** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

haavekuva mulla joskus sattuu samaan aikaan tai jälkeen ja mulla on lievä endo.. mut ei se välttämättä mitään ole.. mut ujos useesti rupee sattuu ni kannattaa käydä gynellä..

mimulus voi kamalaa.. kovasti voimia.. :hug:

meillä kävi tänään kaveri muutaman kk:n ikäisen pojan kanssa.. just lähti.. aivan ihanan suloinen.. siis se poika :LOL: laitoin pojan ukkoni syliin ku me mentiin kaverin kans ottaa kahvia :D esimakua mahdollisesta tulevasta sitten se syötti myös pojan =) tänään apteekkiin.. kun tietäis vaan hyvän testin johon ei tulis ainakaan viivanpaikkoja..
 
haavekuva: Mulla on kans joskus sattunut peittojen heiluttelun jälkeen niin paljo et joutui ihan kaksin kerron meneen. Netistä kun hain tietoa niin tosiaan endo-oire saattaisi olla. Mulla ei oo kyllä sellasta ainakaan todettu. Mutta huomasin, että sillon vaan kipuja tuli jos just ennen menkkoja pupuiltiin. Sillonhan kohtu supistelee, niin en tiiä oisko siitä vaan johtunut. Synnytyksen jälkeen ei oo ollut moista enää.
 
Ihan tyhmää,jos se kp 15 ollut vuoto oli jotain ovis-vuotoo ja nyt jo tuhruttaa!Siis jos on ovis-aikaan pupuiltu niin silti vaan plussa jää tulematta! :headwall: Ja kun vielä veristäkin!Mutta eipä voi mitään..

Voimia sulle mimulus :hug: :heart:

Palaan taas paremmalla ajalla,nyt leipomaan pipareita ja torttuja!Moikat! :wave:

Tsempit kaikille!
 
mimulus :'( Voimia sinulle!!! :hug:


**
itse otin taas päikkärit tänään.. ihan uskomatonta tää yhen äkin tullut väsymyskausi.. mietin että onko hemppa alhaalla vai onko vaan kun meni pari viikkoa 1:llä kunnon vapaa päivällä ja hirviä stressi päällä että ois ns.lauennut nyt ja ottaa väsymyksenä takas.. minä oon aatellut että testaan vast kuun vaihtees seuraavan kerran jos tätiä ei näy.. kun on niin suuri mahd.että täti tulee vaik vast ens kuun alusta... on vaan nyt jotenki niin apee mieli ku on odottanu sitä että sais plussan ja nyt sitte mies sanoo et ei halua just nyt sitä vauvaa.. :snotty: (vaikka tiedän et jos oikeesti olis tulossa niin ei se sitä vastaan laittais..) no kattoo nyt miten tää kuukausi menee. mutta onneks on tää meidän pieni prinssi tääl joka keksii joka päivä jotain uutta ja kivaa!! :) Jos tulee negaa niin sitte varmaan vetäydyn vähäks aikaa, mut en niin en millää haluais jättää teitä! :hug:
 
kiitti :) mä tos ehinkin kahtoo jo sen verra et suunnillee sain tietoon et mikä se ois.. tosin ei mul muita oireita olis ko toi alavatsakipu ja seki harvemmin.. hmm.. no jos seurais jonki aikaa ja sit menis tutkimuksii jos kivut kasvaa tms..
 
Khimaira
Tervetuloa lumipallo86 :wave: Sullahan tulisi mukava ikäero pienille :whistle:

Ninnurainen: hui- nyt ihan jänskättää sun puolesta :saint: Kumpa itselläkin olisi ovistestejä :kieh: Apteekista sanoivat ettei testi yksinkertaisesti näytä oviksen jälkeen mitään- paitsi raskauden :p Voi että! Milloin meinaat testata r- testillä?

Mulla tätä nippailua on edelleen- kaikki oireet viittaavat siihen etä ovis on ollut ajallaan ja just silloin kuin testi sen näytti- joten toiveita on :saint: Kn on kovettunut pieneksi- aiemmin se pehmeni ja katosi ennen menkkoja :/

Voi- kehittäisivät testin, jolla saisi varmuuden hedelmöittymistä seuraavana päivänä :LOL:

MUkavaa lauantaita kaikille! Meillä on transformers- leffa odottamassa iltaa :)

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Luru Lude;Mä testailen tossa ens viikonloppuna.
Tai YRITÄN ainaki jaksaa sinne asti... :whistle:
Mutta siis kp28 on 22.12.
Ja meinasin että silloin 21-22 päivä testailis.
Mua jännittää ja pelottaa ihan sikana...
Kamalasti toivon,mutta pelkään pahinta.
Ja oireita ei kyllä ole.
Paitsi päänsärky,mutta sitä mulla muutenkin aina...
 
