** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

voivoi.. kyllä tää opiskelu on sitte rankkaa.. :kieh: vielä täällä teen teht.! mutta onneksi on vielä vähän energiaa.. mutta älytöntä tää juonti, ihan kokoajan oon jotain juomassa ja lämmöt heittelehtii 35.5stä 36.9!! :eek: tämän illan aikana, normaalia?? ja kokoajan on kuuma! (voi tietysti johtua että meil on aikas lämmin tää asunto) mut ku ihan hikoiluttaa....
 
Pixie: En oo itse juonut greippimehua, mutta oon lukenut, että joillain se on saanut ihan järkyttävät vuodot aikaan..

En pääse nettiin koko viikonloppuna.. On sitten paljon luettavaa maanantaina. :D Mukavaa viikonloppua!
 
nti
Heipsan.

En ole kerennyt käymää kirjoittelemassa lukemassa vaan olen käynnyt!

Mua kovasti on mietityttännyt että mitä ihmettä kun viikolla tuli pari kertaa semmosta punasen rusehtavaa paksuhkoa limaa! (anteeksi taas nää lima jutut). Kun oviksen pitäis olla nyt viikonloppun tienoilla.

Tää on aivan erillainen kierto kun viimeksi kun ei ole minkäälaisia vauva huumaa. Siis ettei ajattele sitä asiaa kokoajan ja mieti jokohan sitä olis raskaana jne.

Ja sitten näin viime vuorokauden aikana 4 tähden lentoa, että paljon on toivottu :D
 
Ankeaa aikaa tää alkukierto, tuntuu jotenkin tylsältä kun ei ole mitään jännättävää... Tai kai sitä voisi alkaa jo odottelemaan ovulaatiota (jos sellainen ees on...). Tähän kiertoon ostin tikkuja millä ajattelin sitä etsiä, jotenkin tuntuu että oma kroppa on niiiiin outo, luulin että olisin jo muutamassa kierrossa oviksen tuntenut mut en sit vissiin kun ei tulosta synny :)

Sitä tuosta oviksen tikutuksesta, luin että pissan mistä testi tehdään pitäis olla jotain 30 asteista, pitääkö sitä näytettä OIKEASTI jäähdytellä :attn:
 
Huomenta kaikille!! :xmas: :xmas: :xmas:
No, nyt minäki näin unta että olin raskaana, ja aika pitkällä olinkin, vauvan potkut tuntuivat jo! :saint: Voi, olisipa tämä totta! Itsellä on nyt hirmu positiivinen olo, varmaankin johtuu teistä kun olen tänne kaikkea purkanut! Kiitos teille että olette ennekaikkea kestäneet että jaksaneet!!! :hug: ;) :)
 
Ei voi ymmärtäää!!!!! |O :headwall: Taas tuli äsken sitä samanlaista vuotoo kun sillon yks aamu puputtelun jälkeen!? :eek: Kp on nyt 19,ei 20 sittenkään...Yks su oli vapaa ja äitini kanssa olin ostoksilla pms-oireiden kyllästämänä,muistan tämän ja seuraavana pvänä eli maanantaina alkoi..Näin se oli.Eli jos listan päivittäjä vois sen vaihtaa,kiitos! :) :flower:

Mutta mitä ihmettä se vuoto on?Tuli siis eka kerran öööh..kp 15 ja nyt uudestaan?Kun heräsin pisteli kovasti oikeelle puolelle,piti ihan kaksinkerroin ruveta!Illalla nukkumaan mennessä tuntui tosi kiristävältä alamaha ja kylkeä kääntäessä nippaili..Voi voi..JOS nyt kuvitellaan sen ekan vuodon liittyvän raskauteen ja olleen kiinnittymisvuotoa,niin voikohan sitä tulla näin muutaman pvän viiveellä uudestaan?Luin jostain että voi kestää max. 5 pvää pieni verinen vuoto kiinnittymisen aikoihin.Mutta että muutama pvä ilman mitään vuotoja?On tää niin omituista.Ensi pe pitäis menkkojen alkaa vasta ja tuhru mulla on ruskeeta ja pikku pikku tippoja,ei limaista punertavaa vuotoa,niinkuin nyt!

rouses: pidän peukkuja! bd :hug:
 
aaaargh.. miks mun piti antaa niiden testien huudella mulle tuolta laatikosta.. tiedättekö tunteen kun ne huutelee jossain et täällä me ollaan tule ja ota meistä yksi, huhuu... :LOL: nii siis annoin niiden puhua mut ympäri ja tein testin.. nyt en tiiä et näänkö siinä ihan haaalean haaalean haalean viivan.. varmaan niin haalea etten saa kuvaa edes siitä.. joten hui.. pitikin mennä tekemään :headwall: voi hitsin hitsi.. :headwall: :headwall:
 
Khimaira
suikale voi kun olisi vahvistuva haamu :heart:
rouses Tuo vuotohan voi olla ensin ovisvuotoa ja sitten kiinnittymistä? Jos siis sulla kierrossa päivät natsaavat.

