** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnurainen:
On se viiva vahvistunut.
Aamupissa näyttää ihan sikameka tummaa viivaa ja päivällä tulee semmonen "ei tumma eikä vaalee"...
Mutta ei se kyllä vaalennu ole..

http://www.aijaa.com/v.php?i=1342302.jpg

Tos on kuva,joskaan ei kauheen hyvä.
Tummempi se viiva oli näin livenä katottuna.
Toivotaan parasta mutta... :snotty:


Niin ja toi kuva on eilinen.
Pissa oli ollut rakossa noin tunnin verran.
Tarkkaan pitää kertoo... :LOL:
Paljon Onnea! Kyllä toi on selvä merkki raskaudesta! :flower:

Äläs vielä paa onnitellen...
Ootetaan se plussa siihen raskaustestiin eka :whistle:
Vaikka on mun nännit nyt sen verran arat että emmä voi tätä vaan kuvitellakkaan.
Muttaa ootetaan vielä viikko...
Kiitos kuitennii onnitteluista :)
 
haavekuva: mulla oli kyl yhdessä kierrossa ovisviiva tumma vielä monta päivää oviksen jälkeen.. enkä ollu raskaana.. eli en kyl itse luota siihen et ovistesti näyttää aina raskauden. mut toivon tietysti että sinulla se näyttäis ninnurainen!!
 
En viel taho haamustelijoihin kun en koko asiaa itekkään usko ennenku saan jonkinmoisen viivan raskaustestiin... :/
Sitten vasta :wave:
Jos ois ihan selkeet oireet niin se ois ihan toinen juttu.
Mut ei vielä...Toivottavasti pian.... :saint:
 
Sainpas liikeidea & yrittäjyys -kurssin tehtävät tehtyä.. Ehkä se toimintasuunnitelma on viel tekemättä.. Ku ei itsellä ole mitään monistetta missä sanotaan, että sellainen pitäis tehdä.. Toivottavasti kaveri vastais siihen huomen aamulla viimeistään, että sais senkin tehdä huomenna.

Mikä siinä onkaan, että kaikki pitää jättää todellakin viime tippaan.. Ens viikon ke viimeinen palautuspäivä.. Eikä minua ole kiinnostanut tehdä yhtään..

Tänäänkin ajattelin, että viim. klo 22 ruvetaa ukon kaa kahtoo prisonin uusia jaksoja.. Ja mitäs kello onkaan!! Jo klo 23.25!!! :eek: Muutaman tunnin niitä olen sitten tehnyt..

Mutta jos sitä nyt vaik lähtis kahtoo.. Ees yhden jakson. Katsotaan nukahdanko kesken :LOL:
 
Khimaira


Mä ensin luulin, että tuo oli [/b]ninnurainen r- testiplussa. Mutta lupailee hyvää tuokin :)

Mä onneton menin testaamaan äsken r-testillä :ashamed: Tuli siihen viiva n.20min kuluttua testaamisesta. Ihan selvä viiva, mutta ei siinä juurikaan väriä ole, joten itse oletan että viivanpaikkaa se merkkaa :/ Kai näissä babyplussissa viivanpaikka on?
Et jatketaan vaan testaamista- vielä on 5 testiä jäljellä (kun puolittaa:whistle:) :saint:

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille- meillä on tänään Röllin sydän- leffapäivä =)

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
nii :) ootko jo tilannu testejä, niit herkimpiä? ja millo aattelit testailla :heart: ?
En oo tilannu.
Apteekista ostin jonku aconin herkän liuskatestin.
Se tuola polttelee kaapissa... :whistle:
Mut ens viikonloppuna siis voisin testaa,ku ens Lauantaina on kp28.
Että katotaan...
Niillä ovistesteillä meinaan viel kolmena päivänä kattoo tulooko viivaa.
Vaikka Nea kyllä jo kertoikin että hällä se ei ollu tarkottanu mitään.
Joten katotaan kuin tän akan käy :wave:

 
Ninnurainen: Kuinka kauan sä aiot pitää mieitä vielä jännityksessä? Suahan onnitellaan täällä jo! Testaa, testaa, testaa... :D

Tää kierto on kestänyt ihan hirmu kauan... Jostain syystä mulla on ollut sellanen fiilis, että tää olis nyt viiminen, enkä jaksa millään odottaa kierron loppua. Kärsimätön olo. Käy kuukaudet pitkiks jos en ookaan raskaana ja tää on tällasta tästä eteenpäin. :/
 
Että kun testasin niillä niin aina viiva kontrolliviivan vieressä vahveni, kunnes kp 23 oli ainakin yhtä paksu kuin kontrolliviiva ja aina oli myös punaista väriä! :heart:

Toivon kovasti teille kaikille vauvaplussia! Ihan jokaiselle! :heart: :heart:

Eilen olimme tanssimassa mieheni kanssa oli ihanaa, juuri kun eilen oli melkein koko pv ilman "kestokrapulaoloa", tänään se sitten saapuikin ja palelu myös;=) :D :heart:

Oli kyllä ihan kiva tanssia selvinpäin ja mies oli kiltisti kyydissä kun autollamme ajelin :D

Ihanaa tätä pvää kaikille! :D :heart:

rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:


 
voi mimulus :'( :hug:

Ninnurainen: niin, koskas aiot testailla?? Minä en noista ovistestien plussista mitään tiedä, kun en ole ikinä sellaista käyttänyt ja tuskin tulen käyttämäänkään (raskaustestejä sitten noidenkin edestä :LOL: )

Meille siis tuli täti tänään kylään odotettuna :) Nyt siis avoimin mielin ekaan yrityskiertoon, olo on vain ihan hirveä, maha on kipeä ja oksettaa, yöks.

