** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Täällä olisi myös vauvakuumeinen...
Meillä on 12/05 syntynyt pikkumies,ja nyt olisi toinen toiveissa, ollut "tilauksessa" elokuusta 07 lähtien. Silloin poistettiin hormonikierukka. Nyt olis kp 2/26-28? ja olo on turhautunut...
Mä olen täällä jo muutaman kuukauden lukenut tätä ja edellistä ketjua, ja nyt jo uskalsin kirjoittaa :LOL:
 
Khimaira
Tervetuloa mariq ja ipapii :wave:
Meillähän on ipapii melkein samanikäiset pojat- mulla tämä nuorin syntyi tammikuussa -06 =)

Samoja oireita kuin ennenkin enne menkkoja- mahan vihlontaa ja hermojen kiristelyä |O En usko että on tärpännyt :ashamed:

Plussatuulta kaikille- tässä rupeaa olemaan monella jännät paikat :)

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Tervetuloa mariq ja ipapii! :)
**

Siis mä nukahdin äsken sohvalle ja heräsin kun poika heräs päikkäreiltä, olin ihan sekasi, luulin että oli yö!! :LOL: etin miestä että missä se on ja meni vähä aikaa enneku tajusin sen olevan töissä!! :LOL: nyt on sitte ihan pöhkö olo.. ei jaksais mitn tehdä! mutta pakko.. :/ kauheen kuuma mut lämpö on kokoajan alle 36..(kainalosta mitattuna, suusta 36.7, eilen oli kans illal lämmöt vähä tolleen koholla, mut ei ollu ku vähä aikaa) mut ihme miten voi noin heittää noi mittaustulokset!! :eek: äskö oli ihan mielettömän kuuma, tuntu et ois voinu heittää kaikki vaatteet poies ku oli niin kuuma, vielki vähä. oon lipittäny greippimehua ja ehkä välistä vähä liikaakin, mut eikait siit oo haittaa..?? muutenki tuntuu et janottaa ihan mielettömästi kokoajan!!
 
Hellurei!

Hohhoijaa...päiväunet nukuttu super-uuvuttavan työpäivän jäljiltä..Nyt pälli ihan sekasi :headwall: :)

Niih,tuota määkin mietin,että oiskohan voinu olla sillä paljonpuhuttua kiinnittymisvuotoa..?Eilen selailin kaikkia mahdollisia sivustoja ja tuntui,että todella monella sitä on ja useilla ollut täppikierrossa kp 16-18 :)
Oviksen olin bongaavinani silloin kp 10..Muakin janottaa koko ajan ihan kamalasti,niinku sua rouses..

Eilen tuntui kovia repäisyjä,kun esim liikahti nopeasti!Jännää!
Huomenna ois tuhrun alkamispäivä,mulla siis tuhruttaa lähestulkoon joka kierrossa kp 20 alkaen..Mutta toivotaan,toivotaan :)
 
Tinttara84 siis joo, tää janon tunne on ihan hirvee! kun tuntuu et mikään ei riitä, vähän väliä mehua tai vettä...ja kohta taas uudestaan janottaa!
ja lämmöt heittelee ihan ihmeellisesti kokoajan, äsken oli toi 36.7 ja nyt 36.4! (suusta mitattuna) täälläkään ei oo viel täti tullu. Miehelle sanoin eile et eikö ois kiva ku tulis pikku2 niin se sano et ei nyt, mut tiedän jos tulisi niin ei se kyllä vastaan laittaisi! (kerran jo luultiin että oli tulossa, kunnes täti yllätti, niin oli niin onessaan että!) ja itsekin on puhunut joskus että pitäisiköhän tehdä esikoiselle leikkikaveri, mutta, lapsia ei tehdä, vaan niitä saadaan jos on tullakseen!
:saint:
 
Meillä on ollut tänään piparin leipomispäivä, tehtiin poikien kanssa piparitalo ja pikkuneiti oli hengessä mukana syöttötuolissa. Oli kyllä kiva kun sai vähän jotain muuta ajateltavaa, eikä tullu taas koko päivää istuttua täällä netissä ja lueskeltua kaikkia mahdollisia kikkoja sikiämisen edistämiseksi. :LOL:
Eipä miulla kyllä oikeestaan mitään asiaakaan ollu, kunhan kirjoittelen.
 
Khimaira
Ninnurainen viiva on niin tumma ettei ole epäilystä. Jos vkonlopun viiva oli yhtä tumma, niin veikkaan sitä melko iloista asiaa =) Tämä on siis ihan veikkaus vaan :whistle:
Eikä mulla ollut lähellekään noin tumma ovisviiva, tuskin ovistakaan oli :( :ashamed: :'(
 
Ei hittolainen, sitä tonnikalaa on nyt saatava... :p

Mä varasin ensi maanantaiksi ajan papa-kokeeseen. Alan jo epäileen jotain tulehdusta kun toi valkkarin määrä on jotain ihan järkkyä. En jaksa vieläkä uskoa, että se vois oikeesti johtua tosta greippimehusta.

Onko täällä yhtään greippimehuilijoita? Ootteko huomannu moista vaikutusta? Ovis meni jo, mutta edelleen tulee kauheet lastit. Koostumus muuttu vaan sellaseks luteaalityyppiseks. En viitti tarkemmin kuvailla, mutta määrä pysy järkyttävänä. Viimeksikin plussakierrossa mulla ei ollu lainkaan kuivaa kautta, mutta ei sitä näin paljo tullu!
 