Nyt olen ihan varma että tätskä tulee, vieläpä etuajassa :eek: Ovisoireet ja se testi olivat ihan "selkeitä" (siis oli viiva tummempi, muttei monsteri) mutta nyt tuli huono olo, maha ihan sekaisin, koskee ja nippailee alas ihan menkkamaisesti :$
Kn on vetäynyt kauas, niinkuin viime kierrossakin ennen menkkoja. Nyt se on vielä tunnettavissa hyvin, mutta tuntuu pehmeeltä. Viimeksi se toisin häipyi muutama päivä ennen vuotoa :eek:
Mitä mulle tapahtuu?? Olo on ihan outo, vatsaa vääntää ja pistelee alas :$ :$ Ei silti ole mahataudin oloinen olo :/
Auttakee :saint:

Arcatha: milloin meinaat testata? Hauskaa reissua teille- kumpa toisit tullessasi ilouutisia :heart: :D

Muille: hyvää päiävänjatkoa- tämä häipyy iltavuoroon buranan voimin :ashamed:
 
Luru Lude sanopas muuta :heart: oon ihan ihmeissäni.. koko ajan vilkuilen sitä että onko siinä oikeesti jotain.. kävin jopa toisen testin aukasee ja kattoo onko siinä viivan paikkaa mut ei siinä ollu.. ei ois pitäny vielä testata.. kääk.. voi kun olis.. maailman parhain joululahja olis..
 
Onpas täällä mukavia uutisia! Testaa suikale parin päivän päästä uudelleen niin eiköhän sulla ole plussa! :heart:

ipapii: En mä ainakaan niitä näytteitä oo jäähdytellyt, vaikka muistan samansuuntaista joskus jostain lukeneeni. Hyvin on testit toiminut silti.

Omaa napaa: Lämmöt oli tänä aamuna taas tosi alhaalla. Yli puoli astetta alempana ku eilen. :headwall: En tajuu, vaikka musta ovis meni jo. Toisaalta viimekierrossakin lämpöjen nousu kesti oviksen jälkeen pari päivää. Ehkä se siitä vähitellen.

Täällä on muuten nähty myös todentuntuisia unia! Näin yksi yö sellasen unen että tein plussatestin. Siinä oli värit ja kaikki yksityiskohdat tosi aidon olosesti. Kun heräsin olin ihan pihalla et eikö se ollutkaan totta.
Ja viikko sitten näin unta jossa imetin ihanaa pientä vastasyntynyttä. Osastolla oli hirvee ruuhka ja jouduin sänkyineni käytävälle, mutta se ei meitä haitannut. Oltiin pienen kanssa ku kuplan alla, kaukana kavala maailma! :heart: Toivottavasti on enteitä. Tollasia unia en oo meinaan nähnyt kertaakaan koko puolen vuoden kuumeilun aikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Arcatha: milloin meinaat testata? Hauskaa reissua teille- kumpa toisit tullessasi ilouutisia :heart: :D
Pitää testata varmaan su- tai maanantai aamuna seuraavan kerran.. riippuu ihan tullaanko jo huomenna takaisin vai vasta sunnuntaina.

Keskiviikkona kuitenkin on sitten aika sinne yksityiselle gynelle.
Että saisi selvyyden miksi menkat jääny pois jos ei ole tärpännyt.

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille!

Tässä meinaa olla jo kiire :LOL:
 
tää palsta temppuilee mulle.. äsken ku yritin muuttaa nimimerkkiä ni se ei suostunu ja nyt ihan yks kaks se onkin muuttanu sen.. hmm.. outoa..

pixie toivottavasti oot oikeessa et sit ois jo plussa.. :heart: ajatukset heittelee ihan hirveesti.. jos se onkin vaan viivanpaikka tai tein sen väärin tai jotain.. nyt vaan hiukan pelottaa ettei se ookaan plussa.. mäkin näin yks yö unta et olin raskaana ja hassua siinä oli se ku mulla on vasemmalla puolella tuntunu niitä ihme nipistelyjä ni siinä unessa mun alavatsa oli turvonnu sieltä vasemmalta puolelta enemmän ku oikeelta :LOL:
 
Eli eli.. ny mie tulin taas tänne riksuun ni en oo ollu paikalla ja te ootte kerennä höpöttelee vaiks mitä :)

suikku on ny sit suikale? Ja toivotaan kovasti et ois voimistuva plussa kuiteski!! :) suikku ookko aatellu jääväs JKL? mie ku en tiä ko eka varmaa muutan tänne riihimäkeen.. mut mehä voitas enempiki jutel ko kerta samast "pitäjäst" ollaa :p oiskos meseä esim =)?
 
nii ja omaa napaa sen verta et mul o ollu nippailua ja semmost viiltävämpää kipua alavatsas mut menkkoja ei vaan kuulu.. tosin ei tommost kipua yleensäkää menkkoje kans oo ollu.. ainoastaa semmost jomotusta.. Ja lämmöt on suusta mitattuna siinä 36,8 kieppeillä.

Ei vaa uskalla toivoa mittää ku on mul ennenki ollu sit varmaa valeraskautta tms ku ollu vaiks mitä oireita mukamas :p
 
moikkelista

juu nyt yhtäkkiä kaikki vuodot loppui kuin seinään...
outoa, mutta kivaa.
en varmaan osta ovistestejä tms. mennään nyt vaan sillä tjot meiningillä ja rauhoitutaan Joulunaikaan.

oikeesti olen niin onnellinen kun pääsin näin "vähällä" mitä kamaluuksia moni onkaan joutunut kokemaan ja kärsimään...keskenmenoista jo pitkällä odotusajalla tai kuollut lapsi, en pysty edes ajattelemaan...

eipähän tarvi ehkäsyä miettiä yhtään ja antaa mennä vaan,
nautitaan olosta, elosta, toisistamme ja perheestä!

nyt kun kivutkin ovat poissa näkee tämänkin tapahtuman jo vähän kauempaa, uskon, että tällä oli jokin tarkoitus.

mukavaa viikonloppua,
Pamuk
 

Yhteistyössä