Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

viel roikun täs ketjus mut voin myös siirtyä kyl tuonne Syysunelmista haaveileviin.
Kiertopäivät 33/28-32 ja tympii niin suunnattomasti, testasin aamulla puhtaan negan mut miksei mun menkat voi jo alkaa? |O Edes oireita ei enää ole, jotta olisivat alkamassa.. mut ei kyl tosin raskausoireitakaan, lämmöt viel on koholla mut niihin mie en jaksa luottaa.
Voiko näillä kiertopäivillä saada viel täysin puhtaan negan vaikka olisikin raskaana?
Noh, toivottavasti täti saapuis pian sillä raskauteen en oikein usko.
 
Minut saakin siirtää plussanneisiin. Minustakin sitten sukeutui himotestaaja, mies jo nauroikin, että olen seonnut kokonaan. Eli perjantaina kp 27/28 puhdas nega analyz exactilla. Sunnuntaina kp 29/28 B-sure haaleaakin haaleampi vaaleanpunainen viiva. Maanantaina kp 30/28 predictorilla puhdas nega, samoin tiistai aamuna kp 31/28. Tiistai iltapäivällä aconin liuskalla hieman näkyvämpi vaaleanpunainen viiva ja tänään kp 32/28 analyz exactilla ihan kunnollinen viiva. Ja huomenna sitten vielä yksi varmistus :) taitaa listalla kp mennä päivän edellä.
 
Onnea Mimulus! :heart:

Täällä eletään oviksen jälkeistä elämää, tosin oviksen ajankohdasta ei ole hajuakaan, laskurin mukaan se olisi ollut viikonloppuna, mutta tuntemuksia on ollut jo viikon ajan.
Maanatai-iltana alkoi palelu ja sama on toistunut joka ilta. Mies on vieressä t-paidassa ja mulla on pakko olla villapaita ja viltti! Kädetkin on ihan jäässä!! Aamulla viluntunne on taas hävinnyt eikä mua päivisin palella, vain klo 18 jälkeen. Mitäköhän tämäkin sitten tarkoittaa?? :|
 
mimulusja syksyinen haave, paljon onnea ja tarrasukkia matkaan masuasukeille :heart: Ihanaa, kun vielä tuli plussia kesäpinoonkin :heart:

Näytti listassa olevan tarkkoja laskettuja-aikoja, niin mun on 28.7.2008. Saa päivittää sinne jos siltä tuntuu:) Terkkari laski sen päivää aikaisemmaksi, mitä itte sain. Minä laskin kunnon vuodosta ja terkka tuhrusta. Katotaan mitä ultra sit tammikuulla sanoo.

Oikein hyvää jatkoa kaikille ja onnea syyspinoon :wave:

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 6+3
 
Huomenta!

Ei vieläkään mitää. Testasin ke iltana, mutta negaa näytti... :/ Josko sit vkonlopun aikana uusiks, jos ei rupee tätiä kuulumaa.

Ärsyttävän mustaa ulkona...Lunta takasin!!! |O

Mutta joo, hyvää vkonloppua kaikille! =)
 
Huomenta! Onnea Syksyinen haave odotukseen! Minullekin voi päivittää listaan la 9.8.08. Ja kiitos kaikille vielä onnitteluista. Minä olen niiiin valtavan onnellinen, kun meinasi jo epätoivo iskeä, että tämän vuotinen huhtikuinen jäis viimeiseksi. Mutta ei onneksi jäänyt! :heart: Ja hyvää viikonloppua kaikille teille ihanille ihmisille!
 
kyllä, siis sittenkin!!
Apteekin omalla tänään juuri äsken kaksi viivaa kp32/29!
käsittämättömän upeeta, tärisyttää!!

Haaleahan viiva oli kun päivällä testasin mutta viivojahan ei tule verrata ja mieskin viivan erotti!

HUI!
onnesta sekaisin Pamuk
 
PamuK ja nea85, ihanaa..onnea paljon molemmille ja tarrasukkia pikkuisille :heart:

Tämä pinohan ottaa kunnon loppukirit, mahtava juttu ja tervetuloa odottajiin. Vieläköhän tulee lisää plussia, on tämä mahtavaa, jippii!

Lumi-Marja ja Helmi-Onni 6+4
 
pakko on sanoa viel sen verran etten ikinä kuuna päivänä uskonu että raskaudun tästä kierrosta. ei ollu yhtään oireita.. sen takia testasinka vasta nyt vaik päivät on aika pitkällä. mahan vihlomistakin on ollu vasta 2 päivää.. ja tosiaan tänä aamuna tehty testi oli haamujen haamu.. epäilin jopa et se on viiva paikka. mut pakko kai se on uskoa ku terkkari täti onnitteli..
 

Yhteistyössä