Eilen sain siivottua jonkun verran, keittiötä ruokkosin kolmisen tuntia ja olkkarista sain siivottua kirjahyllyn ja tietokonepöydän, lopputalo onkin sitten kaaoksessa, piti tänään siivota loppuun, mutta hyvä, että pystyn istumaan tässä :( Ruokaakin pitäisi väsätä jossain vaiheessa tai sitten pyydän miestä hakeen pizzat tai kebabia, nyt ei ainakaan pysty tekeen mitään.

kp on siis 1/30
 
weiss
Moikka vaan kaikille tutuille! Mie oon teiän kulkua seurannu ja joka kuukaus kovasti jännänny.. Tulin nyt sit huutelemaan, että jokos se SUIKKU on tänään jo testannu, minuu niin jännittää.. :p
 
Pahoittelut mimulus! :hug:

Kiitos teille kaikille kihlaonnitteluista! Häitä ei olla vielä ruvettu suunnittelemaan, kaikki sit aikanaan... Valmistujais-/kihlajuhlien valmistelut on vieny niin paljon aikaa ni ei ole tännekään kerennyt tulla käymää ollenkaan.. huomasin listasta että mullahan on noi päivätkin jo melko pitkällä...saa nähä tohtiiko ruveta ajattelemaan sitten testausta ollenkaan vai odottaako vaan ainakin viikon ennen ku aattelee mitää testausta ettei taas pettyis sit...
 
B) Täällä elellään kp 28/about 30. Eilisestä asti ollu vähän menkkakivun tyylistäkipua, mutta mitään ei näy. Ennenvanhaan olikin kierto 28 päivää joten josko kierto nyt kolmannella kerralla olis löytymässä.

Muutenkin ollu helpompi kierto kun nuo kaks ekaa... niissä on välillä joutunu loppukierrosta ihan kivusta kaksinkerroin olemaan ja ihmeesti möyrynnyt. Nyt niin seesteisenä (mitä nyt pientä eilisen pms-tyyppistä kohtausta ei lasketa).

Onko teillä muilla suosikkikuukautta tai vuodenaikaa jolloin lapsen toivois syntyvän? Mulla ois ollu tää kierto toiveissa, koska pikkunen olis saapunut ihan oman synttärin tienoilla. Seuraava ehdoton toive olis sitten marras- tai jouluvauva. :LOL: Hassuja mietteitä. Ehkä sillä on horoskooppienkin kanssa jotain tekemistä, kun oon niitä jonninverran tutkiskellu.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Kiharapää toivottavasti joku osaa vastata sun kysymykseen...Mä en voi siihen vastata, koska en taida ovuloida koskaan!!!!!!!!!!! Nytkin on jo kp 16 eikä ovistesteihin ole tullut kuin tosi, tosi haalea viiva kp 10 alkaen. Kuitenkin kun mun viime kiertokin oli 30pvä niin voinpa taas heittää hyvästit vauvahaaveille jo tässä vaiheessa :'( Lääkärikin sanoi, että oviksen pitäisi tapahtua kp 13-15, koska syön Clomeja aina alkukierrosta. Mutta enpä taida sit ovuloida lainkaan |O
Mimulus pahoitteluni keskenmenosta :hug:
 
Moi!

Tänne se tätikin vihdoin tuli, muutamia päiviä myöhässä, verrattuna normaaliin kiertoon. Mutta tämä olikin eka kierto keskenmenon jälkeen, joten ei kai ihme.. Eli mulla on nyt kp 2 / 30, vaikka tosin tää edellinen kierto tais olla jotain 35 päivää..Mut en usko että että seuraavat kierrot noin pitkiä olis. Joten jos Red Dragon jossain vaiheessa listaa päivittelet, niin mulle vois laittaa ton 2/30. Kiitos!

Olen ihan helpottunut että täti vihdoin tuli, monta päivää oli kummallinen olo ja ehdin jo pari r-testiäkin tehdä, kun oireita oli jos millaisia. Nyt helpotti kun tiedän, että seuraava ovis pitäis sitten olla just vuodenvaihdetta ennen. Ihana, koska siitä seuraavat 2 viikkoa ollaankin miehen kanssa eri maissa, joten jännitin sitäkin että ehtiikö tässä kierrossa sit ollenkaan yrittää! Mut nyt, jos ovis olisi ajallaan, ehdittäis just. Toivottavasti!

Tsemppiä kaikille, iso halaus Mimulukselle :hug: :hug: Tiedän miltä susta tuntuu. :'( Kyllä se onneksi ajan myötä helpottaa, en muuta voi sanoa.

Mukavaa sunnuntaita!
 

Yhteistyössä