** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Onpa kiva lukea että pamu olet jo noin hyvällä mielellä. On ollut varmasti ihan kauheaa, mutta kyllähän se elämä voittaa...
Mä kanssa yritän uskoa että tälläkin on jokin tarkoitus etten ole viel raskautunut, tietäis vaan mikä.
mutta toivottavasti pamu ja muut saataisiin lähitulevaisuudessa plussauutisia!
 
kiitos!
ja kiitos kaikille muillekin, tääl on ihania ihmisiä.

en haluu pelotella vaan enemmin rohkaista teitä jotka ootte jonkun aikaa oottanu, lääkärini sanoi että keskenmeno riski olisi suurempi jos ehkäsyn poisjäännin jälkeen heti tulee raskaaks...
mene ja tiedä, meillä molemmat on tärpänneet kuten tämäkin, nopsaa.

jees,
ja eiku kahvin keittoon!
 
Voisinpa ilmoittautua tähänkin pinoon. Kierto nyt siis menossa siinä vaiheessa 2 / 28-30 ja yritys kierros kolme lähti käyntiin ;)
Nyt uudella innolla ja uusilla kujeilla eteenpäin :heart:
Yhdessä tämä jännittäminen on paljon mukavampaa =)
 
oii.. viikonloppu vapaata! Torttuja ja piparkakkuja leipomaan!!! Ja jotain muuta vielä! ei olis enää kun 3 opiskelupäivää ja alkaa joululoma! Seur.vloppuna sitten reissun päälle joulun viettoon! :xmas: :xmas:
(odotan kovasti, koska pääsee rentoutumaan!)
Ja tätiä ei ole vielä näkynyt........... pysyiskin poissa! :D
 
Khimaira
Omaa napaa sen verran. että äsken vessassa käydessä tuli vähän sellaista ruskeaa vuotoa :/ Eihän ne menkat vielä voi alkaa :eek: Elättelen haaveita että jos oliskin kiinnittymisvuotoa :saint: Oviksesta olisi nyt 5pv..Voisiko olla, voisihan? :saint: :saint:
 
Nonnih. Selvishän sekin miks mun lämmöt on heitellyt ihan miten sattuu tässä kierrossa. Patterit niin lopussa mittarista, että se sano ittensä kokonaan irti. Ei oo lukemat tienny varmaan mittään vähään aikaan. :headwall:

No mut hyvä ku selvis. Äsken mittasin vanhanaikasella niin tasan 37 oli tulos. Alamahaa on nipistellyt tänään, yrittäiskö siellä joku tarrata kiinni? Myös rintsikat ahdistaa ja kylmä on! Hrrrrr...
 
toivotaan Pixie et olis syy siinä itessään eli et oisit raskaana :heart: mulla kans lämmöt ylhääl ja mahaa nippailee ja välil vähä aikaa tuntuu et ois joku elohiiriki masus :D mut enempi o sitä repäsevämpää tai viiltävämpää kipua mut ei sekkää paha kipu oo.. no, jos se onkii sit menkkoje alkamist enteilevää vaa..
 
mä oon ollu tänään ihan mielettömän väsyny! :eek: oon kertakaikkiaan torkahtanu varmaan vaik kuin monet kerrat. äskö oli energian purkaus ja kulutin sen mieheen!! :LOL: yllättäen!!! :D mut nyt iski taas ihan kauhee väsy! vois vaan mennä peiton alle ja rueta nukkuu mut ei vielä! ;) miten paljon teillä on menny yli tädin tulopäivän jotka tunnette niitä nippailuja??
 
No nih,tännehän se kuvailemani ruskea pikkupikku tippa- tuhru näköjään on sitten rantautunut mun riesaks! :headwall: Eli tämä selvä taas tällä erää,mutta uutta putkeen kunhan nyt vaan alkais sitten ne menkat ja mahd. pian kun ei kerta taaskaan tärpänny!Kylläpä taas masentaa ja oikeen kunnolla,mutta silti mua ihmetyttää se vuoto, erityisesti siksi,että se ilmaantu sillon kp 15 ja peittojen pöllyttelyn jälkeisenä päivänä..varmaa joku kysta,joka päätti silloin puhjeta,who knows?Nyt ilta hommiin että jaksaa kello 5 herätä töihin... :headwall: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttara84:
Kylläpä taas masentaa ja oikeen kunnolla,mutta silti mua ihmetyttää se vuoto, erityisesti siksi,että se ilmaantu sillon kp 15 ja peittojen pöllyttelyn jälkeisenä päivänä..varmaa joku kysta,joka päätti silloin puhjeta,who knows?Nyt ilta hommiin että jaksaa kello 5 herätä töihin... :headwall: :/
moi,
mulla on ollu tommosta ruskeeta ihan vähäistä tuhrua just oviksen aikaan,
(testasin ovista oikeen tikuilla) ja niihin aikoihin sitä on tullu...
jospa sullakin??
mulla ovis yleensä ollut just noilla päivillä kp 14,15,16/ 29
 
täällä on siis menkoista laskettuna 8 yrityskierto jos sen laittaa sinne listaan.

kp10 ja oviskipua.....kp12-14-16 olla silleen jos tois pikku2....tietty jos ovis on tolloin kp12-16 välillä......jos ei sitten lisää harjotuksia.

siis kikkelöintiä oikeen kovasti...
 

Yhteistyössä