Luru Lude:
Apteekista sanoivat ettei testi yksinkertaisesti näytä oviksen jälkeen mitään- paitsi raskauden
Onkohan noin? Oon monesta paikasta lukenut, että nimeen omaan pitäis näyttää plussaa uudelleen muutama päivä oviksesta jos ovis on tapahtunut. Siis pitäs näyttää plussaa myös sillon kun on raskaana, mutta myös ihan normi luteaalivaiheessakin. Toivottavasti Ninnuraisella on kyseessä toi mieluisampi vaihtoehto. =)

Mä oon ainaki törmännyt välillä sellasiin farmaseutteihin jotka ei oo tiennyt hölkäsen pöläystä raskaustesteistä. Yksikin väitti, että kaikki markkinoilla olevat on yhtä herkkiä, kun kyselin herkintä testiä... :headwall:
 
Minulla tässä plussakierrossani rinnat kipeytyivät sisältäpäin ensin, ei kuten yleensä sivuilta kipeät ovulaation jälkeen ja ovulaatiotestissä kp 13 vahva monsteriovis ja sen jälkeen kp 18 ovistestissä ei mitään, mutta kp 21 alakaen koko ajan vahvistuvat plussat uudestaan ovistestessä ja kp 24/30 haamu myös raskaustestissä :heart: plussa 26/30 ja 28/30 :heart:

Maanantaina Tiuhti-Viuhtimme onkin jo rv 6vkoa vanha :heart:

Onnea kaikille plussiin ihan kauhiasti toivottelen!!! :heart:
 
mua väsyttää |O ihan kamala väsy iski taas.. päivällä oli sama juttu.. yritin nettipelejä pelata yms tehä mut nyt väsyttää.. varmaan mentävä kohta sänkyyn kattoo jotai ohjelmaa.. huominen jännittää :/ rinnat muka vaikuttais jotenki täyteläisemmiltä.. hmm.. enpä tiiä.. huh huh..
 
Ninnurainen: Aattelin myös testailla ens perjantaina tai lauantaina. Huoh. Miten ihmeessä sinne asti jaksaa odottaa?

Toi kyllä kuulostaa lupaavalta että sulla näyttää sitä plussaa joka päivä. Kyllähän sen pitäis siitä alkaa haaleneen jos menkat olis tulossa. Onko se vahvistunut? Pidän sulle peukkuja. bd :D
 
Ninnurainen: Peukkuja testaukseen!Olenpa mäkin lukenut monta monituista kertaa että ovistestin plussa on ollut myös raskaustesti plussa! :hug:


Mulla on nyt sitten tuhrukin häippässy?On tämä niin outoo..Mulla ei kyllä oo tän enempää asiaa...ei viitti samasta asiasta koko ajan käydä jankkaamassa.. :ashamed: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnurainen:
On se viiva vahvistunut.
Aamupissa näyttää ihan sikameka tummaa viivaa ja päivällä tulee semmonen "ei tumma eikä vaalee"...
Mutta ei se kyllä vaalennu ole..

http://www.aijaa.com/v.php?i=1342302.jpg

Tos on kuva,joskaan ei kauheen hyvä.
Tummempi se viiva oli näin livenä katottuna.
Toivotaan parasta mutta... :snotty:


Niin ja toi kuva on eilinen.
Pissa oli ollut rakossa noin tunnin verran.
Tarkkaan pitää kertoo... :LOL:
Paljon Onnea! Kyllä toi on selvä merkki raskaudesta! :flower:

 
Itsellä kävi jossain vaihees kesken koulutehtävien teon mielessä, että haluis jo ens viikol joku päivä testata, ku on ollut ihme poreilua mahassa ja sitten jotain ihme poreilua myös häpyluun kohalla, päällä..

Mitä lie.. ikinä ollut tuollaista. Kutitti oikein.
 

Yhteistyössä