulla vähän rapula vieläkin.. lauantaina join muutaman liikaa :headwall: ..
paikat ihan kipeet ku ollaan hommailtu niin paljo viikonlopun aikana eli eiköhän meidän pupuilut ollu nyt tässä tän kierron osalta.. ehkä ens viikon loppuna sit taas jos ei täti tule.. ei sn kyl vielä sillon pitäs tulla..
 
Onnea varovasti sinulle aurinkoenergiaa :heart: Menkkajuilintaa oli mulla muutama päivä ennen plussaa ja oikeestaan koko sen ajan, kun täti oli muuten ollut. Vieläkin nippaa välillä hyvin menkkamaisesti, mutta se on alkuraskauden hyvin tavallinen oire. Paljon onnea, että pikkuinen tekis tukevan pesän ja iso pino tarrasukkia :hug: :heart:

Pixie Pahoittelut tädistä ja toivottavasti se ihana joululahja tulis.

Jännään täällä taustalla kaikkien puolesta, jotta niitä plussia tulis. Eihän täältä malta olla pois kokonaan, pakko käydä kurkkimassa mitä kuuluu :)

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 4+6
 
siis ihan oikeasti minua ärsyttää olla taas kierron alussa.. Miksei voinut jo tärpätä :ashamed: . Minä olin jo niin varma, kerran rintojen pistely oli ihan hirveää :x .. No, jospa se sitten joskus.

Onnex ehkä ees tänään vuoto loppuis.. Onneksi oli niukka vuoto.

Lähdetään kohta laskee mäkee.
 
Red :hug: Tunnen ihan varmasti tuon tunteen. Se oli niin voimakas joka kerta, että siitä jäi varmasti pysyvä muisikuva mieleni sopukoihin. Koeta jaksella. Pian se aika menee, vaikka ei siltä tuntuisikaan. Kohta jo ovis ovella ja sit jännäämään. Kyllä se pieni ihana nyytti vielä teillekkin suodaan :hug: :heart:

nea85, kiitos :hug: Oihan se pitkä aika. Eikä se nytkään lyhyeltä tunnu eikä pettymykset mielestä minnekkään haihtuneet.

Aloin kirjoittaa omaan blogiin masuajasta ja muustakin, joten siellä saapi käydä kurkkimassa, jos joku tahtoo. http://hapsula.suntuubi.com/
 
red dragon: uskaltaiskohan listasta poistaa noi jotka ei ole kirjotelleet pitkään aikaan? siis tarkoitan noita joilla kiertopäivät huitelee jo sadassa? olis sullakin sit vähemmän hommaa ku päivittelet..?
 
dragon:arcatha,wind, miimuski, juliette, ainotar, roses are red, miimuuska, berry, kurtzman.. ehkä noi vois poistaa...? en ainakaan muista että kukaan noista olis kirjotellu moneen kuukauteen.. päivätki aika huimat jo.. mitä mieltä muut on?
 
Mun mielestä ois kans ihan sama poistaa, kun eivät kirjottele.
Täytyy myöntää että oon minäki joihiki pinoihi ilmottautunu, mutta en sitte oo kirjotellu enkä seurannu yhtään. :ashamed: Pariin oon kyllä ilmottanu että poistavat ku mun nimi sielä kummitellu listoilla.
 
joo olen itsekkun muistaakseni ilmottautunu johonki mut en kyl yhtään muista minne :headwall: .. mut toivottavasti ovat poistaneet mut.. posta vaan dragon ne jotka ei oo kirjotellu aikoihin ja joiden päivät tosi pitkällä.. onpahan sullakin helpompi homma sit päivittää ja listaa on kivempi tsekkailla ku on vähä lyhempi ja selkeempi.
 
Joitakin sieltä jo poistelin..

Seuraavat henkilöt voisivat ilmoittaa, että onko listalla mukana:

Tinttara84
Juulietta
miimuski
Miiskamuuska
gutupallo (kävi kirjoittelee jossain vaiheessa, mutta minne on hävinnyt?)
mimuli

Onko kenelläkään heistä tietoa?


Ja huomenna, kun ilmestyy Syysunelmasta 2008 -haaveilijat, niin siellä lopussa plussanneissa löytyy sitten vain enää he, joilla on laskettu syyskuusta eteenpäin?
 
hei kaikille :wave:

Paljon onnea Pikku Myylle :flower:

Toivoa tädin yllättäneille, älkää luovuttako. kyllä se vielä onnistuu!

Ja varovainen onnittelu aurinkoenergialle! :hug: Mun haamu on nyt rv 11+6 ja tänään kuulimme ensimmäisen kerran sydänäänet :heart: Kohtu oli kasvanut ja ylihuomenna näemme np-ultrassa pikkuisen ensimmäisen kerran.

Onnittelut muillekin plussanneille!
Voikaa hyvin ja plussaonnea!

-Kylli ja Anni-Yrjänä 11+6-
ps. se 12 viikon piina-aika alkaa vihdoin olla takana, ja pahoinvointi toivottavasti sen myötä.
:wave:
 
Ja varovaisesti onnea aurinkoenergiaa!!!! Kyllä taitaa keltarauhashormoni auttaa!

Tietääkö joku sen sivun, missä verrataan kun kierron eri vaiheissa tehdään ovulaatiotesti ja raskaustesti ja verrataan plussan vahvistumista? Siis tein eilen illalla ovistestillä testin ja 2 viivaa tuli, sama tänä aamuna... :saint:
Voiko Lugesteronit tehdä paljonkin raskausoireita? Lämpö aamulla 36,7 illalla nyt 37 ja taas sain migreenin seurakseni puolen pvn aikaan töissä ja pahoinvoinnin. Luulin laivalla, että pahoinvointini johtui keinumisesta, laivan siis;=)) vai tekeekö Luge niin ihmeellisiä temppuja? kp 22 tänään siis minulla. Minnuu kyllä jännittää, josko me saataisiinkin sellainen Ihana Suloinen Häälahja :saint: :heart: En tiedä, mitenpäin olisin, mietin vaan ,koska tekisin sen babyplus raskaustestin, en tiedä sen tarkkuutta, kun pamuk kysyi...

Paljon onnea kaikille plussauksiin, tehkäämme vielä monta elovauvaa*toivoo tää täällä* :saint: :heart: ++ :heart: :D

-Rouva Pikkumyy- :heart: :wave:

 

Yhteistyössä