Moikat kaikille...

Olen ollut taustalla ihan tarkoituksella ja väli kuukausi on ollut vauva haaveissa...oli taukoa sekä seksissä että stressaamisessa yleensä...tosin sen verran kuitenkin itseäni tutkailin, jotta elämäni ensimmäistä kertaa käytin ovistikkuja ja jopa bongasinkin oviksen, mutta tosiaan siemeniä ei laitettu liikkeelle...

Toisaalta ollut ihan vapauttavaa, kun ei tarvinu piinailla ollenkaan...

Nyt sitten täysi "höyry" päälle ja uutta energiaa on kerätty...mahdollinen ovis osunee tosi hyvään aikaan eli vuoden vaihteeseen, joten täällä on alettu kovasti "uuden vuoden vahinkoa" suunnitelemaan ja tekemään...jotenki on paljon pirteämpi olo kun on pitänyt kuukauden tauon tähän kaikkeen...

Nyt sitten tietoni on jo kp 5/36

Valitettavasti ei ole aikaa ja energiaa lukea kaikkia viestejä, mutta oikein paljon onnea iloisista uutisista ja tsemppiä meille kaikille tulevaan!!!
 
täällä vaivaa myös kamala jano jatkuvasti.. sit jotkut ruoat on maistunu oudolle mitkä ennen on ollut hyviä.. nyt ällöän itseäni ku oon syöny ihan liikaa kaikkee herkkuja tänää :headwall: :x testit polttelee pirusti ku tyhmä taas kuvittelee et ois vihdoinkin onnistanu meitä.. saas nähä millon sorrun.. menkka turvotusta ei oo yhtään.. vaikka niitten kohta pitäs alkaa ja vasemmalla puolella alavatsaa tuntuu selaisia nipistyksiä mitä ei kyl ennen oo ollu.. siis ku ne tuntuu niin oudoille.. noh.. jospa sitä taas kuvittelee vaan..

haavekuva hoksasin tuol toises ketjus et oot jyväskyläst.. mä myös :wave:
 
Ääh, mie oon kuollut.. Väsyttää niin totaalisesti.. Tänään oli niin kiire töissä, ettei kerennyt huilaamaan.. Ja huomiselle jäi kivasti.. Ja olen huomisen yksin.. Kiva kiva..

Mutta mie lähen kahtoo jos jaksais käydä saunassa ja lähen jo nyt nukkumaan..
 
mä tein pikalasagnen ja just pistin uuniin, onpahan ukolle lämmin ruoka ko tulee töistä kotiin! :) taitaa vanhuusiän dementia alkaa iskee kun tuntuu että unohtelen nykysin joka toisen asian ja tavaroita ihan mihin sattuu!! :eek: klementiinejä on menny ihan roppakaupalla! Pixie vieläkö tonnikala mieles? ;) siis tosi nolo kysyä, mut millane on toi luteaalityyppinen...? ku olen juntti mikä juntti! :D
 
suikale muistan just esikoista odottaessa noi nipistelyt! kiinnittymisen yhteydessä muistaakseni oli just sitä nipistelyä (Vai muistanko ihan väärin?? :eek: ) mutta, joka tapauksessa itse odottelen tuntevani just niitä nipistelyjä, mutta eipä ole tuntunut.. :snotty: eli vois olla sulle aikas hyvä merkki...!! ;)
 
Tervetuloa myös kaikille uusille jännäilijöille! :wave: Kiva että meitä on näin paljon. :)

Mulla tulee valkovuotoa tosi reippaasti, kokoajan on sellanen tunne, että jokohan se on täti kylässä, mutta onneksi ei vielä merkkiäkään mistään punaisesta. Tänään on sattunut oikeaan nivustaipeeseen koko päivän, sellasta jännää jomotusta. Ajattelin testata seuraavan kerran lauantaina, siis jos täti on siihen asti pysynyt poissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Pamu k: Varhaisen keskenmenon jälkeen seuraava kierto saattaa olla normaalia lyhyempi. Mulleki tuli ovis heti sauraavalla viikolla. Ja kuulemma tärppää helposti kun on uus hyvä pohja alkiolle kiinnittyä. Tärppionnea! :heart:
---------

kiitos Pixie!!
:hug:
 
rouses: Mä tein tonnikalaleivän... :ashamed: Ihan pakko oli ku teki niin paljo mieli. :D

En mä viitti niitä mun eritteitä sen tarkemmin kuvailla. Luteaalityyppisellä tarkotin vaan oviksen jälkeistä. Se on sellasta erilaista. :x Ootas...

Ei-hedelmällinen kausi:
-läpinäkymätön, valkea tai keltainen
-liimamainen tai taikinamainen, paksuhko, pysyy muodossaan
-kierron alkupuoliskolla ovulaation lähestyessä, vaan ei sen välittömässä läheisyydessä ja kierron lopussa juuri ennen seuraavia kuukautisia

hedelmällinen kausi:
-limaa hyvin paljon, selvästi enemmän kuin muissa vaiheissa
-kehräytyvää, rihmamaista, venyvää, läpinäkyvää
-munasolun irtoamispäivänä, ja mahdollisesti aivan sen lähellä

lähde: http://metku.net/~pesu/
 

Yhteistyössä