** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Moi kaikille näin pikaisesti! Tervetuloa kaikille uusille! :hug: :flower:

Joilla on täti tullut kylään: :hug:

Itse menin eilen nukkuu silloin klo 21.. Ja kävin sitten listan päivittämässä, kun heräsin yhtäkkiä.

Aamulla töihin. Töissä olin yksin.. Pomo hautajaisissa.. Tuli 1,5 ennen liikkeen sulkeutumista.. Itsellä riitti töitä. En kerennyt juomaan enkä syömään mitään..

40 minuuttia jouduin olee ylitöissäkin..

Jonka jälkeen kiireellä hakee mies ja tytöt kyytiin.. Ostettii tiimarista joulukortit (miksi jää aina viime tippaan?).. Ja mentiin anopin luokse.. Kirjoitin kortit ja lähin miehen kaa käymään kaupassa..

Mutta myöhemmin lisää.. Nyt pitää taas mennä! :wave:
 
voi että tää janon tunne! käytiin abc:llä tuossa joku aika sitte ja piti ostaa mehua ym lisää! nyt on kyllä tullu suolaistakin syötyä mut silti..

RD se on kyl ärsyttävää jos joutuu jäämään vielä ylitöihin! Sitte vasta alkaa tuntua et oikeesti haluis jo kotiin päästä..varsinki jos on yksin töissä! Mä kävin kysymäs kans tänään töitä ku oli soitettu vloppua varten mut eipä sitte enää tarvinnetkaan.. no ei se mitään, huom. siivoamaan ja tekemään jouluvalmisteluja! :) Ja mikä ihaninta, sain tehtyä harkkateht. ja täti ei ole vielä ilmoitellut tulostaan! :) :xmas:
 
Näin yli 10 tähdenlentoa tänää. Jäätiin miehen kans ihan kyttäämään niitä. :D Saatiin esittää monta toivomusta. Vaikka yhtä samaahan me koko ajan toivottiin ;)

On ruennu vähä nippailemaan. Jospa se ovista enteilis. Huomena alan testaamaan. Ja kauhee "nälkä"! Siis syömishimoja. Voisin syödä ihan koko ajan jotain. Ihan sama mitä, kuhan suuhun saa jotain pistää :D
 
Mä en nyt jaksanut kaikkia juttuja lukea, kun pitäisi aamulla seitsemäksi töihin päästä ja vielä hereillä.. Ja olette niin ahkeria kirjoittamaan, etten pysy perässä, kun en ehdi tällä hetkellä usein lueskelemaan.. Kun olemme olleet vapaalla viikon miehen kanssa.. Tänäänkin olen lentänyt paikasta toiseen ja koittanut saada joulukortit lähtemään tänään..

TYHMÄ KYSYMYS: voiko oviksen merkki olla kuvotus, huono olo ja mahan kipuilua?

Laivareissulla meillä oli miehen kanssa ihanaa.. Pääsi irti arjesta..

Red Dragon KP:ni (la 15.12.) 24/30-35

KP
 
Ihan puhdasta negaa näytti taas testi. :( Menkkaoireita ei kumma kyllä ole myöskään, normaalisti vatsa on kuin ilmapallo pari päivää ennen menkkoja, nyt ei oo yhtään turvonnut olo. Vatsakaan ei ole jomottanut eilen eikä tänään herätessä, yleensä tiedän jo edellisiltana, että täti pyyhyltää kylään, kun vatsaa kramppaa niin kovaa. Tosin viime kierrossa täti pääsi yllättämään täysin puuntakaa... Ja tämähän on tosiaan vasta toinen luomukierto eli kierto voi vielä hakea muotoaan.

Muistelin, että ennen hormonaalisen ehkäisy aloittamista mulla oli aika säännöllisesti 30 vrk kierto, eli ehkei tässä ole vielä kaikki toivo mennyt! Lämmöt on ainakin korkealla ja väsyttää aivan kamalasti, ehkä oonkin tulossa vaan kipeeksi?

Huomenna lähdetään miehen kanssa kylpylään 4 päiväksi ja mä niiiiin toivon, ettei täti tule siellä, muuten jää multa kyllä uimiset väliin. :$
 
mä näin taas unta.. näin unta että testasin ja testiin tuli plussa.. voi ku ois totta! :) miehelle yritin vinkata aamulla mut nyt sitä ei kiinnostanu yhtään. sano vaan et haluan vaan kokoajan lisää vauvoja! :kieh: ei kyllä eilen ollut taas mitään siihen suuntaankaan, elisestä unesta kun kerroin niin ei minkäänlaista poikkitelaa sanonu siihen.. argh! No jospa sillä on "se aika kuukaudesta"!! :LOL:
 
rouses jospa ne unet olisi totta sulla :) pidän peukkui..

täällä kaikki hyvin :) huomenna ois se toinen testaus päivä.. huh.. tänään täytyy käydä apteekissa.. välillä pelottaa pirusti et se täti kohta tuleekin ja siinä testissä ei mitään olekaan.. tulis vaan huomenna parempi viiva siihen testiin..

plussatuulia kaikille :whistle:
 
rouses: Kyllähän se pomo lopussa tuli töihin.. Mutta se, kun ei osaa noita kuvankäsittelyä tehdä (en kyl minäkään pahemmin..).. Ei voinu siis sitä tehdä. Asiakkaalle piti joulukortista tehdä jännä juttu.. Takakanteen liittää osoite yms. pientä hienosääntöä.

