** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

omaa napaa sen verta et aamulämmöt (tai no aamu ja aamu ko heräilin vast yhentoist mais ja mittailin kahentoist mais ko nousin sängystä)) oli 37,25 eli tuolla digitaalisella mitattuna. Suht korkeella siis. Aattelin et nytkö se ovis ois vasta ollu mut ei kai sentää ko aiemminki oli olevinaan 36,9 paikkeilla ja sillo mittailin viel kainalosta ni josko se pintalämpö ei vaan kertonu kaikkea.. Ku mu peruslämpö o tiettävästi ain ollu 36,5. Mut semmosia :) ja menkkoja ei näy ei kuulu.. mut josko ne jossai vaihees tulis ko ei mitää raskausoireitakaan ole.
 
mä testasin tänään vahvemman haamun mutta nyt sit vessassa käydessä jäi paperiin vähän verta.. mitä ihmettä.. tulee varhainen km vai.. hitto.. nyt on sellanen olo et jätän koko asian sikseen.. tai rupeen juopoks ja huumeita käyttää ni johan tuun raskaaks et sujahdus kuuluu :headwall: :kieh:
 
Ovis ohitettu, tänään testissä enää haalea viiva, eilen ja perjantaina kutakuinkin tasapaksu (en kyllä oikein lämmennyt tuolle tikuttamiselle, mutta varmasti se toimii epäsäännöllisessä kierrossa.) Huvin vuoksi testasin, kun torstaina sain paketin, jonka ostin, kun oli tarjouksessa ovis ja raskaustestejä .

Luulen, että pupuilut osui aika kohdalleen, vaikka testiin ei mitään monsteri-viivaa tullutkaan ja siippa eilen oli vähän viihteellä ja "pupuilukelvoton" kotiin tullessaan .

Hyvällä mielellä ollaan ja jouluaattona testaan pelkään pirruuttani, olisihan se kivaa, jos vaikka jotain tulisi testiin ja jos ei tule, niin saanpahan lohduttautua syömällä PALJON suklaata ja kaikkea muuta hyvää

Täällä laitoin hetki sitten kuivakakkuja kaksin kappalein uuniin, tuoksu on jo melko hyvä, peruskakku, jossa mariannerouhetta joukossa
 
Toivottavasti se on Suikku vaan normaalia alkuraskauden tuhrua. :hug:

Mulla on ihan järkky olo. Oon ihan jäässä, pää särkee, maha turvonnut ja rinnat kihelmöi. Mulla on kiinittyminen nostanut ennenkin pienen kuumeen, joten toivo elää elää et semmonen olis tapahtumassa. Aamullakin oli sellanen inhottava lihassärky kun kuumeesta tulee. Jos tää on sitä itteensä niin kolmen päivän päästä sitte testin pitäis näyttää plussaa, joten tuskin jaksan viikonloppuun odotella. Testipäivä olis näiltä näkymin keskiviikko. Hrrrrr... Takas peiton alle. :wave:
 
Haavekuva Napsauta mun janaa, pääset sivulle. valitse jana ja menkkojen alkamispäivä. Kopioi kohdasta "Pseudo..." ja liitä tälle sivulle. Kun lähetät sen niin jana tulee näkyviin!
Tsemppiä!! Yrityksen ja erehdyksen kautta onnistuu!!
Yritän auttaa jatkossakin

:wave:
 
Pixie kiitti.. toivotaan mut musta tuntuu et se on menoa nyt.. menkat tulee.. saa nähä.. aamuyöllä ne varmaan sit tulee.. mun siskolla kyllä oli yhdet menkat plussan jälkeen ja nyt tyttö on 3v.. et sinänsä toivoa mut enpä tiedä..
 
Niitten päivien laittamisen jälkeen, paina create ticker. Pääset sivulle, jossa, olisko kolmas laatikko, on semmonen pitkä litania joka alkaa "Pseudo..jotain" Paina hiiren vasemmalta puolelta, kopioi. palaa sivulle ja liitä
koklaa! :wave:
 
nii.. no testailet sit lauantaina :) mä testailen ehk jo kp24 eli kaiketi keskiviikon tienoil ko sillo jo kai vois ku tilasin niit erittäin herkkiä raskaustestejä.. tosin ehk kannattas jättää vielki myöhempään.. ko ei oo oireit muuta ko elohiiri ny mahas ja ollu mahanippailua. Mut ei muuta ni uskosin et ne menkat sielt o tulossa vain..
 
Noista ovistesteistä. Kerron nyt vaan mitä minua hoitava gynekologi sanoi, tämä on vain yhden ihmisen mielipide ja hän voi ihan hyvä olla väärässäkin. Hän sanoi, että koska naisen elimistössä on AINA, jopa oviksen jälkeen, jonkin verran Lh:ta testeihin tulee käytännössä aina 2 viivaa. Ainoa millä on mitään merkitystä on sillä onko se testi viiva yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Eli raskauttakin se näyttää vasta kun on niin sanottu posiitiivinen ovistulos eli testi viiva on tummempi kuin kontrolli. Tietysti, voi myös käydä niin, että viiva pikku hiljaa tummenee kunnes on yhtä vahva kun kontrolli. Mullakin on kaikki ovistestit näyttänyt tuollaiselta mutta, koska luotan lääkärin sanaan, en pidä sitä merkkinä mistään. Mutta ninnurainen todista, että hän on väärässä ja teet ne kaksi viivaa siihen raskaustestiinkin =) Pidetään peukkuja että niin käy! :heart:

suikku :hug: Toivottavasti kaikki on hyvin! Älä vielä luovuta!

Täällä flunssa iski vihdoinkin. Kamalaa yrittää kirjoittaa tässä koneella kun nenä vuotaa niin paljon! :snotty: Täytyy vissiin mennä takaisin sänkyyn :wave:
 

kp11 o plus olis tullut aiemmin mutku en tajunnut alkaa niin aikasten testaa.
kp12 nega ovistestiin ja lämmöt nousi..eli tais olla super aikasten ovis.
yleensä ilamn clomeja kp14-21
nyt clomeilla oli kp15 ja nyt ehkä kp12...sen näkee 2pv päästä jos lämmöt pysyy ylhäällä.kierto voi siis nyt olla joko sen normaali 30 tai jos menee että luteelivaihe sen 14pv niin tää olis vaan 26pv kierto. :/
 
Jeps, tulis tosiaanki kiva ikäero lapsosille, 1v3kk :) Tein aamulla taas testin, ja haamuplussa edelleen... :eek: Inhottavaa elää tämmösessä jännityksessä :) Keskiviikkona teen uudestaan ;) Hih. Onneksi noita testejä on kaapissa vielä jokunen, ku oon joskus tilannu netistä ;)
 
Khimaira
lumipallo86: mutta jos sä olet jo haamun saanut r- testiin, niin se on ihan yhtä luotettava kuin vahvakin viiva =) Joillakin tuon testiviivan tummumiseen saattaa mennä viikkoja, joten uskaltaisin onnitella: ONNEA :D :flower:

Maotao: mulle ihan ehdottomasti toivotuin aika vauvan syntymälle olisi ollut kesä :'( Kaksi lasta on syntynyt tammikuussa ja voi helevata sitä vaatteiden turaamista, niin raskausaikana, kuin vauvallekin sitten |O
Meille kyllä sopisi tulla toinen syyskuun vauva =) Sehän kävisi hyvin: kaksi tammikuussa, kaksi syyskuussa :saint: :D
 

Yhteistyössä