Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
eli en tiedä onko täällä enään "tuttuja" ainaki Red on...hihiii =) ...mitä kuuluu?...odotan sua niin tuonne puolelle...joskus ei vaan jaksais tuon listan kanssa, mutta mutta kiwa puuha kumminki...

Oikein isoja ++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
Kyllä minulla taitaa mennä aikaa ennen kuin siirryn odottajien puolelle =). Kerkeät synnyttää luultavasti ennen sitä :whistle: .

Tuntuu, ettei koskaan tärppää.

Mutta nyt jatkaa unia.. Olen hiukan väsynyt.
 
Perjantaita!

Juu täti hukassa edelleen ja jo toinen nega testi tehty.. kp taitaa olla 32/28 tänään ja aikas epäilevin mielin enää uskon mahdolliseen raskautumiseen. Päätin viikonlopun ajan vielä odotella ja sit maanantaina soitan lääkäriin, josko sitä vaikka verikokeisiin pääsisi. Vatsakivutkin lieventyneet huomattavasti parin päivän aikana. Noh saas nähdä kuinka käy..

Viikonloppuja!

:heart: haaveilija-08
 
Samat sanat haaveilija-08 eli toisen negan tein minäkin tänä aamuna. Testi oli sitä herkkyysluokkaa, jonka pitäis näyttää plussa jo sinä päivänä, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. No pieni toivo elää vielä, että kierto onkin pidempi kuin 28 vrk ja tuon herkkyysluokan testi ei vaan bongaa edes haamua. Taitaa olla toiveajattelua... :/
 
:hug: voi kuinka kurjaa ettei pikkuinen jaksanut pidellä kiinni tarpeeksi lujaa! Voimia ja jaksamista kovasti sinulle.

Tänne ei mitään uutta, tädin tulosta ei edelleenkään ole havaittavissa minkäänlaisia merkkejä. Vatsaa särkee, mutta eritavalla kuin menkkojen aikaan. Huoh..voi tätä epätietoisuuden aikaa. Maanantaihin odotan, sit testaan uudelleen.
Skorpioni07 tulethan heti kirjoittelemaan jos jotain uutta ilmaantuu, tsemppiä!

Nyt tortuilla ja kahvilla herkuttelemaan!

:heart: haaveilija-08
 
Hei,

plussa pärähti tänään r-testiin. Itkettää ja naurattaa yhtä aikaa, olin jo varma että menkkojen pois jäännille olisi jokin vakavampi selitys. Onneksi maltoin mieleni ja testasin uudelleen vasta tänään viikko siitä kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Huh huh sentään.. =)
Onkohan myöhäiseen plussaan syynä mahdollisesti normaalia myöhäisempi ovis vaiko sitten vaan alussa vähäisempi hormoonin määrä? Pitänee vielä ennen joulua soittaa neuvolaan ja hieman kysäistä asiasta.
No mutta nyt minä poistun pikku hiljaa odotuspuolelle, kunhan toivun tästä valtavasta onnen määrästä. Päivä kerrallaanhan tässä on mentävä ja toivottava että pikkuruinen pysyisi kyydissä.
Kiitos seurastanne ja tsemppiä kaikille! :flower:

:heart: haaveilija-08
 
koita jaksaa, ~ huokaus~
muuta en osaa sanoa... :hug:

koita myös keksiä jokin keino käsitellä tämä asia, siten löytyy varmasti jokin pieni rako tummien pilvien keskeltä katsella taasen tulevaisuuteen...

laitoin jo tonne syyspinoonkin, laita yvtä jos siltä tuntuu.
hengessä mukana
Pamu
 

Yhteistyössä