Ja toinen asiakas oli sitten sellainen, että hänelle on tehty jo vihkonen, joka menee asunnon työselitykseen tai johonkin mukaan, jossa on a4:lla jokin liite, jonne pitää lisätä kuva+teksti.. Ja yleensä joutuu niitä pienentämäänkin..

No, hänen juttu pitää olla valmis viimeistään maanantaina.. Asiakas tietää sen, ettei pomo osaa. Mutta kysyi pomolta: "Osaatko sinä sitten sen tehdä?" Tietää sen, että olen maanantaina koulussa.

Kyllä oli tökerö vastaus pomolta: "En minä rupea niitä tekemään. En rupea niitä sörkkimään!"

Kuka kopiolaitoksen virkailijoista sanoo noin asiakkaalle?

Joten lupauduin sitten menemään maanantaina koulun jälkeen tekemään.

Nainen, jolle niitä joulukortteja tein.. Ni se pahoitteli sitä, että menee ylitöihin. Ja oli hyvin pahoillaan siitä. Onneksi kävi sen iltapäivällä tuomassa.

Ja hän pomolle sanoi: "on se ihanaa, kun sinulla on noin nuori tyttö töissä. Minä, kun päivällä kävin tuomassa nämä ja otattamassa muita kopioita, niin näytti niin jännältä, kun nuori tyttö huiskii yksin tehdä mielettömästi töitä. Enkä kertaakaan nähnyt sitä, että ois naama ollut mutrullaan, vaan koko ajan oli ystävällinen. Tuli toinen asiakas käymään samaan aikaan ja kysyi minulta ensin, että saanko ottaa hänen kopiot? Eikä vain ohittanut minua. On sinulla mukava tyttö"

Ihana oli kuulla mahtava palaute.. Mutta pomolle tuota kertoi, niin pomo näytti siltä, ettei häntä kiinnosta yhtään, ettei hän edes kuuntele.

Nainen toi meille sitten muistiaisiksi kynttilän ja sitten hienon tontun. Miksi se pomollekin toi, eihän hän ollut ku vähä aikaa töissä koko päivänä :kieh:.

Jännä vain, että kaikki asiakkaat tulee kerralla. Mutta sain tehtyä enemmän kuin pomo yksinään..
 
Arcathalle :hug:

Täällä vatsaa nippailee, selkää särkee ja valkkaria tulee. :D Kuinkahan pitkään sitä pystyy oleen taas testaamatta... neljän päivän päästä olis lyhyen kierron mukkaan päivät täynnä.
 
Pixie: Testaa, testaa, testaa :D

Olen vähän leikkinyt testien kanssa :ashamed: Testasin ihan raskaustestillä eilen aamulla, oli aika jännä kokemus :D Testien tutkiskelu ja tiirailu on mukavaa puuhaa, kunhan siihen ei suhtaudu liian vakavasti ;) Kastoin tikun pissaan ja väri lähti kulkemaan, heti tuli testiviivan kohdalle haamu (ei toki tarkoita mitään, olen kuullut että toisilla joskus käy noin mutta mulle kerta oli ensimmäinen), haamu kuitenkin hävisi melkein samantien. 5 min päästä testikohdalla oli erittäin selvä viivanpaikka (yleensä viivanpaikat on mulla ollut ohuita, harmaita viivan häivähdyksiä, tämä oli selvä, paksu viiva mutta harmaa). Puolen tunnin päästä testissä oli selvääkin selvämpi roskishaamu, väri oli punanen (tiedän, ei tarkoita mitään). Tunnin päästä testissä ei ollut mitään!!! :eek: Ei haamua, ei edes viivanpaikkaa, ihan puhdas nega! Negana mä sitä testiä pidinkin kaiken aikaa mutta jännää oli seurata miten erilaisia tuloksia se antoi ;) Tänään sitten kokeilin taas tuota ovistikkua ja tuli melkein yhtä tumma viiva kun kontrolliviiva (tuokaa ei tarkoita mitään) :p Aika kuluu mukavasti mutta rahaa palaa :LOL:

Epäreilua, että sen lisäksi että raskausoireet ja tädintulo oireet on samat, niin vielä kipeeksi tulo oireetkin on samat! |O Täällä edelleen lämmöt näyttää 37, heikottaa, oksettaa, paleltaa ja nenä tukossa :snotty:

Ketkä muut ajatteli testata (tosissaan ;) ) vasta jouluaattona? :wave:

 
Voi mimulus... Voimia sulle! :hug:

nea: nipukka ei tässä kierrossa laskenut ollenkaan alas ovulaation jälkeen. Edelleen ylhäällä, meni vaan kiinni ja kovaks :) Tai ainaki eilen oli. Nyt en enää kokeile sitä ku pariin päivään ei pitäis sörkkiä ennen tota papa-koetta joka mulla on maanantaina.

SadButTrue: Kiitos kannustuksesta, mutta ajattelin testata vasta ens viikonloppuna. Joo, joo, en mä tohon itekään usko! :LOL: Mutta oon mummolassa viikonlopun ja testit kotona, joten ens viikkoon menee väkisinkin. Jouluaattoplussa olis kyllä aika romanttinen juttu! :heart:
 
Khimaira
Voi mimulus :hug: Olen pahoillani puolestasi :'(

Joku kyseli testausajankohtaa- minä varmaan teen ekan testin maanantai- aamuna :whistle: KUn ohjeen mukaan sen testin voi tehdä 8pv mahd. oviksesta, niin tehdään sitten :whistle: Yritän kyllä venytellä pidemmälle, mutta oikeasti- kolme testiä kaapissa, niin pitäähän ne käyttää :LOL:
 

Yhteistyössä